Сабақ мақсаттары. Сабақтың басы

Дене шынықтыру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Мектеп: №7 орта мектеп: Мектеп: №7 орта мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Күні:9. 10. 2020
Мектеп: №7 орта мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Нұрай Айжан Оңалбайқызы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сынып: 2
Мектеп: №7 орта мектеп:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ тақырыбы
Мектеп: №7 орта мектеп: Жұптық және топтық ойындар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: №7 орта мектеп: 2. 1. 3. 1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ мақсаттары
Мектеп: №7 орта мектеп: Шағын диапазондағы денежаттығуларының құрылымдық идеяларының тактикалары мен стратегияларын бағалай және қолдана алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Бағалау

критерийлері

Мектеп: №7 орта мектеп: Оқушылар шағын диапазондағы денежаттығуларының құрылымдық идеяларының тактикалары мен стратегияларын біледі және сипаттай алады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: №7 орта мектеп:

Оқушылар орындай алады: Адамның денсаулығы мен физикалық жай-күйін жақсартуға дене белсенділігі қалай көмектесе алатынын. талқылай алады.

Пән лексикасы және терминология:

• ойын-шабуыл, артық жүк тиелген ойындар, бейімделген ойындар

• пас, жалтару, жүгіру, лақтыру, басып алу

• жол-жөнекей ұстау, белгілеу, құлпы

• шабуылдаушы, қорғаушы, қарсыласы

• ұпайлар, мақсаттары, қағидалары

• бірлескен жұмыс

• допты меңгеру, допты жоғалтып алу

• әзірлеу, жасау

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Пәнаралық

байланыстар

Мектеп: №7 орта мектеп: Дене және денсаулық ғылымдарымен байланыс, қауіпсіздік, салмақ/ағым динамикасы. .
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Бастапқы білім
Мектеп: №7 орта мектеп: Оқушылар үй мен мектеп бағдарламасынан тыс, сондай-ақ алдыңғы бөлімдер мен сыныптарда алынған меншікті негізгі қарым-қатынас дағдылары мен қозғалыс дағдыларын дамыта алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері
Мектеп: №7 орта мектеп: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың

басы

10 минут

Мектеп: №7 орта мектеп:

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.

Сәлемдескеннен соң, оқушылармен келесі сұрақтарды талдайды:

- спорттық ойындарда қандай түрлерін білесіңдер?

- ойын тактикасы не екенін білесіңдер ме?

- ойын стратегиясы не екенін білесіңдер ме?

Әріқарай мұғалім сабақтың тақырыбын айтады: «Ойындағы жеке және командалық әрекеттер».

Мұғалім оқушылардың өздеріне оқу мақсаттарынан жетістік критерийлерін шығаруды ұсынады, оларды дайын критерийлермен салыстыртқызады.

(Б, Ж) Мұғалім жаттығуды өткізуді ұсынады. Оқушылармен бірге көшбасшыны таңдап, дене жүктемелеріне дайындау үшін, әртүрлі бұлшықеттер топтамасына жаттығу жасатқызады.

Әр әрекет үшін үлкен бос кеңістік.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың ортасы

25 мин

Мектеп: №7 орта мектеп:

(К) Мұғалім баскетбол ойынынан үзінді көруді ұсынады (сілтеме) .

(К) Көрген бейнебаянды талқылау :

- Сары майкадағы команда шабуыл жасағанда қандай тактикалық әрекеттер жасайды?

( мұғалім ойынның нақты үзіндісін көрсетеді) .

- ақ майкалы команда қорғаныста қандай стратегиялар қолданды?

( мұғалім ойыннның нақты үзіндісін көрсетеді) .

(К, Т) Әрі қарай суреттер (1 команда баскетбол добының суреті, екінші команда волейбол добының сурет») арқылы сыныпты екі қомандаға бөледі.

Ойын үшін:

  1. «Допты 10 рет беру» (№3 қиықша) .

Тапсырмаларға дескрипторлар:

- қарсылас команда алып қоймас үшін 10 рет допты өз командаластарына беру керек

- доптьы екі қолмен жүргізуге болмайды

  1. «Пингвиндер жүгірісі» » (№4 қиықша) .

Тапсырмаларға дескрипторлар:

Әр оқушы:

- аяқтын ортасына баскетбол добын қыстырады

- баскетбол қалқанын айналып келеді

- жүгіріп өткен қатысушылар лектің соңына тұрады.

(К) Мұғалім ойынды талқылауды ұсынады.

- ойын барысында қандай тактикалық әрекеттер қолдандыңдар?

- қандай стратегиялар қолдандыңдар?

- ойын жағдайында барлығы жүзеге асты ма?

-ойын барысында қандай қиындыққа тап болдыңдар?

(К, Қ) Әрі қарай мұғалім командаларға ойын барысында «қарсыластарының» қолданған тактикалық әрекеттері мен стратегияларына қалыптастырушы бағалау жүргізуді сұрайды.

ФБ смайликтар арқылы орындалады: (өте жақсы - көнілді, жақсы - күлімсүреп, нашар - жылайтын) .

Әр әрекет үшін үлкен бос кеңістік.

Ноутбуктар. Баскетбол ойынның

мұғалімге ысқырық, смайликтар.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың

соңы

10 минут

Мектеп: №7 орта мектеп:

Сабақтың соңында оұушылар рефлексия жасайды:

  • Не білдім, не үйрендім
  • Не түсініксіз
  • Әлі де жұмыс жасау керек
Стикерлер, маркерлер, қаламсаптар.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Дифференциалды оқыту: - көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? -кабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Мектеп: №7 орта мектеп: Бағалау: - оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс: - денсаулық және қауіпсіздік ережелері. - АКТ. - құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Топтық және командалық жұмыстар қолдану арқылы үлгерімі жақсы

Ұқсас жұмыстар
Шығармашылық жұмыстың атауы
Сабақ мақсаттары. Қартқожаның туған жері
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Әрқайсысының қолында доп
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Қисық сызықты қозғалыс
Дауыссыз дыбыс түрлері
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz