Есімдіктерді қайталау

Қатысқан оқушы
саны :
6. 4. 4. 1-сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану.
Есімдіктің түрлерін ажырату, толықтай меңгеру.
Оқушылардың барлығы:Есімдіктің түрлерін қарай ажырата алады.
Оқушылардың көпшілігі: Өздік, жалпылау есімдіктерінің түрленуін біледі.
Оқушылардың кейбірі: Есімдіктерді, зат есім сын есім ретінде қолдана алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер : Сыныптағы жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Мақал - мәтелдер, септіктер, жұмбақтар.
Сабақ жоспары
Жоспарланатын уақыт
Сабақ басы
5 минут
Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. Оқушылар кезекпен 1-3ке дейін саналып топ бойынша бөлінеді.
Қызығушылықты арттыру
Оқушылар бір-біріне жағымды сөздермен тілек білдіреді
Тамаша!
Үй тапсырмасын сұрау
Есімдіктерге, олардың түрлеріне қатысты сұрақтар қояды.
Қойылған сұрақтарға толық жауап береді, мысалдармен дәлелдейді
Сабақ ортасы
4 минут
5 минут
2 минут
3 минут
7 минут
Сабақ соңы
4 минут
Тапсырма №1
Жұптық жұмыс
Бір-біріне өткен сабақтарды, жалпылама есімдік жайлы түсінгендерін баяндауын сұрайды.
Түсінгендері бойынша әр жұп бір-біріне түсіндіреді
Тақтамен жұмыс
Екі оқушыны шығарып, жіктеу, сілтеу есімдіктері туралы айтқызады
Қалауы бойынша тақтаға шығып, бүкіл сыныпқа түсіндіреді
Өте жақсы! Керемет!
Қосымша сұрақтар қояды
Сұрақтарға жауап береді
Стикерлер
Дескриптор:
Тақырыпты дұрыс түсіне алды
Берілген тақырыптардың айырмашылығы мен ұқсастығын таба алды.
Кері байланыс
Әр топтан бір оқушы кері байланыс жасап, оз ойын келесі топқа білдіреді.
Тапсырма №2
Есімдіктің мағыналық түрлеріне берілген анықтаманы еске түсіріп, жұмбақтарды шешеді.
Жұмбақтар әр топқа таратылады.
Дескриптор:
Жұмбақтың жауабын шеше алды.
Кері байланыс
«Менің көңіл күйім» баспалдағы
Баспалдақтар: «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы!», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе адам суретін салып), тақтада салынған баспалдақтардың біреуіне жабыстырады.
Керемет!
Үйге тапсырма беру
3- тапсырма. Есімдіктерді септік жалғауларымен түрлендіріп, кестені толтырады.
интерабелсенді тақта
Постерлер
қағаз қиындылары
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz