Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп: Көкшетау қ. НЗМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Канапов К. Б.
Сынып: 6
Қатысушылардың саны:
жоқ:
Сабақ тақырыбы
Электронды-есептеуіш техникасының даму тарихы(1-ші сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.1.1 есептеу техникасының тарихы мен даму болашағы туралы айту
Сабақтың мақсаты
- есептеу техникасының даму тарихын білу
- компьютер ұрпағының негізгі сипаттамаларын білу
- есептеу техникасын дамыту перспективасын болжау
Дескрипторлар
Білу:
- есептеу техникасының даму кезеңдерін біледі;
Түсіну:
- компьютерлердің әрбір буынының сипаттамаларын, артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды;
Тілдік мақсаттар
Пән бойынша оқыту мақсаты:
Оқушылар:
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау;
Есептеу техникасы ұрпақтарының сипаттамаларын сипаттау;
Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар:
Есептеу техникасын дамыту қажеттілігін түсіндіру;
Пәнге тән Лексика және терминология:
Электронды-вакуумды шам, транзистор, интегралды схема;
Құндылықтарды
дарыту
Топтық жұмыс жүргізу арқылы құрметтеу және ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыс
Тарих, физика, математика, биология
Алдын ала білім
Информатика, эргономика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік ережелері
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басталуы
0-2 минут
3-5 минут
6-7 минут
Оқушылардың сәлемдесуі. Сабаққа жағымды көңіл күй. Шеңберде оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелерін және компьютермен жұмыс істеу кезінде эргономикалық талаптарды есепке алу қажеттілігін атап көрсетеді.
Проблемалық жағдай " қандай электромеханикалық құрылғылар адамзатқа қалай әсер етті?".
Оқушылар есеп, калькулятор, компьютер, Роботтар және т. б. түрлі құрылғыларды атап өтеді,сондай-ақ бұл адам мен жалпы адамзатқа не берді деп Айтады.
Сабақтың тақырыбы қандай?
Оқушылардың ұсыныстары...
Сабақтың тақырыбын және сабақтың мақсатын дыбыстандыру.
Танғы шеңбер
Презентация
Сабақтың ортасы
8-20 минут
21-27 минут
27-34 минут
(К) Оқушылар одан әрі толтыру және дәптерге желімдеу үшін карточкаларды үлестіруі қажет.
(К)Мұғалім есептеу техникасының даму кезеңдерін көрсетеді және оқушыларға карточкаларды толтыру үшін уақыт беру үшін тоқтатылады.
(И, Ф) Оқушылар қажетті ақпаратты мұғаліммен бағалау үшін карточкаларда тіркейді.
((КГФ)Кіші топтарда оқушылар(4 топ құрған жөн) кестені ЭЕМ ұрпақтарымен (1 топ - 1 буын, 2-2 және т. б.) өз бетінше толтырады.
((КГ)Одан әрі топ оқушылары тақтаға кезекпен шығып, атқарылған жұмыс туралы айтады, ал қалған 3 топ сөйлеушілердің материалдарын конспектілейді.
Оқушының қажетті ақпаратты одан әрі таңдау үшін Презентация, еркін мәтін.
ЭЕМ даму тарихы. https://www.youtube.com/watch?v=rG7TwdcWY_E&feature=youtu.be
ЭЕМ ұрпақтары.
https://www.youtube.com/watch?v=UplIq2RjnqQ
Сабақ соңы
35-40 минут
(К, и, Ф) мұғалім ақпаратты қорытады және жоғары тәртіптегі сұрақтардың көмегімен сынып сабақ материалын талдауға әкеледі.
Рефлексия
1. Сабақта не білдіңіз?
2. Күнделікті өмірде есептеуіш құрылғыларды қаншалықты қолданасыз?
3. ЭЕМ дамуында қандай перспективалар бар?
4. Адам үшін есептеу құрылғыларының дамуында қандай оң және теріс жақтары бар?
Танғы шеңбер немесе қағазда
Дифференциация-сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоясыз?
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Жауаптарда оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейі анықталады. Карточкаларда алдын ала алаңдарды толтыруға болады.
Оқушылардың белсенділігі, топта жұмыс істеу, карточкалармен жеке жұмыс
Қауіпсіздік техникасы мен эргономика ережелерін сақтау
Сабақ бойынша Рефлексия
Сабақтың мақсаты / мақсаты шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ҚО-ға жетті ме?
Егер жоқ болса, неге?
Сабақта дифференциация дұрыс өткізілді ма?
Сабақтың уақытша кезеңдері өтті ма?
Сабақтың жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?
Бұл бөлімді сабақ туралы ойлану үшін пайдаланыңыз. Сол бағаннан сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтың жақсаруына не ықпал етуі мүмкін (оқыту және оқу туралы ойлан)?
1:
2:
Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не анықтадым, келесі сабақтарға назар аудару қажет?
Мектеп: Көкшетау қ. НЗМ
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Канапов К. Б.
Сынып: 6
Қатысушылардың саны:
жоқ:
Сабақ тақырыбы
Электронды-есептеуіш техникасының даму тарихы(1-ші сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқыту мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.1.1 есептеу техникасының тарихы мен даму болашағы туралы айту
Сабақтың мақсаты
- есептеу техникасының даму тарихын білу
- компьютер ұрпағының негізгі сипаттамаларын білу
- есептеу техникасын дамыту перспективасын болжау
Дескрипторлар
Білу:
- есептеу техникасының даму кезеңдерін біледі;
Түсіну:
- компьютерлердің әрбір буынының сипаттамаларын, артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды;
Тілдік мақсаттар
Пән бойынша оқыту мақсаты:
Оқушылар:
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау;
Есептеу техникасы ұрпақтарының сипаттамаларын сипаттау;
Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар:
Есептеу техникасын дамыту қажеттілігін түсіндіру;
Пәнге тән Лексика және терминология:
Электронды-вакуумды шам, транзистор, интегралды схема;
Құндылықтарды
дарыту
Топтық жұмыс жүргізу арқылы құрметтеу және ынтымақтастық.
Пәнаралық байланыс
Тарих, физика, математика, биология
Алдын ала білім
Информатика, эргономика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік ережелері
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басталуы
0-2 минут
3-5 минут
6-7 минут
Оқушылардың сәлемдесуі. Сабаққа жағымды көңіл күй. Шеңберде оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелерін және компьютермен жұмыс істеу кезінде эргономикалық талаптарды есепке алу қажеттілігін атап көрсетеді.
Проблемалық жағдай " қандай электромеханикалық құрылғылар адамзатқа қалай әсер етті?".
Оқушылар есеп, калькулятор, компьютер, Роботтар және т. б. түрлі құрылғыларды атап өтеді,сондай-ақ бұл адам мен жалпы адамзатқа не берді деп Айтады.
Сабақтың тақырыбы қандай?
Оқушылардың ұсыныстары...
Сабақтың тақырыбын және сабақтың мақсатын дыбыстандыру.
Танғы шеңбер
Презентация
Сабақтың ортасы
8-20 минут
21-27 минут
27-34 минут
(К) Оқушылар одан әрі толтыру және дәптерге желімдеу үшін карточкаларды үлестіруі қажет.
(К)Мұғалім есептеу техникасының даму кезеңдерін көрсетеді және оқушыларға карточкаларды толтыру үшін уақыт беру үшін тоқтатылады.
(И, Ф) Оқушылар қажетті ақпаратты мұғаліммен бағалау үшін карточкаларда тіркейді.
((КГФ)Кіші топтарда оқушылар(4 топ құрған жөн) кестені ЭЕМ ұрпақтарымен (1 топ - 1 буын, 2-2 және т. б.) өз бетінше толтырады.
((КГ)Одан әрі топ оқушылары тақтаға кезекпен шығып, атқарылған жұмыс туралы айтады, ал қалған 3 топ сөйлеушілердің материалдарын конспектілейді.
Оқушының қажетті ақпаратты одан әрі таңдау үшін Презентация, еркін мәтін.
ЭЕМ даму тарихы. https://www.youtube.com/watch?v=rG7TwdcWY_E&feature=youtu.be
ЭЕМ ұрпақтары.
https://www.youtube.com/watch?v=UplIq2RjnqQ
Сабақ соңы
35-40 минут
(К, и, Ф) мұғалім ақпаратты қорытады және жоғары тәртіптегі сұрақтардың көмегімен сынып сабақ материалын талдауға әкеледі.
Рефлексия
1. Сабақта не білдіңіз?
2. Күнделікті өмірде есептеуіш құрылғыларды қаншалықты қолданасыз?
3. ЭЕМ дамуында қандай перспективалар бар?
4. Адам үшін есептеу құрылғыларының дамуында қандай оң және теріс жақтары бар?
Танғы шеңбер немесе қағазда
Дифференциация-сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз неғұрлым қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоясыз?
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Жауаптарда оқушылардың ойлау дағдыларының деңгейі анықталады. Карточкаларда алдын ала алаңдарды толтыруға болады.
Оқушылардың белсенділігі, топта жұмыс істеу, карточкалармен жеке жұмыс
Қауіпсіздік техникасы мен эргономика ережелерін сақтау
Сабақ бойынша Рефлексия
Сабақтың мақсаты / мақсаты шынайы болды ма?
Барлық оқушылар ҚО-ға жетті ме?
Егер жоқ болса, неге?
Сабақта дифференциация дұрыс өткізілді ма?
Сабақтың уақытша кезеңдері өтті ма?
Сабақтың жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге?
Бұл бөлімді сабақ туралы ойлану үшін пайдаланыңыз. Сол бағаннан сабақ туралы ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (оқыту және оқу туралы ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтың жақсаруына не ықпал етуі мүмкін (оқыту және оқу туралы ойлан)?
1:
2:
Мен сабақ кезінде сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не анықтадым, келесі сабақтарға назар аудару қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz