Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Достық туралы таппақ жаттату

Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Өзіңе және өзгелерге көмектес
Мақсаты:
Білімділік: Достық көмек туралы әңгімелеп беру.Әңгіме құру барысында монологтық ойларын байланыстыра білуге, әңгімені бірізді және нақты айтуды дамыту.Жай және күрделі сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.Бір-біріне көмектесуге, айналасындағы адамдарға қайырымдылық жасауға баулу.
Дамытушылық:құрдастарымен қарым-қатынас жасау ережелерін сақтауға үйрету.
Тәрбиелік:ойынды және қарым қатынаста сыпайылық көрсете алуға көмектесу өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
К.б.б.с.: <<Комунникация>>-Көркем әдебиет.Достық туралы таппақ жаттату.
Көрнекіліктер: АКТ
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру көрсету сұрақ-жауап
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: дос туралы әңгімелесу.
Қостілдік құрам: дос-друг, сатпау-не предавать, тап-найди, таппақ-стих

Іс- әрекет
кезендері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс- әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық
Тәрбиеші балалармен үш тілде амандасады.
Ғажайып сәт:
-Балалар, тақтаға қараңдаршы бұл кімнің суреті?
-Иә, дұрыс!Бұл Кирилл.Ол сендерге сәлем жолдап жатыр және сендермен дос болғанына өте қуанышты.Сендермен әрі қарай дос болуды қалайды.

Балалар тәрбиешімен амандасады.
Өз достарын суреттін танып, есімін атайды.

Ізденушілік
Ұйымдастыру-шылық
-Сендердің достарың бар ма?
-Достық дегенді қалай түсінесіңдер?
Қостілдік құрам: дос-друг,ұл- мальчик, қыз - девочка.
Достық тақырыбында әңгіме өткізу.
-Достық (дружба)-адамдардың бір-бірімен жақсы ниетпен араласуы, бірге ойнауы.Балалар ,нағыз достың қандай болатынын білесіңдер ме?
-Ал балалар сендер өмірдегі сырды, бөлісетін, әркез қасымызда бірге ойнайтын, көмектесетін, қиын кезде қастарыңнан табылатын кім?
Жарайсыңдар, ол- <<Дос>>. Дос дегеніміз- арқа сүйер адамың. Балалар айтыңдаршы сендердің достарың бар ма?
Демек досты ешқашан сатпау керек, бірге күліп, бірге ойнау керек.
-Ендеше, балалар мен сендерге <<Екі дос>> ертегісін оқып беремін.

Бір күні екі дос орманда келе жатады.Кенеттен алдарынан бір аю шыға келеді.Сол кезде біреуі талға өрмелеп жасырынып қалады, ал екіншісі ортада қалып қояды.Не істерін білмей ойына: <<Өлген адам сияқты жерге жата салсам бәлкім құтылып кетермін>> - деп жерге жата салады.Аю келіп оны ескелей бастағанда, демін бір жұтып демалмай қалады.Аю ескелеп-ескелеп кетіп қалады. Талдан түскен досы күліп сұрайды: <<Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті?>> - деп.Сонда досы былай деп жауап береді: <<Досыңа қауіп-қатер төніп тұрған кезде қашып кеткен адамдардан сақтану керектігімді>>-деп жауап береді.
-Сонымен балалар ертегі не туралы?

Балалар дос туралы қандай тақпақтар білесіңдер?

Күнде бірге жүреміз
Бірге ойнап күлеміз
Бірімізге-біріміз
Көмектесіп жүреміз.

Өлең шумағында не жайлы айтылғаны туралы түсіндіру.

Сергіту сәті:
Оңға, оңға түзу тұр
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір адым
Алдыға қарай бір адым
Жоғары төмен қарайық
Орнымызды табайық.

Дидактикалық ойын: <<Өз досыңа көмектес>>
Мақсаты: Көкіністерді жеміс-жидектерден ажыратуға үйрету.
Шарты: Берілген суреттер бойынша бірінші топ көкіністерді жинап бақшаның суретіне жапсырады, ал екінші топ ағашта өсетін жеміс-жидектердің суретін жинайды.

Балалардың жауабы

қайталау

тыңдау

дос

Иә

Балалардың жауабы

Өлеңді мұқият тыңдап, жаттап алады.

Сергіту сәтін қимылдармен жасайды

Дидактикалық ойынды ұжыммен қызыға ойнайды

Рефлексивті-
түзетушілік

-Балалар бүгінгі оқу қызметінде не туралы әңгімелестік?
-Достық дегеніміз не?
Ендеше достық туралы таппақты қайталап жүрейік.

Сұрақтарға жауап береді.
Таппақты қайталайды.

Күтілетін нәтиже:
Білу: достық қарым-қатынас туралы
Үйрену: өлең мазмұны арқылы құрдастарымен сыпайылық қатынаста болуды үйренді
Меңгеру: достың қандай болуы керектігін меңгерді

Ұқсас жұмыстар
Мақал-мәтелдерді жаңа технологиялар арқылы пайдалану
Қазақ тілі мен әдебиеті сабағын халықтық педагогикамен ұштастыру
Жыл басына таласқан хайуанаттар
Еңбек тәрбиесі
Жаңа сабаққа кіріспе
Сабақтың міндеті
Іздегенде табылатын қасыңнан туралы ақпарат
Үлпілдек жүнді балапан
Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Омыртқа саны қанша
Пәндер