Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бұрыштардың түрлері

IІІ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,
Талғар ауданы
№ 21 орта мектебі
Рахым Назира Советқызы

Пән: Математика Мектеп: №21
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы
Бөлімше: 1 Геометриялық фигуралар мен олардың классификациясы

Күні: 21.06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Рахым Н

Сынып:2 Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:

Бұрыштар. Бұрыштардың түрлері

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.3.1.1. Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау төртбұрышты, шаршыны, тік төртбұрышты,үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату, анықтау.

Сабақ мақсаттары
Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау төртбұрышты, шаршыны, тік төртбұрышты,үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату, анықтау, сипаттау, салыстыру. Геометриялық фигураларды құрастыру шеберлігін дамыту.

Барлық оқушы: Бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір-бірінен ажырату және атау төртбұрышты, шаршыны, тік төртбұрышты,үшбұрышты мәнді белгілері бойынша ажырату, анықтау

Оқушының көпшілігі: Бұрыш түрлерін және төртбұрыш, үшбұрыш, көпбұрыш түрлерін сипаттау және салыстыру

Оқушылардың кейбірі: Геометриялық фигураларды құрастыру шеберлігін дамыту
Ойлау деңгейлері
Түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері

*
* Бұрыш түрлерін бір-бірінен ажыратады.
* Тіктөртбұрыш пен шаршыны және көпбұрышты біледі.

Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Көпбұрыштарды сыныптау, тікбұрыш бұрыштарының түрлерін анықтау,
Бұрыштарды білу және түсіну. Тақырыпты әрекеттерге негізделген тапсырмаларды орындау
Пәндік лексика және терминдер

Пішін-фигура - figure
Бұрыш-прямоугольник-rectangle

Талқылауға арналған сұрақтар:

* Қоршаған ортада қандай геометриялық фигураларды кездестіруге болады? Үшбұрышты алты бұрыштан қалай айыруға болады? Тік бұрыш неліктен солай аталады деп ойлайсың? Бұрыш түрін қалай анықтауға болады? Айта аласыз ба, неліктен...
Құндылықтарды дарыту
Өмір бойы білімін арттыруға, жаңаны тануға, шығармашылыққа деген ынтаны қалыптастыру. Өзін-өзі оқытумен өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыру
Пәнаралық байланыстар
Көркем еңбек
АКТ қолдану дағдылары
http://bilimland.kz сайтын қолдану арқылы бала бойында АКТ дағдыларын қалыптастыру
Бастапқы білім
Бұрыштар мен бұрыштар түрлерін ажырата алады
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут
Психологиялық ахуал:

Алдынғы білімді еске түсіру <<Допты лақтыру>> әдісі
Мұғалім допты лақтырады. Допты қағып алған оқушыға сұрақ қойылады. Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді
Топқа бөлу:
Фигуралардың қиындысы арқылы оқушылар пазл құрады. Сол топ бойынша топқа бөлінеді.
Фигуралардың бұрыштарын айтады.
Мұғалімнің түсіндірмесі:
Шаршы пішінді қағазды суретте көрсетілгендей бүкте. Содан кейін тағы бір рет бүкте Қандай бұрышты көріп тұрсың?
Шаршы пішінді қағазды суретте көрсетілгендей бүкте. Содан кейін бүктеуін жаз. Қандай бұрыштарды көріп тұрсың?
Шаршы пішінді қағаз ал. Оны әртүрлі бүкте. Қара қандай бұрыштарды көріп тұрсың?

Жіп арқылы оқушылар

Фигуралар қиындысы
Сабақтың ортасы

28 минут

Жазылым
1-тапсырма<<Өзіңізді тексер>> әдісі

Суретке мұқият қара. Бұрыштардың атауын жаз.

________________ ______________ _______________

А 3 парағы, маркер

Бағалау критерийлері
Дескриптор

* Бұрыш түрлерін бір-бірінен ажырата алады;

доғал бұрышты таниды және атауын жазады;
сүйір бұрышты таниды және атауын жазады;
тік бұрышты таниды және атауын жазады;

ҚБ: <<Білім қоржыны>>

ТЖ: <<>> әдісі

2-тапсырма : <<Кір жаю>> әдісі

Сипаттамасы бойынша фигураның атауын жаз, сыз.

1. Бұл фигураның төрт тік бұрышы бар, бірақ шаршы емес. ____________
2. Бұл фигураның бір тік бұрышы және екі сүйір бұрыштары бар. ____________
3. Бұл фигураның барлық қабырғаларының ұзындықтары бірдей. ____________

Бағалау критерийлері
Дескриптор

* Тіктөртбұрыш пен шаршыны және көпбұрышты біледі.

сипаттамасы бойынша тік төртбұрышты анықтайды және атауын жазады, сызады;
сипаттамасы бойынша үшбұрышты анықтайды және атауын жазады, сызады
сипаттамасы бойынша шаршыны анықтайды және атауын жазады, сызады

Қ.Б: <<Білім қоржыны>>

ТЖ Белсенді оқыту <<Бекіту және қолданысқа енгізу>> кезеңі
Саралау <<Жіктеу>>
Барлық оқушы: Бұрыш құрастыр. Бұрыштардың санын анықта
Оқушының көпшілігі: Бұрыш құрастыр. Бұрышта рдың санын анықта. Бұрыштардың түрлеріне қарай айт

Оқушылардың кейбірі: Бұрыш құрастыр. Бұрыштардың санын анықта. Бұрыштардың түрлеріне қарай айт. Сол бұрыштардан фигура құрастыр.

Бағалау критерийлері
Дескриптор

* Тіктөртбұрыш пен шаршыны және көпбұрышты біледі.

Фигураларды атай алады.
Бұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайды
Негізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны, тік бұрышты үшбұрышты ажыратады

Қ.Б: <<Білім қоржыны>>

Сабақтың соңы
5 минут
Рефлексия
<<Кеме>>

.Оқушылар <<Кеме>> әдісі бойынша сабаққа кері байланысты желкенді жасыл,сары, қызыл түске бояу арқылы орындайды.
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың мықты және әлсіз тұстарына қарай тапсырманы орындата отырып алға ілгерлету және жаңа сабақты ашу мақсатында Саралау әдісі <<жіктеу>> тәсілін қолдандым

<<Білім қоржыны >> әдісі әр тапсырма сайын қалыптастырушы бағалау жүргізіліп отырдым .Қосымша мадақтаумен мадақтап отырдым
Сабақтың соңында <<Кеме>> әдісі. арқылы сабақты қортындыладым.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасы сақталды. Сергіту сәтінде қауіпсіздік ереже айтылып отырылды.
Қаламммен жұмыс кезінде қауіпсіздік ережесі сақталды

Ұқсас жұмыстар
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері
Бұрышты өлшеу
Бұрыштың өлшем бірлігі
Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
Бұрыштың түрлері 2 сынып
Сәуле және бұрыш. геометрия 7-сынып
Бұрыш.бұрыштың градустық өлшеміне есептер шығару. 5 сынып
Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштардың екеуінің қосындысы 1000, барлық бұрыштарды тап
Қиылысқан түзулер
Үшбұрыш және оның түрлері
Пәндер