Суреттерді топқа бөл

Бағдарлама:бастауыш.

Оқыту орталығы:Қарағанды қаласы ПШО филиалы.

Топ:1

Қорғау күні:28. 07. 2017.

Мұғалім:Бимагамбетова Светлана Бейсенбековна.

Пән:жаратылыстану.
Сынып:1.
Пән:жаратылыстану.:

Күні:

Бөлімше тақырыбы/дағдылар:

Сынып:1.:

Мұғалім: Бимагамбетова. С. Б.

2. 2. Жануарлар. «Жануарлар тірі ағзалар»

Пән:жаратылыстану.: Оқу мақсаттары (ОМ) ұзақ мерзімді жоспардан
Сынып:1.:

1. 2. 2. 1. жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау.

1. 1. 1. 1. қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.

Пән:жаратылыстану.:

Cабақ мақсаттары

(1. Блум таксономиясын қолдану;

2. сандық мәліметтерді қолдану;

3. оқушыларға қолдау көрсетудің әртүрлі тәсілдері)

Сынып:1.:

Барлығы: : қоршаған ортадағы құбылыстарды, үдерістерді және нысандарды оқып-үйренудің маңызын түсіну; жануарлар және өсімдіктерді салыстыру, олардың­ ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтау.

Көпшілігі : қоршаған орта заттары, құбылыстары мен үдерістерін зерттеудің қажеттілігін түсіну.

Кейбіреуі: жануардың тіршілігіне қажетті заттарды анықтау, жайлау және маусымдық дайындық жұмыстары туралы оқу. Жануарлардың пайдасы, шығармашылықпен жұмыс жасау.

Пән:жаратылыстану.: Бағалау критерийі
Сынып:1.:
  1. Оқушылар жануарлардың тірі ағзаларға жататынын белгілері бойынша біледі. Оқушылар өсімдіктердің жануарлардан қандай айырмашылығы бар екенін түсінеді, оның ішінде жануарлардың қозғалуға қабілеттілігін түсінеді.
Пән:жаратылыстану.:

Тілдік мақсаттар

Сынып:1.:

Жануарлар, қоректену, қозғалу, көбею.

Олар өседі, өнеді, тыныс алады, көбейеді, ұрпақ қалдырады, тірі ағза.

-Қандай жануарларды білесіңдер?

-Оларды қайдан көрдіңдер?

-Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?

Пән:жаратылыстану.:

Құндылықтар

Сынып:1.: Мәңгілік ел. Оқушылардың бойына табиғатқа деген жанашырлық, қамқорлық қасиеттерін дарыту.
Пән:жаратылыстану.: Пәнаралық байланыс
Сынып:1.: Дүниетану, бейнелеу.
Пән:жаратылыстану.:

Ресурстар

Сынып:1.: Оқулық, дәптерлері, суреттер, маркерлер, А4 қағазы, пазлдар.
Пән:жаратылыстану.: Сабақтың жоспарлау кезеңдері
Сынып:1.: Оқыту әдістері.
Бағалау әдістері
Саралау тәсілдері
Пән:жаратылыстану.:

Сабақтың басы

Сынып:1.:

1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Бір, екі, үш . Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.

Алдыңғы білімін өзектендіру:. «Ыстық орындық » 1) Қандай өсімдіктерді білесіңдер? 2) Өсімдіктерге қалай күтім қажет? 3) Оларға не қажет?

4) Өсімдіктер қандай табиғатқа жатады?

5) Тірі табиғатқа тағы нені жатқызуға болады?

Ауызша мадақтау.

Қорытынды.
Пән:жаратылыстану.: Сабақтың ортасы
Сынып:1.:

Ширату жаттығуы.

- Тірі табиғатқа тағы не жататынын білу үшін мына пазлдарды жинап көрейікші . Оқушыларға пазл таратамын. Балалар осы пазлды құрастыру арқылы топқа бөлінеді. 1 топ-мысық, 2 топ- сиыр, 3 топ-аю.

-Әр топтың басшысы өздері құрастырған пазлдағы жануарларға қысқаша тоқталып өтеді.

1. Жаңа сабақ . Жаңа сабаққа кіріспе

Суреттерді топқа бөл. Қандай топтар шықты?

Бұл жердегі суреттер екіге бөлінеді: « Өсімдіктер» және «Жануарлар »

Дескриптор: 1жануарлар мен өсімдіктерді ажыратады. 2Орындаған тапсырмаларды түсіндіреді.

-Өте жақсы, яғни оқушылар сендер өсімдіктер мен жануарларды ажырата алады екенсіңдер, ия.

«Тоғысқан пікірталас» әдісі.

1 топ тың тапсырмасы:жыл мезгілдерінің ауысуы жануарлар тіршілігіне қалай әсер етеді? 2 топ тың тапсырмасы:жануарлардың қандай пайдасы бар?

3топ тың тапсырмасы:сен жануарларға қалай қамқорлық жасар едің?

Дескриптор: : 1. Олар жануардың тіршілігіне қажетті заттардыанықтайды, 2. Жайлау және маусымдық дайындық қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді.

Жұппенжұмыс Салыстыр. » Суретке қарап, өсімдіктер мен жануарлардың үш

Ұқсастығын анықта. Оқушылар суреттерді сипаттайды.

-Мысық не істеп жатыр? -Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?

. Әр оқушы өз ойларын айтып болған соң, кітаптағы жазылған мәтін арқылы олардың ойларын қорытындалаймыз.

Яғни жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді, тыныс алады және көбейеді. Ал енді айырмашылығына тоқталатын болсақ, жануарлар қозғалады, әртүрлі қимылдар жасайды, жүреді, қарғиды, секіреді, өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді.

Дескриптор :мысық пен гүлдің айырмашылығы мен ұқсастығын талқылайды, зерттейді.

Есіңе сақта:жануарлар-бұл тірі ағзалар. Олар тыныс алады және көбейеді .

Бекіту. Зерттейік.

«Ауладан қандай тіршілік иелерін көруге болады?» Әр топтың алдына «Аула», «Аквариум», «Хайуанаттар бағы» деген жазуы бар А3 қағадарын таратымын және партаның үстіне жануарлардың суреттері бар қағаздарды тастаймын. Әр топ қай жануарды қай жерде кездестіруге болатынын тауып, сол қағазға жапсырады.

Дескриптор :қоршаған орта заттары, құбылыстары мен үдерістерін зерттейді.

Қ. Б. Бөлімше 2. 2 «Жануарлар»

Оқу мақсаты 1. 2. 2. 1. Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау.

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну

Бағалау критерийі : Білім алушы  Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын анықтайды.  Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылығын анықтайды.

Кесте бойынша өсімдіктер мен жануарлардың көбею жолын салыстыра әңгімелеңіз.

Өсімдіктер мен жануарлардың


Ұқсас жұмыстар
Нан туралы өлең. 4-сынып
Ойын арқылы балаларға жолда жүру ережелерін үйрету
Ыбырай алтынсарин "таза бұлақ". 8 сынып
Көңілді тапқырлар туралы ақпарат
Көңілді тапқыштар
Қайроштың анасы
Синтаксис туралы түсінік. 7 сынып
Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, білім жарыстырып, ой шапшаңдығын, тіл шешендігін дамыту. Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Семей қаласының көріністерімен таныстыру
Достар бейнеленген суретті боя
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz