Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Эссе жазу

Сабақ жоспары
|САБАҚ: 8 |Мектеп: |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 7 Т1 |Қатысқан оқушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы |4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
|Осы сабақ арқылы жүзеге |Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, |
|асатын оқу мақсаттары |тақырыпқа байланысты берілген мәселенің |
| |оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз |
| |көзқарасын жазу. |
| |ӘТН1 Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін |
| |ескере отырып, үндестік заңына сәйкес |
| |орфографиялық нормаға сай жазу |
|Сабақтың мақсаттары |Достық тақырыбын саралай келіп, |
| |келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе|
| |жазады. |
|Бағалау критерийлері |Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап |
| |жазады. |
| |Тақырыпқа қатысты өзіндік ой-пікірін дәлелді |
| |береді. |
| |Шешімді растайтын дәлелдемелер мен қарсы |
| |дәлелелдер нақты көрсетеді. |
| |Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды |
| |үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға |
| |сай жазады. |
|Құндылықтар |Өзара сыйластыққа тәрбиелеу |
| |Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта |
| |біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. |
| |Жеке, топта жұмыс істей алады. |
|АКТ қолдану |Интербелсенді тақта визуалды материалды |
| |демонстрациялауға қолданылады |
|Пәнаралық байланыс |Өнер |
|Тілдік мақсаттар |Пән лексикасы және терминология: шынайы |
| |достық, жалған достық, сенімді, сырлас жан, |
| |жанына жақын, сыр ақтару, ауыр сөз айтқан дос |
| |емес (мақал), дос жылатып айтады, дұшпан |
| |күлдіріп айтады (мақал) |
| |Диалог және жазылым үшін қажетті сөз |
| |тіркестер: менің ойымша, себебі, мысалы, |
| |сондықтан |
|Осыған дейін меңгерілген |Оқушылар «Сүйіспеншілік пен достық» тарауы |
|білім |бойынша білімдерін тереңдетіп, тілдік |
| |дағдыларын арттырды. |
|Жоспар |
|Жоспарланатын |Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |Дереккөздер |
|уақыт | | |
|Сабақтың басы |1.Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері | |
|2 мин |түсіндіріледі. | |
| |2. Ой қозғау. Бейнебаянда Сәкен Сейфуллиннің |https://www.|
|4 минут |«Сыр сандық» өлеңінен үзінді тыңдатылады. |youtube.com/|
| |Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз ? |watch?v=NtGv|
| |Автордың пікірімен келісесіз бе ? |iiKhdoI |
| |Осы мәселе туралы сіз не ойлайсыз? |00:47-ге |
| |Ең маңыздысы не ? |дейін |
| | | |
|Сабақтың ортасы|І Эссе жазу үшін тақырып бойынша ой қозғау | |
|2 мин |(жағдаят) | |
| |Оқушылар жағдаятпен танысады | |
| |Аңсар пен Мирас екеуі бала кезден дос. Аңсар | |
| |сабақтан келген соң, үйдегі жұмыстарын | |
| |бітіріп, ертеңгі сабағын оқып болған соң, | |
| |далаға ойнауға шықты. Футбол алаңына барса, | |
| |Мирас та ойнап жүр екен. Олар ұзақ футбол | |
| |ойнап, үйге кеш қайтты. Мирас: «Мен ертең | |
| |сабаққа бармаймын, үй тапсырмасын | |
| |орындамадым. Мені ағайға ауырып қалды дей | |
| |салшы», - деп өз өтінішін Аңсарға айтты...  | |
| |- Аңсар егер адал дос болса, қалай жауап | |
| |берер еді деп ойлайсыздар? | |
| |Оқушылар топтарда талқылайды. Мұғалім топтық | |
|5 мин |талқылауды бақылайды, сұрақтармен, | |
| |нұсқаулармен бағыт береді. | |
| |ІІ Эссе жазу. Тақырыбы: «Досыңа ащы да болса | |
| |шындықты айтқан дұрыс» деген оймен келісесіз | |
| |бе?» тақырыбында келісу және келіспеу | |
|25 мин |себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады.| |
| |Сөз көлемі —150 сөз | |
| |ЖЖ Тақырыппен танысқан соң, оқушылар жұпта | |
| |келісемін және келіспеймін аргументтерін | |
| |тізіп жазады. | |
| |Аргументтер | |
| | | |
| |Келісемін | |
| |Келіспеймін | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жұпта келтірілген аргументтерді топта | |
| |талқылайды. | |
| |Әр оқушы жеке эссе жазады. | |
| | | |
| |Дескрипторлар: | |
| |1.Тақырыптан ауытқымайды. | |
| |2. Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап| |
| |жазады. | |
|5мин |3.Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу 2| |
| |не 3 себебін көрсетеді. | |
| |4.Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды | |
| |орфографиялық нормаға сай жазады. | |
| |«Автор орындығы» әдісі | |
| |Жазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор | |
| |орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды | |
|Сабақтың соңы |Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы |Таратпа |
|2 мин |1. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; | |
| |2. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 | |
| |аспекті; | |
| |3. Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. | |
|Қосымша ақпарат |
|Дифференциация – Сіз |Бағалау – Оқушылардың|Пәнаралық байланыс |
|оқушыларға көбірек қолдау |ақпаратты қаншалықты |Қауіпсіздік ережелері|
|көрсету үшін не істейсіз? |меңгергенін қалай | |
|Қабілеті жоғары оқушыларға |тексересіз? |АКТ-мен байланыс |
|қандай тапсырма беруді көздеп | |Құндылықтармен |
|отырсыз? | |байланыс (тәрбиелік |
| | |элемент) |
|Дифференциацияны берілетін |Бұл бөлімді |Сабақ жоспарын құру |
|тапсырма, күтілетін нәтиже, |оқушылардың сабақ |үшін сізге өзге пән |
|қолдау көрсету, бөлінетін |барысында алған |мұғалімдерінің көмегі|
|уақыт, қолданылатын |білімдерін бағалау |керек пе? |
|дереккөздер арқылы жүзеге |үшін қолданылатын |Берілген |
|асыруға болады. |әдіс-тәсілдеріңізді |тапсырмалардың |
|Дифференциация сабақтың кез |жазу үшін |қайсыбірі оқушылардың|
|келген бөлімінде қолданылады. |пайдаланыңыз. |қауіпсіздігіне немесе|
| | |денсаулығына қауіп |
| | |төндіре ме? |
| | |Оқушылар сабақ |
| | |барысында өздерінің |
| | |АКТ дағдыларын дамыта|
| | |ала ма? |
| | |Осы сабақ барысында |
| | |НЗМ құндылықтарын |
| | |дамытуға қандай |
| | |мүмкіндік бар? |
|Ойлану |Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы |
|Сабақ мақсаттары/оқу |ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ|
|мақсаттары жүзеге асырымды |бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең |
|болды ма? |маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Бүгін оқушылар нені үйренді? | |
|Сыныптағы оқу атмосферасы | |
|қандай болды? Дифференциацияны| |
|жүзеге асыру қолымнан келді | |
|ме? Мен жоспарланғануақытымды | |
|ұстандым ба? Мен жоспарыма | |
|қандай өзгерістер енгіздім | |
|және неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?|
|1: |
|2: |
|Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ |
|беру және оқытуға қатысты)? |
|1: |
|2: |
|Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі |
|сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |

Ұқсас жұмыстар
Эссе құрылымы
Арналы бұлақ- асыл сөз. 4 сынып, әдебиет
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Қазақ билері
Топтарға басқа топтың тақырыбына топ
Постер кретерийі
Әдеби тіл нормасы
Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері. нүкте, сұрау белгісі
Наурыз өлеңдері
Қадыр мырза әли, «ана» өлеңі. 5-сынып
Пәндер