Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Екі топтың сәлемдесуі

Математикалық эстафета
Мақсаты:
1) ойнап жүріп,ойлау білуге;
2) ауызша және тез есептеуге;
3) логикалық ойлау қабілетін дамытуға;
4) тапқырлыққа, іздемпаздылыққа, белсенділікке үйрету.
Көрнекіліктер: парта, қалам, есептер, тапсырмалар, екі топтың эмблемасы, сәлемдесу өлеңдері, спорттық ойындар, спорттық құралдар (секіртпе, арқан, доп, кедергілер)
Жоспар:
1. Жүргізуші сөзі
2. Екі топтың сәлемдесуі
3. 1-ойын. Секіртпемен жүгіріп барып, логикалық сұрақтарға жауап жазу;
4. 2-ойын. Допты жерге соға жүгіріп барып, сөзжұмбақтар шешу;
5. 3-ойын. Кедергілерден жүгіріп өтіп, есептер шығару;
6.4-ойын. Сергіту сәті (арқан тартыс);
7. 5-ойын. Топ мүшелері пойыз болып жүру арқылы кедергілерден өтіп, сұрақтарға жауап беру;
8. 6-ойын. 2 оқушы арқаларына доп қыстырып барып, адасқан әріптерден математикалық термин сөздерін табу;
9. Қорытынды сөз.

Жүргізуші: Қош келіпсіздер құрметті оқушылар, қонақтар! Бүгінгі білімді оқушыларды анықтайтын, білімге қызығушылығын арттыратын <<Математикалық эстафета>> атты танымдылық ойынымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Сіздер бүгін математика жайлы көптеген мағлұматтармен танысасыздар. Математика адам ойы арқылы ғана жүзеге асады. Сондықтан математика-адам ойын тәртіпке келтіретін ғылым деп саналады. Қазір біз сендердің бойларындағы қабілеттеріңді шыңдайтын математикалық сайысымызды бастаймыз.
Сендерден тек шапшаңдық, ұқыптылық, шыдамдылық талап етіледі. Сіздерге сәттілік тілеймін.
Алдарыңызда бүгінгі сайысқа қатысатын <<Архимед>> және <<Пифагор>> тобы, әр топтың топ басшысы бар.

<<Архимед>> тобының ұраны
Шаршы алаңға жарысқа
Шықты біздің тобымыз.
Жеңілсек те, жеңсек те,
Ашық болсын жолымыз!

<<Пифагор>> тобының ұраны
Құрметтеп бар ғылымды, ой-сананы
Тапқырлар тобы сәлем беріп қарсы алады
Сандар сырының құпиясы сайысында
Қашанда тапқыр болам деп ой салады!
Жүргізуші:
Құрметті оқушылар! Бүгінгі математикалық эстафета ойынымызды әділ бағалайтын әділ-қазылар алқасымен таныс болыңыздар.
Олар:
1. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
2. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
3. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Жүргізуші:
Әділқазы, аққазыға бір сәлем!
Әділдікке бас иеді күллі әлем.
Жүйрік озар сайыстардан өте біл,
Сарапқа сап әділдікпен шеше біл.
Достықпенен бірлікті етіп тұлға,
Жеңіске жеткен едік талай сында.
Қарақылдық ақжарып әділқазым,
Еңбегін <<Тапқырыңның>> әділ сына - дейкеле 1-ойынымызды бастаймыз.
1-ойын <<Секіртпемен жүгіріп барып, логикалық сұрақтарға жауап жазу>>
Ең үлкен үш таңбалы сан? (999)
Жұлдыздар жүйесін қалай атайды? (галактика)
Диаметрдің жартысы? (радиус)
Бөлгіштерінің саны екіден көп натурал сандар (құрама сандар)
Алымы бөлімінен кіші бөлшек (Дұрыс бөлшек)
Үш сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)
1/10 санының кері саны? (10)
Бес жарым таяқтың неше ұшы бар?(12)
Алманың жартысы неге ұқсайды? (екінші жартысына)
Шахмат ойынының отаны? (Үндістан)
2-ойын <<Допты жерге соға жүгіріп барып, жұмбақтар шешу>>
1. Өзі төрт қанатты және алты аяқты,
Сөйтсе де тікұшақтың көшірмесі сияқты. (инелік)
2. Екі ағайынды,
Екеуі де бірүйде
Бірін - бірі көрмейді. (көз)
3. Бес ін, бес іннің аузы бір ін. (қолғап)
4. Он бір түйе, бес жылқы,
Екі сиыр бес ешкі
Екі қоян, үш түлкі
Таба алмасаң бос күлкі. (28)
5. Бір - бірімен жарысқан
Төрт аю, бір арыстан,
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім білді? (8)
6. Түйе, бота аңбасқан
Төрт аяғын тең басқан
Шұнақ құлақ бес ешкі
Қос лақты қос ешкі
Төрт қозылы екі қой,
Бәрін бірге санапқой. (15)
7. Нәрселерді санағанда
Керекол бізге ауадай,
Айтыңдаршы бұлқандай сан,
Жан - жағына қарамай. (натурал сан)
8. Бүтін, бөлшек бөліктерден,
Барлығыда бар онда
Бұлқандай сан айтыңдаршы
Оң, теріс сан бәрісонда. (ондықбөлшек)
3-ойын <<Кедергілерден жүгіріп өтіп, есептер шығару>>

4-ойын. <<Сергіту сәті>> (арқан тартыс)
5-ойын. << Топ мүшелері пойыз болып жүру арқылы кедергілерден өтіп, сұрақтарға жауап беру керек >>
Тік бұрыш неше градус? (45%)
Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту үшін оны қалай лақтыру керек? (Жоғары қарай.)
Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4 тен артық 5 тен кем сан шығады? (үтір)
70 мин көп пе, әлде 1 сағ. 10 мин көп пе? (тең)
1 ғасыр неше жыл? (100%)
Ең кіші натурал сандар ? (1)
Термометр аязда - үш градус көрсетіп тұр. Осындай екі термометр неше градус көрсетеді? (Екі термометр де үш градус көрсетеді.)
Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы үш жеңіл машина және бір камазды кездестірді. Ауылға неше машина бара жатыр? (Ауылға бір ғана мотоцикл бара жатыр.

6-ойын. <<2 оқушы арқаларына доп қыстырып барып, адасқан әріптерден математикалық терминдерді табу керек >>

Жүргізуші: Санаңды сенің толтырар,
Есептану пәні бар.
Сабағыңды оқысаң
Өміріңде жолығар.

Сайысымыз өз мәресіне жетіп келеді сөз кезегін әділ қазыларға береміз.

Ұқсас жұмыстар
Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру
Сыныптан тыс жұмыс "кім білгір"
Тапқырлар сайысы
Бақытты сәт - математикалық ойын сабағы
Сынып топ басшысы
Физика өмірде
Альфа мен беттаның кезедесуі
Кім жүйрік? математикалық сайыс сабақ 5-сынып
Үшбұрыштар елінде. 7-сынып
Кейбір сандарға бөлінгіштік белгілері
Пәндер