Сабақ мақсаттары. Сабақтың басы

Дене шынықтыру
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Бағалау
критерийлері
Оқушылар орындай алады: Адамның денсаулығы мен физикалық жай-күйін жақсартуға дене белсенділігі қалай көмектесе алатынын. талқылай алады.
Пән лексикасы және терминология:
• ойын-шабуыл, артық жүк тиелген ойындар, бейімделген ойындар
• пас, жалтару, жүгіру, лақтыру, басып алу
• жол-жөнекей ұстау, белгілеу, құлпы
• шабуылдаушы, қорғаушы, қарсыласы
• ұпайлар, мақсаттары, қағидалары
• бірлескен жұмыс
• допты меңгеру, допты жоғалтып алу
• әзірлеу, жасау
Пәнаралық
байланыстар
Сабақтың
басы
10 минут
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.
Сәлемдескеннен соң, оқушылармен келесі сұрақтарды талдайды:
- спорттық ойындарда қандай түрлерін білесіңдер?
- ойын тактикасы не екенін білесіңдер ме?
- ойын стратегиясы не екенін білесіңдер ме?
Әріқарай мұғалім сабақтың тақырыбын айтады: «Ойындағы жеке және командалық әрекеттер».
Мұғалім оқушылардың өздеріне оқу мақсаттарынан жетістік критерийлерін шығаруды ұсынады, оларды дайын критерийлермен салыстыртқызады.
(Б, Ж) Мұғалім жаттығуды өткізуді ұсынады. Оқушылармен бірге көшбасшыны таңдап, дене жүктемелеріне дайындау үшін, әртүрлі бұлшықеттер топтамасына жаттығу жасатқызады.
Сабақтың ортасы
25 мин
(К) Мұғалім баскетбол ойынынан үзінді көруді ұсынады (сілтеме) .
(К) Көрген бейнебаянды талқылау :
- Сары майкадағы команда шабуыл жасағанда қандай тактикалық әрекеттер жасайды?
( мұғалім ойынның нақты үзіндісін көрсетеді) .
- ақ майкалы команда қорғаныста қандай стратегиялар қолданды?
( мұғалім ойыннның нақты үзіндісін көрсетеді) .
(К, Т) Әрі қарай суреттер (1 команда баскетбол добының суреті, екінші команда волейбол добының сурет») арқылы сыныпты екі қомандаға бөледі.
Ойын үшін:
- «Допты 10 рет беру» (№3 қиықша) .
Тапсырмаларға дескрипторлар:
- қарсылас команда алып қоймас үшін 10 рет допты өз командаластарына беру керек
- доптьы екі қолмен жүргізуге болмайды
- «Пингвиндер жүгірісі» » (№4 қиықша) .
Тапсырмаларға дескрипторлар:
Әр оқушы:
- аяқтын ортасына баскетбол добын қыстырады
- баскетбол қалқанын айналып келеді
- жүгіріп өткен қатысушылар лектің соңына тұрады.
(К) Мұғалім ойынды талқылауды ұсынады.
- ойын барысында қандай тактикалық әрекеттер қолдандыңдар?
- қандай стратегиялар қолдандыңдар?
- ойын жағдайында барлығы жүзеге асты ма?
-ойын барысында қандай қиындыққа тап болдыңдар?
(К, Қ) Әрі қарай мұғалім командаларға ойын барысында «қарсыластарының» қолданған тактикалық әрекеттері мен стратегияларына қалыптастырушы бағалау жүргізуді сұрайды.
ФБ смайликтар арқылы орындалады: (өте жақсы - көнілді, жақсы - күлімсүреп, нашар - жылайтын) .
Әр әрекет үшін үлкен бос кеңістік.
Ноутбуктар. Баскетбол ойынның
мұғалімге ысқырық, смайликтар.
Сабақтың
соңы
10 минут
Сабақтың соңында оұушылар рефлексия жасайды:
- Не білдім, не үйрендім
- Не түсініксіз
- Әлі де жұмыс жасау керек
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz