Шешуіндегі сөзден мәтін құра

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,

Талғар ауданы

Кеңдала ауылы № 42 жбб

Пән: Қазақ тілі Мектеп: № 42 жалпы білім беретін мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлім: Оқылым, жазылым

Бөлімше: 2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кыдыкова Г. К.

Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы:
Оқиға құрастыра аламын. Сын есім
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2. 2. 4. 1. мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтау.

2. 3. 6, 1-бас әріппен кіші әріптің биіктігімен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу, таза жазу.

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтайды. Әріптердің мөлшерін сақтап жазады
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Көпшілігі: Суретке қарап, болған оқиғаны ретімен баяндайды
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Кейбірі. Ребусты шешіп, шешуіндегі сөзден қатыстырып, шағын мәтін құрайды.
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Ойлау деңгейлері

Қолдану

Талдау

Жинақтау

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері

Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.

Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Тілдік мақсат

(тілдік емес пәнге)

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәндік лексика және терминдер
Оқушыларды қоршаған орта материалдарының көмегімен сын есім туралы түсінік беруден басталады. Олар жануарлардың басынан өткен қызық оқиғаларды ойлап тауып, сол туралы басы, ортасы және соңы бар әңгіме жазу дағдысын меңгеретін болады.
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Талқылауға арналған сұрақтар:

-Мәтіннің не туралы?

-Автор бұл мәтін арқылы не айтқысы келді?

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
Еліміздегі барлық жан-жануарды сақтауға, қорғауға дағдыландыру.
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Бұл бөлім «Әдебиеттік оқу», «Дүниетану» және «Жаратылыстану» пәндерімен сабақтастық байланыста жүргізіледі.
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдау дағдылары
:
Интербелсенді тақта арқылы, bilimland сайт
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бастапқы білім
Мәтінді тыңдау, оның мазмұнын айту, оқу және жазу арқылы оқушылардың тілдік, қатысымдық, іздену дағдылары қалыптасты.
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздер/

Ресурстар

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтың басы

2 минут

Сабақтың басы

Үй тапсырмасын сұрау кезеңі

5 минут

Жаңа білімді меңгеру

10 минут

Сабақтың ортасы

13 минут

Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылар шаттық шеңберге турып; Табиғат-біздің анамыз

Табиғатқа баламыз

Табиғатты қорғайтын

Біз әдепті баламыз

Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

-Ал балалар, сендер оқуға шығарда отбасыларың қандай жылы сөз айтты?(Оқушылардың айтқан ең жақсы сөздерінен, үш сөз жазылады тақтаға және осы сөзді кезек-кезек оқушыларға қайталату арқылы топқа бөлу)

- Сәттілік тобы

- Қайырлы таң тобы

- Көңілді тобы

Белсенді әдіс-тәсілдің «Екі дұрыс, бір бұрыс» әдісімен үй тапсырмасын пысықтау.

Мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Шапшаңдыққа үйрету.

Мазмұны:Оқушылар алдарындағы стикерге екі етістік, бір етістік емес сөз жазу.

Оқушыларға әртүрлі сөздер жазылған парақша таратып, сол сөдерден екі етістік, бір етістік емес сөзді жылдам тауып жазып оқып беру керек.

Саралау әдісінің «дереккөздер» әдісін пайдалана отырып, оқушыларға тапсырма беру.

Мақсаты:Қолдағы материалды пайдалана отырып, жан-жақты іздену арқылы тапсырманы өз деңгейінде жеткізіп орындау.

Мазмұны:Оқушылардың барлығы оқулықты пайдаланып тапсырмаларды орындаса, алкейбірі қолдағы материалдарды ауқымды пайдаланып, тапсырманы орындайды.

Тыңдалым:

Мүйізтұмсық- ірі жануар. Оның мүйізі жіңішке талшықтардан құралған. Алайда мүйізтұмсық күндіз сұлап жатады да, айбарлы дыбыс шығарады. Ал түнде жайылымға шығады. (Мәтінге байланысты тапсырма беру)

-Бірінші топ мәтіндегі қарамен берілген сөздер тауып, сол сөздерге сұрақ қойып, ол сөздер нені білдіретінін анықтау.

-Мәтіннің түрін анықтау және тақырып қою

-Мүйізтұмсықтың суретін салу және осы жануарға қысқаша түсінік беру.

Дескриптор:

:
:
:
:

Қалыптастырушы бағалау . «Жарайсың, жақсы»деген смайлик тарату.

Оқулықтағы сын есім ережесін оқушылармен бірге оқу, сын есімге қықаша тоқталып, түсіндіру.

2-тапсырма

Белсенді оқытудың «Сұрақ ілмегі» әдісін пайдалана отырып жаттығуды орындау.

Мақсаты:Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру. Сөздік қорларын дамыту.

Мазмұны:Жаттығу көркемдеп жазу, жұмбақтың шешуін табады, қойылған сұрақтарға жауап береді.

52-жаттығу. Жұмбақты көркемдеп көшіріп жаз

Бір шар бар кіріп шығар есігі жоқ

Су ішер, нан жемейді, тамағы тоқ

Ішінде көп балапан етер мекен,

Ас қылып сойып жесең балдай екен

(Қарбыз)

Қойылатын сұрақтар:

- Жұмбақтың шешуі не?

- Қарбызды қалай өсіреміз?

- Адам ағзасына пайдасы

Қалыптастырушы бағалау: « Жарайсың, жақсы»смайлик арқылы бағалау

Сергіту сәті: Қырғауыл боп ұшамыз

Түлкі болып қашамыз

Қырғауылдай тапқыр боп

Орнымызға отырамыз

3-тапсырма

«Кім жылдам» ойыны арқылы ребусты шешу. Шешуіндегі сөзден мәтін құра.

Мақсаты:Оқушыларды жылдамдыққа дағдыландыру. Ойлау қабілетін арттыру.

Мазмұны:Үш топ оқулықтағы сурет бойынша ребусты шешеді. Шешуіндегі сын есімге қатыстыра отырып шағын мәтін құрайды

http://www.pngall.com/wp-content/uploads/2018/05/Hen-Free-PNG-Image.png https://therealchrisparkle.files.wordpress.com/2015/08/goose.jpg

Бағалау критерий
Дескриптор
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды
Қарамен берілген сөздерге сұрақ қояды. Ол сөздер нені білдіретінін айтады
Мәтіннің түрін анықтайды. Мәтінге тақырып қояды
Мүйізтұмсықтың суретін салады. Жануарға қысқаша түсінік береді.

Бағалау критерий

Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады

Жұмбақты қатесіз көшіріп жазады

Әріптердің жазылу нормасын сақтап жазады

Қарбыздың күтімін айтады
Адам ағзасына пайдасын айтады

/

Интербелсенді тақта

Дәптермен жұмыс

Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс Сабақты қорыту

5 минут

Дескриптор:

Қалыптастырушы бағалау: «Жарайсың, жақсы» смайлик арқылы бағалау

4-тапсырманы үйге алу. Жаңылтпаштың қатесін түзеп, көркемдеп көшіоіп жаз. Сын есімді тауып, оқы.

5-тапсырма. Белсенді әдіс-тәсілдің «Ойлан, бірік, бөліс»әдісін пайдаланып, тапсырманы орындау.

Мақсаты:Оқушыларды бірігіп, ойларын жинақтап

Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды
Ребусты шешуін айтады
Мәтін құрайды, тақырыбын қояды
Мәтіндегі негізгі ойын анықтайды
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:Қазақ тіліМектеп:№ 42 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым, жазылымБөлімше:2. 4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3. 6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.Күні:Мұғалімнің аты-жөні:Кыдыкова Г. К.Сынып:2 сыныпҚатысқандар

Ұқсас жұмыстар
Сұраулы сөйлем туралы
Сөйлемдегі сөздердің байланысы жайлы ақпарат
Көрсетілген тыныс белгілеріне сөйлем құрап жаз
Сын есім ( Бастауыш сынып )
Сабақ тақырыбы. Сабақ мақсаттары
Етістіктен өткенді қайталау материалы
Сөйлем туралы түсінік
Қазақ тілі. Көмектес септік. 4 сынып
Синтаксистік талдау
Қазақ тілі пәніне омж,3 сынып 1 модуль
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz