Суреттерді топқа бөл

Бағдарлама:бастауыш.
Оқыту орталығы:Қарағанды қаласы ПШО филиалы.
Топ:1
Қорғау күні:28. 07. 2017.
Мұғалім:Бимагамбетова Светлана Бейсенбековна.
Күні:
Бөлімше тақырыбы/дағдылар:
Мұғалім: Бимагамбетова. С. Б.
2. 2. Жануарлар. «Жануарлар тірі ағзалар»
1. 2. 2. 1. жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау.
1. 1. 1. 1. қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.
Cабақ мақсаттары
(1. Блум таксономиясын қолдану;
2. сандық мәліметтерді қолдану;
3. оқушыларға қолдау көрсетудің әртүрлі тәсілдері)
Барлығы: : қоршаған ортадағы құбылыстарды, үдерістерді және нысандарды оқып-үйренудің маңызын түсіну; жануарлар және өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын анықтау.
Көпшілігі : қоршаған орта заттары, құбылыстары мен үдерістерін зерттеудің қажеттілігін түсіну.
Кейбіреуі: жануардың тіршілігіне қажетті заттарды анықтау, жайлау және маусымдық дайындық жұмыстары туралы оқу. Жануарлардың пайдасы, шығармашылықпен жұмыс жасау.
- Оқушылар жануарлардың тірі ағзаларға жататынын белгілері бойынша біледі. Оқушылар өсімдіктердің жануарлардан қандай айырмашылығы бар екенін түсінеді, оның ішінде жануарлардың қозғалуға қабілеттілігін түсінеді.
Тілдік мақсаттар
Жануарлар, қоректену, қозғалу, көбею.
Олар өседі, өнеді, тыныс алады, көбейеді, ұрпақ қалдырады, тірі ағза.
-Қандай жануарларды білесіңдер?
-Оларды қайдан көрдіңдер?
-Жануарлардың тіршілігі үшін не қажет?
Құндылықтар
Ресурстар
Сабақтың басы
1. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Бір, екі, үш . Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.
Алдыңғы білімін өзектендіру:. «Ыстық орындық » 1) Қандай өсімдіктерді білесіңдер? 2) Өсімдіктерге қалай күтім қажет? 3) Оларға не қажет?
4) Өсімдіктер қандай табиғатқа жатады?
5) Тірі табиғатқа тағы нені жатқызуға болады?
Ауызша мадақтау.
Ширату жаттығуы.
- Тірі табиғатқа тағы не жататынын білу үшін мына пазлдарды жинап көрейікші . Оқушыларға пазл таратамын. Балалар осы пазлды құрастыру арқылы топқа бөлінеді. 1 топ-мысық, 2 топ- сиыр, 3 топ-аю.
-Әр топтың басшысы өздері құрастырған пазлдағы жануарларға қысқаша тоқталып өтеді.
1. Жаңа сабақ . Жаңа сабаққа кіріспе
Суреттерді топқа бөл. Қандай топтар шықты?
Бұл жердегі суреттер екіге бөлінеді: « Өсімдіктер» және «Жануарлар »
Дескриптор: 1жануарлар мен өсімдіктерді ажыратады. 2Орындаған тапсырмаларды түсіндіреді.
-Өте жақсы, яғни оқушылар сендер өсімдіктер мен жануарларды ажырата алады екенсіңдер, ия.
«Тоғысқан пікірталас» әдісі.
1 топ тың тапсырмасы:жыл мезгілдерінің ауысуы жануарлар тіршілігіне қалай әсер етеді? 2 топ тың тапсырмасы:жануарлардың қандай пайдасы бар?
3топ тың тапсырмасы:сен жануарларға қалай қамқорлық жасар едің?
Дескриптор: : 1. Олар жануардың тіршілігіне қажетті заттардыанықтайды, 2. Жайлау және маусымдық дайындық қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді.
Жұппенжұмыс :« Салыстыр. » Суретке қарап, өсімдіктер мен жануарлардың үш
Ұқсастығын анықта. Оқушылар суреттерді сипаттайды.
-Мысық не істеп жатыр? -Мысық пен гүлдің айырмашылығы неде?
. Әр оқушы өз ойларын айтып болған соң, кітаптағы жазылған мәтін арқылы олардың ойларын қорытындалаймыз.
Яғни жануарлар өсімдіктер сияқты өседі, қоректенеді, тыныс алады және көбейеді. Ал енді айырмашылығына тоқталатын болсақ, жануарлар қозғалады, әртүрлі қимылдар жасайды, жүреді, қарғиды, секіреді, өрмелейді, ұшады, қалықтайды, қонады, жүзеді, сүңгиді.
Дескриптор :мысық пен гүлдің айырмашылығы мен ұқсастығын талқылайды, зерттейді.
Есіңе сақта:жануарлар-бұл тірі ағзалар. Олар тыныс алады және көбейеді .
Бекіту. Зерттейік.
«Ауладан қандай тіршілік иелерін көруге болады?» Әр топтың алдына «Аула», «Аквариум», «Хайуанаттар бағы» деген жазуы бар А3 қағадарын таратымын және партаның үстіне жануарлардың суреттері бар қағаздарды тастаймын. Әр топ қай жануарды қай жерде кездестіруге болатынын тауып, сол қағазға жапсырады.
Дескриптор :қоршаған орта заттары, құбылыстары мен үдерістерін зерттейді.
Қ. Б. Бөлімше 2. 2 «Жануарлар»
Оқу мақсаты 1. 2. 2. 1. Жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтау.
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну
Бағалау критерийі : Білім алушы Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын анықтайды. Жануарлар мен өсімдіктердің айырмашылығын анықтайды.
Кесте бойынша өсімдіктер мен жануарлардың көбею жолын салыстыра әңгімелеңіз.
Өсімдіктер мен жануарлардың
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz