Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Түзету жұмысының барысы
Жеке түзету сабақ жоспары
Түзету бағдарлама: <<Қатынас>> саласы.Тіл дамыту.
Тақырыбы
Мақсаты
Түзету жұмысының барысы
Сағат саны
І - кезең
8 сабақ
<<Мен түсінігін қалыптастыру>>
- Жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру,өзінің есімін және тегін білуге уйрету.
- Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
<<Мен>> түсінігі арқылы баланың өз-өзіне деген сенімін нығайту,өз пікірін ашып айтуын дамыту.
Түзету жұмыстары:
Өз есімін айтқызу.
Әдіс-тәсіл:
Ойын-сабақ,сұрақ-жауап, әңгімелесу.
Көрнекіліктер:
Заттық суреттер, өзінің суреті, айна, парақ, қарындаштар, балапан, қарға,бала, қыз.
Тапсырма:
Кім? Сұрағына жауап беру.
Ұйымдастыру барысы:
Сәлемдесу. Педагог баламен айна алдында отырады. Өзін таныстырады.
Менің атым - апай.
Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін сұрау.
Мына айнадан сен кімді көріп тұрсын?
Баланың жауабы (мені)
Сенің атың кім?
Бала атын айтады.
Сенің жасың нешеде?
Бала жасын айтады.
Жарайсын, сен өз есіміңмен жасыңды біледі екенсің!
Содан кейін балаға сурет беріледі.
Мынау кім?
Бала.
Қане оған ат қояйықшы.
Бала өз есімін қояды.
Баладан өскенде кім болуды армандайтынын, нені ұнататынын сұрау. Сұрау арқылы баланың әңгімелесу қабілетін кеңейту.
Тапсырма: Маман балаға екі-үш фотосуреттердің ішінен өзінінің суретін табуды тапсырады.
Ойын: <<Суретті таңда>>
Мақсаты: Берілген сөзге суретті тауып көрсету.
Құралдар: Берілген дыбыстан басталатын сөздері бар заттық суреттер,басқа дыбыстардан басталатын бірнеше суреттер.
Ойын барысы: Ойынның алдында заттық суреттерді үстелге орналастыру,бала алдымен көріп алады. Сосын тапсырма беріледі бір дыбысқа барлық суреттерді жинастыру.
Қане мына суреттерде не бейнеленген, айтып берші?
Бала аттарын атап береді.
Енді, осы суреттерден <<Б>> - дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа, <<Қ>>-дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа жинастырайықшы.
Бала нұсқауды орындайды.
Егер бала тапсырманы дұрыс орындай алмай жатқан жағдайда, мұғалім көмек беріп, бірге орындайды
Артикуляциялық жаттығу: кәне, тілімізді жаттықтырайық.
<<Түтікше>> - ерінді алға қарай созу. 1-5, 1-10 секунд ұстап тұру.
<<Ат шауып келеді>> - тілді таңдайға жабыстырып баяу, жылдам қағу керек.
Қатемен жұмыс: Балаға қуыршақ беріледі. Бала оған ат қойып, турінің қандай екенін сипаттайды.
Ұсақ қол моторикасын дамыту: Қуыршақты киіндіру.
1апта:1
2 апта:6,8
3апта:13,15
4 апта:20,22
5апта:27
Түзету бағдарлама: <<Қатынас>> саласы.Тіл дамыту.
Тақырыбы
Мақсаты
Түзету жұмысының барысы
Сағат саны
І - кезең
8 сабақ
<<Мен түсінігін қалыптастыру>>
- Жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру,өзінің есімін және тегін білуге уйрету.
- Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
<<Мен>> түсінігі арқылы баланың өз-өзіне деген сенімін нығайту,өз пікірін ашып айтуын дамыту.
Түзету жұмыстары:
Өз есімін айтқызу.
Әдіс-тәсіл:
Ойын-сабақ,сұрақ-жауап, әңгімелесу.
Көрнекіліктер:
Заттық суреттер, өзінің суреті, айна, парақ, қарындаштар, балапан, қарға,бала, қыз.
Тапсырма:
Кім? Сұрағына жауап беру.
Ұйымдастыру барысы:
Сәлемдесу. Педагог баламен айна алдында отырады. Өзін таныстырады.
Менің атым - апай.
Баланы айнаның алдына отырғызып, өзін айнадан көрсету. Содан кейін оның есімін, жасының нешеде екенін сұрау.
Мына айнадан сен кімді көріп тұрсын?
Баланың жауабы (мені)
Сенің атың кім?
Бала атын айтады.
Сенің жасың нешеде?
Бала жасын айтады.
Жарайсын, сен өз есіміңмен жасыңды біледі екенсің!
Содан кейін балаға сурет беріледі.
Мынау кім?
Бала.
Қане оған ат қояйықшы.
Бала өз есімін қояды.
Баладан өскенде кім болуды армандайтынын, нені ұнататынын сұрау. Сұрау арқылы баланың әңгімелесу қабілетін кеңейту.
Тапсырма: Маман балаға екі-үш фотосуреттердің ішінен өзінінің суретін табуды тапсырады.
Ойын: <<Суретті таңда>>
Мақсаты: Берілген сөзге суретті тауып көрсету.
Құралдар: Берілген дыбыстан басталатын сөздері бар заттық суреттер,басқа дыбыстардан басталатын бірнеше суреттер.
Ойын барысы: Ойынның алдында заттық суреттерді үстелге орналастыру,бала алдымен көріп алады. Сосын тапсырма беріледі бір дыбысқа барлық суреттерді жинастыру.
Қане мына суреттерде не бейнеленген, айтып берші?
Бала аттарын атап береді.
Енді, осы суреттерден <<Б>> - дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа, <<Қ>>-дыбысынан басталатын суреттерді бір жақа жинастырайықшы.
Бала нұсқауды орындайды.
Егер бала тапсырманы дұрыс орындай алмай жатқан жағдайда, мұғалім көмек беріп, бірге орындайды
Артикуляциялық жаттығу: кәне, тілімізді жаттықтырайық.
<<Түтікше>> - ерінді алға қарай созу. 1-5, 1-10 секунд ұстап тұру.
<<Ат шауып келеді>> - тілді таңдайға жабыстырып баяу, жылдам қағу керек.
Қатемен жұмыс: Балаға қуыршақ беріледі. Бала оған ат қойып, турінің қандай екенін сипаттайды.
Ұсақ қол моторикасын дамыту: Қуыршақты киіндіру.
1апта:1
2 апта:6,8
3апта:13,15
4 апта:20,22
5апта:27
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz