Шешуіндегі сөзден мәтін құра

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы,
Талғар ауданы
Кеңдала ауылы № 42 жбб
Пән: Қазақ тілі Мектеп: № 42 жалпы білім беретін мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлім: Оқылым, жазылым
Бөлімше: 2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кыдыкова Г. К.
Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
2. 2. 4. 1. мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтау.
2. 3. 6, 1-бас әріппен кіші әріптің биіктігімен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу, таза жазу.
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.
Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
-Мәтіннің не туралы?
-Автор бұл мәтін арқылы не айтқысы келді?
Дереккөздер/
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Сабақтың басы
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
5 минут
Жаңа білімді меңгеру
10 минут
Сабақтың ортасы
13 минут
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылар шаттық шеңберге турып; Табиғат-біздің анамыз
Табиғатқа баламыз
Табиғатты қорғайтын
Біз әдепті баламыз
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
-Ал балалар, сендер оқуға шығарда отбасыларың қандай жылы сөз айтты?(Оқушылардың айтқан ең жақсы сөздерінен, үш сөз жазылады тақтаға және осы сөзді кезек-кезек оқушыларға қайталату арқылы топқа бөлу)
- Сәттілік тобы
- Қайырлы таң тобы
- Көңілді тобы
Белсенді әдіс-тәсілдің «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау.
Мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Шапшаңдыққа үйрету.
Мазмұны:Оқушылар алдарындағы стикерге екі етістік, бір етістік емес сөз жазу.
Оқушыларға әртүрлі сөздер жазылған парақша таратып, сол сөдерден екі етістік, бір етістік емес сөзді жылдам тауып жазып оқып беру керек.
Саралау әдісінің «дереккөздер» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға тапсырма беру.
Мақсаты:Қолдағы материалды пайдалана отырып, жан-жақты іздену арқылы тапсырманы өз деңгейінде жеткізіп орындау.
Мазмұны:Оқушылардың барлығы оқулықты пайдаланып тапсырмаларды орындаса, алкейбірі қолдағы материалдарды ауқымды пайдаланып, тапсырманы орындайды.
Тыңдалым:
Мүйізтұмсық- ірі жануар. Оның мүйізі жіңішке талшықтардан құралған. Алайда мүйізтұмсық күндіз сұлап жатады да, айбарлы дыбыс шығарады. Ал түнде жайылымға шығады. (Мәтінге байланысты тапсырма беру)
-Бірінші топ мәтіндегі қарамен берілген сөздер тауып, сол сөздерге сұрақ қойып, ол сөздер нені білдіретінін анықтау.
-Мәтіннің түрін анықтау және тақырып қою
-Мүйізтұмсықтың суретін салу және осы жануарға қысқаша түсінік беру.
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау . «Жарайсың, жақсы»деген смайлик тарату.
Оқулықтағы сын есім ережесін оқушылармен бірге оқу, сын есімге қықаша тоқталып, түсіндіру.
2-тапсырма
Белсенді оқытудың «Сұрақ ілмегі» әдісін пайдалана отырып жаттығуды орындау.
Мақсаты:Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру. Сөздік қорларын дамыту.
Мазмұны:Жаттығу көркемдеп жазу, жұмбақтың шешуін табады, қойылған сұрақтарға жауап береді.
52-жаттығу. Жұмбақты көркемдеп көшіріп жаз
Бір шар бар кіріп шығар есігі жоқ
Су ішер, нан жемейді, тамағы тоқ
Ішінде көп балапан етер мекен,
Ас қылып сойып жесең балдай екен
(Қарбыз)
Қойылатын сұрақтар:
- Жұмбақтың шешуі не?
- Қарбызды қалай өсіреміз?
- Адам ағзасына пайдасы
Қалыптастырушы бағалау: « Жарайсың, жақсы»смайлик арқылы бағалау
Сергіту сәті: Қырғауыл боп ұшамыз
Түлкі болып қашамыз
Қырғауылдай тапқыр боп
Орнымызға отырамыз
3-тапсырма
«Кім жылдам» ойыны арқылы ребусты шешу. Шешуіндегі сөзден мәтін құра.
Мақсаты:Оқушыларды жылдамдыққа дағдыландыру. Ойлау қабілетін арттыру.
Мазмұны:Үш топ оқулықтағы сурет бойынша ребусты шешеді. Шешуіндегі сын есімге қатыстыра отырып шағын мәтін құрайды
Бағалау критерий
Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады
Жұмбақты қатесіз көшіріп жазады
Әріптердің жазылу нормасын сақтап жазады
/
Интербелсенді тақта
Дәптермен жұмыс
Сабақтың соңы
5 минут
Кері байланыс Сабақты қорыту
5 минут
Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың, жақсы» смайлик арқылы бағалау
4-тапсырманы үйге алу. Жаңылтпаштың қатесін түзеп, көркемдеп көшіоіп жаз. Сын есімді тауып, оқы.
5-тапсырма. Белсенді әдіс-тәсілдің «Ойлан, бірік, бөліс»әдісін пайдаланып, тапсырманы орындау.
Мақсаты:Оқушыларды бірігіп, ойларын жинақтап
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz