Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Өсімдіктердің түрлері мен негізгі бөліктері (мектепке дейінгі топ)

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пән: жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1- бөлім. Өсімдіктер

Күні:

Сынып:

К

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақтың тақырыбы:
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Өсімдіктердің қандай түрлері болады?
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

1. 2. 1. 2 өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату

1. 2. 1. 3 жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді ажырату

1. 1. 2. 1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

Барлық оқушылар: өсімдіктердің негізгі бөліктерін білу

Көптеген оқушылар: жабайы мен мәдени өсімдіктерді ажырату

Кейбір оқушылар: қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау.

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Бағалау критерийлері
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

Өсімдіктердің негізгі бөліктерімен танысады

Жабайы өсімдіктер мен мәдени өсімдіктерді біледі, ажыратады

Қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жасайды

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Ағаш, бұта, шөп, жабайы өсімдік, мәдени өсімдік
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Пәнаралық байланыс
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Математика, музыка, бейнелеу өнері.
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: АКТ ны қолдану
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Жабайы және мәдени өсімдіктер туралы суреттер
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Бастапқы білім
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімдеріне сүйенеді.
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақ барысы
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Сабақтың басы

2 минут

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

1. Психологиялық дайындық

Гүлдей өмір сүрейік,

Қызыл, жасыл, сары боп

Әдемі болып жүрейік,

Гүл әдемілік белгісі.

Гүлдердің қасиетін білейік.

Оқушыларды 3 топқа бөлеміз.

Суреттер арқылы ағаш, бұта жіне шөп.

2. (МК) Табиғаттың бөлінбес бөлшегінің бірі - өсімдік. Өсімдік адам баласы үшін, ішсе тамақ, кисе киім, жақса отын, малына өріс, езіне қоныс болған. «Гүл - дүние көркі» десек қателеспейміз. Гүлдердің де біздер сияқты жаны бар. Олар адамға үлкен пайда келтіреді. Әр адамның өзінің сүйікті гүлі болады. Мерекелерде, туған күндерде, жақсылықта гүл сыйлау - үлкен құрметтің белгісі.

Қызықты мәліметтер.

Дүниедегі ең биік өсімдік - бамбук. Ол ағаш сияқты көрінгенімен ол- шөп. Биіктігі 25 метр . Ол күніне 1 метрден өсіп отырады.

Әлемдегі ең биік ағаш - эвкалипт. Ол Австралияда өседі. Оның биіктігі 100-110 метр. Бразилияда өсетін ағаштардың діңін кессе сүтке ұқсас шырын шығады. Шырынның дәмі сүттің дәміндей.

Қытай, Жапония, Үндістанда кәмпит ағашы кездеседі. Оның күнге кептірілген жемістері кәмпит сияқты тәтті болады.

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Сабақтың ортасы

30 минут

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

1. (Ж, Т)

« Жаңаны тану» əдісі арқылы .

Бұл əдіс оқушыларға жаңа тақырыпты түсінуге

мағлұмат алуға негізделген. Мұғалімге жаңа

тақырыпты уақытты үнемдей отырып беруге

мүмкіндік береді. Суретпен жұмыс. Оқушыларға топпен жұмыс жасау беріледі. Бұл тапсырмада 2 топтағы оқушыларға жаңа тақырып аясында ақпарат беріледі. 1 топ осы суреттегі өсімдіктердің аттарын жазады.

1-тапсырма

Дәптермен жұмыс
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:
Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.: Бағалау критерийлері
Дескриптор
Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Өсімдік түрін таниды

Өсімдіктерді топқа жіктеу тәсілін дәлелдейді

Мектеп: Н. Есеболатова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен коммуналдық мемлекеттік мекемесіМұғалімнің аты-жөні:Сейсекенова Г. М.:

-шөп тектес өсімдікті табады

-ағаш тектес өсімдікті табады

-бұталы өсімдіктерді табады

-мәдени өсімдіктерді табады

-жабайы өсімдіктерді табады

-ұқсастығын табады

-айырмашылығын табады

Пән: жаратылыстануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:1- бөлім. ӨсімдіктерКүні:Сынып:К:

Бағалау:

«Отшашу» арқылы, топтық жұмысты бағалайды

3-тапсырма

«Ойлан, бірік, бөліс» əдісі

арқылы. Оқушылар бұл əдіс арқылы

тапсырманы жан-жақты толық орындайды.

Оқушыларға топпен жұмыс жасау беріледі.

Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе

идеяларды барынша жазады (Ойлан) . Одан

кейін олар өз идеяларын біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (бөліс)

1-топ Суреттегі өсімдіктерді атау

2-топ Өсімдіктерді қандай топтарға бөлі

3-топ Өсімдіктердің бір-бірінен қандай


Ұқсас жұмыстар
Ашық сабақ: Сауат ашу - дыбыс пен әріптер (мектепке дейінгі топ)
Өсімдіктер таксономиясының негізгі терминдері: қысқа мерзімді (күнделікті) сабақ жоспары
Мектепке дейінгі ұйымдарға арналған Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғылары туралы сабақ жоспары
8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары (8.4А) - Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Алгоритм, оның түрлері мен қасиеттері
Дауыссыз дыбыстар мен олардың түрлері: 5-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
5-сынып математикасы: натурал сандардан аралас сандарға дейінгі қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
Бастауыш мектепке арналған 4-сыныптың қысқа мерзімді сабақ жоспары: Адамның өміріне климаттың әсері
Мектепке дейінгі балаларға жабайы аңдар мен үй жануарларын таныстырудың әдістемелік сабақ жоспары
8-сынып информатика сабағы: Операциялық жүйелер - анықтамасы, түрлері және негізгі құрамдас бөліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz