Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау

- есептеу техникасының даму тарихын білу
- компьютер ұрпағының негізгі сипаттамаларын білу
- есептеу техникасын дамыту перспективасын болжау
Білу:
- есептеу техникасының даму кезеңдерін біледі;
Түсіну:
- компьютерлердің әрбір буынының сипаттамаларын, артықшылықтары мен кемшіліктерін сипаттайды;
Пән бойынша оқыту мақсаты:
Оқушылар:
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау;
Есептеу техникасы ұрпақтарының сипаттамаларын сипаттау;
Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар:
Есептеу техникасын дамыту қажеттілігін түсіндіру;
Пәнге тән Лексика және терминология:
Электронды-вакуумды шам, транзистор, интегралды схема;
Құндылықтарды
дарыту
Тарих, физика, математика, биология
Информатика, эргономика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік ережелері
Сабақтың басталуы
0-2 минут
3-5 минут
6-7 минут
Оқушылардың сәлемдесуі. Сабаққа жағымды көңіл күй. Шеңберде оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелерін және компьютермен жұмыс істеу кезінде эргономикалық талаптарды есепке алу қажеттілігін атап көрсетеді.
Проблемалық жағдай " қандай электромеханикалық құрылғылар адамзатқа қалай әсер етті?".
Оқушылар есеп, калькулятор, компьютер, Роботтар және т. б. түрлі құрылғыларды атап өтеді, сондай-ақ бұл адам мен жалпы адамзатқа не берді деп Айтады.
Сабақтың тақырыбы қандай?
Оқушылардың ұсыныстары…
Сабақтың тақырыбын және сабақтың мақсатын дыбыстандыру.
Танғы шеңбер
Презентация
Сабақтың ортасы
8-20 минут
21-27 минут
27-34 минут
(К) Оқушылар одан әрі толтыру және дәптерге желімдеу үшін карточкаларды үлестіруі қажет.
(К) Мұғалім есептеу техникасының даму кезеңдерін көрсетеді және оқушыларға карточкаларды толтыру үшін уақыт беру үшін тоқтатылады.
(И, Ф) Оқушылар қажетті ақпаратты мұғаліммен бағалау үшін карточкаларда тіркейді.
((КГФ) Кіші топтарда оқушылар(4 топ құрған жөн) кестені ЭЕМ ұрпақтарымен (1 топ - 1 буын, 2-2 және т. б. ) өз бетінше толтырады.
((КГ) Одан әрі топ оқушылары тақтаға кезекпен шығып, атқарылған жұмыс туралы айтады, ал қалған 3 топ сөйлеушілердің материалдарын конспектілейді.
Оқушының қажетті ақпаратты одан әрі таңдау үшін Презентация, еркін мәтін.
ЭЕМ даму тарихы. https://www. youtube. com/watch?v=rG7TwdcWY_E&feature=youtu. be
ЭЕМ ұрпақтары.
https://www. youtube. com/watch?v=UplIq2RjnqQ
Сабақ соңы
35-40 минут
(К, и, Ф) мұғалім ақпаратты қорытады және жоғары тәртіптегі сұрақтардың көмегімен сынып сабақ материалын талдауға әкеледі.
Рефлексия
1. Сабақта не білдіңіз?
2. Күнделікті өмірде есептеуіш құрылғыларды қаншалықты қолданасыз?
3. ЭЕМ дамуында қандай перспективалар бар?
4. Адам үшін есептеу құрылғыларының дамуында қандай оң және теріс жақтары бар?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz