Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Достық туралы таппақ жаттату
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Өзіңе және өзгелерге көмектес
Мақсаты:
Білімділік: Достық көмек туралы әңгімелеп беру.Әңгіме құру барысында монологтық ойларын байланыстыра білуге, әңгімені бірізді және нақты айтуды дамыту.Жай және күрделі сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.Бір-біріне көмектесуге, айналасындағы адамдарға қайырымдылық жасауға баулу.
Дамытушылық:құрдастарымен қарым-қатынас жасау ережелерін сақтауға үйрету.
Тәрбиелік:ойынды және қарым қатынаста сыпайылық көрсете алуға көмектесу өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
К.б.б.с.: <<Комунникация>>-Көркем әдебиет.Достық туралы таппақ жаттату.
Көрнекіліктер: АКТ
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру көрсету сұрақ-жауап
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: дос туралы әңгімелесу.
Қостілдік құрам: дос-друг, сатпау-не предавать, тап-найди, таппақ-стих
Іс- әрекет
кезендері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Тәрбиеші балалармен үш тілде амандасады.
Ғажайып сәт:
-Балалар, тақтаға қараңдаршы бұл кімнің суреті?
-Иә, дұрыс!Бұл Кирилл.Ол сендерге сәлем жолдап жатыр және сендермен дос болғанына өте қуанышты.Сендермен әрі қарай дос болуды қалайды.
Балалар тәрбиешімен амандасады.
Өз достарын суреттін танып, есімін атайды.
Ізденушілік
Ұйымдастыру-шылық
-Сендердің достарың бар ма?
-Достық дегенді қалай түсінесіңдер?
Қостілдік құрам: дос-друг,ұл- мальчик, қыз - девочка.
Достық тақырыбында әңгіме өткізу.
-Достық (дружба)-адамдардың бір-бірімен жақсы ниетпен араласуы, бірге ойнауы.Балалар ,нағыз достың қандай болатынын білесіңдер ме?
-Ал балалар сендер өмірдегі сырды, бөлісетін, әркез қасымызда бірге ойнайтын, көмектесетін, қиын кезде қастарыңнан табылатын кім?
Жарайсыңдар, ол- <<Дос>>. Дос дегеніміз- арқа сүйер адамың. Балалар айтыңдаршы сендердің достарың бар ма?
Демек досты ешқашан сатпау керек, бірге күліп, бірге ойнау керек.
-Ендеше, балалар мен сендерге <<Екі дос>> ертегісін оқып беремін.
Бір күні екі дос орманда келе жатады.Кенеттен алдарынан бір аю шыға келеді.Сол кезде біреуі талға өрмелеп жасырынып қалады, ал екіншісі ортада қалып қояды.Не істерін білмей ойына: <<Өлген адам сияқты жерге жата салсам бәлкім құтылып кетермін>> - деп жерге жата салады.Аю келіп оны ескелей бастағанда, демін бір жұтып демалмай қалады.Аю ескелеп-ескелеп кетіп қалады. Талдан түскен досы күліп сұрайды: <<Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті?>> - деп.Сонда досы былай деп жауап береді: <<Досыңа қауіп-қатер төніп тұрған кезде қашып кеткен адамдардан сақтану керектігімді>>-деп жауап береді.
-Сонымен балалар ертегі не туралы?
Балалар дос туралы қандай тақпақтар білесіңдер?
Күнде бірге жүреміз
Бірге ойнап күлеміз
Бірімізге-біріміз
Көмектесіп жүреміз.
Өлең шумағында не жайлы айтылғаны туралы түсіндіру.
Сергіту сәті:
Оңға, оңға түзу тұр
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір адым
Алдыға қарай бір адым
Жоғары төмен қарайық
Орнымызды табайық.
Дидактикалық ойын: <<Өз досыңа көмектес>>
Мақсаты: Көкіністерді жеміс-жидектерден ажыратуға үйрету.
Шарты: Берілген суреттер бойынша бірінші топ көкіністерді жинап бақшаның суретіне жапсырады, ал екінші топ ағашта өсетін жеміс-жидектердің суретін жинайды.
Балалардың жауабы
қайталау
тыңдау
дос
Иә
Балалардың жауабы
Өлеңді мұқият тыңдап, жаттап алады.
Сергіту сәтін қимылдармен жасайды
Дидактикалық ойынды ұжыммен қызыға ойнайды
Рефлексивті-
түзетушілік
-Балалар бүгінгі оқу қызметінде не туралы әңгімелестік?
-Достық дегеніміз не?
Ендеше достық туралы таппақты қайталап жүрейік.
Сұрақтарға жауап береді.
Таппақты қайталайды.
Күтілетін нәтиже:
Білу: достық қарым-қатынас туралы
Үйрену: өлең мазмұны арқылы құрдастарымен сыпайылық қатынаста болуды үйренді
Меңгеру: достың қандай болуы керектігін меңгерді
Тақырыбы: Өзіңе және өзгелерге көмектес
Мақсаты:
Білімділік: Достық көмек туралы әңгімелеп беру.Әңгіме құру барысында монологтық ойларын байланыстыра білуге, әңгімені бірізді және нақты айтуды дамыту.Жай және күрделі сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.Бір-біріне көмектесуге, айналасындағы адамдарға қайырымдылық жасауға баулу.
Дамытушылық:құрдастарымен қарым-қатынас жасау ережелерін сақтауға үйрету.
Тәрбиелік:ойынды және қарым қатынаста сыпайылық көрсете алуға көмектесу өзара сыйластыққа тәрбиелеу.
К.б.б.с.: <<Комунникация>>-Көркем әдебиет.Достық туралы таппақ жаттату.
Көрнекіліктер: АКТ
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру көрсету сұрақ-жауап
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: дос туралы әңгімелесу.
Қостілдік құрам: дос-друг, сатпау-не предавать, тап-найди, таппақ-стих
Іс- әрекет
кезендері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Тәрбиеші балалармен үш тілде амандасады.
Ғажайып сәт:
-Балалар, тақтаға қараңдаршы бұл кімнің суреті?
-Иә, дұрыс!Бұл Кирилл.Ол сендерге сәлем жолдап жатыр және сендермен дос болғанына өте қуанышты.Сендермен әрі қарай дос болуды қалайды.
Балалар тәрбиешімен амандасады.
Өз достарын суреттін танып, есімін атайды.
Ізденушілік
Ұйымдастыру-шылық
-Сендердің достарың бар ма?
-Достық дегенді қалай түсінесіңдер?
Қостілдік құрам: дос-друг,ұл- мальчик, қыз - девочка.
Достық тақырыбында әңгіме өткізу.
-Достық (дружба)-адамдардың бір-бірімен жақсы ниетпен араласуы, бірге ойнауы.Балалар ,нағыз достың қандай болатынын білесіңдер ме?
-Ал балалар сендер өмірдегі сырды, бөлісетін, әркез қасымызда бірге ойнайтын, көмектесетін, қиын кезде қастарыңнан табылатын кім?
Жарайсыңдар, ол- <<Дос>>. Дос дегеніміз- арқа сүйер адамың. Балалар айтыңдаршы сендердің достарың бар ма?
Демек досты ешқашан сатпау керек, бірге күліп, бірге ойнау керек.
-Ендеше, балалар мен сендерге <<Екі дос>> ертегісін оқып беремін.
Бір күні екі дос орманда келе жатады.Кенеттен алдарынан бір аю шыға келеді.Сол кезде біреуі талға өрмелеп жасырынып қалады, ал екіншісі ортада қалып қояды.Не істерін білмей ойына: <<Өлген адам сияқты жерге жата салсам бәлкім құтылып кетермін>> - деп жерге жата салады.Аю келіп оны ескелей бастағанда, демін бір жұтып демалмай қалады.Аю ескелеп-ескелеп кетіп қалады. Талдан түскен досы күліп сұрайды: <<Аю құлағыңа не деп сыбырлап кетті?>> - деп.Сонда досы былай деп жауап береді: <<Досыңа қауіп-қатер төніп тұрған кезде қашып кеткен адамдардан сақтану керектігімді>>-деп жауап береді.
-Сонымен балалар ертегі не туралы?
Балалар дос туралы қандай тақпақтар білесіңдер?
Күнде бірге жүреміз
Бірге ойнап күлеміз
Бірімізге-біріміз
Көмектесіп жүреміз.
Өлең шумағында не жайлы айтылғаны туралы түсіндіру.
Сергіту сәті:
Оңға, оңға түзу тұр
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір адым
Алдыға қарай бір адым
Жоғары төмен қарайық
Орнымызды табайық.
Дидактикалық ойын: <<Өз досыңа көмектес>>
Мақсаты: Көкіністерді жеміс-жидектерден ажыратуға үйрету.
Шарты: Берілген суреттер бойынша бірінші топ көкіністерді жинап бақшаның суретіне жапсырады, ал екінші топ ағашта өсетін жеміс-жидектердің суретін жинайды.
Балалардың жауабы
қайталау
тыңдау
дос
Иә
Балалардың жауабы
Өлеңді мұқият тыңдап, жаттап алады.
Сергіту сәтін қимылдармен жасайды
Дидактикалық ойынды ұжыммен қызыға ойнайды
Рефлексивті-
түзетушілік
-Балалар бүгінгі оқу қызметінде не туралы әңгімелестік?
-Достық дегеніміз не?
Ендеше достық туралы таппақты қайталап жүрейік.
Сұрақтарға жауап береді.
Таппақты қайталайды.
Күтілетін нәтиже:
Білу: достық қарым-қатынас туралы
Үйрену: өлең мазмұны арқылы құрдастарымен сыпайылық қатынаста болуды үйренді
Меңгеру: достың қандай болуы керектігін меңгерді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz