Эссе жазу

Сабақ жоспары

Аргументтер
САБАҚ: 8: САБАҚ: 8
Мектеп:: Мектеп:
САБАҚ: 8: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
САБАҚ: 8: Сынып: 7 Т1
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ: 8: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: 4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық
САБАҚ: 8: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп::

Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу.

ӘТН1 Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу

САБАҚ: 8: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:: Достық тақырыбын саралай келіп, келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе жазады.
САБАҚ: 8: Бағалау критерийлері
Мектеп::
  • Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап жазады.
  • Тақырыпқа қатысты өзіндік ой-пікірін дәлелді береді.
  • Шешімді растайтын дәлелдемелер мен қарсы дәлелелдер нақты көрсетеді.
  • Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазады.
САБАҚ: 8: Құндылықтар
Мектеп::

Өзара сыйластыққа тәрбиелеу

Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Жеке, топта жұмыс істей алады.

САБАҚ: 8: АКТ қолдану
Мектеп:: Интербелсенді тақта визуалды материалды демонстрациялауға қолданылады
САБАҚ: 8: Пәнаралық байланыс
Мектеп:: Өнер
САБАҚ: 8: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Пән лексикасы және терминология: шынайы достық, жалған достық, сенімді, сырлас жан, жанына жақын, сыр ақтару, ауыр сөз айтқан дос емес (мақал), дос жылатып айтады, дұшпан күлдіріп айтады (мақал)

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша, себебі, мысалы, сондықтан

САБАҚ: 8: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:: Оқушылар «Сүйіспеншілік пен достық» тарауы бойынша білімдерін тереңдетіп, тілдік дағдыларын арттырды.
САБАҚ: 8: Жоспар
САБАҚ: 8: Жоспарланатын уақыт
Мектеп:: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
САБАҚ: 8:

Сабақтың басы

2 мин

4 минут

Мектеп::

1. Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері түсіндіріледі.

2. Ой қозғау. Бейнебаянда Сәкен Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңінен үзінді тыңдатылады.

Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз ?

Автордың пікірімен келісесіз бе ?

Осы мәселе туралы сіз не ойлайсыз?

Ең маңыздысы не ?

https://www. youtube. com/watch?v=NtGviiKhdoI

00:47-ге дейін

САБАҚ: 8:

Сабақтың ортасы

2 мин

5 мин

25 мин

5мин

Мектеп::

І Эссе жазу үшін тақырып бойынша ой қозғау ( жағдаят)

  1. Оқушылар жағдаятпен танысады

Аңсар пен Мирас екеуі бала кезден дос. Аңсар сабақтан келген соң, үйдегі жұмыстарын бітіріп, ертеңгі сабағын оқып болған соң, далаға ойнауға шықты. Футбол алаңына барса, Мирас та ойнап жүр екен. Олар ұзақ футбол ойнап, үйге кеш қайтты. Мирас: «Мен ертең сабаққа бармаймын, үй тапсырмасын орындамадым. Мені ағайға ауырып қалды дей салшы», - деп өз өтінішін Аңсарға айтты . . .

- Аңсар егер адал дос болса, қалай жауап берер еді деп ойлайсыздар?

Оқушылар топтарда талқылайды. Мұғалім топтық талқылауды бақылайды, сұрақтармен, нұсқаулармен бағыт береді.

ІІ Эссе жазу. Тақырыбы: «Досыңа ащы да болса шындықты айтқан дұрыс» деген оймен келісесіз бе?» тақырыбында келісу және келіспеу себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады. Сөз көлемі -150 сөз

  1. ЖЖТақырыппен танысқан соң, оқушылар жұпта келісемін және келіспеймін аргументтерін тізіп жазады.
:
:
  1. Жұпта келтірілген аргументтерді топта талқылайды.
  2. Әр оқушы жеке эссе жазады.

Дескрипторлар:

1. Тақырыптан ауытқымайды.

2. Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап жазады.

3. Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу 2 не 3 себебін көрсетеді.

4. Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды орфографиялық нормаға сай жазады.

«Автор орындығы» әдісі

Жазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды

Келісемін
Келіспеймін
САБАҚ: 8:
САБАҚ: 8:
Мектеп::
САБАҚ: 8:
Мектеп::
САБАҚ: 8:

Сабақтың соңы

2 мин

Мектеп::

Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

1. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

2. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

3. Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

Таратпа
САБАҚ: 8: Қосымша ақпарат
САБАҚ: 8: Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Мектеп:: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

САБАҚ: 8:

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Мектеп:: Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын


Ұқсас жұмыстар
Эссе құрылымы
Арналы бұлақ- асыл сөз. 4 сынып, әдебиет
Сабақтың мақсаттары. Әлемнің жеті кереметі
Қазақ билері
Топтарға басқа топтың тақырыбына топ
Постер кретерийі
Әдеби тіл нормасы
Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері. нүкте, сұрау белгісі
Наурыз өлеңдері
Қадыр мырза әли, «ана» өлеңі. 5-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz