Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шыққан сөз туралы бағалау
Сабақ:қазақ тілі
Мектеп:
Ортақ тақырып:
<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>>
Сабақтың тақырыбы:
Зат есімді бекіту
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:2
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді;
Зат есімдерді тауып айтады;
Берілген тақырып бойынша тұжырым жасайды;
Бағалау критерийлері
1.Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;
2.Үлгі бойынша қарапайым хабарландыру,хабарлама топтық,ұжымдық жұмыс
Тілдік мақсат
Сөз таптары
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын,есте сақтау дағдысын қалыптастыру;тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.Жұрнақ пен жалғау;
Алдыңғы оқу
Зат есім
Ишара
Жасыл асық-түсіндім;сары асық-сыныптасымның көмегімен түсіндім;қызыл асық-көмек қажет,түсінбедім.
Жоспар
Жоспар
ланған уақыт есебі
Жоспарланған жаттығу түрлері(төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)
Ресурстар
Басы
Ортасы
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын,
Ізгі әрі нәзік,жарық,мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
Үй тапсырмасын тексеру: 19-жаттығу
Дескриптор:
1.Шыққан сөз туралы бағалау
ҚБ <<Асықтар>>
Оқулықпен жұмыс: <<Мәнерлеп оқы>>ТЖ
Тұсаукесер бейнежазба көрсету:
Дескриптор:
1.Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2.Өлеңнің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;
3. <<Тұсаукесер>>рәсімі туралы өз білетінін айтады;
ҚБ <<Шапалақтау>>
Топтық жұмыс:
ҚБ <<Әшекей бұйым>>
1-топ:Сурет бойынша әңгіме құрастыру
Сары,
Жасыл,
Қызыл,
Житондар
Бейджиктер
Іс-қимылмен
көрсетеді
2-топ:<<Кофе араластырғыш>>ойыны
3-топ:<<Өз иесін тап>>ойыны
Мақсаты:Қима қағаздағы сөздерді сұрақтарға сәйкес қалташыққа салады.
Әр оқушының шапшаңдығын,білімділігін анықтау.
Кім? Кімдер? Не? Нелер?
Дәрігер ұлдар айна асықтар
4-топ:Сәйкестендіру
Домбыра тартады
Жұлдыздар
Аспанда көрінеді
Құстар
Жем жейді
Күйші
Көйлек тігеді
Оқушылар
Орманда өседі
Тігінші
Серуенге шықты
Ағаштар
21-жаттығу <<Көшіріп жаз>>ӨЖ
Дескриптор:
1.Сөйлемдерді көшіріп жазады;
2.Сөйлемдегі зат есімді табады;
3.Түбір мен қосымшаны ажыратады;
Соңы Үй тапсырмасы:23-жаттығу Білім ағашы
Кері байланыс: <<Киіз үй>> парақшасы
стикер
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?
Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.
Барлық оқушылар орындай алады:Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсіеді;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Зат есімдерді тауып айтады;
Кейбір оқушылар орындай алады:Берілген тақырып бойынша тұжырым жасайды;
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Жұптық,топтық,өздік жұмыста жұлдызша,жетондар арқылы бағалаймын.Мадақтау,марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын
Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі.Музыка.АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс:Рухани-жаңғыру бағдарламасы:
<<Бәсекеге қабілеттілік>>,
<<Сананың ашықтығы>>
(тәрбие элементі)
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске астыма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос рынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Мектеп:
Ортақ тақырып:
<<Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті>>
Сабақтың тақырыбы:
Зат есімді бекіту
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:2
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтау
Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді;
Зат есімдерді тауып айтады;
Берілген тақырып бойынша тұжырым жасайды;
Бағалау критерийлері
1.Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды;
2.Үлгі бойынша қарапайым хабарландыру,хабарлама топтық,ұжымдық жұмыс
Тілдік мақсат
Сөз таптары
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын,есте сақтау дағдысын қалыптастыру;тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.Жұрнақ пен жалғау;
Алдыңғы оқу
Зат есім
Ишара
Жасыл асық-түсіндім;сары асық-сыныптасымның көмегімен түсіндім;қызыл асық-көмек қажет,түсінбедім.
Жоспар
Жоспар
ланған уақыт есебі
Жоспарланған жаттығу түрлері(төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)
Ресурстар
Басы
Ортасы
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын,
Ізгі әрі нәзік,жарық,мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
Үй тапсырмасын тексеру: 19-жаттығу
Дескриптор:
1.Шыққан сөз туралы бағалау
ҚБ <<Асықтар>>
Оқулықпен жұмыс: <<Мәнерлеп оқы>>ТЖ
Тұсаукесер бейнежазба көрсету:
Дескриптор:
1.Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2.Өлеңнің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;
3. <<Тұсаукесер>>рәсімі туралы өз білетінін айтады;
ҚБ <<Шапалақтау>>
Топтық жұмыс:
ҚБ <<Әшекей бұйым>>
1-топ:Сурет бойынша әңгіме құрастыру
Сары,
Жасыл,
Қызыл,
Житондар
Бейджиктер
Іс-қимылмен
көрсетеді
2-топ:<<Кофе араластырғыш>>ойыны
3-топ:<<Өз иесін тап>>ойыны
Мақсаты:Қима қағаздағы сөздерді сұрақтарға сәйкес қалташыққа салады.
Әр оқушының шапшаңдығын,білімділігін анықтау.
Кім? Кімдер? Не? Нелер?
Дәрігер ұлдар айна асықтар
4-топ:Сәйкестендіру
Домбыра тартады
Жұлдыздар
Аспанда көрінеді
Құстар
Жем жейді
Күйші
Көйлек тігеді
Оқушылар
Орманда өседі
Тігінші
Серуенге шықты
Ағаштар
21-жаттығу <<Көшіріп жаз>>ӨЖ
Дескриптор:
1.Сөйлемдерді көшіріп жазады;
2.Сөйлемдегі зат есімді табады;
3.Түбір мен қосымшаны ажыратады;
Соңы Үй тапсырмасы:23-жаттығу Білім ағашы
Кері байланыс: <<Киіз үй>> парақшасы
стикер
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түсіндіресіз?
Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.
Барлық оқушылар орындай алады:Тыңдалған мәтін бойынша қойылған сұрақтарға жауап беріп,мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсіеді;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Зат есімдерді тауып айтады;
Кейбір оқушылар орындай алады:Берілген тақырып бойынша тұжырым жасайды;
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Жұптық,топтық,өздік жұмыста жұлдызша,жетондар арқылы бағалаймын.Мадақтау,марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын
Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі.Музыка.АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс:Рухани-жаңғыру бағдарламасы:
<<Бәсекеге қабілеттілік>>,
<<Сананың ашықтығы>>
(тәрбие элементі)
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске астыма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос рынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz