Қағаз ақша

IІІ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,

Талғар ауданы

№ 33 атындағы орта мектебі

Алимова Анар

Пән: Математика Мектеп: №33

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі :

Сандар және шамалар

Бөлімше:

Шамалар және өлшем бірліктері

Күні: 21. 06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Алимова А.

Сынып: 3 Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы:
Қағаз ақша
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
3. 1. 3. 6-1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік кағаз акшаны ажырату және түрліше төлем жасау
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары

Оқушылар қағаз ақшаларды ажыратуды және түрліше төлем жасауды үйренеді

Барлық оқушы: 1000 теңгелік, 2000 теңгелік, 5000 теңгелік кағаз акшаны ажыратады және түрліше төлем жасайды

Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Оқушының көпшілігі: : Әртүрлі елдер валютасының қағаз үлгілері бойынша салыстырады
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Оқушылардың кейбірі: Өрнектерді есептеп орындалу ретін анықтап, нәтижелерін кему ретімен жазады
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері
  • 1000, 2000, 5000 тг қағаз ақшаны ажыратады және төлем жасайды
  • Әр түрлі қағаз ақша үлгілерін салыстырады
  • Өрнектерді есептеп шығарады
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны::

Тілдік мақсат

(тілдік емес пәнге)

Дағдыларын дамыту:

белгілі бір соманы түрлі купюралар және монеталармен қалай жинауға болатынын түсіндіре алады.

Пәндік лексика және терминология:

Теңге, купюра, монета, ұсақтау.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

- 500, 800, 1000 теңгені түрліше жинақтай аласың ба?

- 1000, 2000, 5000 теңгені ұсақтай аласың ба?

Жазу:

Өрнектер

Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Пәндік лексика және терминдер

Қағаз ақша, тенге, доллар, евро

ақша-деньги-money

Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Талқылауға арналған сұрақтар:
Ақшаны немен өлшейміз?
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу, өзара сыйластыққа тәрбиелеу, ақшаны үнемдеуге, өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастырамын.
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Дүниетану
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабақа қатысты ақпаратты іздеу.
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Бастапқы білім
Шамалар мен олардың өлшем бірліктері
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздер/

Ресурстар

Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны::

Сабақтың басы

8 минут

Білу және түсіну кезеңі

Белсенді оқыту

Сұрақ қою және талқылау тәсілі

Психологиялық ахуал

Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен айту арқылы бір-біріне сәттілік тілейді

Қайырлы таң, досым!

Қайырлы күн болсын!

Бүгінгі күн біз үшін

Сәттілікке толсын!

Оқушылар теңге, доллар, евро бейнелері арқылы 3-топқа бөлінеді:

1-топ: Теңге тобы

2-топ: Доллар тобы

3-топ: Евро тобы

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
  • Уақытты үнемдейміз!
  • Нақты, дәл жауап береміз!
  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Ширату тапсырмасы .

Белсенді оқу «Сұрақ кою және талқылау» (топтық) Айтылым Тыңдалым

Жаңаны ашу.

Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды.

  • Қағаз ақшалар не үшін қажет?
  • Оларды қандай мақсаттарға пайдалансақ болады?

2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшалармен қалай ұсақталғанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?

Оқушылар өздерінің қағаз ақшаны ұсақтау нұсқаларын ұсынады.

Белсенді оқытудың «Сұрақ қою және талқылау »тәсілін қолданамын. Барлық оқушылардың сабаққа қатысып отырғанына көз жеткізе отырып, олардың тапсырманы орындау барысында түсініктеме беруін сұрай отырып, олардың білімін дамыту сындарлы әрекет етуіне ықпал жасаймын

Шаттық шеңбері

Көңілді әуен

Image result for Теңге суреттері

Image result for евро суреті Результат изображения для доллара суреті

Интерактивті 2000, 5000 тг қағаз ақшаларды көрсету

Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны::

Сабақтың ортасы

25 минут

Қолдану кезеңі

Белсенді оқыту

Нұсқау беру және айту тәсілі

Саралау

Қарқын тәсілі

Сергіту сәті

Жинақтау

Белсенді оқыту

Қорытынды шығару және есте сақтау тәсілі

1-тапсырма :(топтық) ТАЖ

Суретке мұқият қара. Құны 10700 тг тұратын велосипед сатып алу үшін берілген ақшалармен қалай төлем жасауға болады? Әртүрлі тәсілін жазып көрсет.

Картинки по запросу фото велосипед 10700 теңге

https://pbs.twimg.com/media/Dg67GA2WsAAhoME.jpg https://media2.24aul.ru/imgs/56b1c33323bbeb2b801a848f/5000-tenge-2011-god-kazakhstan-2-6860429.jpg https://скупка-монет.рус/SNG/x5760.jpg Картинки по запросу фото 500тенге Картинки по запросу фото 200 тенге

10700 тг=

10700 тг=

10700 тг=

Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» тәсілі арқылы оқушыларға бір әрекеттен бірнеше тәсіл жасауға, шығаруға болатындығына көз жетізе отырып, берілген нұсқау арқылы топта бірлесе жұмыс жасауға және нәтижесін баяндауға үйретемін.

:
:

Қалыптастырушы бағалау:

«Жұлдызша»

Топтық жұмыстағы тапсырманың нәтижесін көрсету үшін, қалыптастырушы бағалау қолданамын. Бірін-бірі бағалауды «Жұлдызша» әдісі арқылы жүргіземін.

1-топ 2-топты; 2-топ 3-топты; 3-топ 1-топты үлкен бір жұлдызша беру арқылы бағалатамын

2-тапсырма:

Оқушылардың сабақ барсындағы тапсырманы орындаудағы жылдамдығын арттыру мақсатында « А, Ә, Б, В» тәсілін қолданамын.

( Әр топқа А, Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт-төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындаймын. Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қоямын. Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес келетін карточкаларын көрсетеді. )

Саралаудың «Қарқын» тәсілі (жеке) Ж

1-топ Оқушылары оқулықтағы практикалық жұмысқа арналған 3-тапсырманы орындайды. Бұл тапсырма үшін оқушыларға әр түрлі қағаз ақшалары бейнеленген қима-қағаздарды ұсынамын

https://media2.24aul.ru/imgs/56b1c33323bbeb2b801a848f/5000-tenge-2011-god-kazakhstan-2-6860429.jpg https://скупка-монет.рус/SNG/x5760.jpg Картинки по запросу фото 500тенге Картинки по запросу фото 200 тенге

9000 теңге, 6000теңге, 3000 теңге, 700 теңге

2-топ:

Теңдеулерді шешу:

x*7=330-274 x+30*5=365

(502-2) *a=1000 x:4=100-22

3-топ:

Кесте арқылы берілген амалдарды орындай отырып, Қазақстандағы өзендердің ұзындықтарын анықтатамын

Кестеде берілген амалдарды 2- топқа орындатып, нәтижелерін кему ретімен жазғызамын. Қазақстандағы өзендердің ұзындығын тапқызамын

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Саралау тәсілінің «Қарқын» әдісі арқылы тапсырмаларды орындатамын. Себебі, кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды, ал көмекті қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.

:
:

Қалыптастырушы бағалау:

Әр топ бір-бірінің жұмысын «Бағдаршам» арқылы бағалайды

Көңілді әуенмен «Қос қарлығаш»жаттығуын жасату

3-тапсырма: «Сатып алу» ойыны

Жұптық жұмыс. Оқушылар тапсырма алады: дүкенде заттарды сатып алу, бағалары бар тауарлардың тізімі және қандай да болса қағаз ақша беріледі. Оқушылар өздерінің сатып алған заттарын жазады және өзінің жауабына сәйкес сигналдық карточканы көтереді.

Белсенді оқытудың « Қорытынды шығару және есте сақтау» тәсілі бойынша бүгінгі өткен тақырыпқа шолу жасап, оның қорытындысын шығарамын. Оқушылардың не үйренгенін, түсінгенін анықтаймын.

:
:

Қалыптастырушы бағалау: «Бәйтерекке көтерілу »

Берілген қағаз ақшаға бірнеше зат сатып алған оқушылар-«Бәйтерек» шарына;

Бір-екі зат сатып алғандар - ортаңғы бөлігіне, Бір ғана зат сатып алғандар-төменгі қабатына көтерілу дәрежесіне ие болады

Бағалау критерийі
Дескриптор:

1000теңгелік, 2000

теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшаны ажыратады

-Қағаз ақшаны ажырата алады;

Аталған қағаз ақшаларды ұсақтай алады;

-Қажетті сомаларды жинау үшін, бірнеше тәсілдерді көрсете алады;

Өзеннің аты
Ұзындығы (км)
Ырғыз
580:5+196*4-307
Шідерті
(182*5+45) -453
Жем
1000-904:4-62
Ойыл
576+708:3-12
Нұра
950:5+394*2
Сағыз
900-557+672:4
Торғай
179*4-160+269
Бағалау критерийі
Дескриптор:

Өрнектерді

есеп

теп шығарады

- Қағаз ақша бейнесіндегі қима қағаздар көмегімен сомаларды ұсақтай алады;

Күрделі теңдеулерді шеше алады;

-Амалдардың орындалу ретін анықтай отырып, өрнектерді есептей алады

Бағалау критерийі
Дескриптор:
1000, 2000, 5000 тг қағаз ақшаны ажыратады және төлем жасайды
- Берілген қағаз ақшаға жұптаса отырып, қажетті заттарды сатып ала алады

«Жұлдызша» тәсілі арқылы

Дұрыс

жауапқа-

Толық емес жауапқа -

Жауап бере алмаған-

MSOfficePNG(9)

Похожее изображение

Қызыл көз- орташа

Сары көз-жақсы

Жасыл көз- керемет

Бәйтерекке көтерілу

Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Сандар және шамаларБөлімше:Шамалар және өлшем бірліктеріКүні:21. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Алимова А.Сынып:3Қатысқандар саны: 20Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№33Ұзақ мерзімді

Ұқсас жұмыстар
Темір монеталары айналымға енді
Менің отбасымның табысы
Ақша теориясы
Ақша қызметтері
Ақша беретін құрылғы
АҚШ өкілі
Монета және қағаз ақша
КІМ ЖЫЛДАМ тапсырмасы
Қағаз ақшалар
Тәуелсіздігімізді бағалай білуге баулу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz