Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Антропогендік факторлар
Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: Физикалық
география
Мектеп: №50 Абай атындағы орта мектебі КММ
Күні: 29.01.2021 ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжәлі Олжас
Сынып: 9 <<А>>
Қатысқандар саны: 15
Қатыспағандар саны: 0
:
Сабақтың тақырыбы
Табиғат кешендеріне әсер ететін антропогендік факторлар;
Антропогендік ландшафттарды жақсарту жолдары:
Сабақтың оқу мақсаттары
9.3.5.3 жергілікті компонент негізінде антропогендік факторлардың табиғат кешендеріне әсерін зерттейді
9.3.5.4 анторпогендік ландшафтарды жақсарту жолдарын ұсынады:рекультивация , мелиорация , ландшафтық дизайн
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: рекультивация ,мелиорация,
ландшафт ұғымын анықтау .
Оқушылардың басым бөлігі: антропогендік ландшафтарды жақсарту жолдарын ұсыну.
Кейбір оқушылар: антропогендік ландшафтың жүргізіліп жатқан
жұмыстарына баға беру.
Бағалау критерийі
Рекультивация ,мелиорация,ландшафт ұғымын анықтайды.
Антропогендік ландшафты жетілдіру жолдарын ұсынады.
Антропогендік ландшафтың жүргізіліп жатқан жұмыстарына баға береді
Тілдік мақсаттар
Оқылым :Мәтінді оқи отырып антропогендік ландшафты еске түсіреді.
Тыңдалым :Бейнематериалдарды көре отырып оқушылар бір- бірінің пікірлерін тыңдайды ,пікір алмасады .
Айтылым, жазылым : Мәтіндегі терминдерге ауызша немесе жазбаша сипаттайды .
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
рекультивация , мелиорация , ландшафт дизайн
Диалогқа жазылымға қажетті сөз тіркестер:
- Мелиорация дегеніміз не?...
-Рекультивация...
-Ландшафты дизайн...
Құндылықтарға баулу
Мәңгілік Ел идеясының <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығын негізінде жүзеше асады .
Еңбек және шығармашылық ,ынтымақтастық ,өмір бойы білім алуға баулу .
Пәнаралық байланыс
Экология - қала көшелеріндегі әр түрлі ағаштардың дизайны
Алдыңғы білім
9.3.5.3 жергілікті компонент негізінде антропогендік факторлардың табиғат кешендеріне әсерін зерттейді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер, ресурстар
Сабақтың басы
1-7 мин.
Сәлемдесу.Өткен тақырыптарға шолу жасау. Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен таныстыру. . Бағалау критерийлері мен тілдік мақсатты қарастыру
Топқа бөлу .Түстер арқылы топқа бөлу
1топ.Қызыл
2топ.Жасыл
3топ.Сары
Сурет көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын ашу .
Қандай сурет бейнеленген ?
Бұл суреттің ерекшелігі неде ?
Фото суреттер
Сабақтың ортасы
8-15 мин.
16-22 мин.
23-30 мин.
31-36 мин.
1- тапсырама: Т . <<Жариялау>> әдісі
Әрбір топ берілген терминнің шешімін табады. Топ ішінен спикер шығып берілген уақыт ішінде басқа қатысушы топ алдына барып терминдерді ауызша талдап, сипаттап түсіндіреді
1топ. Антропогендік жер бедері
2 топ. Мелиорация
3 топ.Ландшафтық дизайн
Дискриптор:
-Тапсырманы топтасып орындайды.
-Оқулық мәтінін қолдана отырып терминдерді ауызша сипаттайды
2-тапсырма: Жергілікті аумақтағы антропогендік факторларды анықтау
Антропогендік факторлар
Пайдасы
Зияны
Дескриптор:Білім алушы
- Антропогендік факторлар анықтайды;
- Антропогендік факторлар пайдасын сипаттайды;
-Антропогендік факторлар зиянын талдайды:
3-тапсырма: (Ж). Антропогендік жер бедерін жетілдіру жолдарын кестеге толтырыңыздар
№
Антропогендік жер бедері
Жетілдіру жолдары
1
Ауыл шаруашылық жерлері
2
Тау-кен ұңғымалары
3
Орман шаруашылығы
Бекіту. Қалыптастырушы бағалау жұмысы.
4-тапсырма: Оқулықты пайдаланып сұрақтарға жауап бер !
Рекультивация латын тілінен аударғанда ..................... деген мағынаны білдіреді.
Антропогендік ландшафт .............. әрекетінен өзгеріске ұщырайды.
Жер бетінің адам әрекетінен өзгерген,жаңадан пайда болған жер бедері:
Жерді жақсарту мақсатында бағытталған шаралар жиынтығы:
Ауыл шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Агромәдени ландшафтыларға не жатады:
Орман шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Антропогендік ландшафтарды жетілдіру жолдары:
Дескриптор: Білім алушы
- сұрақтарға жауап береді
- сөйлемді жалғастырады
- сұрақтарды талдайды
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Сабақтың соңы
37-40 мин.
Рефлексия.
Кері байланыс: Жетістік баспалдағы:
- Жақсы түсіндім.
- Түсіндім.
- Сұрағым бар.
- Мүлдем түсінбедім.
Үй тапсырмасы: Ауыл шаруашылығындағы антропогендік факторларға сипаттама беру.
Презентация
29.01.2021 ж. Сабақ барысы
1-тапсырма: Топтық жұмыс
2-тапсырма: Жергілікті аумақтағы антропогендік факторларды анықтау
Антропогендік факторлар
Пайдасы
Зияны
Аты-жөні:
3-тапсырма: Антропогендік жер бедерін жетілдіру жолдарын кестеге толтырыңыздар
№
Антропогендік жер бедері
Жетілдіру жолдары
1
Ауыл шаруашылық жерлері
2
Тау-кен ұңғымалары
3
Орман шаруашылығы
Аты-жөні:
4-тапсырма: Оқулықты пайдаланып сұрақтарға жауап бер !
Рекультивация латын тілінен аударғанда ................................ деген мағынаны білдіреді.
Антропогендік ландшафт .......................... әрекетінен өзгеріске ұщырайды.
Жер бетінің адам әрекетінен өзгерген,жаңадан пайда болған жер бедері:
Жерді жақсарту мақсатында бағытталған шаралар жиынтығы:
Ауыл шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Агромәдени ландшафтыларға не жатады:
Орман шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Антропогендік ландшафтарды жетілдіру жолдары:
Аты-жөні:
бөлімі: Физикалық
география
Мектеп: №50 Абай атындағы орта мектебі КММ
Күні: 29.01.2021 ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжәлі Олжас
Сынып: 9 <<А>>
Қатысқандар саны: 15
Қатыспағандар саны: 0
:
Сабақтың тақырыбы
Табиғат кешендеріне әсер ететін антропогендік факторлар;
Антропогендік ландшафттарды жақсарту жолдары:
Сабақтың оқу мақсаттары
9.3.5.3 жергілікті компонент негізінде антропогендік факторлардың табиғат кешендеріне әсерін зерттейді
9.3.5.4 анторпогендік ландшафтарды жақсарту жолдарын ұсынады:рекультивация , мелиорация , ландшафтық дизайн
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: рекультивация ,мелиорация,
ландшафт ұғымын анықтау .
Оқушылардың басым бөлігі: антропогендік ландшафтарды жақсарту жолдарын ұсыну.
Кейбір оқушылар: антропогендік ландшафтың жүргізіліп жатқан
жұмыстарына баға беру.
Бағалау критерийі
Рекультивация ,мелиорация,ландшафт ұғымын анықтайды.
Антропогендік ландшафты жетілдіру жолдарын ұсынады.
Антропогендік ландшафтың жүргізіліп жатқан жұмыстарына баға береді
Тілдік мақсаттар
Оқылым :Мәтінді оқи отырып антропогендік ландшафты еске түсіреді.
Тыңдалым :Бейнематериалдарды көре отырып оқушылар бір- бірінің пікірлерін тыңдайды ,пікір алмасады .
Айтылым, жазылым : Мәтіндегі терминдерге ауызша немесе жазбаша сипаттайды .
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
рекультивация , мелиорация , ландшафт дизайн
Диалогқа жазылымға қажетті сөз тіркестер:
- Мелиорация дегеніміз не?...
-Рекультивация...
-Ландшафты дизайн...
Құндылықтарға баулу
Мәңгілік Ел идеясының <<Жалпыға бірдей еңбек қоғамы>> құндылығын негізінде жүзеше асады .
Еңбек және шығармашылық ,ынтымақтастық ,өмір бойы білім алуға баулу .
Пәнаралық байланыс
Экология - қала көшелеріндегі әр түрлі ағаштардың дизайны
Алдыңғы білім
9.3.5.3 жергілікті компонент негізінде антропогендік факторлардың табиғат кешендеріне әсерін зерттейді.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер, ресурстар
Сабақтың басы
1-7 мин.
Сәлемдесу.Өткен тақырыптарға шолу жасау. Оқушыларды жаңа сабақ тақырыбымен таныстыру. . Бағалау критерийлері мен тілдік мақсатты қарастыру
Топқа бөлу .Түстер арқылы топқа бөлу
1топ.Қызыл
2топ.Жасыл
3топ.Сары
Сурет көру арқылы жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын ашу .
Қандай сурет бейнеленген ?
Бұл суреттің ерекшелігі неде ?
Фото суреттер
Сабақтың ортасы
8-15 мин.
16-22 мин.
23-30 мин.
31-36 мин.
1- тапсырама: Т . <<Жариялау>> әдісі
Әрбір топ берілген терминнің шешімін табады. Топ ішінен спикер шығып берілген уақыт ішінде басқа қатысушы топ алдына барып терминдерді ауызша талдап, сипаттап түсіндіреді
1топ. Антропогендік жер бедері
2 топ. Мелиорация
3 топ.Ландшафтық дизайн
Дискриптор:
-Тапсырманы топтасып орындайды.
-Оқулық мәтінін қолдана отырып терминдерді ауызша сипаттайды
2-тапсырма: Жергілікті аумақтағы антропогендік факторларды анықтау
Антропогендік факторлар
Пайдасы
Зияны
Дескриптор:Білім алушы
- Антропогендік факторлар анықтайды;
- Антропогендік факторлар пайдасын сипаттайды;
-Антропогендік факторлар зиянын талдайды:
3-тапсырма: (Ж). Антропогендік жер бедерін жетілдіру жолдарын кестеге толтырыңыздар
№
Антропогендік жер бедері
Жетілдіру жолдары
1
Ауыл шаруашылық жерлері
2
Тау-кен ұңғымалары
3
Орман шаруашылығы
Бекіту. Қалыптастырушы бағалау жұмысы.
4-тапсырма: Оқулықты пайдаланып сұрақтарға жауап бер !
Рекультивация латын тілінен аударғанда ..................... деген мағынаны білдіреді.
Антропогендік ландшафт .............. әрекетінен өзгеріске ұщырайды.
Жер бетінің адам әрекетінен өзгерген,жаңадан пайда болған жер бедері:
Жерді жақсарту мақсатында бағытталған шаралар жиынтығы:
Ауыл шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Агромәдени ландшафтыларға не жатады:
Орман шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Антропогендік ландшафтарды жетілдіру жолдары:
Дескриптор: Білім алушы
- сұрақтарға жауап береді
- сөйлемді жалғастырады
- сұрақтарды талдайды
Презентация
Презентация
Презентация
Презентация
Сабақтың соңы
37-40 мин.
Рефлексия.
Кері байланыс: Жетістік баспалдағы:
- Жақсы түсіндім.
- Түсіндім.
- Сұрағым бар.
- Мүлдем түсінбедім.
Үй тапсырмасы: Ауыл шаруашылығындағы антропогендік факторларға сипаттама беру.
Презентация
29.01.2021 ж. Сабақ барысы
1-тапсырма: Топтық жұмыс
2-тапсырма: Жергілікті аумақтағы антропогендік факторларды анықтау
Антропогендік факторлар
Пайдасы
Зияны
Аты-жөні:
3-тапсырма: Антропогендік жер бедерін жетілдіру жолдарын кестеге толтырыңыздар
№
Антропогендік жер бедері
Жетілдіру жолдары
1
Ауыл шаруашылық жерлері
2
Тау-кен ұңғымалары
3
Орман шаруашылығы
Аты-жөні:
4-тапсырма: Оқулықты пайдаланып сұрақтарға жауап бер !
Рекультивация латын тілінен аударғанда ................................ деген мағынаны білдіреді.
Антропогендік ландшафт .......................... әрекетінен өзгеріске ұщырайды.
Жер бетінің адам әрекетінен өзгерген,жаңадан пайда болған жер бедері:
Жерді жақсарту мақсатында бағытталған шаралар жиынтығы:
Ауыл шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Агромәдени ландшафтыларға не жатады:
Орман шаруашылығындағы антропогендік факторлар:
Антропогендік ландшафтарды жетілдіру жолдары:
Аты-жөні:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz