Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыны түгендеу
Мектеп: Саттар Ерубаев атындағы №24 ІТ мектеп - лицей Тексерілді_________________ Пәні: Алгебра және анализ бастамалары
Бөлім
Комплекс сандар
Күні
11.01.2021 ж
Пән мұғалімі
Утемалиева Ғалиябану Скакқызы
Сынып
11 А, 11 Ә
Сабақтың тақырыбы
Жорамал сандар. Комплекс сандар анықтамасы
Сабақтың мақсаты
11.1.1.1-комплекс санның және модулінің анықтамаларын білу;
11.1.1.3-түйіндес комплекс сандар анықтамасы мен олардың қасиеттерін білу;
Сабақтың кезеңі/уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстары
Басы
5 минут
(Ұйымдастыру кезеңі)
Оқушыны түгендеу
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын дәптерлерін алмастыру арқылы тексеру
Әр есеп 1 балмен бағаланады
Оқулық
Негізгі бөлім
Тақырыпты ашу
10 минут
Әр есеп 1 балмен бағаланады
(Тапсырма деңгейлік тапсырма)
Таратпа қағаздары
Топтық жұмыс
10 минут
Топтық жұмыс бағаланады
Таратпа қағаздары
Жұптық жұмыс
8 минут
Мұғалім кестені толтырып көрсетеді
Жұппен отырып кестені толтырады
Жұптық жұмыс бағаланады
Таратпа қағаздар оқулық
Жеке жұмыс
5 минут
Оқушыларға жеке жұмыс таратып, орындалаған жұмысты тексеріп бағалау
Әр есепке 1 баллдан беріледі
Таратпа қағаздары
Соңы
2 минут
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындайды
Әр есепке 1 балл ала алады
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқшыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау жұмыстары
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы: нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізеді ме?
Жеткізбесе неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізіледі ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге қөңіл бөлу қажет?
Бөлім
Комплекс сандар
Күні
11.01.2021 ж
Пән мұғалімі
Утемалиева Ғалиябану Скакқызы
Сынып
11 А, 11 Ә
Сабақтың тақырыбы
Жорамал сандар. Комплекс сандар анықтамасы
Сабақтың мақсаты
11.1.1.1-комплекс санның және модулінің анықтамаларын білу;
11.1.1.3-түйіндес комплекс сандар анықтамасы мен олардың қасиеттерін білу;
Сабақтың кезеңі/уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстары
Басы
5 минут
(Ұйымдастыру кезеңі)
Оқушыны түгендеу
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын тексеру
Үй тапсырмасын дәптерлерін алмастыру арқылы тексеру
Әр есеп 1 балмен бағаланады
Оқулық
Негізгі бөлім
Тақырыпты ашу
10 минут
Әр есеп 1 балмен бағаланады
(Тапсырма деңгейлік тапсырма)
Таратпа қағаздары
Топтық жұмыс
10 минут
Топтық жұмыс бағаланады
Таратпа қағаздары
Жұптық жұмыс
8 минут
Мұғалім кестені толтырып көрсетеді
Жұппен отырып кестені толтырады
Жұптық жұмыс бағаланады
Таратпа қағаздар оқулық
Жеке жұмыс
5 минут
Оқушыларға жеке жұмыс таратып, орындалаған жұмысты тексеріп бағалау
Әр есепке 1 баллдан беріледі
Таратпа қағаздары
Соңы
2 минут
Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасын орындайды
Әр есепке 1 балл ала алады
Оқулық
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқшыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау жұмыстары
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы: нұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия: Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізеді ме?
Жеткізбесе неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізіледі ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге қөңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz