Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Есімдіктерді қайталау

Күні :29.01.2020
Мұғалім : Жұмағали Нұрай
Сынып :6 Б
Қатысқан оқушы
саны :
Сабақтың тақырыбы :
Есімдіктерді қайталау
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары :
6.4.4.1-сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.
Есімдіктің түрлерін ажырату, толықтай меңгеру.

Бағалау критерийлері :
Оқушылардың барлығы:Есімдіктің түрлерін қарай ажырата алады.
Оқушылардың көпшілігі: Өздік, жалпылау есімдіктерінің түрленуін біледі.
Оқушылардың кейбірі: Есімдіктерді ,зат есім сын есім ретінде қолдана алады.
Құндылықтарды игерту :
Тарихтын мәдениет пен тілдің ортақтығы
Пәнаралық байланыс:
Әдебиет
Көрнекілік құралдары
Оқулық , постер, маркер
Тілдік мақсаттар :
Негізгі сөздер мен тіркестер : Сыныптағы жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Мақал - мәтелдер, септіктер, жұмбақтар.

Сабақ жоспары

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Көрнекілік құралдар

Сабақ басы
5 минут

Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Оқушылар кезекпен 1-3ке дейін саналып топ бойынша бөлінеді.
Қызығушылықты арттыру
Оқушылар бір-біріне жағымды сөздермен тілек білдіреді
Тамаша!
Үй тапсырмасын сұрау
Есімдіктерге, олардың түрлеріне қатысты сұрақтар қояды.
Қойылған сұрақтарға толық жауап береді, мысалдармен дәлелдейді



Қағаз қиындылары

Сабақ ортасы

4 минут

5 минут

2 минут

3 минут

7 минут

Сабақ соңы
4 минут

Тапсырма №1

Жұптық жұмыс
Бір-біріне өткен сабақтарды, жалпылама есімдік жайлы түсінгендерін баяндауын сұрайды.
Түсінгендері бойынша әр жұп бір-біріне түсіндіреді

Тақтамен жұмыс

Екі оқушыны шығарып, жіктеу, сілтеу есімдіктері туралы айтқызады
Қалауы бойынша тақтаға шығып, бүкіл сыныпқа түсіндіреді
Өте жақсы! Керемет!

Қосымша сұрақтар қояды
Сұрақтарға жауап береді
Стикерлер

Дескриптор:
Тақырыпты дұрыс түсіне алды
Берілген тақырыптардың айырмашылығы мен ұқсастығын таба алды.
Кері байланыс
Әр топтан бір оқушы кері байланыс жасап, оз ойын келесі топқа білдіреді.

Тапсырма №2

Есімдіктің мағыналық түрлеріне берілген анықтаманы еске түсіріп, жұмбақтарды шешеді.
Жұмбақтар әр топқа таратылады.

Дескриптор:
Жұмбақтың жауабын шеше алды.

Кері байланыс
<<Менің көңіл күйім>> баспалдағы
Баспалдақтар: <<Керемет!>>, <<Өзіме сенімдімін!>>, <<Жақсы!>>, <<Жаман емес>>, <<Маған көмек керек!>>, <<Білмеймін>>, <<Нашар>> деп аталады.
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе адам суретін салып), тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады.
Керемет!
Үйге тапсырма беру
3- тапсырма. Есімдіктерді септік жалғауларымен түрлендіріп, кестені толтырады.

интерабелсенді тақта

Постерлер

қағаз қиындылары

Ұқсас жұмыстар
Есімдіктен өткенді қайталау
Есімдіктерді салыстыр
Жіктеу есімдігі
Қазақ тілі сабақ жоспары
Белгісіздік есімдігінің түрленуі
Сілтеу, сұрау есімдігі
Сабақты бекіту кезеңі
Есімдіктің септелуі
Мектеп кабинеттері
Есімдік
Пәндер