Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шешуіндегі сөзден мәтін құра
40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы,
Талғар ауданы
Кеңдала ауылы № 42 жбб
Пән: Қазақ тілі Мектеп: № 42 жалпы білім беретін мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым ,жазылым
Бөлімше:2.4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3.6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кыдыкова Г.К.
Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Оқиға құрастыра аламын.Сын есім
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.2.4.1.мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтау.
2.3.6,1-бас әріппен кіші әріптің биіктігімен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеу,таза жазу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтайды.Әріптердің мөлшерін сақтап жазады
Көпшілігі: Суретке қарап,болған оқиғаны ретімен баяндайды
Кейбірі.Ребусты шешіп,шешуіндегі сөзден қатыстырып,шағын мәтін құрайды.
Ойлау деңгейлері
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау критерийлері
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.
Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Пәндік лексика және терминдер
Оқушыларды қоршаған орта материалдарының көмегімен сын есім туралы түсінік беруден басталады. Олар жануарлардың басынан өткен қызық оқиғаларды ойлап тауып, сол туралы басы, ортасы және соңы бар әңгіме жазу дағдысын меңгеретін болады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Мәтіннің не туралы?
-Автор бұл мәтін арқылы не айтқысы келді?
Құндылықтарды дарыту
Еліміздегі барлық жан-жануарды сақтауға,қорғауға дағдыландыру.
Пәнаралық байланыстар
Бұл бөлім <<Әдебиеттік оқу>>, <<Дүниетану>> және <<Жаратылыстану>> пәндерімен сабақтастық байланыста жүргізіледі.
АКТ қолдау дағдылары
Интербелсенді тақта арқылы, bilimland сайт
Бастапқы білім
Мәтінді тыңдау, оның мазмұнын айту, оқу және жазу арқылы оқушылардың тілдік, қатысымдық, іздену дағдылары қалыптасты.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Сабақтың басы
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
5 минут
Жаңа білімді меңгеру
10 минут
Сабақтың ортасы
13 минут
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылар шаттық шеңберге турып;Табиғат-біздің анамыз
Табиғатқа баламыз
Табиғатты қорғайтын
Біз әдепті баламыз
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
-Ал балалар,сендер оқуға шығарда отбасыларың қандай жылы сөз айтты?(Оқушылардың айтқан ең жақсы сөздерінен,үш сөз жазылады тақтаға және осы сөзді кезек-кезек оқушыларға қайталату арқылы топқа бөлу)
- Сәттілік тобы
- Қайырлы таң тобы
- Көңілді тобы
Белсенді әдіс-тәсілдің <<Екі дұрыс,бір бұрыс>> әдісімен үй тапсырмасын пысықтау.
Мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.Шапшаңдыққа үйрету.
Мазмұны:Оқушылар алдарындағы стикерге екі етістік,бір етістік емес сөз жазу.
Оқушыларға әртүрлі сөздер жазылған парақша таратып,сол сөдерден екі етістік,бір етістік емес сөзді жылдам тауып жазып оқып беру керек.
Саралау әдісінің <<дереккөздер>> әдісін пайдалана отырып,оқушыларға тапсырма беру.
Мақсаты:Қолдағы материалды пайдалана отырып,жан-жақты іздену арқылы тапсырманы өз деңгейінде жеткізіп орындау.
Мазмұны:Оқушылардың барлығы оқулықты пайдаланып тапсырмаларды орындаса,алкейбірі қолдағы материалдарды ауқымды пайдаланып,тапсырманы орындайды.
Тыңдалым:
Мүйізтұмсық- ірі жануар.Оның мүйізі жіңішке талшықтардан құралған.Алайда мүйізтұмсық күндіз сұлап жатады да,айбарлы дыбыс шығарады.Ал түнде жайылымға шығады.(Мәтінге байланысты тапсырма беру)
-Бірінші топ мәтіндегі қарамен берілген сөздер тауып,сол сөздерге сұрақ қойып,ол сөздер нені білдіретінін анықтау.
-Мәтіннің түрін анықтау және тақырып қою
-Мүйізтұмсықтың суретін салу және осы жануарға қысқаша түсінік беру.
Дескриптор:
Бағалау критерий
Дескриптор
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды
Қарамен берілген сөздерге сұрақ қояды.Ол сөздер нені білдіретінін айтады
Мәтіннің түрін анықтайды. Мәтінге тақырып қояды
Мүйізтұмсықтың суретін салады.Жануарға қысқаша түсінік береді.
Қалыптастырушы бағалау. <<Жарайсың,жақсы>>деген смайлик тарату.
Оқулықтағы сын есім ережесін оқушылармен бірге оқу,сын есімге қықаша тоқталып,түсіндіру.
2-тапсырма
Белсенді оқытудың <<Сұрақ ілмегі>> әдісін пайдалана отырып жаттығуды орындау.
Мақсаты:Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру.Сөздік қорларын дамыту.
Мазмұны:Жаттығу көркемдеп жазу,жұмбақтың шешуін табады,қойылған сұрақтарға жауап береді.
52-жаттығу.Жұмбақты көркемдеп көшіріп жаз
Бір шар бар кіріп шығар есігі жоқ
Су ішер,нан жемейді,тамағы тоқ
Ішінде көп балапан етер мекен,
Ас қылып сойып жесең балдай екен
(Қарбыз)
Қойылатын сұрақтар:
- Жұмбақтың шешуі не?
- Қарбызды қалай өсіреміз?
- Адам ағзасына пайдасы
Бағалау критерий
Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады
Жұмбақты қатесіз көшіріп жазады
Әріптердің жазылу нормасын сақтап жазады
Қарбыздың күтімін айтады
Адам ағзасына пайдасын айтады
Қалыптастырушы бағалау: <<Жарайсың,жақсы>>смайлик арқылы бағалау
Сергіту сәті:Қырғауыл боп ұшамыз
Түлкі болып қашамыз
Қырғауылдай тапқыр боп
Орнымызға отырамыз
3-тапсырма
<<Кім жылдам>> ойыны арқылы ребусты шешу.Шешуіндегі сөзден мәтін құра.
Мақсаты:Оқушыларды жылдамдыққа дағдыландыру.Ойлау қабілетін арттыру.
Мазмұны:Үш топ оқулықтағы сурет бойынша ребусты шешеді.Шешуіндегі сын есімге қатыстыра отырып шағын мәтін құрайды
/
Интербелсенді тақта
Дәптермен жұмыс
Сабақтың соңы
5 минут
Кері байланыс Сабақты қорыту
5 минут
Дескриптор:
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды
Ребусты шешуін айтады
Мәтін құрайды,тақырыбын қояды
Мәтіндегі негізгі ойын анықтайды
Қалыптастырушы бағалау: <<Жарайсың,жақсы>> смайлик арқылы бағалау
4-тапсырманы үйге алу.Жаңылтпаштың қатесін түзеп,көркемдеп көшіоіп жаз.Сын есімді тауып,оқы.
5-тапсырма.Белсенді әдіс-тәсілдің <<Ойлан,бірік,бөліс>>әдісін пайдаланып,тапсырманы орындау.
Мақсаты:Оқушыларды бірігіп, ойларын жинақтап
жеткізуге және өз ойларын басқалармен бөлісуге дағдыландыру.
Мазмұны:Үш топқа оқулықта берілген сурет боынша оқиғаның ретін сақтап,мәтінге тақырып қойып,мәтін құрайды және көркемдеп жазады.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Мәтіннің тақырыбын,негізгі ойын анықтау
Әріптердің байланысн сақтайды және көркемдеп жазады
Суретке қарап мәтінге тақырып қояды
Оқиғаның ретін сақтап,мәтін құрайды
Негізгі ойды анытайды
Жазудағы нормаларды сақтап жазады
Қалыптастырушы бағалау: <<Жарайсың,жақсы>> смайлигімен бағалап, мақтау-мадақтау сөзін пайдаланамыз.Қонжық орманда өмір сүретін жабайы жануар.Табиғатта кездесетін барлық жан-жануарларды қорғау қажеттігіне қысқаша түсінік беру.
Әр топтың жинаған смайликтерінің санына қарай бағалау. <<Жарайсың>> смайлігінен бесеу жинаған топ оқушыларын өте жақсы деп бағалау, <<жақсы,жарайсың>> смайлігі аралас топтарды жақсы деп бағалаймыз
<<Өрмекші>> әдісі
Мақсаты:Жаңа сабақты қаншалықты түсінгендерін анытау және бекіту.
Мазмұны:Өрмекшінің суреті салынған постер таратылады.Ол суреттің басына тақырыбы,денесіне сын есімнің ережесін,аяғына сын есімді білдіретін сөздерді жазады
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Көп көмекті қажет ететін оқушыларға мәтіндегі қарамен берілген сөздерді тауып,оларға сұрақ қою және басым көшілігі мәтінге тақырып қойып негізгі ойды анықтау тапсырмасы берілді.Оқушылар қарамен берілген сөздерді дұрыс тапқанмен сұрақ қоюда кішкене қиындықтар туды.Сын есімге қалай сұрақ қоюын түсіндіре отырып,қалыптастырушы бағалау яғни мақтау-мадақтау арқылы оқушыларды сабаққа деген ынтасын арттырамын
Ал қабілеті жоғары оқушыларға саралау әдісінің <<Дереккөздер>> әдісін пайдаланып оқушыларға мүйізтұмсық жануары туралы қосымша мәліметтерді жинау тапсырмасын берілді.Оқушылар өз деңгейіде өте жақсы орындап шықты.
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Білімін белсенді оқытудың <<Өрмекші>> әдісін пайдалана отырып тексердім.Ал тек <<жарайсың>> смайлигін жинаған оқушылар өте жақсы деп бағаладым, <<жарайсың,жақсы>> деген смайлигін араластыра жинаған топ оқушылар жақсы деп бағаладым.
Жарайсың
Жақсы
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сыныпта жалпыға бірдей тәртіпті сақтау.
Алматы облысы,
Талғар ауданы
Кеңдала ауылы № 42 жбб
Пән: Қазақ тілі Мектеп: № 42 жалпы білім беретін мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлім:Оқылым ,жазылым
Бөлімше:2.4 Мәтіннің тақырыбы және негізгі ойды анықтау 3.6 Каллиграфиялық нормаларды сақтайды.
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кыдыкова Г.К.
Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Оқиға құрастыра аламын.Сын есім
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.2.4.1.мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтау.
2.3.6,1-бас әріппен кіші әріптің биіктігімен мөлшерін сақтап,оларды байланыстырып көлбеу,таза жазу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбымен негізгі ойды анықтайды.Әріптердің мөлшерін сақтап жазады
Көпшілігі: Суретке қарап,болған оқиғаны ретімен баяндайды
Кейбірі.Ребусты шешіп,шешуіндегі сөзден қатыстырып,шағын мәтін құрайды.
Ойлау деңгейлері
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Бағалау критерийлері
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды.
Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Пәндік лексика және терминдер
Оқушыларды қоршаған орта материалдарының көмегімен сын есім туралы түсінік беруден басталады. Олар жануарлардың басынан өткен қызық оқиғаларды ойлап тауып, сол туралы басы, ортасы және соңы бар әңгіме жазу дағдысын меңгеретін болады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Мәтіннің не туралы?
-Автор бұл мәтін арқылы не айтқысы келді?
Құндылықтарды дарыту
Еліміздегі барлық жан-жануарды сақтауға,қорғауға дағдыландыру.
Пәнаралық байланыстар
Бұл бөлім <<Әдебиеттік оқу>>, <<Дүниетану>> және <<Жаратылыстану>> пәндерімен сабақтастық байланыста жүргізіледі.
АКТ қолдау дағдылары
Интербелсенді тақта арқылы, bilimland сайт
Бастапқы білім
Мәтінді тыңдау, оның мазмұнын айту, оқу және жазу арқылы оқушылардың тілдік, қатысымдық, іздену дағдылары қалыптасты.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Сабақтың басы
Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
5 минут
Жаңа білімді меңгеру
10 минут
Сабақтың ортасы
13 минут
Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылар шаттық шеңберге турып;Табиғат-біздің анамыз
Табиғатқа баламыз
Табиғатты қорғайтын
Біз әдепті баламыз
Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
-Ал балалар,сендер оқуға шығарда отбасыларың қандай жылы сөз айтты?(Оқушылардың айтқан ең жақсы сөздерінен,үш сөз жазылады тақтаға және осы сөзді кезек-кезек оқушыларға қайталату арқылы топқа бөлу)
- Сәттілік тобы
- Қайырлы таң тобы
- Көңілді тобы
Белсенді әдіс-тәсілдің <<Екі дұрыс,бір бұрыс>> әдісімен үй тапсырмасын пысықтау.
Мақсаты:Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.Шапшаңдыққа үйрету.
Мазмұны:Оқушылар алдарындағы стикерге екі етістік,бір етістік емес сөз жазу.
Оқушыларға әртүрлі сөздер жазылған парақша таратып,сол сөдерден екі етістік,бір етістік емес сөзді жылдам тауып жазып оқып беру керек.
Саралау әдісінің <<дереккөздер>> әдісін пайдалана отырып,оқушыларға тапсырма беру.
Мақсаты:Қолдағы материалды пайдалана отырып,жан-жақты іздену арқылы тапсырманы өз деңгейінде жеткізіп орындау.
Мазмұны:Оқушылардың барлығы оқулықты пайдаланып тапсырмаларды орындаса,алкейбірі қолдағы материалдарды ауқымды пайдаланып,тапсырманы орындайды.
Тыңдалым:
Мүйізтұмсық- ірі жануар.Оның мүйізі жіңішке талшықтардан құралған.Алайда мүйізтұмсық күндіз сұлап жатады да,айбарлы дыбыс шығарады.Ал түнде жайылымға шығады.(Мәтінге байланысты тапсырма беру)
-Бірінші топ мәтіндегі қарамен берілген сөздер тауып,сол сөздерге сұрақ қойып,ол сөздер нені білдіретінін анықтау.
-Мәтіннің түрін анықтау және тақырып қою
-Мүйізтұмсықтың суретін салу және осы жануарға қысқаша түсінік беру.
Дескриптор:
Бағалау критерий
Дескриптор
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды
Қарамен берілген сөздерге сұрақ қояды.Ол сөздер нені білдіретінін айтады
Мәтіннің түрін анықтайды. Мәтінге тақырып қояды
Мүйізтұмсықтың суретін салады.Жануарға қысқаша түсінік береді.
Қалыптастырушы бағалау. <<Жарайсың,жақсы>>деген смайлик тарату.
Оқулықтағы сын есім ережесін оқушылармен бірге оқу,сын есімге қықаша тоқталып,түсіндіру.
2-тапсырма
Белсенді оқытудың <<Сұрақ ілмегі>> әдісін пайдалана отырып жаттығуды орындау.
Мақсаты:Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру.Сөздік қорларын дамыту.
Мазмұны:Жаттығу көркемдеп жазу,жұмбақтың шешуін табады,қойылған сұрақтарға жауап береді.
52-жаттығу.Жұмбақты көркемдеп көшіріп жаз
Бір шар бар кіріп шығар есігі жоқ
Су ішер,нан жемейді,тамағы тоқ
Ішінде көп балапан етер мекен,
Ас қылып сойып жесең балдай екен
(Қарбыз)
Қойылатын сұрақтар:
- Жұмбақтың шешуі не?
- Қарбызды қалай өсіреміз?
- Адам ағзасына пайдасы
Бағалау критерий
Әріптердің байланысын сақтайды және көркем жазады
Жұмбақты қатесіз көшіріп жазады
Әріптердің жазылу нормасын сақтап жазады
Қарбыздың күтімін айтады
Адам ағзасына пайдасын айтады
Қалыптастырушы бағалау: <<Жарайсың,жақсы>>смайлик арқылы бағалау
Сергіту сәті:Қырғауыл боп ұшамыз
Түлкі болып қашамыз
Қырғауылдай тапқыр боп
Орнымызға отырамыз
3-тапсырма
<<Кім жылдам>> ойыны арқылы ребусты шешу.Шешуіндегі сөзден мәтін құра.
Мақсаты:Оқушыларды жылдамдыққа дағдыландыру.Ойлау қабілетін арттыру.
Мазмұны:Үш топ оқулықтағы сурет бойынша ребусты шешеді.Шешуіндегі сын есімге қатыстыра отырып шағын мәтін құрайды
/
Интербелсенді тақта
Дәптермен жұмыс
Сабақтың соңы
5 минут
Кері байланыс Сабақты қорыту
5 минут
Дескриптор:
Мәтіндегі тақырыбын және негізгі ойды анықтайды
Ребусты шешуін айтады
Мәтін құрайды,тақырыбын қояды
Мәтіндегі негізгі ойын анықтайды
Қалыптастырушы бағалау: <<Жарайсың,жақсы>> смайлик арқылы бағалау
4-тапсырманы үйге алу.Жаңылтпаштың қатесін түзеп,көркемдеп көшіоіп жаз.Сын есімді тауып,оқы.
5-тапсырма.Белсенді әдіс-тәсілдің <<Ойлан,бірік,бөліс>>әдісін пайдаланып,тапсырманы орындау.
Мақсаты:Оқушыларды бірігіп, ойларын жинақтап
жеткізуге және өз ойларын басқалармен бөлісуге дағдыландыру.
Мазмұны:Үш топқа оқулықта берілген сурет боынша оқиғаның ретін сақтап,мәтінге тақырып қойып,мәтін құрайды және көркемдеп жазады.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Мәтіннің тақырыбын,негізгі ойын анықтау
Әріптердің байланысн сақтайды және көркемдеп жазады
Суретке қарап мәтінге тақырып қояды
Оқиғаның ретін сақтап,мәтін құрайды
Негізгі ойды анытайды
Жазудағы нормаларды сақтап жазады
Қалыптастырушы бағалау: <<Жарайсың,жақсы>> смайлигімен бағалап, мақтау-мадақтау сөзін пайдаланамыз.Қонжық орманда өмір сүретін жабайы жануар.Табиғатта кездесетін барлық жан-жануарларды қорғау қажеттігіне қысқаша түсінік беру.
Әр топтың жинаған смайликтерінің санына қарай бағалау. <<Жарайсың>> смайлігінен бесеу жинаған топ оқушыларын өте жақсы деп бағалау, <<жақсы,жарайсың>> смайлігі аралас топтарды жақсы деп бағалаймыз
<<Өрмекші>> әдісі
Мақсаты:Жаңа сабақты қаншалықты түсінгендерін анытау және бекіту.
Мазмұны:Өрмекшінің суреті салынған постер таратылады.Ол суреттің басына тақырыбы,денесіне сын есімнің ережесін,аяғына сын есімді білдіретін сөздерді жазады
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Көп көмекті қажет ететін оқушыларға мәтіндегі қарамен берілген сөздерді тауып,оларға сұрақ қою және басым көшілігі мәтінге тақырып қойып негізгі ойды анықтау тапсырмасы берілді.Оқушылар қарамен берілген сөздерді дұрыс тапқанмен сұрақ қоюда кішкене қиындықтар туды.Сын есімге қалай сұрақ қоюын түсіндіре отырып,қалыптастырушы бағалау яғни мақтау-мадақтау арқылы оқушыларды сабаққа деген ынтасын арттырамын
Ал қабілеті жоғары оқушыларға саралау әдісінің <<Дереккөздер>> әдісін пайдаланып оқушыларға мүйізтұмсық жануары туралы қосымша мәліметтерді жинау тапсырмасын берілді.Оқушылар өз деңгейіде өте жақсы орындап шықты.
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Білімін белсенді оқытудың <<Өрмекші>> әдісін пайдалана отырып тексердім.Ал тек <<жарайсың>> смайлигін жинаған оқушылар өте жақсы деп бағаладым, <<жарайсың,жақсы>> деген смайлигін араластыра жинаған топ оқушылар жақсы деп бағаладым.
Жарайсың
Жақсы
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сыныпта жалпыға бірдей тәртіпті сақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz