Суреттерді топқа бөл

Бағдарлама:бастауыш.
Оқыту орталығы:Қарағанды қаласы ПШО филиалы.
Топ:1
Қорғау күні:28.07.2017.
Мұғалім:Бимагамбетова Светлана Бейсенбековна.

|Пән:жаратылыстану. |Сынып:1. |
|Күні: |Мұғалім: Бимагамбетова.С.Б. |
| |2.2.Жануарлар. «Жануарлар тірі ағзалар» |
|Бөлімше тақырыбы/дағдылар: | |
|Оқу мақсаттары (ОМ) ұзақ мерзімді | 1.2.2.1.жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру,олардың |
|жоспардан |ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау. |
| | |
| |1.1.1.1.қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен |
| |нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. |
|Cабақ мақсаттары |Барлығы: : қоршаған ортадағы құбылыстарды, |
| |үдерістерді және нысандарды оқып-үйренудің маңызын |
|(1. Блум таксономиясын қолдану; |түсіну; жануарлар және өсімдіктерді салыстыру, |
|2. сандық мәліметтерді қолдану; |олардың­ ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтау. |
|3. оқушыларға қолдау көрсетудің | |
|әртүрлі тәсілдері) |Көпшілігі : қоршаған орта заттары, құбылыстары мен |
| |үдерістерін зерттеудің қажеттілігін түсіну. |
| | |
| |Кейбіреуі:жануардың тіршілігіне қажетті заттарды |
| |анықтау,жайлау және маусымдық дайындық жұмыстары |
| |туралы оқу.Жануарлардың пайдасы, шығармашылықпен жұмыс|
| |жасау. |
|Бағалау критерийі |Оқушылар жануарлардың тірі ағзаларға жататынын |
| |белгілері бойынша біледі. |
| |Оқушылар өсімдіктердің жануарлардан қандай |
| |айырмашылығы бар екенін түсінеді, оның ішінде |
| |жануарлардың қозғалуға қабілеттілігін түсінеді. |
|Тілдік мақсаттар |Жануарлар,қоректену,қозғалу,көбею. |
|  |Олар өседі,өнеді,тыныс алады,көбейеді,ұрпақ |
| |қалдырады,тірі ағза. |
| |-Қандай жануарларды білесіңдер? |
| |-Оларды қайдан көрдіңдер? |
| |-Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет? |
| | |
|Құндылықтар |Мәңгілік ел.Оқушылардың бойына табиғатқа деген |
|  |жанашырлық,қамқорлық қасиеттерін дарыту. |
|Пәнаралық байланыс |Дүниетану,бейнелеу. |
|Ресурстар | Оқулық,дәптерлері,суреттер,маркерлер,А4 |
|  |қағазы,пазлдар. |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Сабақтың | Оқыту әдістері. |Бағалау әдістері|Саралау |
|жоспарлау | | |тәсілдері |
|кезеңдері | | | |
|Сабақтың |1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық. |  | |
|басы |Бір,екі,үш . Сынып іші тып-тыныш. | | |
|  |Жалқаулықты тастаймыз, | | |
| |Сабақты біз бастаймыз. | | |
| |Алдыңғы білімін өзектендіру:. «Ыстық орындық» | | |
| |1)Қандай өсімдіктерді білесіңдер? |Ауызша мадақтау.|Қорытынды. |
| |2)Өсімдіктерге қалай күтім қажет? | | |
| |3)Оларға не қажет? | | |
| |4)Өсімдіктер қандай табиғатқа жатады? | | |
| |5)Тірі табиғатқа тағы нені жатқызуға болады? | | |
|Сабақтың |Ширату жаттығуы. | Смайликпен |Диалог және |
|ортасы |-Тірі табиғатқа тағы не жататынын білу үшін |бағалау. |қолдау. |
| |мына пазлдарды жинап көрейікші.Оқушыларға | | |
| |пазл таратамын.Балалар осы пазлды құрастыру | | |
| |арқылы топқа бөлінеді. | | |
| |1 топ-мысық, 2 топ- сиыр , 3 топ-аю. | | |
| |-Әр топтың басшысы өздері құрастырған пазлдағы| | |
| |жануарларға қысқаша тоқталып өтеді. | | |
| | | | |
| |1.Жаңа сабақ. Жаңа сабаққа кіріспе | | |
| |Суреттерді топқа бөл. Қандай топтар шықты? | | |
| | | | |
| |   | | |
| |Бұл жердегі суреттер екіге бөлінеді: | | |
| |«Өсімдіктер» және «Жануарлар» | | |
| | | | |
| |Дескриптор:1жануарлар мен өсімдіктерді | | |
| |ажыратады. 2Орындаған тапсырмаларды |Отшашу. |Диалог және |
| |түсіндіреді. | |қолдаукөрсет|
| |-Өте жақсы,яғни оқушылар сендер өсімдіктер мен| |у. |
| |жануарларды ажырата алады екенсіңдер,ия. | | |
| | | | |
| |«Тоғысқан пікірталас» әдісі. | | |
| |1 топтың тапсырмасы:жыл мезгілдерінің ауысуы | | |
| |жануарлар тіршілігіне қалай әсер етеді? | | |
| |2 топтың тапсырмасы:жануарлардың қандай | | |
| |пайдасы бар? | | |
| |3топтың тапсырмасы:сен жануарларға қалай | | |
| |қамқорлық жасар едің? | | |
| |Дескриптор: : 1.Олар жануардың тіршілігіне | |Қарқын. |
