Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Эссе жазу
Сабақ жоспары
|САБАҚ: 8 |Мектеп: |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 7 Т1 |Қатысқан оқушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы |4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
|Осы сабақ арқылы жүзеге |Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, |
|асатын оқу мақсаттары |тақырыпқа байланысты берілген мәселенің |
| |оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз |
| |көзқарасын жазу. |
| |ӘТН1 Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін |
| |ескере отырып, үндестік заңына сәйкес |
| |орфографиялық нормаға сай жазу |
|Сабақтың мақсаттары |Достық тақырыбын саралай келіп, |
| |келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе|
| |жазады. |
|Бағалау критерийлері |Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап |
| |жазады. |
| |Тақырыпқа қатысты өзіндік ой-пікірін дәлелді |
| |береді. |
| |Шешімді растайтын дәлелдемелер мен қарсы |
| |дәлелелдер нақты көрсетеді. |
| |Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды |
| |үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға |
| |сай жазады. |
|Құндылықтар |Өзара сыйластыққа тәрбиелеу |
| |Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта |
| |біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. |
| |Жеке, топта жұмыс істей алады. |
|АКТ қолдану |Интербелсенді тақта визуалды материалды |
| |демонстрациялауға қолданылады |
|Пәнаралық байланыс |Өнер |
|Тілдік мақсаттар |Пән лексикасы және терминология: шынайы |
| |достық, жалған достық, сенімді, сырлас жан, |
| |жанына жақын, сыр ақтару, ауыр сөз айтқан дос |
| |емес (мақал), дос жылатып айтады, дұшпан |
| |күлдіріп айтады (мақал) |
| |Диалог және жазылым үшін қажетті сөз |
| |тіркестер: менің ойымша, себебі, мысалы, |
| |сондықтан |
|Осыған дейін меңгерілген |Оқушылар «Сүйіспеншілік пен достық» тарауы |
|білім |бойынша білімдерін тереңдетіп, тілдік |
| |дағдыларын арттырды. |
|Жоспар |
|Жоспарланатын |Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |Дереккөздер |
|уақыт | | |
|Сабақтың басы |1.Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері | |
|2 мин |түсіндіріледі. | |
| |2. Ой қозғау. Бейнебаянда Сәкен Сейфуллиннің |https://www.|
|4 минут |«Сыр сандық» өлеңінен үзінді тыңдатылады. |youtube.com/|
| |Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз ? |watch?v=NtGv|
| |Автордың пікірімен келісесіз бе ? |iiKhdoI |
| |Осы мәселе туралы сіз не ойлайсыз? |00:47-ге |
| |Ең маңыздысы не ? |дейін |
| | | |
|Сабақтың ортасы|І Эссе жазу үшін тақырып бойынша ой қозғау | |
|2 мин |(жағдаят) | |
| |Оқушылар жағдаятпен танысады | |
| |Аңсар пен Мирас екеуі бала кезден дос. Аңсар | |
| |сабақтан келген соң, үйдегі жұмыстарын | |
| |бітіріп, ертеңгі сабағын оқып болған соң, | |
| |далаға ойнауға шықты. Футбол алаңына барса, | |
| |Мирас та ойнап жүр екен. Олар ұзақ футбол | |
| |ойнап, үйге кеш қайтты. Мирас: «Мен ертең | |
| |сабаққа бармаймын, үй тапсырмасын | |
| |орындамадым. Мені ағайға ауырып қалды дей | |
| |салшы», - деп өз өтінішін Аңсарға айтты... | |
| |- Аңсар егер адал дос болса, қалай жауап | |
| |берер еді деп ойлайсыздар? | |
| |Оқушылар топтарда талқылайды. Мұғалім топтық | |
|5 мин |талқылауды бақылайды, сұрақтармен, | |
| |нұсқаулармен бағыт береді. | |
| |ІІ Эссе жазу. Тақырыбы: «Досыңа ащы да болса | |
| |шындықты айтқан дұрыс» деген оймен келісесіз | |
| |бе?» тақырыбында келісу және келіспеу | |
|25 мин |себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады.| |
| |Сөз көлемі —150 сөз | |
| |ЖЖ Тақырыппен танысқан соң, оқушылар жұпта | |
| |келісемін және келіспеймін аргументтерін | |
| |тізіп жазады. | |
| |Аргументтер | |
| | | |
| |Келісемін | |
| |Келіспеймін | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жұпта келтірілген аргументтерді топта | |
| |талқылайды. | |
| |Әр оқушы жеке эссе жазады. | |
| | | |
| |Дескрипторлар: | |
| |1.Тақырыптан ауытқымайды. | |
| |2. Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап| |
| |жазады. | |
|5мин |3.Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу 2| |
| |не 3 себебін көрсетеді. | |
| |4.Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды | |
| |орфографиялық нормаға сай жазады. | |
| |«Автор орындығы» әдісі | |
| |Жазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор | |
| |орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды | |
|Сабақтың соңы |Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы |Таратпа |
|2 мин |1. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; | |
| |2. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 | |
| |аспекті; | |
| |3. Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. | |
|Қосымша ақпарат |
|Дифференциация – Сіз |Бағалау – Оқушылардың|Пәнаралық байланыс |
|оқушыларға көбірек қолдау |ақпаратты қаншалықты |Қауіпсіздік ережелері|
|көрсету үшін не істейсіз? |меңгергенін қалай | |
|Қабілеті жоғары оқушыларға |тексересіз? |АКТ-мен байланыс |
|қандай тапсырма беруді көздеп | |Құндылықтармен |
|отырсыз? | |байланыс (тәрбиелік |
| | |элемент) |
|Дифференциацияны берілетін |Бұл бөлімді |Сабақ жоспарын құру |
|тапсырма, күтілетін нәтиже, |оқушылардың сабақ |үшін сізге өзге пән |
|қолдау көрсету, бөлінетін |барысында алған |мұғалімдерінің көмегі|
|уақыт, қолданылатын |білімдерін бағалау |керек пе? |
|дереккөздер арқылы жүзеге |үшін қолданылатын |Берілген |
|асыруға болады. |әдіс-тәсілдеріңізді |тапсырмалардың |
|Дифференциация сабақтың кез |жазу үшін |қайсыбірі оқушылардың|
|келген бөлімінде қолданылады. |пайдаланыңыз. |қауіпсіздігіне немесе|
| | |денсаулығына қауіп |
| | |төндіре ме? |
| | |Оқушылар сабақ |
| | |барысында өздерінің |
| | |АКТ дағдыларын дамыта|
| | |ала ма? |
| | |Осы сабақ барысында |
| | |НЗМ құндылықтарын |
| | |дамытуға қандай |
| | |мүмкіндік бар? |
|Ойлану |Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы |
|Сабақ мақсаттары/оқу |ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ|
|мақсаттары жүзеге асырымды |бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең |
|болды ма? |маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Бүгін оқушылар нені үйренді? | |
|Сыныптағы оқу атмосферасы | |
|қандай болды? Дифференциацияны| |
|жүзеге асыру қолымнан келді | |
|ме? Мен жоспарланғануақытымды | |
|ұстандым ба? Мен жоспарыма | |
|қандай өзгерістер енгіздім | |
|және неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?|
|1: |
|2: |
|Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ |
|беру және оқытуға қатысты)? |
|1: |
|2: |
|Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі |
|сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|САБАҚ: 8 |Мектеп: |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: |
|Сынып: 7 Т1 |Қатысқан оқушылар саны: |Қатыспағандар: |
|Сабақтың тақырыбы |4-бөлім: Сүйіспеншілік пен достық |
|Осы сабақ арқылы жүзеге |Ж4. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, |
|асатын оқу мақсаттары |тақырыпқа байланысты берілген мәселенің |
| |оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз |
| |көзқарасын жазу. |
| |ӘТН1 Жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін |
| |ескере отырып, үндестік заңына сәйкес |
| |орфографиялық нормаға сай жазу |
|Сабақтың мақсаттары |Достық тақырыбын саралай келіп, |
| |келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп эссе|
| |жазады. |
|Бағалау критерийлері |Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап |
| |жазады. |
| |Тақырыпқа қатысты өзіндік ой-пікірін дәлелді |
| |береді. |
| |Шешімді растайтын дәлелдемелер мен қарсы |
| |дәлелелдер нақты көрсетеді. |
| |Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды |
| |үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға |
| |сай жазады. |
|Құндылықтар |Өзара сыйластыққа тәрбиелеу |
| |Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта |
| |біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. |
| |Жеке, топта жұмыс істей алады. |
|АКТ қолдану |Интербелсенді тақта визуалды материалды |
| |демонстрациялауға қолданылады |
|Пәнаралық байланыс |Өнер |
|Тілдік мақсаттар |Пән лексикасы және терминология: шынайы |
| |достық, жалған достық, сенімді, сырлас жан, |
| |жанына жақын, сыр ақтару, ауыр сөз айтқан дос |
| |емес (мақал), дос жылатып айтады, дұшпан |
| |күлдіріп айтады (мақал) |
| |Диалог және жазылым үшін қажетті сөз |
| |тіркестер: менің ойымша, себебі, мысалы, |
| |сондықтан |
|Осыған дейін меңгерілген |Оқушылар «Сүйіспеншілік пен достық» тарауы |
|білім |бойынша білімдерін тереңдетіп, тілдік |
| |дағдыларын арттырды. |
|Жоспар |
|Жоспарланатын |Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |Дереккөздер |
|уақыт | | |
|Сабақтың басы |1.Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері | |
|2 мин |түсіндіріледі. | |
| |2. Ой қозғау. Бейнебаянда Сәкен Сейфуллиннің |https://www.|
|4 минут |«Сыр сандық» өлеңінен үзінді тыңдатылады. |youtube.com/|
| |Бейнебаяннан қандай ой түйдіңіз ? |watch?v=NtGv|
| |Автордың пікірімен келісесіз бе ? |iiKhdoI |
| |Осы мәселе туралы сіз не ойлайсыз? |00:47-ге |
| |Ең маңыздысы не ? |дейін |
| | | |
|Сабақтың ортасы|І Эссе жазу үшін тақырып бойынша ой қозғау | |
|2 мин |(жағдаят) | |
| |Оқушылар жағдаятпен танысады | |
| |Аңсар пен Мирас екеуі бала кезден дос. Аңсар | |
| |сабақтан келген соң, үйдегі жұмыстарын | |
| |бітіріп, ертеңгі сабағын оқып болған соң, | |
| |далаға ойнауға шықты. Футбол алаңына барса, | |
| |Мирас та ойнап жүр екен. Олар ұзақ футбол | |
| |ойнап, үйге кеш қайтты. Мирас: «Мен ертең | |
| |сабаққа бармаймын, үй тапсырмасын | |
| |орындамадым. Мені ағайға ауырып қалды дей | |
| |салшы», - деп өз өтінішін Аңсарға айтты... | |
| |- Аңсар егер адал дос болса, қалай жауап | |
| |берер еді деп ойлайсыздар? | |
| |Оқушылар топтарда талқылайды. Мұғалім топтық | |
|5 мин |талқылауды бақылайды, сұрақтармен, | |
| |нұсқаулармен бағыт береді. | |
| |ІІ Эссе жазу. Тақырыбы: «Досыңа ащы да болса | |
| |шындықты айтқан дұрыс» деген оймен келісесіз | |
| |бе?» тақырыбында келісу және келіспеу | |
|25 мин |себептерін нақты дәлелдей отырып эссе жазады.| |
| |Сөз көлемі —150 сөз | |
| |ЖЖ Тақырыппен танысқан соң, оқушылар жұпта | |
| |келісемін және келіспеймін аргументтерін | |
| |тізіп жазады. | |
| |Аргументтер | |
| | | |
| |Келісемін | |
| |Келіспеймін | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жұпта келтірілген аргументтерді топта | |
| |талқылайды. | |
| |Әр оқушы жеке эссе жазады. | |
| | | |
| |Дескрипторлар: | |
| |1.Тақырыптан ауытқымайды. | |
| |2. Эссенің құрылымдық бөлімдерін дұрыс сақтап| |
| |жазады. | |
|5мин |3.Көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу 2| |
| |не 3 себебін көрсетеді. | |
| |4.Жазба жұмысында жалғаулар мен шылауларды | |
| |орфографиялық нормаға сай жазады. | |
| |«Автор орындығы» әдісі | |
| |Жазба жұмыстарын ұсынады. Оқушылар автор | |
| |орындығында отырған оқушыға сұрақ қояды | |
|Сабақтың соңы |Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы |Таратпа |
|2 мин |1. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; | |
| |2. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 | |
| |аспекті; | |
| |3. Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет. | |
|Қосымша ақпарат |
|Дифференциация – Сіз |Бағалау – Оқушылардың|Пәнаралық байланыс |
|оқушыларға көбірек қолдау |ақпаратты қаншалықты |Қауіпсіздік ережелері|
|көрсету үшін не істейсіз? |меңгергенін қалай | |
|Қабілеті жоғары оқушыларға |тексересіз? |АКТ-мен байланыс |
|қандай тапсырма беруді көздеп | |Құндылықтармен |
|отырсыз? | |байланыс (тәрбиелік |
| | |элемент) |
|Дифференциацияны берілетін |Бұл бөлімді |Сабақ жоспарын құру |
|тапсырма, күтілетін нәтиже, |оқушылардың сабақ |үшін сізге өзге пән |
|қолдау көрсету, бөлінетін |барысында алған |мұғалімдерінің көмегі|
|уақыт, қолданылатын |білімдерін бағалау |керек пе? |
|дереккөздер арқылы жүзеге |үшін қолданылатын |Берілген |
|асыруға болады. |әдіс-тәсілдеріңізді |тапсырмалардың |
|Дифференциация сабақтың кез |жазу үшін |қайсыбірі оқушылардың|
|келген бөлімінде қолданылады. |пайдаланыңыз. |қауіпсіздігіне немесе|
| | |денсаулығына қауіп |
| | |төндіре ме? |
| | |Оқушылар сабақ |
| | |барысында өздерінің |
| | |АКТ дағдыларын дамыта|
| | |ала ма? |
| | |Осы сабақ барысында |
| | |НЗМ құндылықтарын |
| | |дамытуға қандай |
| | |мүмкіндік бар? |
|Ойлану |Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы |
|Сабақ мақсаттары/оқу |ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ|
|мақсаттары жүзеге асырымды |бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең |
|болды ма? |маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|Бүгін оқушылар нені үйренді? | |
|Сыныптағы оқу атмосферасы | |
|қандай болды? Дифференциацияны| |
|жүзеге асыру қолымнан келді | |
|ме? Мен жоспарланғануақытымды | |
|ұстандым ба? Мен жоспарыма | |
|қандай өзгерістер енгіздім | |
|және неліктен? | |
| | |
|Жалпы баға |
|Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?|
|1: |
|2: |
|Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ |
|беру және оқытуға қатысты)? |
|1: |
|2: |
|Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі |
|сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz