Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қағаз ақша
IІІ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы,
Талғар ауданы
№ 33 атындағы орта мектебі
Алимова Анар
Пән: Математика Мектеп: №33
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Сандар және шамалар
Бөлімше:
Шамалар және өлшем бірліктері
Күні: 21.06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Алимова А.
Сынып:3 Қатысқандар саны: 20
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Қағаз ақша
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
3.1.3.6-1000 теңгелік,2000 теңгелік,5000 теңгелік кағаз акшаны ажырату және түрліше төлем жасау
Сабақ мақсаттары
Оқушылар қағаз ақшаларды ажыратуды және түрліше төлем жасауды үйренеді
Барлық оқушы: 1000 теңгелік,2000 теңгелік,5000 теңгелік кағаз акшаны ажыратады және түрліше төлем жасайды
Оқушының көпшілігі: : Әртүрлі елдер валютасының қағаз үлгілері бойынша салыстырады
Оқушылардың кейбірі: Өрнектерді есептеп орындалу ретін анықтап,нәтижелерін кему ретімен жазады
Ойлау деңгейлері
Білу,түсіну,қолдану,жинақтау
Бағалау критерийлері
1000,2000,5000 тг қағаз ақшаны ажыратады және төлем жасайды
Әр түрлі қағаз ақша үлгілерін салыстырады
Өрнектерді есептеп шығарады
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Дағдыларын дамыту:
белгілі бір соманы түрлі купюралар және монеталармен қалай жинауға болатынын түсіндіре алады.
Пәндік лексика және терминология:
Теңге, купюра, монета, ұсақтау.
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Талқылау:
- 500, 800, 1000 теңгені түрліше жинақтай аласың ба?
- 1000, 2000, 5000 теңгені ұсақтай аласың ба?
Жазу:
Өрнектер
Пәндік лексика және терминдер
Қағаз ақша,тенге,доллар,евро
ақша-деньги-money
Талқылауға арналған сұрақтар:
Ақшаны немен өлшейміз?
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу,өзара сыйластыққа тәрбиелеу,ақшаны үнемдеуге,өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастырамын.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар,дерекқордан және интернеттен сабақа қатысты ақпаратты іздеу.
Бастапқы білім
Шамалар мен олардың өлшем бірліктері
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Білу және түсіну кезеңі
Белсенді оқыту
Сұрақ қою және талқылау тәсілі
Психологиялық ахуал
Оқушылар шеңбер құрып,өлеңді хормен айту арқылы бір-біріне сәттілік тілейді
Қайырлы таң, досым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн біз үшін
Сәттілікке толсын!
Оқушылар теңге,доллар,евро бейнелері арқылы 3-топқа бөлінеді:
1-топ: Теңге тобы
2-топ: Доллар тобы
3-топ: Евро тобы
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу <<Сұрақ кою және талқылау>> (топтық) Айтылым Тыңдалым
Жаңаны ашу.
Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды.
Қағаз ақшалар не үшін қажет?
Оларды қандай мақсаттарға пайдалансақ болады?
2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшалармен қалай ұсақталғанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?
Оқушылар өздерінің қағаз ақшаны ұсақтау нұсқаларын ұсынады.
Белсенді оқытудың<<Сұрақ қою және талқылау>>тәсілін қолданамын.Барлық оқушылардың сабаққа қатысып отырғанына көз жеткізе отырып, олардың тапсырманы орындау барысында түсініктеме беруін сұрай отырып,олардың білімін дамыту сындарлы әрекет етуіне ықпал жасаймын
Шаттық шеңбері
Көңілді әуен
Интерактивті 2000,5000 тг қағаз ақшаларды көрсету
Сабақтың ортасы
25 минут
Қолдану кезеңі
Белсенді оқыту
Нұсқау беру және айту тәсілі
Саралау
Қарқын тәсілі
Сергіту сәті
Жинақтау
Белсенді оқыту
Қорытынды шығару және есте сақтау тәсілі
1-тапсырма:(топтық) ТАЖ
Суретке мұқият қара. Құны 10700 тг тұратын велосипед сатып алу үшін берілген ақшалармен қалай төлем жасауға болады? Әртүрлі тәсілін жазып көрсет.
10700 теңге
10700 тг=
10700 тг=
10700 тг=
Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> тәсілі арқылы оқушыларға бір әрекеттен бірнеше тәсіл жасауға,шығаруға болатындығына көз жетізе отырып, берілген нұсқау арқылы топта бірлесе жұмыс жасауға және нәтижесін баяндауға үйретемін.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
1000теңгелік,2000
теңгелік,5000 теңгелік қағаз ақшаны ажыратады
-Қағаз ақшаны ажырата алады;
Аталған қағаз ақшаларды ұсақтай алады;
-Қажетті сомаларды жинау үшін, бірнеше тәсілдерді көрсете алады;
Қалыптастырушы бағалау:
<<Жұлдызша>>
Топтық жұмыстағы тапсырманың нәтижесін көрсету үшін, қалыптастырушы бағалау қолданамын.Бірін-бірі бағалауды <<Жұлдызша>> әдісі арқылы жүргіземін.
1-топ 2-топты; 2-топ 3-топты; 3-топ 1-топты үлкен бір жұлдызша беру арқылы бағалатамын
2-тапсырма:
Оқушылардың сабақ барсындағы тапсырманы орындаудағы жылдамдығын арттыру мақсатында <<А, Ә, Б, В>> тәсілін қолданамын.
( Әр топқа А,Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт-төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындаймын.Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қоямын.Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес келетін карточкаларын көрсетеді.)
Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі (жеке) Ж
1-топ Оқушылары оқулықтағы практикалық жұмысқа арналған 3-тапсырманы орындайды.Бұл тапсырма үшін оқушыларға әр түрлі қағаз ақшалары бейнеленген қима-қағаздарды ұсынамын
9000 теңге, 6000теңге, 3000 теңге,700 теңге
2-топ:
Теңдеулерді шешу:
x*7=330-274 x+30*5=365
(502-2)*a=1000 x:4=100-22
3-топ:
Кесте арқылы берілген амалдарды орындай отырып,Қазақстандағы өзендердің ұзындықтарын анықтатамын
Кестеде берілген амалдарды 2- топқа орындатып,нәтижелерін кему ретімен жазғызамын.Қазақстандағы өзендердің ұзындығын тапқызамын
Өзеннің аты
Ұзындығы (км)
Ырғыз
580:5+196*4-307
Шідерті
(182*5+45)-453
Жем
1000-904:4-62
Ойыл
576+708:3-12
Нұра
950:5+394*2
Сағыз
900-557+672:4
Торғай
179*4-160+269
Саралау тәсілінің <<Қарқын>> әдісі арқылы тапсырмаларды орындатамын.Себебі, кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды,ал көмекті қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Өрнектерді
есеп
теп шығарады
- Қағаз ақша бейнесіндегі қима қағаздар көмегімен сомаларды ұсақтай алады;
Күрделі теңдеулерді шеше алады;
-Амалдардың орындалу ретін анықтай отырып,өрнектерді есептей алады
Қалыптастырушы бағалау:
Әр топ бір-бірінің жұмысын <<Бағдаршам>> арқылы бағалайды
Көңілді әуенмен <<Қос қарлығаш>>жаттығуын жасату
3-тапсырма: <<Сатып алу>> ойыны
Жұптық жұмыс. Оқушылар тапсырма алады: дүкенде заттарды сатып алу, бағалары бар тауарлардың тізімі және қандай да болса қағаз ақша беріледі. Оқушылар өздерінің сатып алған заттарын жазады және өзінің жауабына сәйкес сигналдық карточканы көтереді.
Белсенді оқытудың << Қорытынды шығару және есте сақтау>> тәсілі бойынша бүгінгі өткен тақырыпқа шолу жасап, оның қорытындысын шығарамын.Оқушылардың не үйренгенін, түсінгенін анықтаймын.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
1000,2000,5000 тг қағаз ақшаны ажыратады және төлем жасайды
- Берілген қағаз ақшаға жұптаса отырып,қажетті заттарды сатып ала алады
Қалыптастырушы бағалау: <<Бәйтерекке көтерілу>>
Берілген қағаз ақшаға бірнеше зат сатып алған оқушылар-<<Бәйтерек>> шарына;
Бір-екі зат сатып алғандар - ортаңғы бөлігіне, Бір ғана зат сатып алғандар-төменгі қабатына көтерілу дәрежесіне ие болады
<<Жұлдызша>> тәсілі арқылы
Дұрыс
жауапқа-
Толық емес жауапқа -
Жауап бере алмаған-
Қызыл көз- орташа
Сары көз-жақсы
Жасыл көз- керемет
Бәйтерекке көтерілу
Сабақтың соңы
7 минут
Кері байланыс
Саралау
Бағалау тәсілі
Рефлексия
Түсіндім! Тағы білгім келеді Көмек қажет
Саралаудың <<Бағалау>> әдісі
Оқушылар ауа райының шартты белгілерін пайдалана отырып, өздерінің сабақты түсінгенін, тағы білгім келеді,көмек қажет екенін белгілейді
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныптағы саралау жұмыстарының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін , <<Белсенді оқытудың>> ішінен қорытынды шығару және есте сақтау, нұсқау беру және айту,сұрақ қою және талқылау, <<Саралаудың>> қарқын,бағалау тәсілдерін өз сабағымда пайдаланамын.Бұл тәсілдер арқылы оқушыларға қолдау көрсете отырып, деңгейлеріне қарай тапсырмалар дайындадым.Оқушыларға саралау тапсырмаларын бере отырып, қабілеттеріне қарай орындалған жұмыстарын мадақтап, ынталандыра отырып, нәтижеге қол жеткіземін
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырмаларға байланысты берілген дескрипторларға қарай отырып, <<Бағдаршам>>, <<Бәйтерекке көтерілу>>, <<Жұлдызша>>арқылы бағалап, оқушыларды ң оқуға деген ынталарын арттырып отырамын
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жазу кезінде дұрыс отыру, қаламды дұрыс ұстау және оқулықты дұрыс пайдалану керектігін айтып отырамын.
Әрқашан денсаулыққа пайдалы сергіту жаттығуларын жасатып отырамын.
Сонымен қатар қауіпсіздік ережелерін естен шығармау керектігін айтып отырамын
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері
орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Сабақ оқу мақсаттарына бағытталып құрылған
Сабақтың мақсаттарын дұрыс қолдана тиімді оқудың әдістері мен саралау тәсілдерін пайдаланып мақсатқа жеттім
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталып, әр түрлі қызықты тапсырмалар орындалды
Сабақ құрылған жоспар бойынша өткізілді
Уақытты тиімді пайдаландым
Өзгеріс енгізілмеді
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1: Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалардың берілуі
2:Акт-ні тиімді пайдаландым
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:Математикалық терминдерді қолдана білу
2:Уақытпен жұмыс істей білу
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:Оқушылардың өз бетінше ізденіп, қосымша жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныптағы саралау жұмыстарының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін , <<Белсенді оқытудың>> ішінен қорытынды шығару және сете сақтау, көрсету және модельдеу,бекіту және қолданысқа енгізу,сұрақ қою және талқылау тәсілдерін өз сабағымда пайдаланамын.Бұл тәсілдер арқылы оқушыларға қолдау көрсете отырып, деңгейлеріне қарай тапсырмалар дайындадым.Оқушыларға саралау тапсырмаларын бере отырып, қабілеттеріне қарай орындалған жұмыстарын мадақтап, ынталандыра отырып, нәтижеге қол жеткіземін
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырмаларға байланысты берілген дескрипторларға қарай отырып, <<Бағдаршам>>, <<Бәйтерекке көтерілу>>, <<Гендірлік>> , <<Жұлдызша>>, <<Үш шапалақ>> арқылы бағалап, оқушылардың оқуға деген ынталарын арттырып отырамын
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жазу кезінде дұрыс отыру, қаламды дұрыс ұстау және оқулықты дұрыс пайдалану керектігін айтып отырамын.
Әрқашан денсаулыққа пайдалы сергіту жаттығуларын жасатып отырамын.
Сонымен қатар қауіпсіздік ережелерін естен шығармау керектігін айтып отырамын
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері
орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Сабақ оқу мақсаттарына бағытталып құрылған
Сабақтың мақсаттарын дұрыс қолдана тиімді оқудың әдістері мен саралау тәсілдерін пайдаланып мақсатқа жеттім
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталып, әр түрлі қызықты тапсырмалар орындалды
Сабақ құрылған жоспар бойынша өткізілді
Уақытты тиімді пайдаландым
Өзгеріс енгізілмеді
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1: Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалардың берілуі
2:Акт-ні тиімді пайдаландым
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:Математикалық терминдерді қолдана білу
2:Уақытпен жұмыс істей білу
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:Оқушылардың өз бетінше ізденіп, қосымша жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу
Алматы облысы,
Талғар ауданы
№ 33 атындағы орта мектебі
Алимова Анар
Пән: Математика Мектеп: №33
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Сандар және шамалар
Бөлімше:
Шамалар және өлшем бірліктері
Күні: 21.06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Алимова А.
Сынып:3 Қатысқандар саны: 20
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Қағаз ақша
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
3.1.3.6-1000 теңгелік,2000 теңгелік,5000 теңгелік кағаз акшаны ажырату және түрліше төлем жасау
Сабақ мақсаттары
Оқушылар қағаз ақшаларды ажыратуды және түрліше төлем жасауды үйренеді
Барлық оқушы: 1000 теңгелік,2000 теңгелік,5000 теңгелік кағаз акшаны ажыратады және түрліше төлем жасайды
Оқушының көпшілігі: : Әртүрлі елдер валютасының қағаз үлгілері бойынша салыстырады
Оқушылардың кейбірі: Өрнектерді есептеп орындалу ретін анықтап,нәтижелерін кему ретімен жазады
Ойлау деңгейлері
Білу,түсіну,қолдану,жинақтау
Бағалау критерийлері
1000,2000,5000 тг қағаз ақшаны ажыратады және төлем жасайды
Әр түрлі қағаз ақша үлгілерін салыстырады
Өрнектерді есептеп шығарады
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Дағдыларын дамыту:
белгілі бір соманы түрлі купюралар және монеталармен қалай жинауға болатынын түсіндіре алады.
Пәндік лексика және терминология:
Теңге, купюра, монета, ұсақтау.
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Талқылау:
- 500, 800, 1000 теңгені түрліше жинақтай аласың ба?
- 1000, 2000, 5000 теңгені ұсақтай аласың ба?
Жазу:
Өрнектер
Пәндік лексика және терминдер
Қағаз ақша,тенге,доллар,евро
ақша-деньги-money
Талқылауға арналған сұрақтар:
Ақшаны немен өлшейміз?
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу,өзара сыйластыққа тәрбиелеу,ақшаны үнемдеуге,өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастырамын.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар,дерекқордан және интернеттен сабақа қатысты ақпаратты іздеу.
Бастапқы білім
Шамалар мен олардың өлшем бірліктері
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Білу және түсіну кезеңі
Белсенді оқыту
Сұрақ қою және талқылау тәсілі
Психологиялық ахуал
Оқушылар шеңбер құрып,өлеңді хормен айту арқылы бір-біріне сәттілік тілейді
Қайырлы таң, досым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн біз үшін
Сәттілікке толсын!
Оқушылар теңге,доллар,евро бейнелері арқылы 3-топқа бөлінеді:
1-топ: Теңге тобы
2-топ: Доллар тобы
3-топ: Евро тобы
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу <<Сұрақ кою және талқылау>> (топтық) Айтылым Тыңдалым
Жаңаны ашу.
Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды.
Қағаз ақшалар не үшін қажет?
Оларды қандай мақсаттарға пайдалансақ болады?
2000 теңгелік, 5000 теңгелік қағаз ақшалармен қалай ұсақталғанына қара. Тағы да қалай ұсақтауға болады?
Оқушылар өздерінің қағаз ақшаны ұсақтау нұсқаларын ұсынады.
Белсенді оқытудың<<Сұрақ қою және талқылау>>тәсілін қолданамын.Барлық оқушылардың сабаққа қатысып отырғанына көз жеткізе отырып, олардың тапсырманы орындау барысында түсініктеме беруін сұрай отырып,олардың білімін дамыту сындарлы әрекет етуіне ықпал жасаймын
Шаттық шеңбері
Көңілді әуен
Интерактивті 2000,5000 тг қағаз ақшаларды көрсету
Сабақтың ортасы
25 минут
Қолдану кезеңі
Белсенді оқыту
Нұсқау беру және айту тәсілі
Саралау
Қарқын тәсілі
Сергіту сәті
Жинақтау
Белсенді оқыту
Қорытынды шығару және есте сақтау тәсілі
1-тапсырма:(топтық) ТАЖ
Суретке мұқият қара. Құны 10700 тг тұратын велосипед сатып алу үшін берілген ақшалармен қалай төлем жасауға болады? Әртүрлі тәсілін жазып көрсет.
10700 теңге
10700 тг=
10700 тг=
10700 тг=
Белсенді оқытудың <<Нұсқау беру және айту>> тәсілі арқылы оқушыларға бір әрекеттен бірнеше тәсіл жасауға,шығаруға болатындығына көз жетізе отырып, берілген нұсқау арқылы топта бірлесе жұмыс жасауға және нәтижесін баяндауға үйретемін.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
1000теңгелік,2000
теңгелік,5000 теңгелік қағаз ақшаны ажыратады
-Қағаз ақшаны ажырата алады;
Аталған қағаз ақшаларды ұсақтай алады;
-Қажетті сомаларды жинау үшін, бірнеше тәсілдерді көрсете алады;
Қалыптастырушы бағалау:
<<Жұлдызша>>
Топтық жұмыстағы тапсырманың нәтижесін көрсету үшін, қалыптастырушы бағалау қолданамын.Бірін-бірі бағалауды <<Жұлдызша>> әдісі арқылы жүргіземін.
1-топ 2-топты; 2-топ 3-топты; 3-топ 1-топты үлкен бір жұлдызша беру арқылы бағалатамын
2-тапсырма:
Оқушылардың сабақ барсындағы тапсырманы орындаудағы жылдамдығын арттыру мақсатында <<А, Ә, Б, В>> тәсілін қолданамын.
( Әр топқа А,Ә, Б және В әріптерімен қоса төрт-төрттен үлдірленген карточкалардың жинағын дайындаймын.Жауаптың төрт нұсқасы бар сұрақтар қоямын.Оқушылар дұрыс жауапқа сәйкес келетін карточкаларын көрсетеді.)
Саралаудың <<Қарқын>> тәсілі (жеке) Ж
1-топ Оқушылары оқулықтағы практикалық жұмысқа арналған 3-тапсырманы орындайды.Бұл тапсырма үшін оқушыларға әр түрлі қағаз ақшалары бейнеленген қима-қағаздарды ұсынамын
9000 теңге, 6000теңге, 3000 теңге,700 теңге
2-топ:
Теңдеулерді шешу:
x*7=330-274 x+30*5=365
(502-2)*a=1000 x:4=100-22
3-топ:
Кесте арқылы берілген амалдарды орындай отырып,Қазақстандағы өзендердің ұзындықтарын анықтатамын
Кестеде берілген амалдарды 2- топқа орындатып,нәтижелерін кему ретімен жазғызамын.Қазақстандағы өзендердің ұзындығын тапқызамын
Өзеннің аты
Ұзындығы (км)
Ырғыз
580:5+196*4-307
Шідерті
(182*5+45)-453
Жем
1000-904:4-62
Ойыл
576+708:3-12
Нұра
950:5+394*2
Сағыз
900-557+672:4
Торғай
179*4-160+269
Саралау тәсілінің <<Қарқын>> әдісі арқылы тапсырмаларды орындатамын.Себебі, кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды,ал көмекті қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Өрнектерді
есеп
теп шығарады
- Қағаз ақша бейнесіндегі қима қағаздар көмегімен сомаларды ұсақтай алады;
Күрделі теңдеулерді шеше алады;
-Амалдардың орындалу ретін анықтай отырып,өрнектерді есептей алады
Қалыптастырушы бағалау:
Әр топ бір-бірінің жұмысын <<Бағдаршам>> арқылы бағалайды
Көңілді әуенмен <<Қос қарлығаш>>жаттығуын жасату
3-тапсырма: <<Сатып алу>> ойыны
Жұптық жұмыс. Оқушылар тапсырма алады: дүкенде заттарды сатып алу, бағалары бар тауарлардың тізімі және қандай да болса қағаз ақша беріледі. Оқушылар өздерінің сатып алған заттарын жазады және өзінің жауабына сәйкес сигналдық карточканы көтереді.
Белсенді оқытудың << Қорытынды шығару және есте сақтау>> тәсілі бойынша бүгінгі өткен тақырыпқа шолу жасап, оның қорытындысын шығарамын.Оқушылардың не үйренгенін, түсінгенін анықтаймын.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
1000,2000,5000 тг қағаз ақшаны ажыратады және төлем жасайды
- Берілген қағаз ақшаға жұптаса отырып,қажетті заттарды сатып ала алады
Қалыптастырушы бағалау: <<Бәйтерекке көтерілу>>
Берілген қағаз ақшаға бірнеше зат сатып алған оқушылар-<<Бәйтерек>> шарына;
Бір-екі зат сатып алғандар - ортаңғы бөлігіне, Бір ғана зат сатып алғандар-төменгі қабатына көтерілу дәрежесіне ие болады
<<Жұлдызша>> тәсілі арқылы
Дұрыс
жауапқа-
Толық емес жауапқа -
Жауап бере алмаған-
Қызыл көз- орташа
Сары көз-жақсы
Жасыл көз- керемет
Бәйтерекке көтерілу
Сабақтың соңы
7 минут
Кері байланыс
Саралау
Бағалау тәсілі
Рефлексия
Түсіндім! Тағы білгім келеді Көмек қажет
Саралаудың <<Бағалау>> әдісі
Оқушылар ауа райының шартты белгілерін пайдалана отырып, өздерінің сабақты түсінгенін, тағы білгім келеді,көмек қажет екенін белгілейді
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныптағы саралау жұмыстарының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін , <<Белсенді оқытудың>> ішінен қорытынды шығару және есте сақтау, нұсқау беру және айту,сұрақ қою және талқылау, <<Саралаудың>> қарқын,бағалау тәсілдерін өз сабағымда пайдаланамын.Бұл тәсілдер арқылы оқушыларға қолдау көрсете отырып, деңгейлеріне қарай тапсырмалар дайындадым.Оқушыларға саралау тапсырмаларын бере отырып, қабілеттеріне қарай орындалған жұмыстарын мадақтап, ынталандыра отырып, нәтижеге қол жеткіземін
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырмаларға байланысты берілген дескрипторларға қарай отырып, <<Бағдаршам>>, <<Бәйтерекке көтерілу>>, <<Жұлдызша>>арқылы бағалап, оқушыларды ң оқуға деген ынталарын арттырып отырамын
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жазу кезінде дұрыс отыру, қаламды дұрыс ұстау және оқулықты дұрыс пайдалану керектігін айтып отырамын.
Әрқашан денсаулыққа пайдалы сергіту жаттығуларын жасатып отырамын.
Сонымен қатар қауіпсіздік ережелерін естен шығармау керектігін айтып отырамын
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері
орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Сабақ оқу мақсаттарына бағытталып құрылған
Сабақтың мақсаттарын дұрыс қолдана тиімді оқудың әдістері мен саралау тәсілдерін пайдаланып мақсатқа жеттім
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталып, әр түрлі қызықты тапсырмалар орындалды
Сабақ құрылған жоспар бойынша өткізілді
Уақытты тиімді пайдаландым
Өзгеріс енгізілмеді
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1: Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалардың берілуі
2:Акт-ні тиімді пайдаландым
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:Математикалық терминдерді қолдана білу
2:Уақытпен жұмыс істей білу
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:Оқушылардың өз бетінше ізденіп, қосымша жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныптағы саралау жұмыстарының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін , <<Белсенді оқытудың>> ішінен қорытынды шығару және сете сақтау, көрсету және модельдеу,бекіту және қолданысқа енгізу,сұрақ қою және талқылау тәсілдерін өз сабағымда пайдаланамын.Бұл тәсілдер арқылы оқушыларға қолдау көрсете отырып, деңгейлеріне қарай тапсырмалар дайындадым.Оқушыларға саралау тапсырмаларын бере отырып, қабілеттеріне қарай орындалған жұмыстарын мадақтап, ынталандыра отырып, нәтижеге қол жеткіземін
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырмаларға байланысты берілген дескрипторларға қарай отырып, <<Бағдаршам>>, <<Бәйтерекке көтерілу>>, <<Гендірлік>> , <<Жұлдызша>>, <<Үш шапалақ>> арқылы бағалап, оқушылардың оқуға деген ынталарын арттырып отырамын
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жазу кезінде дұрыс отыру, қаламды дұрыс ұстау және оқулықты дұрыс пайдалану керектігін айтып отырамын.
Әрқашан денсаулыққа пайдалы сергіту жаттығуларын жасатып отырамын.
Сонымен қатар қауіпсіздік ережелерін естен шығармау керектігін айтып отырамын
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері
орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Сабақ оқу мақсаттарына бағытталып құрылған
Сабақтың мақсаттарын дұрыс қолдана тиімді оқудың әдістері мен саралау тәсілдерін пайдаланып мақсатқа жеттім
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталып, әр түрлі қызықты тапсырмалар орындалды
Сабақ құрылған жоспар бойынша өткізілді
Уақытты тиімді пайдаландым
Өзгеріс енгізілмеді
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1: Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалардың берілуі
2:Акт-ні тиімді пайдаландым
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:Математикалық терминдерді қолдана білу
2:Уақытпен жұмыс істей білу
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:Оқушылардың өз бетінше ізденіп, қосымша жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz