Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,

Талғар ауданы

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: № 32 ЖББ орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : тыңдалым, айтылым, жазылым

1 Өзім туралы

Бөлімше:

1. 1 Шығарманың мазмұнын түсіну

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимова А. С

Сынып: 2 Қатысқандар саны: 18

Қатыспағандар саны: 0

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Сабақ тақырыбы:
Қонжық пен қөжек
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2. 1. 1. 1 шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап айтады
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Көпшілігі: Шығарманың мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Кейбірі: Шығарманың мазмұны бойынша 5 жолды өлең жолын құрастырады
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Ойлау деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Бағалау критерийлері

- сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың негізгі ойын анықтайды

-суретке қарап ашық сұрақ құрастырады

-өлең жолын құрастырады

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Пәндік лексика және терминдер
Достық, адалдық, қорқақтық, еңбексүйгіштік туралы әлем халықтарының ертегілерін оқиды, жақсы деген не, жаман деген не екені туралы талқылайды
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Талқылауға арналған сұрақтар:

Көжек енесіне не деп шағымданды?

Енесі не жайында сұрап білді?

Көжек неге ұялды?

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Құндылықтарды дарыту
Өз құндылықтарымызды сақтауға, құрметтеуге тәрбиелеу
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Пәнаралық байланыстар
өзін тану, оның эстетикалық, әдеп лексикалық тақырыптарын қамтиды. «Қазақ тілі», «Көркем еңбек» және «Дүниетану» пәндерімен сабақтастық байланыс жүзеге асырылады. Бөлім материалдарын оқытуда оқушылардың оқу дағдыларын жетілдіруге және сөйлеу мәдениетін дамытуға мән беріледі. Көркем шығармаларда айтылған ойларға пікірін білдіруге және оны дәлелдеуге, берілген лексикалық тақырыпқа байланысты өз ойын толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, жазуға дағдыланады.
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: АКТ қолдау дағдылары
:

Интерактівті тақта

http://erketai. kz/kazakhsha-alfavitter-suretteri/

http://www. balalaralemi. kz/

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Бастапқы білім
:
Оқушылар көркем (өлең, әңгіме, ертегі және т. б. ) және ғылыми-танымдық шығармалармен таныс. Мұғалімнің көмегімен мәтін жанрына (өлең, әңгіме, ертегі) және стиліне (көркем және бейкөркем) ажырата алады.
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздер/

Ресурстар

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:

Сабақтың басы

13 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы, алақан.

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы, алақан.

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат.

- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Топқа бөлу: Түрлі - түсті гүлдер арқылы топқа бөліну

1 топ - «Талап» тобы

2 топ - «Қанағат» тобы

3-топ-«Бірлік» тобы

ҮТ: Қадыр Мырза Әли өмірбаяны «Не үшін?» шығармасы

«Тізбектеп айту» әдісі арқылы топпен үй тапсырмасын пысықтау

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі

( МК) Жаңа сабаққа кіріспе:

Жаныңдағы досың туралы не айта аласың?

Әр оқушы досын сипаттап айтады

/

https://lh5.googleusercontent.com/fSbKd-JA5dgC-rGIA-mUXlhGUVSXF0Ub_ir_rH2pJm1r0J7UoggEeC_K0no3N33GCoX9jlstRKU_9ETX14elygY3ujEplshdIWJevdLQgSkFNBV5v0DQOsXoPF99m-YOVfIhgVkZGys

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:

Сабақтың ортасы

20 минут

1-тапсырма

Тыңдалым, айтылым

Жеке жұмыс:

«Тізбек» әдісі

Мәтінді түсініп оқы «Қонжық пен көжек» ертегісі

Іштей оқу, Тізбектеп оқу

:
:
:
:
:
:
:
:

ҚБ: «сары гүлдері, жасыл гүл, қызыл гүл »

Мәтіннен өзіңе не алдың?

2. Тапсырма

Айтылым, жазылым

Жұптық жұмыс

«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша екі оқушы арқа түйістіріп жұптасып тұрады, бірінші оқушыға интер белсенді тақтадан сурет көрсетіледі, сол суретті оқушы сипаттап айтады немесе ашық- жабық сұрақ қояды. екінші оқушы сипаттамаға сәйкес суретті табады. Оқушылар суретін салады.

:
:

ҚБ: «жасыл, қызыл, сары раушан гүлдері»

3- тапсырма:

Айтылым, жазылым

Саралаудың «Тапсырма»

Жеке жұмыс

«Жеті лақ» ертегісін оқу, суретін салу, өз ойларынан

ертегі құрастырып, оқиға картасына түсіріп, талқылау жқүргізу, 5 жолды өлен құрастыру

1-топ . Ертегі бойынша сурет салады, өз ойларынан ертегі құрастырады

2- топ: құрастырған ертегіні оқиға картасына жазу

3- топ:; 5 жолды өлең құрастыру

:
:

ҚБ: « от шашу» әдісі

Аңдар
Олар туралы мәтіндегі пікір
Сенің пікірің
Көжек
Қонжық
Бағалау критерий
Дескриптор
сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың негізі ойын анықтайды

-Көжек туралы пікір айтады

-Қонжық туралы пікір айтады

Бағалау критерий
Дескриптор
-суретке қарап ашық, жабық сұрақ құрастырады

-суретке сәйкес сұрақ қояды

Суретті сипаттайды

Суретін салады

Бағалау критерий
Дескриптор
сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың негізі ойын анықтайды

- лак мен қасқырдың суретін салады

-Ертегі құрастырады

- оқиға картасын дұрыс толтырады

- Ертегіге байланысты өлең құрастыра алады

Оқулықпен жұмыс

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\4213519861.jpeg

Дәптермен жұмыс

C:\Users\1\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\hijau.jpg

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны: 18Қатыспағандар саны: 0:
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№ 32 ЖББ орта мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым, айтылым, жазылым1 Өзім туралыБөлімше:1. 1 Шығарманың мазмұнын түсінуКүні:Мұғалімнің аты-жөні:Ибрагимова А. ССынып: 2Қатысқандар саны

Ұқсас жұмыстар
Галогендердің атомдық
Информатика пәнінен 2 класқа арналған іі тоқсанның қысқа мерзімді жоспары
Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Оқушыларды түгел
Жекелеген оқушылар
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Жүру жаттығулары
Тригонометриялық функциялардың графиктері
«Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы орта мерзімді жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz