Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың ортасы. Сабақтың тақырыбы

Мектеп:
Күні:27.01.20
Мұғалімнің аты-жөні: Жұмағали Н
Сынып: 6 Б
Қатысқан оқушылар саны:22
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:
С.Мұратбековтың өмірі мен шығармашылығы

Сабақтың түрі:
Жаңа сабақ
Оқу бағдарламасына сілтеме
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік- қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру

Сабақтың оқу мақсаты:
1.С.Мұратбековтің өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат алады.
2.Әңгіме неліктен "Жусан иісі" аталғанын түсінеді.

Бағалау критерийлері:
Барлық оқушылар орындай алады:
Сайын Мұратбековтің өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат алады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Әңгіме неліктен "Жусан иісі" аталғанын түсіну.
Кейіпкерлер сөзі арқылы шығармашылыққа үйренеді.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шығарма бойынша берілген күрделі сұрақты талқылай алады және пікір айта алады.
Дағдылар:
Түсіну және жауап беру
Тілдік мақсаттар:
Шығармадағы мұң, қасірет, жетім сөздерінің мағынасын түсінеді.
Сабақта қамтылатын құндылықтар:
Оқушылардың отбасына деген құрметін қалыптастырады, өзіне деген жауапкершілікті арттырады.
Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, музыка, бейнелеу өнері, театр, т.б. өнер түрлерімен байланыс жүзеге асырылады.
АКТ қолдану дағдылары
Интерактивті тақта
Осыған дейін меңгерілген білім
Сұлтанмахмұт Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығы туралы мәліметтерді меңгерген.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Сабақтың басы
4 минут

3 минут

Қызығушылығын арттыру.

Топқа бөлу.
Балалар отырған орындары бойынша топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттары, бағалау критерийлері таныстырылады.

Сабақтың ортасы
10 минут

6 минут

4 минут

Сайын Мұратбеков жайлы мәліметтер беру.Өмірі мен шығармашлығына тоқталу.
№1 Тапсырма
1- топ жазушының өмірі туралы постер
2-топ шығармашылығына байланысты постер жасайды.
3-топ жазушының жетістіктері мен марапаттарына байланысты постер жасайды.
Топтан бір оқушы шығып қорғайды.
№2 Тапсырма
Миға шабуыл әдісімен ақынның өмірі мен шығармашылығына байланысты сұрақтар қойылады.
1.Сайын Мұратбековтың туған жылы?
2.Сайын Мұратбеков қай жерде дүниеге келді?
3.Жазушының қандай әңгімелерін білесің?
4.Сайын Мұратбеков қай жерде білім алды?
5.Сайын Мұратбеков қай салада қызмет атқарды?
6.Жазушының қандай повестері кітап болып шықты?

Дескриптор
Сұрақтарға жауап бере алды
Сайын Мұратбеков жайлы мәліметтерді біледі

Ассоциация әдісімен тақтада берілген сурет бойынша өтілетін тақырыпты табу қажет.
Оқушылар әңгіменің кіріспесін оқиды, сөздік жұмысын жүргізеді.
Әр топқа повесьтен үзінді бөлініп беріледі.Оқушылар оқып болған соң келесі топтарға автобус аялдамасы арқылы түсіндіреді

Бағалау.
Сабақтың соңы
3 минут

Сабақ соңында "смайликтер" арқылы кері байланыс жүргізе отырып, оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігін бақылау.

Барлығы түсінікті. Жартылай түсінікті. Түсінген жоқпын>> әңгімесін толық оқу.

Ұқсас жұмыстар
Видеожазба ортасы
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Қасиеттер терезесі
Форма макеті терезесі
Шығармашылық жұмыстың атауы
Мобильді қосымшаларды құру
Тіршілік ету ортасы
Жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығы
Мәтіндік процессорлар арқылы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. құжаттарды құру және сақтау. мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
ҰЛЫ ЖІБЕК ЖОЛЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ТАРИХИ МАҢЫЗЫ . Ұлы Жібек жолының пайда болу тарихы
Пәндер