Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Суреттерді топқа бөл

Бағдарлама:бастауыш.
Оқыту орталығы:Қарағанды қаласы ПШО филиалы.
Топ:1
Қорғау күні:28.07.2017.
Мұғалім:Бимагамбетова Светлана Бейсенбековна.

|Пән:жаратылыстану. |Сынып:1. |
|Күні: |Мұғалім: Бимагамбетова.С.Б. |
| |2.2.Жануарлар. «Жануарлар тірі ағзалар» |
|Бөлімше тақырыбы/дағдылар: | |
|Оқу мақсаттары (ОМ) ұзақ мерзімді | 1.2.2.1.жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру,олардың |
|жоспардан |ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау. |
| | |
| |1.1.1.1.қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен |
| |нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру. |
|Cабақ мақсаттары |Барлығы: : қоршаған ортадағы құбылыстарды, |
| |үдерістерді және нысандарды оқып-үйренудің маңызын |
|(1. Блум таксономиясын қолдану; |түсіну; жануарлар және өсімдіктерді салыстыру, |
|2. сандық мәліметтерді қолдану; |олардың­ ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтау. |
|3. оқушыларға қолдау көрсетудің | |
|әртүрлі тәсілдері) |Көпшілігі : қоршаған орта заттары, құбылыстары мен |
| |үдерістерін зерттеудің қажеттілігін түсіну. |
| | |
| |Кейбіреуі:жануардың тіршілігіне қажетті заттарды |
| |анықтау,жайлау және маусымдық дайындық жұмыстары |
| |туралы оқу.Жануарлардың пайдасы, шығармашылықпен жұмыс|
| |жасау. |
|Бағалау критерийі |Оқушылар жануарлардың тірі ағзаларға жататынын |
| |белгілері бойынша біледі. |
| |Оқушылар өсімдіктердің жануарлардан қандай |
| |айырмашылығы бар екенін түсінеді, оның ішінде |
| |жануарлардың қозғалуға қабілеттілігін түсінеді. |
|Тілдік мақсаттар |Жануарлар,қоректену,қозғалу,көбею. |
|  |Олар өседі,өнеді,тыныс алады,көбейеді,ұрпақ |
| |қалдырады,тірі ағза. |
| |-Қандай жануарларды білесіңдер? |
| |-Оларды қайдан көрдіңдер? |
| |-Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет? |
| | |
|Құндылықтар |Мәңгілік ел.Оқушылардың бойына табиғатқа деген |
|  |жанашырлық,қамқорлық қасиеттерін дарыту. |
|Пәнаралық байланыс |Дүниетану,бейнелеу. |
|Ресурстар | Оқулық,дәптерлері,суреттер,маркерлер,А4 |
|  |қағазы,пазлдар. |
| | |
| | |
| | |
| | |
|Сабақтың | Оқыту әдістері. |Бағалау әдістері|Саралау |
|жоспарлау | | |тәсілдері |
|кезеңдері | | | |
|Сабақтың |1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық. |  | |
|басы |Бір,екі,үш . Сынып іші тып-тыныш. | | |
|  |Жалқаулықты тастаймыз, | | |
| |Сабақты біз бастаймыз. | | |
| |Алдыңғы білімін өзектендіру:. «Ыстық орындық» | | |
| |1)Қандай өсімдіктерді білесіңдер? |Ауызша мадақтау.|Қорытынды. |
| |2)Өсімдіктерге қалай күтім қажет? | | |
| |3)Оларға не қажет? | | |
| |4)Өсімдіктер қандай табиғатқа жатады? | | |
| |5)Тірі табиғатқа тағы нені жатқызуға болады? | | |
|Сабақтың |Ширату жаттығуы. | Смайликпен |Диалог және |
|ортасы |-Тірі табиғатқа тағы не жататынын білу үшін |бағалау. |қолдау. |
| |мына пазлдарды жинап көрейікші.Оқушыларға | | |
| |пазл таратамын.Балалар осы пазлды құрастыру | | |
| |арқылы топқа бөлінеді. | | |
| |1 топ-мысық, 2 топ- сиыр , 3 топ-аю. | | |
| |-Әр топтың басшысы өздері құрастырған пазлдағы| | |
| |жануарларға қысқаша тоқталып өтеді. | | |
| | | | |
| |1.Жаңа сабақ. Жаңа сабаққа кіріспе | | |
| |Суреттерді топқа бөл. Қандай топтар шықты? | | |
| | | | |
| |   | | |
| |Бұл жердегі суреттер екіге бөлінеді: | | |
| |«Өсімдіктер» және «Жануарлар» | | |
| | | | |
| |Дескриптор:1жануарлар мен өсімдіктерді | | |
| |ажыратады. 2Орындаған тапсырмаларды |Отшашу. |Диалог және |
| |түсіндіреді. | |қолдаукөрсет|
| |-Өте жақсы,яғни оқушылар сендер өсімдіктер мен| |у. |
| |жануарларды ажырата алады екенсіңдер,ия. | | |
| | | | |
| |«Тоғысқан пікірталас» әдісі. | | |
| |1 топтың тапсырмасы:жыл мезгілдерінің ауысуы | | |
| |жануарлар тіршілігіне қалай әсер етеді? | | |
| |2 топтың тапсырмасы:жануарлардың қандай | | |
| |пайдасы бар? | | |
| |3топтың тапсырмасы:сен жануарларға қалай | | |
| |қамқорлық жасар едің? | | |
| |Дескриптор: : 1.Олар жануардың тіршілігіне | |Қарқын. |
| |қажетті заттардыанықтайды, |Саусақпен |Диалог және |
| |2.Жайлау және маусымдық дайындық қоршаған әлем|бағалау. |қолдау |
| |құбылыстары ,үдерістері мен нысандарын | |көрсету. |
| |зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді. | | |
| | | | |
| | | | |
| |Жұппенжұмыс:«Салыстыр.» | | |
| |Суретке қарап,өсімдіктер мен жануарлардың үш | | |
| |Ұқсастығын анықта.Оқушылар суреттерді | | |
| |сипаттайды. | | |
| | | | |
| | | | |
| |-Мысық не істеп жатыр? | | |
| |-Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде? | | |
| |.Әр оқушы өз ойларын айтып болған | | |
| |соң,кітаптағы жазылған мәтін арқылы олардың | |Жіктеу. |
| |ойларын қорытындалаймыз. |Отшашу. | |
| |Яғни жануарлар өсімдіктер сияқты | | |
| |өседі,қоректенеді,тыныс алады және көбейеді.Ал| | |
| |енді айырмашылығына тоқталатын | | |
| |болсақ,жануарлар қозғалады,әртүрлі қимылдар | | |
| |жасайды,жүреді,қарғиды,секіреді,өрмелейді,ұшад| | |
| |ы,қалықтайды,қонады,жүзеді, сүңгиді. | | |
| | |. | |
| |Дескриптор:мысық пен гүлдің айырмашылығы мен | | |
| |ұқсастығын талқылайды,зерттейді. | | |
| |Есіңе сақта:жануарлар-бұл тірі ағзалар.Олар | | |
| |тыныс алады және көбейеді. | | |
| | | | |
| |Бекіту.Зерттейік. | | |
| |«Ауладан қандай тіршілік иелерін көруге | | |
| |болады?» Әр топтың алдына «Аула», | | |
| |«Аквариум», «Хайуанаттар бағы» деген жазуы бар| | |
| |А3 қағадарын таратымын және партаның үстіне | |Қорытынды |
| |жануарлардың суреттері бар қағаздарды |Смайликпен | |
| |тастаймын.Әр топ қай жануарды қай жерде |бағалау. | |
| |кездестіруге болатынын тауып,сол қағазға | | |
| |жапсырады. | | |
| |Дескриптор:қоршаған орта заттары ,құбылыстары | | |
| |мен үдерістерін зерттейді. | | |
| |Қ.Б.Бөлімше 2.2 «Жануарлар» | | |
| |Оқу мақсаты 1.2.2.1. Жануарлар мен | | |
| |өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары | | |
| |мен айырмашылығын анықтау. | | |
| |Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну | |Қорытынды. |
| |Бағалау критерийі: Білім алушы • Жануарлар мен| | |
| |өсімдіктердің ұқсастығын анықтайды. • |Жазбаша кері | |
| |Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылығын |байланыс. | |
| |анықтайды. | | |
| |Кесте бойынша өсімдіктер мен жануарлардың | | |
| |көбею жолын салыстыра әңгімелеңіз. | | |
| |Өсімдіктер мен жануарлардың қоректенуін | | |
| |салыстырып айтыңыз. | | |
| |Дескриптор: Білім алушы - өсімдіктер мен | | |
| |жануарлардың көбеюіндегі айырмашылықты | |Қорытынды. |
| |сипаттайды; - өсімдіктер мен жануарлардың |Жазбаша кері | |
| |қоректенуіндегі ұқсастықты айтады; - |байланыс. | |
| |өсімдіктер мен жануарлардың қоректенуіндегі | | |
| |айырмашылықты айтады. | | |
|Сабақтың |Тақтаға ақ парақтың бетіне салынған мысықтың |Рефлексия. |Бағалау. |
|соңы |суретін іліп,оқушыларға стикерден қиылған | | |
| |тышқандар таратамын.Оқушылар бәрін түсінсе | | |
| |тышқанды мысықтың басына,түсіндім бірақ | | |
| |сұрағым бар десе ортасына .түсінбедім десе | | |
| |тышқанды мысықтың аяғына жапсырады | | |
|Өткізген сабақ бойынша мұғалімнің рефлексиясы |
|1) ОМ |  |
|жеткен және| |
|жетпеген | |
|оқушылар | |
|саны | |
|2) Егер | |
|жетпесе, | |
|себебі не? | |
|3) | |
|Жоспардан | |
|қандай | |
|ауытқулар | |
|болды, | |
|неге? | |
|Жалпы баға |
|ОМ жету үшін қандай әдіс – тәсілдер тиімді болды? |
|Сабақтың жақсы өтуіне не әсер етуі мүмкін еді? |
| Келесі сабақта неге көңіл қою керек (сыныптың, оқушылардың жетістіктері мен |
|кемшіліктері)? |

Ұқсас жұмыстар
Нан туралы өлең. 4-сынып
Ойын арқылы балаларға жолда жүру ережелерін үйрету
Ыбырай алтынсарин "таза бұлақ". 8 сынып
Көңілді тапқырлар туралы ақпарат
Көңілді тапқыштар
Қайроштың анасы
Синтаксис туралы түсінік. 7 сынып
Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, білім жарыстырып, ой шапшаңдығын, тіл шешендігін дамыту. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Семей қаласының көріністерімен таныстыру
Достар бейнеленген суретті боя
Пәндер