| |қажетті заттардыанықтайды, |Саусақпен |Диалог және |
| |2.Жайлау және маусымдық дайындық қоршаған әлем|бағалау. |қолдау |
| |құбылыстары ,үдерістері мен нысандарын | |көрсету. |
| |зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Жұппенжұмыс:«Салыстыр.» | | |
| |Суретке қарап,өсімдіктер мен жануарлардың үш | | |
| |Ұқсастығын анықта.Оқушылар суреттерді | | |
| |сипаттайды. | | |
| | | | |
| | | | |
| |-Мысық не істеп жатыр? | | |
| |-Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде? | | |
| |.Әр оқушы өз ойларын айтып болған | | |
| |соң,кітаптағы жазылған мәтін арқылы олардың | |Жіктеу. |
| |ойларын қорытындалаймыз. |Отшашу. | |
| |Яғни жануарлар өсімдіктер сияқты | | |
| |өседі,қоректенеді,тыныс алады және көбейеді.Ал| | |
| |енді айырмашылығына тоқталатын | | |
| |болсақ,жануарлар қозғалады,әртүрлі қимылдар | | |
| |жасайды,жүреді,қарғиды,секіреді,өрмелейді,ұшад| | |
| |ы,қалықтайды,қонады,жүзеді, сүңгиді. | | |
| | |. | |
| |Дескриптор:мысық пен гүлдің айырмашылығы мен | | |
| |ұқсастығын талқылайды,зерттейді. | | |
| |Есіңе сақта:жануарлар-бұл тірі ағзалар.Олар | | |
| |тыныс алады және көбейеді. | | |
| | | | |
| |Бекіту.Зерттейік. | | |
| |«Ауладан қандай тіршілік иелерін көруге | | |
| |болады?» Әр топтың алдына «Аула», | | |
| |«Аквариум», «Хайуанаттар бағы» деген жазуы бар| | |
| |А3 қағадарын таратымын және партаның үстіне | |Қорытынды |
| |жануарлардың суреттері бар қағаздарды |Смайликпен | |
| |тастаймын.Әр топ қай жануарды қай жерде |бағалау. | |
| |кездестіруге болатынын тауып,сол қағазға | | |
| |жапсырады. | | |
| |Дескриптор:қоршаған орта заттары ,құбылыстары | | |
| |мен үдерістерін зерттейді. | | |
| |Қ.Б.Бөлімше 2.2 «Жануарлар» | | |
| |Оқу мақсаты 1.2.2.1. Жануарлар мен | | |
| |өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары | | |
| |мен айырмашылығын анықтау. | | |
| |Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну | |Қорытынды. |
| |Бағалау критерийі: Білім алушы • Жануарлар мен| | |
| |өсімдіктердің ұқсастығын анықтайды. • |Жазбаша кері | |
| |Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылығын |байланыс. | |
| |анықтайды. | | |
| |Кесте бойынша өсімдіктер мен жануарлардың | | |
| |көбею жолын салыстыра әңгімелеңіз. | | |
| |Өсімдіктер мен жануарлардың қоректенуін | | |
| |салыстырып айтыңыз. | | |
| |Дескриптор: Білім алушы - өсімдіктер мен | | |
| |жануарлардың көбеюіндегі айырмашылықты | |Қорытынды. |
| |сипаттайды; - өсімдіктер мен жануарлардың |Жазбаша кері | |
| |қоректенуіндегі ұқсастықты айтады; - |байланыс. | |
| |өсімдіктер мен жануарлардың қоректенуіндегі | | |
| |айырмашылықты айтады. | | |
|Сабақтың |Тақтаға ақ парақтың бетіне салынған мысықтың |Рефлексия. |Бағалау. |
|соңы |суретін іліп,оқушыларға стикерден қиылған | | |
| |тышқандар таратамын.Оқушылар бәрін түсінсе | | |
| |тышқанды мысықтың басына,түсіндім бірақ | | |
| |сұрағым бар десе ортасына .түсінбедім десе | | |
| |тышқанды мысықтың аяғына жапсырады | | |
|Өткізген сабақ бойынша мұғалімнің рефлексиясы |
|1) ОМ |  |
|жеткен және| |
|жетпеген | |
|оқушылар | |
|саны | |
|2) Егер | |
|жетпесе, | |
|себебі не? | |
|3) | |
|Жоспардан | |
|қандай | |
|ауытқулар | |
|болды, | |
|неге? | |
|Жалпы баға |
|ОМ жету үшін қандай әдіс – тәсілдер тиімді болды? |
|Сабақтың жақсы өтуіне не әсер етуі мүмкін еді? |
| Келесі сабақта неге көңіл қою керек (сыныптың, оқушылардың жетістіктері мен |
|кемшіліктері)? |

Ұқсас жұмыстар
Нан туралы өлең. 4-сынып
Ойын арқылы балаларға жолда жүру ережелерін үйрету
Ыбырай алтынсарин "таза бұлақ". 8 сынып
Көңілді тапқырлар туралы ақпарат
Көңілді тапқыштар
Қайроштың анасы
Синтаксис туралы түсінік. 7 сынып
Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, білім жарыстырып, ой шапшаңдығын, тіл шешендігін дамыту. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Семей қаласының көріністерімен таныстыру
Достар бейнеленген суретті боя
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz