Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,
Талғар ауданы

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: № 32 ЖББ орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: тыңдалым,айтылым,жазылым
1 Өзім туралы
Бөлімше:
1.1 Шығарманың мазмұнын түсіну
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимова А.С

Сынып: 2 Қатысқандар саны: 18
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы:

Қонжық пен қөжек
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.1.1 шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап айтады

Көпшілігі: Шығарманың мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады

Кейбірі: Шығарманың мазмұны бойынша 5 жолды өлең жолын құрастырады
Ойлау деңгейлері
Білу
Түсіну
Қолдану
Бағалау критерийлері

- сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың негізгі ойын анықтайды
-суретке қарап ашық сұрақ құрастырады
-өлең жолын құрастырады
Пәндік лексика және терминдер

Достық, адалдық, қорқақтық, еңбексүйгіштік туралы әлем халықтарының ертегілерін оқиды, жақсы деген не, жаман деген не екені туралы талқылайды

Талқылауға арналған сұрақтар:
Көжек енесіне не деп шағымданды?
Енесі не жайында сұрап білді?
Көжек неге ұялды?
Құндылықтарды дарыту
Өз құндылықтарымызды сақтауға, құрметтеуге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар
өзін тану, оның эстетикалық, әдеп лексикалық тақырыптарын қамтиды. <<Қазақ тілі>>, <<Көркем еңбек>> және <<Дүниетану>> пәндерімен сабақтастық байланыс жүзеге асырылады. Бөлім материалдарын оқытуда оқушылардың оқу дағдыларын жетілдіруге және сөйлеу мәдениетін дамытуға мән беріледі. Көркем шығармаларда айтылған ойларға пікірін білдіруге және оны дәлелдеуге, берілген лексикалық тақырыпқа байланысты өз ойын толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, жазуға дағдыланады.
АКТ қолдау дағдылары
Интерактівті тақта
http://erketai.kz/kazakhsha-alfavitter-suretteri/
http://www.balalaralemi.kz/

Бастапқы білім
Оқушылар көркем (өлең, әңгіме, ертегі және т.б.) және ғылыми-танымдық шығармалармен таныс. Мұғалімнің көмегімен мәтін жанрына (өлең, әңгіме, ертегі) және стиліне (көркем және бейкөркем) ажырата алады.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар

Сабақтың басы
13 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
Бала, бала, балапан
Қане, қайсы, алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай-былай ойнат.
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Топқа бөлу: Түрлі - түсті гүлдер арқылы топқа бөліну
1 топ - <<Талап>> тобы
2 топ - <<Қанағат>> тобы
3-топ-<<Бірлік>> тобы

ҮТ: Қадыр Мырза Әли өмірбаяны <<Не үшін?>> шығармасы
<<Тізбектеп айту>> әдісі арқылы топпен үй тапсырмасын пысықтау
ҚБ: <<Бас бармақ>> әдісі

(МК) Жаңа сабаққа кіріспе:
Жаныңдағы досың туралы не айта аласың?
Әр оқушы досын сипаттап айтады

/

Сабақтың ортасы
20 минут

1-тапсырма
Тыңдалым, айтылым
Жеке жұмыс:
<<Тізбек>> әдісі
Мәтінді түсініп оқы <<Қонжық пен көжек>> ертегісі
Іштей оқу, Тізбектеп оқу
Аңдар
Олар туралы мәтіндегі пікір
Сенің пікірің
Көжек

Қонжық

Бағалау критерий
Дескриптор
сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың негізі ойын анықтайды
-Көжек туралы пікір айтады
-Қонжық туралы пікір айтады
ҚБ: <<сары гүлдері,жасыл гүл,қызыл гүл >>
Мәтіннен өзіңе не алдың?
2.Тапсырма
Айтылым, жазылым
Жұптық жұмыс
<<Суреттер сөйлейді>> әдісі бойынша екі оқушы арқа түйістіріп жұптасып тұрады,бірінші оқушыға интер белсенді тақтадан сурет көрсетіледі,сол суретті оқушы сипаттап айтады немесе ашық- жабық сұрақ қояды.екінші оқушы сипаттамаға сәйкес суретті табады.Оқушылар суретін салады.
Бағалау критерий
Дескриптор
-суретке қарап ашық,жабық сұрақ құрастырады

-суретке сәйкес сұрақ қояды
Суретті сипаттайды
Суретін салады

ҚБ: <<жасыл,қызыл, сары раушан гүлдері>>

3- тапсырма:
Айтылым, жазылым
Саралаудың <<Тапсырма>>
Жеке жұмыс
<<Жеті лақ>> ертегісін оқу, суретін салу, өз ойларынан
ертегі құрастырып, оқиға картасына түсіріп, талқылау жқүргізу, 5 жолды өлен құрастыру
1-топ .Ертегі бойынша сурет салады, өз ойларынан ертегі құрастырады
2- топ: құрастырған ертегіні оқиға картасына жазу
3- топ:; 5 жолды өлең құрастыру

Бағалау критерий
Дескриптор
сұрақтарға жауап бере отырып шығарманың негізі ойын анықтайды

- лак мен қасқырдың суретін салады
-Ертегі құрастырады
- оқиға картасын дұрыс толтырады
- Ертегіге байланысты өлең құрастыра алады
ҚБ: << от шашу>> әдісі

Оқулықпен жұмыс

Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы
7 минут

Қорытынды
4- тапсырма
Жазылым
Топтық жұмыс
<<Фишбоун>> әдісі (балық қаңқасы) арқылы ой қорыту

Маңызды деректер

Себептері
Қорытынды
Тақырыбы

Бағалау критерий
Дескриптор
Шығарманың мазмұнын сипаттау
-Шығарманың маңызды деректерін анықтайды
- Себептерін жазады
- Қорытынды жасай алады

ҚБ: қызыл раушан гүлдері
Рефлексия:
Гүл шоғын құрастыру
Егер сабақты жақсы түсінсе - Жасыл раушан гүлдерді
Сұрақтары болса сары раушан гүлдерді
Егер мүлдем түсінбесе қызыл раушан гүлдерінен құрастырады

Ватман
Түрлі - түсті маркерлер

Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
-- Үй тапсырмасын тексеру үшін оқушыларға өткен тақырыптан тапсырмалар беру арқылы олардың даралығын, оқушының білімінің меңгерілгеніне қол жеткізу, <<Тапсырма>> арқылы саралау.
- Шығармамен танысу арқылы <<Тізбек>> әдісі арқылы талқылау әдісі арқылы тыңдалым, жазылым ,айтылым дағдылары қалыптасты.
кезінде сұрақтар қою арқылы нәтиже арқылы саралау жүреді.
Топішіндегі ынталандыруға қажет ететін оқушыларды бақылап, мүмкіндік беру.
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қалыптастырушы бағалау:
<<шапалақ әдісі>>
<<Гүлдер>>
<<Басбармақ>>

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

-Бір бірімен, топпен жұмыс барысында оқушыларды бір бірін тыңдауды, бір бірінің сөзін бөлмеуге тәрбиелейді, ережелерді сақтайды.
-Өзін-өзі тану,әдебиеттік оқу,дүниетану пәнаралық байланысты түсіну.
Бір бірімен, топпен -
АКТ

Ұқсас жұмыстар
Галогендердің атомдық
Информатика пәнінен 2 класқа арналған іі тоқсанның қысқа мерзімді жоспары
Информатика пәнінен 3 класқа арналған қысқа мерзімді жоспары
Қатарлау тәсілінің тиімділігі
Оқушыларды түгел
Жекелеген оқушылар
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Жүру жаттығулары
Тригонометриялық функциялардың графиктері
«Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы орта мерзімді жоспары
Пәндер