Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бездердің негізгі қызметтері
Сабақ бөлім : 8.3A
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
СЫНЫП:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Бездердің негізгі қызметтері
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары
Оқу: 8.1.7.6 бездердің негізгі қызметтерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
<<Гормон>> терминін түсіндіру.
Эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің арасындағы айырмашылықтарды талқылау.
Бағалау критерийлер
Бездерді эндокринді, экзокринді және аралас бездерге жіктей алады.
Бездердің орналасуын көрсете алады.
Бездер туралы білімдерін қолдана алады.
Гормондардың негізгі қызметін сипаттай алады.
Әр түрлі гормондар топтарының әсер ету механизмінің ерекшелегін анықтаңыз.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар
эндокринді, экзокринді және аралас бездердің қызметін анықтайды
(оқылым, жазылым, айтылым)
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
гормондар, эндокриндік бездер, экзокриндік бездер, аралас бездер
тер безі, өт, сілекей безі, бүйрек безі, ұйқы безі, өт жолы, ұйқы безінің жолы, без, түр, секреция, бөліп шығару, өзек арқылы, тікелей ішінде
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
эндокриндік жүйе көптеген гормон бөліп шығарады
гормондар қан арқылы мүшелерге жеткізеді
бездердің ағзаға әсері
бездердің ағза үшін қызметі
Алдыңғы білім
эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасуын білуі керек.
Жоспар
Жоспарланған сабақ кезеңдері
Сабақ кезіндегі жоспарланған жұмыс
Ресурстар
0-3
-Оқушылармен амандасып, түгендеп, оқу құралдарының дұрыстығын тексеру.
- Оқушыларға адам денесінің эндокринді бездерінің толтырылмаған сызбасын беріп, және олар оны тиісті түрде белгілеулері тиіс.
Сызба-суреттер
3-23
-Үй тапсырмасын сұрау: <<Мұздақ қар>> әдісі арқылы сұрау.
- Оқушылар мұз кесегін бір-біріне лақтыру арқылы өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
- Барлық оқушы қамтылып бездердің орналасқан жерлерін қайталап шығады.
-Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін, оқушылардан не себепті мұрт шығатынын және ер балаларда дауыстарының жуандауы немесе қыз балаларда жіңішкеруін себебі сұралады.
-Жаңа сабақ:
Бездердің қызметін презентация арқылы көрсетіп, түсіндіру. Бездерге жеке-жеке тоқталып, атқаратын қызметін талқылау.
Компьютер, плакат, презентация.
23-30
30-40
-Оқушыларға жұптық жұмыс орындату үшін, жұптарға сәйкестендіру парағын беремін.
-Оқушылар сәйкестендіру тестін орындап болғаннан кейін сыныпқа оқиды және сыныппен бірге талқылап, мұғалім бағалайды.
- <<Аукцион>> ойын әдісі арқылы сөздер ұсынылады, сол сөздерге кім көп ақпарат айтса, сол оқушы сыйға ие болады. Осылайша оқушылар бүгінгі сабақта түсінгендерін қорытындылайды.
Сәйкестендіру парағы, түрлі түсті қарындаштар, маркерлер, термин сөздер.
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту - Көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз ба? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар.
Денсаулық және қауіпсіздік.
АКТ-мен байланыстар.
Құндылықтармен байланыстар (тәрбие элементтері).
Қосымша қызмет: Анағұрлым қабілетті оқушыларға бездердің түрлерін өзара салыстыруға болады.
Үй тапсырмасы:
Бездердің негізгі қызметтерін оқып келу.
Бездердің қызметі туралы сәйкестендіру тестін беріп, материалды қаншалықты түсінгенін анықтаймын.
Құндылықтар - оқушыларға жұп ретінде қаншалықты жақсы жұмыс істегендігі туралы ойлануларын ұсынуға болады.
Жұп ретінде жұмыс жасау бір-біріне ықпал еттіме, әлде тек бір адам ғана жауапкершілікті мойнына алдыма?
Рефлексия (сабақ өткізілгеннен кейін толтырылады)
Сабақтың мақсаттары/Оқу мақсаттары шынайы ма? Оқушылар бүгін не оқып білді? Оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған оқу дифференциациясы табысты ма? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарға қандай өзгеріс енгіздім және не үшін?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңыздан ой түйіндеу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. (сабақ өткізілгеннен кейін толтырылады)
Жалпы бағалау (сабақ өткізілгеннен кейін толтырылады)
Сабақтың қандай екі аспектісі ең табысты болды (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?
1:
2:
Мен сабақтан сынып пен жекелеген оқушылар туралы маған келесі сабаққа дайындалуға көмек беретіндей не білдім?
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
СЫНЫП:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Бездердің негізгі қызметтері
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары
Оқу: 8.1.7.6 бездердің негізгі қызметтерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
<<Гормон>> терминін түсіндіру.
Эндокриндік, экзокриндік және аралас бездердің арасындағы айырмашылықтарды талқылау.
Бағалау критерийлер
Бездерді эндокринді, экзокринді және аралас бездерге жіктей алады.
Бездердің орналасуын көрсете алады.
Бездер туралы білімдерін қолдана алады.
Гормондардың негізгі қызметін сипаттай алады.
Әр түрлі гормондар топтарының әсер ету механизмінің ерекшелегін анықтаңыз.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар
эндокринді, экзокринді және аралас бездердің қызметін анықтайды
(оқылым, жазылым, айтылым)
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
гормондар, эндокриндік бездер, экзокриндік бездер, аралас бездер
тер безі, өт, сілекей безі, бүйрек безі, ұйқы безі, өт жолы, ұйқы безінің жолы, без, түр, секреция, бөліп шығару, өзек арқылы, тікелей ішінде
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
эндокриндік жүйе көптеген гормон бөліп шығарады
гормондар қан арқылы мүшелерге жеткізеді
бездердің ағзаға әсері
бездердің ағза үшін қызметі
Алдыңғы білім
эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасуын білуі керек.
Жоспар
Жоспарланған сабақ кезеңдері
Сабақ кезіндегі жоспарланған жұмыс
Ресурстар
0-3
-Оқушылармен амандасып, түгендеп, оқу құралдарының дұрыстығын тексеру.
- Оқушыларға адам денесінің эндокринді бездерінің толтырылмаған сызбасын беріп, және олар оны тиісті түрде белгілеулері тиіс.
Сызба-суреттер
3-23
-Үй тапсырмасын сұрау: <<Мұздақ қар>> әдісі арқылы сұрау.
- Оқушылар мұз кесегін бір-біріне лақтыру арқылы өткен тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
- Барлық оқушы қамтылып бездердің орналасқан жерлерін қайталап шығады.
-Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін, оқушылардан не себепті мұрт шығатынын және ер балаларда дауыстарының жуандауы немесе қыз балаларда жіңішкеруін себебі сұралады.
-Жаңа сабақ:
Бездердің қызметін презентация арқылы көрсетіп, түсіндіру. Бездерге жеке-жеке тоқталып, атқаратын қызметін талқылау.
Компьютер, плакат, презентация.
23-30
30-40
-Оқушыларға жұптық жұмыс орындату үшін, жұптарға сәйкестендіру парағын беремін.
-Оқушылар сәйкестендіру тестін орындап болғаннан кейін сыныпқа оқиды және сыныппен бірге талқылап, мұғалім бағалайды.
- <<Аукцион>> ойын әдісі арқылы сөздер ұсынылады, сол сөздерге кім көп ақпарат айтса, сол оқушы сыйға ие болады. Осылайша оқушылар бүгінгі сабақта түсінгендерін қорытындылайды.
Сәйкестендіру парағы, түрлі түсті қарындаштар, маркерлер, термин сөздер.
Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту - Көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз ба? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыстар.
Денсаулық және қауіпсіздік.
АКТ-мен байланыстар.
Құндылықтармен байланыстар (тәрбие элементтері).
Қосымша қызмет: Анағұрлым қабілетті оқушыларға бездердің түрлерін өзара салыстыруға болады.
Үй тапсырмасы:
Бездердің негізгі қызметтерін оқып келу.
Бездердің қызметі туралы сәйкестендіру тестін беріп, материалды қаншалықты түсінгенін анықтаймын.
Құндылықтар - оқушыларға жұп ретінде қаншалықты жақсы жұмыс істегендігі туралы ойлануларын ұсынуға болады.
Жұп ретінде жұмыс жасау бір-біріне ықпал еттіме, әлде тек бір адам ғана жауапкершілікті мойнына алдыма?
Рефлексия (сабақ өткізілгеннен кейін толтырылады)
Сабақтың мақсаттары/Оқу мақсаттары шынайы ма? Оқушылар бүгін не оқып білді? Оқу атмосферасы қандай болды? Мен дайындаған оқу дифференциациясы табысты ма? Мен уақытты сақтадым ба? Мен жоспарға қандай өзгеріс енгіздім және не үшін?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңыздан ой түйіндеу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. (сабақ өткізілгеннен кейін толтырылады)
Жалпы бағалау (сабақ өткізілгеннен кейін толтырылады)
Сабақтың қандай екі аспектісі ең табысты болды (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алар еді (сабақ беру мен оқытуды қарастырыңыз)?
1:
2:
Мен сабақтан сынып пен жекелеген оқушылар туралы маған келесі сабаққа дайындалуға көмек беретіндей не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz