Жабайы және мәдени өсімдіктер туралы суреттер

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1- бөлім. Өсімдіктер

Күні:

Сынып:

К

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Өсімдіктердің қандай түрлері болады?
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

1. 2. 1. 2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату

1. 2. 1. 3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

Барлық оқушылар: өсімдіктердің негізгі бөліктерін білу

Көптеген оқушылар: жабайы мен мәдени өсімдіктерді ажырату

Кейбір оқушылар: қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау.

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Бағалау критерийлері
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

Өсімдіктердің негізгі бөліктерімен танысады

Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді біледі, ажыратады

Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жасайды

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Ағаш, бұта, шөп, жабайы өсімдік, мәдени өсімдік
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Математика, музыка, бейнелеу өнері.
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: АКТ ны қолдану
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Жабайы және мәдени өсімдіктер туралы суреттер
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Бастапқы білім
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйенеді.
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақ барысы
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Сабақтың басы

2 минут

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

1. Психологиялық дайындық

Гүлдей өмір сүрейік,

Қызыл, жасыл, сары боп

Әдемі болып жүрейік,

Гүл әдемілік белгісі.

Гүлдердің қасиетін білейік.

Оқушыларды 3 топқа бөлеміз.

Суреттер арқылы ағаш, бұта жіне шөп.

2. (МК) Табиғаттың бөлінбес бөлшегінің бірі - өсімдік. Өсімдік адам баласы үшін, ішсе тамақ, кисе киім, жақса отын, малына өріс, езіне қоныс болған. «Гүл - дүние көркі» десек қателеспейміз. Гүлдердің де біздер сияқты жаны бар. Олар адамға үлкен пайда келтіреді. Әр адамның өзінің сүйікті гүлі болады. Мерекелерде, туған күндерде, жақсылықта гүл сыйлау - үлкен құрметтің белгісі.

Қызықты мәліметтер.

Дүниедегі ең биік өсімдік - бамбук. Ол ағаш сияқты көрінгенімен ол- шөп. Биіктігі 25 метр . Ол күніне 1 метрден өсіп отырады.

Әлемдегі ең биік ағаш - эвкалипт. Ол Австралияда өседі. Оның биіктігі 100-110 метр. Бразилияда өсетін ағаштардың діңін кессе сүтке ұқсас шырын шығады. Шырынның дәмі сүттің дәміндей.

Қытай, Жапония, Үндістанда кәмпит ағашы кездеседі. Оның күнге кептірілген жемістері кәмпит сияқты тәтті болады.

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Сабақтың ортасы

30 минут

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

1. (Ж, Т)

« Жаңаны тану» əдісі арқылы .

Бұл əдіс оқушыларға жаңа тақырыпты түсінуге

мағлұмат алуға негізделген. Мұғалімге жаңа

тақырыпты уақытты үнемдей отырып беруге

мүмкіндік береді. Суретпен жұмыс. Оқушыларға топпен жұмыс жасау беріледі. Бұл тапсырмада 2 топтағы оқушыларға жаңа тақырып аясында ақпарат беріледі. 1 топ осы суреттегі өсімдіктердің аттарын жазады.

1-тапсырма

Дәптермен жұмыс
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Бағалау критерийлері
Дескриптор
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Өсімдік түрін таниды

Өсімдіктерді топқа жіктеу тәсілін дәлелдейді

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

-шөп тектес өсімдікті табады

-ағаш тектес өсімдікті табады

-бұталы өсімдіктерді табады

-мәдени өсімдіктерді табады

-жабайы өсімдіктерді табады

-ұқсастығын табады

-айырмашылығын табады

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Бағалау:

«Отшашу» арқылы, топтық жұмысты бағалайды

3-тапсырма

«Ойлан, бірік, бөліс» əдісі

арқылы. Оқушылар бұл əдіс арқылы

тапсырманы жан-жақты толық орындайды.

Оқушыларға топпен жұмыс жасау беріледі.

Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе

идеяларды барынша жазады (Ойлан) . Одан

кейін олар өз идеяларын біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (бөліс)

1-топ Суреттегі өсімдіктерді атау

2-топ Өсімдіктерді қандай топтарға бөлі

3-топ Өсімдіктердің бір-бірінен қандай


Ұқсас жұмыстар
Дүниетану пәнінен орта мерзімді жоспарлау
Өсімдіктердің қандай түрлері болады
Өсімдіктер қанша жыл тіршілік етеді?
Орта мерзімдік жоспар. 3 сынып, дүниетану
Мәдени өсімдіктердің шыққан орталықтары
Өсімдіктерді қорғау, адамдардың парызы
Орамжапырақгүлділер тұқымдасы гүлінің формуласы
Мәдени және жабайы, біржылдық және көп жылдық, дәрілік және әсемдік өсімдіктер. Өсімдіктердің тіршілік формалары ағаштар, бұталар, бұташықтар, шөптесін өсімдіктер
Табиғи сұрыпталу-эволюцияның қозғаушы және бағыттаушы күші
§25. Қосжарнақтылар класы. Көкнәр, алабота тұқымдастары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz