Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Есепті шығар

IV ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,
Талғар ауданы
№28 орта мектебі
Майлыбаева Гульмира Жумагазыновна
Пән: Математика Мектеп: №28 ОМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Математикалық модельдеу
Бөлімше:
5.1 Есептер және математикалық модель
Күні: 10.06.2019 Мұғалімнің аты-жөні: Майлыбаева Г.Ж.

Сынып:2 Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:

Құрама есептер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.​5.​1.​4 санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру

Сабақ мақсаттары
Оқушылар екі амалдан тұратын есептерге талдау жасап, оларды шығаруды үйренеді
Барлық оқушы: Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады

Оқушының көпшілігі: Берілген есептерге кері есеп құрастырады , салыстырады;

Оқушылардың кейбірі: сұлба бойынша есептер құрастырып, шығарады.
Ойлау деңгейлері
Қолдану,талдау,жинақтау,бағалау
Бағалау критерийлері
* Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады
* Кері есеп құрастырады, салыстырады
* Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады.
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
есептерді шешуге тиісті әдістерін талқылау және таңдау
талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру
Пәндік лексика және терминдер
Кері есеп - обратная задача - inverse task
Артық - больше - more
Кем - меньше - less
Сұлба - схема - scheme
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Бұл есептен сендерге не белгілі?
- Есепті шешу үшін сендер қандай амалдарды таңдайсыңдар?
- Есеп үшін біз қандай шешу алгоритмін пайдаландық?
Құндылықтарды дарыту
Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану;шапшандыққа жылдамдыққа теориялық тілін дарыту
Бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу;
Өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру.
Пәнаралық байланыстар
Дүниетану <<Саяхат. Туризм>> , Қазақ тілі <<Саяхатқа шығамын>>
АКТ қолдану дағдылары
<<Астанаға саяхат>> бейнежазбасы, <<Құрама есептер>> презентация

Бастапқы білім
Арифметикалық контексте есептерді шешу тәжірибесі; нұсқаулар құра білу және оларды орындау дағдылары.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар

Сабақтың басы
13 минут
1.Ұйымдастыру
1.Ширату
Ширату жаттығуы:
<<Қос шеңбер>> әдісі
Оқушылар екіге бөлініп, ішкі және сыртқы шеңбер құрып тұрады. Сыртқы шеңбердегі оқушылар ішкі шеңбердегі оқушыларға тақтада жазылған сұрақтар қояды.
-Соңғы рет қайда демалдың?
-Барған жеріңде не істедің?
-Сен сол жерге қалай бардың?
-Онда кіммен бардың?
-Ол жер саған ұнады ма?
-Ұнаса несімен ұнады?

Топқа бөлу үшін партаға <<бірлік>>, <<ондық>>, <<жүздік>> жазулары бар карточкалар қойылады. Оқушылар бір карточканы таңдап, топқа бөлінеді

2. Үй жұмысын <<Дұрыс жауабын тақтадан қарап тексеру>> әдісі арқылы тексеремін
Үй жұмысының дұрыс жауабы тақтада беріліп, оқушылар өздерінің қателерін анықтайды.

3. Қызығушылықты ояту
Белсенді оқыту. Сұрақ қою және талқылау тәсілі
<<Астанаға саяхат>> бейнежазбасын көрсету арқылы жаңа сабаққа көпірше жасаймын.

<<Серпілген сауал>> әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын.
:: Астана қаласында бұрын болып көрдіңдер ме?
:: Осы бейнежазбадан Астана жайлы не білдіңдер?
:: Астанада қандай мәдени орындар бар?

4. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлап, оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құрып, бағалау критерийін таныстырамын.

* Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады
* Кері есеп құрастырады, салыстырады
* Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады.

Тақырыппен таныстыра отырып, үш тілде білім беруді жүзеге асыру үшін бүгінгі тақырыптың негізгі терминдерін үш тілде айтқызамын.

Кері есеп - обратная задача - inverse task
Артық - больше - more
Кем - меньше - less
Сұлба - схема - scheme

https://www.youtube.com/watch?v=abdU4xNDEXw

Үш тілде жазылған тақырып тың терминдер
Сабақтың ортасы
20 минут

1-тапсырма
<<Кім жылдам?>> әдіс тәсіл
Жұптық жұмыс. Есепті шығар

* Сурет бойынша есеп құрастыр және шығар.

Массасы -- 36 кг ?, 9 есе кем

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады

сурет пен сан бойынша есеп құрастырады;
есептің қысқаша шартын жазады
есепті шешу амалын біледі және шешуін санды өрнек түрінде жазады;
өрнектің мәнін табады
есептің сұрағына жауап жазады;

Қалыптастырушы бағалау:
Жұптардың есеп шығару жылдамдығына байланысты <<Теңгелер>> арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.
Ынталандырушы бағалау <<От шашу>>

2-тапсырма
Әдіс: <<Бірге ойлаймыз>>
А.Ж.
Топтық жұмыс
Есепті шығар. Кері есептер құрастырып, оларды шығар.
Туристер Астана бейнеленген 12 ашықхат және тағы әрқайсысында 9 ашықхаттан 5 жинақ сатып алды. Туристер барлығы неше ашықхат сатып алды? Кері есеп құрастыр,салыстыр.

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Есеп шығарады,
Кері есептер құрастырады, салыстырады.
oo Есепті шығарады
oo Кері есеп құрастырады және салыстырады
Қалыптастырушы бағалау:
Есеп шартына сәйкес мәнін дұрыс табуына байланысты <<Теңгелер>> арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.
Ынталандырушы бағалау <<Екі жұлдыз, бір тілек>>

3-тапсырма
Әдіс <<Қызықты тапсырма>>
А.Ж.
Жеке жұмыс
Саралау <<Тапсырма>> тәсілі бойынша
Барлық оқушылар:
Есепті шығар

Жарысқа әр топта 6 адамнан 3 ұлдар тобы және 9 қыз келді. Жарысқа барлығы неше бала келді?

Оқушылардың көпшілігі:
Кері есепке сәйкес сұлба таңдап, оны шығар.

Оқушылардың кейбірі - Сұлба және санды мәліметтер бойынша есеп құрастыр.

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады
+ Есептерді талдайды, шығарады
+ Кері есептер құрастырады, оны шығарады
+ Сұлбаға қарап, өрнек құрастырады.
+ өрнектердің мәнін табады.
Қалыптастырушы бағалау:
Есеп шартына сәйкес мәнін дұрыс табуына байланысты <<Теңгелер>> арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.

ҚБ

Математика 4 бөлім 28 бет 1тапсырма

А4,маркер

ҚБ

Математика 2 сынып,4 бөлім, 36-37 б

Сабақтың соңы
7
минут
Қорыту
-Бүгінгі сабақтан нені білдік?
- Сабақ барысы бойынша не үйрендік?
-Сабақ мақсатына жеттік пе?
- Бүгінгі сабақ бойынша қандай қорытынды жасаймыз?
Кері байланыс
Белсенді оқыту. Рефлексия және бағамдау
Барлық мақсат бойынша да үлкен көлемдегі теңге алған оқушылар жетістік баспалдағының жоғарғы жағына, орташа көлемдегі теңге алғандар орта деңгейге, кішкентай көлем төменгі деңгейге жапсырады. Орта деңгей мен төменгі деңгейдің оқушыларына қиналған тұсын анықтап <<Оқушы - оқушы, оқушы - мұғалім>> әдісі арқылы кері байланыс беремін

Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Саралау тапсырмаларын орындауда талаптары әртүрлі оқушыларға әртүрлі деңгейіндегі өздік тапсырмалар берілді.
Барлық оқушылар Есепті шығарады
Оқушылардың көпшілігі
Кері есепке сәйкес сұлба таңдап, оны шығарады.
Оқушылардың кейбірі
Сұлба және санды мәліметтер бойынша есеп құрастыр..
.
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Ұ. Ширату
1 тапсырма Жұптық жұмыс <<Кім жылдам>> әдісі арқылы
ҚБ <<Теңгелер>> арқылы мұғалімнің бағалауы сабақтың басынан соңғы тапсырмаға дейін жүргізіеді.
Үлкен көлем - өте жақсы
Орта көлем - жақсы
Кіші көлем - орташа
Ынталандырушы бағалау: <<От шашу>> арқылы бағалау. Мұғалімнің көмегімен төменнен бастап жоғарыға дейін шапалақтау.
2-тапсырма Топтық жұмыс <<бірлік, ондық, жүздік>> арқылы топтарға бөлінеді
ҚБ: Ынталандырушы бағалау <<Екі жұлдыз, бір тілек>>

Саралауды бағалауды
<<Тапсырма>> тәсілімен жүргіземін
Дәптермен жұмыс
Ынталандырушы бағалау <<Керемет! Есепті дұрыс шығардын!, т.с.с>> мадақтаймын.
Қ.Б. "Басбармақ " арқылы бағалау.
Жарайсыңдар балалар енді барлығымыз өз - өзімізді "басбармақ" әдісі арқылы бағалайық.
- тамаша
- жақсы
- талпын
Рефлексия-қорытынды:
Барлық мақсат бойынша да үлкен көлемдегі теңге алған оқушылар жетістік баспалдағының жоғарғы жағына, орташа көлемдегі теңге алғандар орта деңгейге, кішкентай көлем төменгі деңгейге жапсырады. Орта деңгей мен төменгі деңгейдің оқушыларына қиналған тұсын анықтап <<Оқушы - оқушы, оқушы - мұғалім>> әдісі арқылы кері байланыс беремін

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Осы сабақта қолданылатын АКТ құралдарын рұқсатсыз қозғамауды талап етемін, берілген ақпараттарды, деректерді қажетіне пайдалануды ұстанамын

Ұқсас жұмыстар
Рационал бөлшектерді қысқарту туралы
Тақырып Өтілген материалды бекіту
Рационал сандарды бөлу жайлы
Екі амалмен шығарылатын есептер
Математика өздік жұмыс №9
Бақылау жұмысы
Математикадан бақылау, өздік жұмыстарының жинағы, 3 сынып
Рационал бөлшек. Рационал бөлшектің негізгі қасиеттері
Өрнекті жазбаша есепте
Белгісіз санды тап
Пәндер