Есепті шығар

IV ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,

Талғар ауданы

№28 орта мектебі

Майлыбаева Гульмира Жумагазыновна

Пән: Математика Мектеп: №28 ОМ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі :

Математикалық модельдеу

Бөлімше:

5. 1 Есептер және математикалық модель

Күні: 10. 06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Майлыбаева Г. Ж.

Сынып: 2 Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы:
Құрама есептер
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2. ​5. ​1. ​4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары

Оқушылар екі амалдан тұратын есептерге талдау жасап, оларды шығаруды үйренеді

Барлық оқушы: Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Оқушының көпшілігі: Берілген есептерге кері есеп құрастырады, салыстырады;
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Оқушылардың кейбірі: сұлба бойынша есептер құрастырып, шығарады.
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Ойлау деңгейлері
Қолдану, талдау, жинақтау, бағалау
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері
  • Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады
  • Кері есеп құрастырады, салыстырады
  • Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады.
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::

Тілдік мақсат

(тілдік емес пәнге)

есептерді шешуге тиісті әдістерін талқылау және таңдау

талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Пәндік лексика және терминдер

Кері есеп - обратная задача - inverse task

Артық - больше - more

Кем - меньше - less

Сұлба - схема - scheme

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Талқылауға арналған сұрақтар:

- Бұл есептен сендерге не белгілі?

- Есепті шешу үшін сендер қандай амалдарды таңдайсыңдар?

- Есеп үшін біз қандай шешу алгоритмін пайдаландық?

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту

Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану; шапшандыққа жылдамдыққа теориялық тілін дарыту

Бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу;

Өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру.

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Дүниетану «Саяхат. Туризм», Қазақ тілі «Саяхатқа шығамын»
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: АКТ қолдану дағдылары
«Астанаға саяхат» бейнежазбасы, «Құрама есептер» презентация
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Бастапқы білім
Арифметикалық контексте есептерді шешу тәжірибесі; нұсқаулар құра білу және оларды орындау дағдылары.
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздер/

Ресурстар

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::

Сабақтың басы

13 минут

1. Ұйымдастыру

1. Ширату

Ширату жаттығуы:

«Қос шеңбер» әдісі

Оқушылар екіге бөлініп, ішкі және сыртқы шеңбер құрып тұрады. Сыртқы шеңбердегі оқушылар ішкі шеңбердегі оқушыларға тақтада жазылған сұрақтар қояды.

-Соңғы рет қайда демалдың?

-Барған жеріңде не істедің?

-Сен сол жерге қалай бардың?

-Онда кіммен бардың?

-Ол жер саған ұнады ма?

-Ұнаса несімен ұнады?

Топқа бөлу үшін партаға «бірлік», «ондық», «жүздік» жазулары бар карточкалар қойылады. Оқушылар бір карточканы таңдап, топқа бөлінеді

Картинки по запросу топта жұмыс жасау ережелері

2. Үй жұмысын «Дұрыс жауабын тақтадан қарап тексеру» әдісі арқылы тексеремін

Үй жұмысының дұрыс жауабы тақтада беріліп, оқушылар өздерінің қателерін анықтайды.

3. Қызығушылықты ояту

Белсенді оқыту. Сұрақ қою және талқылау тәсілі

«Астанаға саяхат» бейнежазбасын көрсету арқылы жаңа сабаққа көпірше жасаймын.

«Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын.

  • Астана қаласында бұрын болып көрдіңдер ме?
  • Осы бейнежазбадан Астана жайлы не білдіңдер?
  • Астанада қандай мәдени орындар бар?

4. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлап, оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құрып, бағалау критерийін таныстырамын.

  • Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады
  • Кері есеп құрастырады, салыстырады
  • Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады.

Тақырыппен таныстыра отырып, үш тілде білім беруді жүзеге асыру үшін бүгінгі тақырыптың негізгі терминдерін үш тілде айтқызамын.

Кері есеп - обратная задача - inverse task

Артық - больше - more

Кем - меньше - less

Сұлба - схема - scheme

https://www. youtube. com/watch?v=abdU4xNDEXw

Үш тілде жазылған тақырып тың терминдер

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::

Сабақтың ортасы

20 минут

1-тапсырма

«Кім жылдам?» әдіс тәсіл

Жұптық жұмыс. Есепті шығар

  • Сурет бойынша есеп құрастыр және шығар.

Массасы - 36 кг ?, 9 есе кем

:
:

Қалыптастырушы бағалау:

Жұптардың есеп шығару жылдамдығына байланысты «Теңгелер» арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.

Ынталандырушы бағалау «От шашу»

Картинки по запросу қол шапалақтау әдісі

2-тапсырма

Әдіс: «Бірге ойлаймыз»

А. Ж.

Топтық жұмыс

Есепті шығар. Кері есептер құрастырып, оларды шығар.

Туристер Астана бейнеленген 12 ашықхат және тағы әрқайсысында 9 ашықхаттан 5 жинақ сатып алды. Туристер барлығы неше ашықхат сатып алды? Кері есеп құрастыр, салыстыр.

:
:

Қалыптастырушы бағалау:

Есеп шартына сәйкес мәнін дұрыс табуына байланысты «Теңгелер» арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.

Ынталандырушы бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»

C:\Users\Askar\AppData\Local\Packages\Microsoft.Office.Desktop_8wekyb3d8bbwe\AC\INetCache\Content.MSO\3A4407BC.tmp

3-тапсырма

Әдіс «Қызықты тапсырма»

А. Ж.

Жеке жұмыс

Саралау «Тапсырма» тәсілі бойынша

Барлық оқушылар:

Есепті шығар

Жарысқа әр топта 6 адамнан 3 ұлдар тобы және 9 қыз келді. Жарысқа барлығы неше бала келді?

Оқушылардың көпшілігі:

Кері есепке сәйкес сұлба таңдап, оны шығар.

Оқушылардың кейбірі - Сұлба және санды мәліметтер бойынша есеп құрастыр.

:
:

Қалыптастырушы бағалау:

Есеп шартына сәйкес мәнін дұрыс табуына байланысты «Теңгелер» арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады

сурет пен сан бойынша есеп құрастырады;

есептің қысқаша шартын жазады

есепті шешу амалын біледі және шешуін санды өрнек түрінде жазады;

өрнектің мәнін табады

есептің сұрағына жауап жазады;

Бағалау критерийі
Дескриптор:

Есеп шығарады,

Кері есептер құрастырады, салыстырады.

  • Есепті шығарады
  • Кері есеп құрастырады және салыстырады
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады
  • Есептерді талдайды, шығарады
  • Кері есептер құрастырады, оны шығарады
  • Сұлбаға қарап, өрнек құрастырады.
  • өрнектердің мәнін табады.

ҚБ

Картинки по запросу 100 теңге

Картинки по запросу 100 теңге

Картинки по запросу 100 теңге

Математика 4 бөлім 28 бет 1тапсырма

А4, маркер

ҚБ

Картинки по запросу 100 теңге

Картинки по запросу 100 теңге

Картинки по запросу 100 теңге

Математика 2 сынып, 4 бөлім, 36-37 б

Картинки по запросу 100 теңге

Картинки по запросу 100 теңге

Картинки по запросу 100 теңге

Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар саны::
Пән: Математика Мектеп:№28 ОМҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Математикалық модельдеуБөлімше:5. 1 Есептер және математикалық модельКүні:10. 06. 2019Мұғалімнің аты-жөні:Майлыбаева Г. Ж.Сынып:2Қатысқандар саны: 24Қатыспағандар

Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді қысқарту туралы
Тақырып Өтілген материалды бекіту
Рационал сандарды бөлу жайлы
Екі амалмен шығарылатын есептер
Математика өздік жұмыс №9
Бақылау жұмысы
Математикадан бақылау, өздік жұмыстарының жинағы, 3 сынып
Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Өрнекті жазбаша есепте
Белгісіз санды тап
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz