Есепті шығар

IV ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы,
Талғар ауданы
№28 орта мектебі
Майлыбаева Гульмира Жумагазыновна
Пән: Математика Мектеп: №28 ОМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі :
Математикалық модельдеу
Бөлімше:
5. 1 Есептер және математикалық модель
Күні: 10. 06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Майлыбаева Г. Ж.
Сынып: 2 Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны:
Оқушылар екі амалдан тұратын есептерге талдау жасап, оларды шығаруды үйренеді
Барлық оқушы: Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдайды және шығарады
- Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады
- Кері есеп құрастырады, салыстырады
- Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады.
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
есептерді шешуге тиісті әдістерін талқылау және таңдау
талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру
Кері есеп - обратная задача - inverse task
Артық - больше - more
Кем - меньше - less
Сұлба - схема - scheme
- Бұл есептен сендерге не белгілі?
- Есепті шешу үшін сендер қандай амалдарды таңдайсыңдар?
- Есеп үшін біз қандай шешу алгоритмін пайдаландық?
Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға және бағалауға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды қолдану; шапшандыққа жылдамдыққа теориялық тілін дарыту
Бірлік пен ынтымақтастықты сақтауға, бірлесе еңбектенуге баулу;
Өзара сыйластық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру.
Дереккөздер/
Ресурстар
Сабақтың басы
13 минут
1. Ұйымдастыру
1. Ширату
Ширату жаттығуы:
«Қос шеңбер» әдісі
Оқушылар екіге бөлініп, ішкі және сыртқы шеңбер құрып тұрады. Сыртқы шеңбердегі оқушылар ішкі шеңбердегі оқушыларға тақтада жазылған сұрақтар қояды.
-Соңғы рет қайда демалдың?
-Барған жеріңде не істедің?
-Сен сол жерге қалай бардың?
-Онда кіммен бардың?
-Ол жер саған ұнады ма?
-Ұнаса несімен ұнады?
Топқа бөлу үшін партаға «бірлік», «ондық», «жүздік» жазулары бар карточкалар қойылады. Оқушылар бір карточканы таңдап, топқа бөлінеді
2. Үй жұмысын «Дұрыс жауабын тақтадан қарап тексеру» әдісі арқылы тексеремін
Үй жұмысының дұрыс жауабы тақтада беріліп, оқушылар өздерінің қателерін анықтайды.
3. Қызығушылықты ояту
Белсенді оқыту. Сұрақ қою және талқылау тәсілі
«Астанаға саяхат» бейнежазбасын көрсету арқылы жаңа сабаққа көпірше жасаймын.
«Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын.
- Астана қаласында бұрын болып көрдіңдер ме?
- Осы бейнежазбадан Астана жайлы не білдіңдер?
- Астанада қандай мәдени орындар бар?
4. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлап, оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құрып, бағалау критерийін таныстырамын.
- Санды бірнеше есе арттыруға, кемітуге берілген есептерді шығарады
- Кері есеп құрастырады, салыстырады
- Сұлба бойынша есептер құрастырады, шығарады.
Тақырыппен таныстыра отырып, үш тілде білім беруді жүзеге асыру үшін бүгінгі тақырыптың негізгі терминдерін үш тілде айтқызамын.
Кері есеп - обратная задача - inverse task
Артық - больше - more
Кем - меньше - less
Сұлба - схема - scheme
https://www. youtube. com/watch?v=abdU4xNDEXw
Үш тілде жазылған тақырып тың терминдер
Сабақтың ортасы
20 минут
1-тапсырма
«Кім жылдам?» әдіс тәсіл
Жұптық жұмыс. Есепті шығар
- Сурет бойынша есеп құрастыр және шығар.
Массасы - 36 кг ?, 9 есе кем
Қалыптастырушы бағалау:
Жұптардың есеп шығару жылдамдығына байланысты «Теңгелер» арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.
Ынталандырушы бағалау «От шашу»
2-тапсырма
Әдіс: «Бірге ойлаймыз»
А. Ж.
Топтық жұмыс
Есепті шығар. Кері есептер құрастырып, оларды шығар.
Туристер Астана бейнеленген 12 ашықхат және тағы әрқайсысында 9 ашықхаттан 5 жинақ сатып алды. Туристер барлығы неше ашықхат сатып алды? Кері есеп құрастыр, салыстыр.
Қалыптастырушы бағалау:
Есеп шартына сәйкес мәнін дұрыс табуына байланысты «Теңгелер» арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.
Ынталандырушы бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»
3-тапсырма
Әдіс «Қызықты тапсырма»
А. Ж.
Жеке жұмыс
Саралау «Тапсырма» тәсілі бойынша
Барлық оқушылар:
Есепті шығар
Жарысқа әр топта 6 адамнан 3 ұлдар тобы және 9 қыз келді. Жарысқа барлығы неше бала келді?
Оқушылардың көпшілігі:
Кері есепке сәйкес сұлба таңдап, оны шығар.
Оқушылардың кейбірі - Сұлба және санды мәліметтер бойынша есеп құрастыр.
Қалыптастырушы бағалау:
Есеп шартына сәйкес мәнін дұрыс табуына байланысты «Теңгелер» арқылы көлеміне сәйкес теңгелер таратып отырамын.
сурет пен сан бойынша есеп құрастырады;
есептің қысқаша шартын жазады
есепті шешу амалын біледі және шешуін санды өрнек түрінде жазады;
өрнектің мәнін табады
есептің сұрағына жауап жазады;
Есеп шығарады,
Кері есептер құрастырады, салыстырады.
- Есепті шығарады
- Кері есеп құрастырады және салыстырады
- Есептерді талдайды, шығарады
- Кері есептер құрастырады, оны шығарады
- Сұлбаға қарап, өрнек құрастырады.
- өрнектердің мәнін табады.
ҚБ
Математика 4 бөлім 28 бет 1тапсырма
А4, маркер
ҚБ
Математика 2 сынып, 4 бөлім, 36-37 б
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz