Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Пәні: Жаратылыстану
Күні:
Сынып: 1
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
3.3 Адам қалай есейеді?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )
1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау
1.2.3.3 Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
1.5.1.2 Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: Адам өмірінің кезеңдерін сипаттай біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсінеді
Кейбір оқушылар орындай алады: Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды
Бағалау критерийлері
Адам өмірінің кезеңдерін сипаттап, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсініп, қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды.
Құндылықтарды дарыту
Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету. Жауапкершілік
Пәнаралық байланыс
Ағылшын, орыс тілі, музыка
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, бейнежазба
Тілдік құзыреттілік
Сәби - ребенок - child
Балалық шақ - детство - childhood
Жастық шақ - молодежь - the youth
Қарттық шақ - старость - old age
Бастапқы білім
<<Қуырылған жұмыртқа>> әдісі арқылы бастапқы білімнен жаңа білімге өтемін
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы:
5 минут
Психологиялық дайындық
Қиындықтың барлығын
Татулық пен біліммен,
Достықпенен жеңуге
Әрқашанда дайынбыз.
I топ: Татулық
II топ: Білім
III топ: Достық
<<Қуырылған жұмыртқа>> әдісі
Суреттер бейнеленген қағаздарды мыжырып бир ыдысқа салынады. Әр топтан бір бала келіп ыдысқа салынған сурет қағаздарды алып, суреттерге назар аwударады.
- суретте нені көріп тұрмыз?
саусақ
- екі саусақ бірдей ме?
жоқ
- кімнің саусақтары бейнеленген деп ойлайсындар?
сәбидің, қарттың
жарайсыңдар бұл саусақтар сәби мен ересек адамның саусақтары.
Олай болса бүгінгі өтетін сабағымдың тақырыбы:
<<Адам қалай есейеді?>>
Сабақтың мақсаты:
Адам өмірінің кезеңдерін сипаттап, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсініп, қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды.
Суреттер
Сабақтың ортасы
Тыңдалым, айтылым
8 минут
Тілдік құзыреттілік
2 минут
Оқылым
8 минут
Сергіту сәті
2 минут
Жазылым
8 минут
Ендеше барлығымыз тақтаға назар аударамыз. Бейнежазба көрсетіледі.
<<Сұрақ - жауап>> әдісі
Көрсетілген бейнежазбаға қатысты оқушыға сұрақтар қойылады.
- балалар, бұл видеодан кімдерді көріп тұрсыңдар?
сәби, аға, ата, әке
- сәбилер немен тамақтанады
ана сүтімен
- өзіңнің кішкене кезің есіңде ме?
ия
- сен өсіп келе жатқанда қалай өзгердің ?
бойым өсті, тісім шықты
Критерий:
Адам өмірінің кезеңдерін сипаттап, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсініп, қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды.
Дескриптор:
1. видеода көрсетілген тұлғаларды атай алады;
2. сәбилер немен тамақтанғанын біледі;
3. өзіп келе жатқан кезде қалай өзгеретіндігін айта алады.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы
Сабақ мақсаты: Адам өмірінің кезеңдерін сипаттай біледі деген сабақ мақсатына жетемін
Сәби - ребенок - child
Балалық шақ - детство - childhood
Жастық шақ - молодежь - the youth
Қарттық шақ - старость - old age
<<Сиқырлы қорапша>> әдісі
Әр топқа бір суреттер салынған қорап және А4 форматында шығарылған жас кезеңдері беріледі. Оқушылар қораптан суреттерді
алып жас кезеңдеріне сай суреттерді жабыстырады.
Дескриптор:
1 жас кезеңдерін біледі;
2 суреттерді ажыра алады;
3 суреттерді бір-бірімен сәйкестендіріп біледі.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы
Сабақ мақсаты: Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсінеді деген сабақ мақсатына жетемін
Бала, бала балапан
1 тапсырма. Отбасында қанша адам бар? Олардың жастары нешеде? Кестеге олардың аттарын жаз.
2 тапсырма. Немересі қиналмай орындайтын әрекеттерді білдіретін сөздерді сары түспен боя. Атасы жақсы орындайтын әрекеттерді білдіретін сөздерді қызыл түспен боя.
Дескриптор:
1 Отбасында неше адам барын және жастары нешеде екенін біледі;
2 Кестені толтыра алады;
3 Атасы мен немересінің әректін ажыратып бояйды.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы
Сабақ мақсаты: Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды деген мақсатқа жетемін.
https: // youtu.be/ CSVcRi5jJgE
Суреттер
https:// youtu.be/
744V_ESD7-Y
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
7 минут
Рефлекция
<<Бір қадам алға...>> әдіс арқылы сабағымды қортындылаймын.
- жас кезеңдері ата?
сәби, балалық шақ, жастық шақ, қарттық шақ
- сәбилер немен тамақтанады?
ана сүтімен
- қай жас кезеңдерінде қимыл-қозғалыс баяулайды
қарттық шақ
<<Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі>> арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін
1 Чемодан - бәрін түсіндім
2 Еттартқыш - толық түсінбедім
3 Қоқыс жәшігі - түсінбедім
Дифференциация (саралау) - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалауды - қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралаудың қорытынды тәсілі
1.Берілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз.
2. Адам өмірінің кезеңдерін өсу ретімен белгілеп (цифрмен) көрсетіңіз. Кішкентай кезіңізден есіңізде қалған оқиғаны баяндап беріңіз.
Дескриптор:
1 адам өмірінің жас кезеңдерін (сәби, азамат, қарт) атайды;
2 суреттерді сәйкес сөздермен сәйкестендіреді;
3 адам өмірінің негізгі кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелейді.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы.
Дескриптор:
1 адам өмірі кезеңдерінің ретін белгілейді;
2 өзінің сәбилік кезіндегі әрекеттері туралы әңгімелейді.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы.
Қалам, қарындаш, кетіргіш пайдаланғанда қауіпсіздік техникасын сақтаймыз.
Күні:
Сынып: 1
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
3.3 Адам қалай есейеді?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме )
1.2.3.2 Адам өмірінің кезеңдерін сипаттау
1.2.3.3 Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтау
1.5.1.2 Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтау
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады: Адам өмірінің кезеңдерін сипаттай біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсінеді
Кейбір оқушылар орындай алады: Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды
Бағалау критерийлері
Адам өмірінің кезеңдерін сипаттап, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсініп, қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды.
Құндылықтарды дарыту
Денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету. Жауапкершілік
Пәнаралық байланыс
Ағылшын, орыс тілі, музыка
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, бейнежазба
Тілдік құзыреттілік
Сәби - ребенок - child
Балалық шақ - детство - childhood
Жастық шақ - молодежь - the youth
Қарттық шақ - старость - old age
Бастапқы білім
<<Қуырылған жұмыртқа>> әдісі арқылы бастапқы білімнен жаңа білімге өтемін
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы:
5 минут
Психологиялық дайындық
Қиындықтың барлығын
Татулық пен біліммен,
Достықпенен жеңуге
Әрқашанда дайынбыз.
I топ: Татулық
II топ: Білім
III топ: Достық
<<Қуырылған жұмыртқа>> әдісі
Суреттер бейнеленген қағаздарды мыжырып бир ыдысқа салынады. Әр топтан бір бала келіп ыдысқа салынған сурет қағаздарды алып, суреттерге назар аwударады.
- суретте нені көріп тұрмыз?
саусақ
- екі саусақ бірдей ме?
жоқ
- кімнің саусақтары бейнеленген деп ойлайсындар?
сәбидің, қарттың
жарайсыңдар бұл саусақтар сәби мен ересек адамның саусақтары.
Олай болса бүгінгі өтетін сабағымдың тақырыбы:
<<Адам қалай есейеді?>>
Сабақтың мақсаты:
Адам өмірінің кезеңдерін сипаттап, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсініп, қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды.
Суреттер
Сабақтың ортасы
Тыңдалым, айтылым
8 минут
Тілдік құзыреттілік
2 минут
Оқылым
8 минут
Сергіту сәті
2 минут
Жазылым
8 минут
Ендеше барлығымыз тақтаға назар аударамыз. Бейнежазба көрсетіледі.
<<Сұрақ - жауап>> әдісі
Көрсетілген бейнежазбаға қатысты оқушыға сұрақтар қойылады.
- балалар, бұл видеодан кімдерді көріп тұрсыңдар?
сәби, аға, ата, әке
- сәбилер немен тамақтанады
ана сүтімен
- өзіңнің кішкене кезің есіңде ме?
ия
- сен өсіп келе жатқанда қалай өзгердің ?
бойым өсті, тісім шықты
Критерий:
Адам өмірінің кезеңдерін сипаттап, өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсініп, қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды.
Дескриптор:
1. видеода көрсетілген тұлғаларды атай алады;
2. сәбилер немен тамақтанғанын біледі;
3. өзіп келе жатқан кезде қалай өзгеретіндігін айта алады.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы
Сабақ мақсаты: Адам өмірінің кезеңдерін сипаттай біледі деген сабақ мақсатына жетемін
Сәби - ребенок - child
Балалық шақ - детство - childhood
Жастық шақ - молодежь - the youth
Қарттық шақ - старость - old age
<<Сиқырлы қорапша>> әдісі
Әр топқа бір суреттер салынған қорап және А4 форматында шығарылған жас кезеңдері беріледі. Оқушылар қораптан суреттерді
алып жас кезеңдеріне сай суреттерді жабыстырады.
Дескриптор:
1 жас кезеңдерін біледі;
2 суреттерді ажыра алады;
3 суреттерді бір-бірімен сәйкестендіріп біледі.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы
Сабақ мақсаты: Адамның өсуі мен дамуы үшін керек қажеттіліктерді анықтауды түсінеді деген сабақ мақсатына жетемін
Бала, бала балапан
1 тапсырма. Отбасында қанша адам бар? Олардың жастары нешеде? Кестеге олардың аттарын жаз.
2 тапсырма. Немересі қиналмай орындайтын әрекеттерді білдіретін сөздерді сары түспен боя. Атасы жақсы орындайтын әрекеттерді білдіретін сөздерді қызыл түспен боя.
Дескриптор:
1 Отбасында неше адам барын және жастары нешеде екенін біледі;
2 Кестені толтыра алады;
3 Атасы мен немересінің әректін ажыратып бояйды.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы
Сабақ мақсаты: Қозғалыстың адам өміріндегі және табиғаттағы маңыздылығын анықтайды деген мақсатқа жетемін.
https: // youtu.be/ CSVcRi5jJgE
Суреттер
https:// youtu.be/
744V_ESD7-Y
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
7 минут
Рефлекция
<<Бір қадам алға...>> әдіс арқылы сабағымды қортындылаймын.
- жас кезеңдері ата?
сәби, балалық шақ, жастық шақ, қарттық шақ
- сәбилер немен тамақтанады?
ана сүтімен
- қай жас кезеңдерінде қимыл-қозғалыс баяулайды
қарттық шақ
<<Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі>> арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін
1 Чемодан - бәрін түсіндім
2 Еттартқыш - толық түсінбедім
3 Қоқыс жәшігі - түсінбедім
Дифференциация (саралау) - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалауды - қалай жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралаудың қорытынды тәсілі
1.Берілген суреттерді адам өмірінің жас кезеңдерімен сәйкестендіріп сызыңыз. Адам өмірінің жас кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелеңіз.
2. Адам өмірінің кезеңдерін өсу ретімен белгілеп (цифрмен) көрсетіңіз. Кішкентай кезіңізден есіңізде қалған оқиғаны баяндап беріңіз.
Дескриптор:
1 адам өмірінің жас кезеңдерін (сәби, азамат, қарт) атайды;
2 суреттерді сәйкес сөздермен сәйкестендіреді;
3 адам өмірінің негізгі кезеңдерінің ерекшелігін әңгімелейді.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы.
Дескриптор:
1 адам өмірі кезеңдерінің ретін белгілейді;
2 өзінің сәбилік кезіндегі әрекеттері туралы әңгімелейді.
Ынталандыру:
Жарайсың, тамаша, өте жақсы.
Қалам, қарындаш, кетіргіш пайдаланғанда қауіпсіздік техникасын сақтаймыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz