Түзету жұмысының барысы

Жеке түзету сабақ жоспары
Түзету бағдарлама: « Қатынас» саласы. Тіл дамыту.
- Жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру, өзінің есімін және тегін білуге уйрету.
- Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
«Мен» түсінігі арқылы баланың өз-өзіне деген сенімін нығайту, өз пікірін ашып айтуын дамыту.
Түзету жұмыстары:
- Өз есімін айтқызу.
Әдіс-тәсіл:
- Ойын-сабақ, сұрақ-жауап, әңгімелесу.
Көрнекіліктер:
- Заттық суреттер, өзінің суреті, айна, парақ, қарындаштар, балапан, қарға, бала, қыз.
Тапсырма:
- Кім? Сұрағына жауап беру.
Ұйымдастыру барысы:
Сәлемдесу. Педагог баламен айна алдында отырады. Өзін таныстырады.
- Менің атым - апай.
Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін сұрау.
- Мына айнадан сен кімді көріп тұрсын?
- Баланың жауабы (мені)
- Сенің атың кім?
- Бала атын айтады.
- Сенің жасың нешеде?
- Бала жасын айтады.
- Жарайсын, сен өз есіміңмен жасыңды біледі екенсің!
Содан кейін балаға сурет беріледі.
- Мынау кім?
- Бала.
- Қане оған ат қояйықшы.
- Бала өз есімін қояды.
Баладан өскенде кім болуды армандайтынын, нені ұнататынын сұрау. Сұрау арқылы баланың әңгімелесу қабілетін кеңейту.
Тапсырма: Маман балаға екі-үш фотосуреттердің ішінен өзінінің суретін табуды тапсырады.
Ойын: «Суретті таңда»
Мақсаты: Берілген сөзге суретті тауып көрсету.
Құралдар: Берілген дыбыстан басталатын сөздері бар заттық суреттер, басқа дыбыстардан басталатын бірнеше суреттер.
Ойын барысы: Ойынның алдында заттық суреттерді үстелге орналастыру, бала алдымен көріп алады. Сосын тапсырма беріледі бір дыбысқа барлық суреттерді жинастыру.
- Қане мына суреттерде не бейнеленген, айтып берші?
- Бала аттарын атап береді.
- Енді, осы суреттерден «Б» - дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа, «Қ»-дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа жинастырайықшы.
- Бала нұсқауды орындайды.
Егер бала тапсырманы дұрыс орындай алмай жатқан жағдайда, мұғалім көмек беріп, бірге орындайды
Артикуляциялық жаттығу: кәне, тілімізді жаттықтырайық.
«Түтікше» - ерінді алға қарай созу. 1-5, 1-10 секунд ұстап тұру.
«Ат шауып келеді» - тілді таңдайға жабыстырып баяу, жылдам қағу керек.
Қатемен жұмыс: Балаға қуыршақ беріледі. Бала оған ат қойып, турінің қандай екенін сипаттайды.
Ұсақ қол моторикасын дамыту: Қуыршақты киіндіру.
1апта:1
2 апта:6, 8
3апта:13, 15
4 апта:20, 22
5апта:27
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz