Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтардың тапсырмаларды көрсетуі
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:
Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: Өнер
Бөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер
Күні:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Тақырып:
Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы неде?
Оқыту мақсаты
3.3.1.2 тарих пен мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.
Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер)
Барлық оқушылар:
ескерткіштің не үшін қажет екенін біледі;
кейбір тарихи және мәдени ескерткіштерге сипаттама береді.
Көптеген оқушылар: өзінің кіші Отанындағы сәулет және мүсін ескерткіштерін атайды.
Кейбір оқушылар:
сыныптастарына өзінің қаласы (ауылы) бойынша ойша экскурсия жасайды;
<<Жер бетіндегі тарихи және мәдени ескерткіштер сақталуы үшін мен не істей аламын?>>, ескерткіштерді вандализмнен, соның ішінде, ғимараттың қабырғасына граффитти жағып - жазулар жазып немесе суреттер салып кетуден қалай қорғау керек деген жадынаманы құрастырады.
Тілдік мақсаты
Оқушылар:
- сұрақтың жауабын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алынған ақпараттарды қолданады.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ес, ескерткіш, өткенге құрмет.
Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер
Ескерткіштер еліміздің тарихына деген құрметке тәрбиелейді. Ескерткіштер бізді өткен күндермен байланыстырады.
Талқыланатын мәселелер:
Ескерткіштер не үшін керек?
Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері бар?
- Қалаңда (ауылыңда) қандай тарихи және мәдени ескерткіштер бар?
Жазылым:
тарихи және мәдени ескерткіштердің біріне сипаттама беру.
Алдыңғы білімдер
Менің туған қалам (ауылым)
Сабақтың жоспары
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ой қозғау
(Ұ, Ж) Балалармен бірге сабақтың тақырыбын анықтаймыз: <<Тарихи және мәдени ескерткіштерді не үшін сақтау керек?>>
Сабақтың мақсаттарын атаймыз:
тарихи және мәдени ескерткіштердің түрлері жайында білеміз;
ескерткіштерге ұқыптылықпен қараудың жадынамасын құрастыруды үйренеміз.
Жаңа сабақ
Оқулықтағы мәтінді оқимыз және тапсырманы орындаймыз:
Мұғалім: Иллюстрацияларды қарап шығыңдар және мына сұраққа жауап беріңдер? Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері болады?
Оқулықтағы иллюстрацияларда мүсін, ғимарат, ескерткіш, ежелгі қаланың қираған орны, петроглифтер (тасқа қашалып салынған суреттер), мәңгілік алау бейнеленген.
Бұл ескерткіштерге қарап біз нені түсінеміз?
Оқушылардың жауаптары.
Мұғалім: Алдарыңдағы Түркістан, Алматы, Орал, Семей қалаларындағы, Алматы облысындағы тарихи және мәдени ескерткіштер. Қай ескерткіш сендерге таныс, атап шығыңдар.
Жауаптары:
Түркістандағы Қожа Ахмет Ясауи кесенесі;
Оралдағы облыстық өлкетану мұражайы (бұрынғы орыс-қазақ қолөнер мектебі);
Алматы облысындағы Тамғалы шатқалындағы петроглифтер (тасқа қашалып салынған суреттер);
Семей қаласындағы мешіттің ғимараты;
Алматыдағы Вознесенский шіркеуі.
Электронды қосымшадан слайд-презентацияны көру (тапсырмаға дейін).
(Т) Оқулықтағы тапсырмалар бойынша топпен жұмыс жасау:
1-топ
Өздеріңді экскурсия жетекшісімін деп елестетіңдер. Сыныптастарыңа өзіңнің қалаң (ауылың)
Оқулық Оқулық
Электронды қосымша Топқа арналған
тапсырмалары бар парақтар
бойынша ойша экскурсия жаса.
Мына сұрақтар бойынша әңгіме дайындаңдар:
Біздің қаламызға (ауылымызға) қанша жыл?
Өлкеміздегі қандай тарихи орындарды білесіңдер? Олар тарихтың қай кезеңі жайлы ақпарат береді?
Біздің қаламызда (ауылымызда) ескі заманнан қалған ғимараттар сақталған ба?
Олардың ішінде ең ескісі қайсысы?
Біздің ауылымызда (қаламызда) қандай ескерткіштер бар? Олар кімнің құрметіне немесе қандай оқиғаға байланысты тұрғызылған?
2-топ
<<Менің сүйікті ескерткішім>> тақырыбында эссе жазыңдар.
Кез келген ескерткішті таңда (ауылыңдағы, қалаңдағы, еліміздегі). Бұл ескерткіш саған несімен ұнайды, соған қатысты 7-8 сөйлем жаз.
3-топ
Баяғыда бір данышпан <<Ескерткіш тұрғызған адам болашақты ойлайды>> деп айтқан екен. Сендер данышпанның пікірімен келісесіңдер ме? Дәлелдеріңді келтіріңдер.
4-топ
Жер бетіндегі тарихи және мәдени ескерткіштер сақталуы үшін мен не істей аламын?>> жадынамасын құрастырыңдар.
Топтардың тапсырмаларды көрсетуі.
ҚБ <<Өнеге ал>> қорытынды стратегиясы. Сабақта біліп-үйренгеніңнен болашақта сенің өміріңе өнеге болатындай қорытынды шығар.
Өзін-өзі тексеру үшін электронды қосымшадан тапсырма орындау.
1-топқа:
туған қаланың
(ауылдың) көрнекті жерлері
иллюстрациялар
2-топқа: эссе
жазуға арналған парақтар
3 және 4-топтарға: Дәлелдерді және жадынамаларды
жазуға арналған ватман парақтары Электронды
қосымша
Рефлексия
Тарихи және мәдени ескерткіштерді не үшін сақтау керектігіне кем дегенде үш себеп жазыңдар.
Оқушылардың жауаптары
Мұғалім: Тарихты ұмытпаңдар, ата-бабаларың туралы естеліктерді жоғалтпаңдар, ата- аналарыңды, Отанды жақсы көріңдер, құрметтеңдер. Сол кезде ғана сендерді ұмытпай, сендерге құрмет көрсететін саналы ұрпақты тәрбиелей аласыңдар.
ҚБ <<Үш жағымды сәт>> стратегиясы. Оқушыларға сабақтың барысында орын алған үш жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған үш жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады.
Дәптер
Үй тапсырмасы
Таңдау бойынша тапсырманы орындаңдар:
Дәптер
С.1. Тарихи-мәдени ескерткіштерді қорғауға қатысты өзіңнің 2-3 ұсыныстарыңды жаз.
С.2. Ескерткіштерді сақтау үшін оларды вандализмнен қорғау керек. Вандализм дегеніміз -
адамдардың ескерткіштерді қасақана қиратуы, бүлдіруі. Вандализмнің бір түрі - қабырғаларға граффити жағып, жазулар жазып, суреттер салып тастау.
Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:
Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: Өнер
Бөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер
Күні:
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Тақырып:
Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы неде?
Оқыту мақсаты
3.3.1.2 тарих пен мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.
Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер)
Барлық оқушылар:
ескерткіштің не үшін қажет екенін біледі;
кейбір тарихи және мәдени ескерткіштерге сипаттама береді.
Көптеген оқушылар: өзінің кіші Отанындағы сәулет және мүсін ескерткіштерін атайды.
Кейбір оқушылар:
сыныптастарына өзінің қаласы (ауылы) бойынша ойша экскурсия жасайды;
<<Жер бетіндегі тарихи және мәдени ескерткіштер сақталуы үшін мен не істей аламын?>>, ескерткіштерді вандализмнен, соның ішінде, ғимараттың қабырғасына граффитти жағып - жазулар жазып немесе суреттер салып кетуден қалай қорғау керек деген жадынаманы құрастырады.
Тілдік мақсаты
Оқушылар:
- сұрақтың жауабын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алынған ақпараттарды қолданады.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ес, ескерткіш, өткенге құрмет.
Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер
Ескерткіштер еліміздің тарихына деген құрметке тәрбиелейді. Ескерткіштер бізді өткен күндермен байланыстырады.
Талқыланатын мәселелер:
Ескерткіштер не үшін керек?
Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері бар?
- Қалаңда (ауылыңда) қандай тарихи және мәдени ескерткіштер бар?
Жазылым:
тарихи және мәдени ескерткіштердің біріне сипаттама беру.
Алдыңғы білімдер
Менің туған қалам (ауылым)
Сабақтың жоспары
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ой қозғау
(Ұ, Ж) Балалармен бірге сабақтың тақырыбын анықтаймыз: <<Тарихи және мәдени ескерткіштерді не үшін сақтау керек?>>
Сабақтың мақсаттарын атаймыз:
тарихи және мәдени ескерткіштердің түрлері жайында білеміз;
ескерткіштерге ұқыптылықпен қараудың жадынамасын құрастыруды үйренеміз.
Жаңа сабақ
Оқулықтағы мәтінді оқимыз және тапсырманы орындаймыз:
Мұғалім: Иллюстрацияларды қарап шығыңдар және мына сұраққа жауап беріңдер? Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері болады?
Оқулықтағы иллюстрацияларда мүсін, ғимарат, ескерткіш, ежелгі қаланың қираған орны, петроглифтер (тасқа қашалып салынған суреттер), мәңгілік алау бейнеленген.
Бұл ескерткіштерге қарап біз нені түсінеміз?
Оқушылардың жауаптары.
Мұғалім: Алдарыңдағы Түркістан, Алматы, Орал, Семей қалаларындағы, Алматы облысындағы тарихи және мәдени ескерткіштер. Қай ескерткіш сендерге таныс, атап шығыңдар.
Жауаптары:
Түркістандағы Қожа Ахмет Ясауи кесенесі;
Оралдағы облыстық өлкетану мұражайы (бұрынғы орыс-қазақ қолөнер мектебі);
Алматы облысындағы Тамғалы шатқалындағы петроглифтер (тасқа қашалып салынған суреттер);
Семей қаласындағы мешіттің ғимараты;
Алматыдағы Вознесенский шіркеуі.
Электронды қосымшадан слайд-презентацияны көру (тапсырмаға дейін).
(Т) Оқулықтағы тапсырмалар бойынша топпен жұмыс жасау:
1-топ
Өздеріңді экскурсия жетекшісімін деп елестетіңдер. Сыныптастарыңа өзіңнің қалаң (ауылың)
Оқулық Оқулық
Электронды қосымша Топқа арналған
тапсырмалары бар парақтар
бойынша ойша экскурсия жаса.
Мына сұрақтар бойынша әңгіме дайындаңдар:
Біздің қаламызға (ауылымызға) қанша жыл?
Өлкеміздегі қандай тарихи орындарды білесіңдер? Олар тарихтың қай кезеңі жайлы ақпарат береді?
Біздің қаламызда (ауылымызда) ескі заманнан қалған ғимараттар сақталған ба?
Олардың ішінде ең ескісі қайсысы?
Біздің ауылымызда (қаламызда) қандай ескерткіштер бар? Олар кімнің құрметіне немесе қандай оқиғаға байланысты тұрғызылған?
2-топ
<<Менің сүйікті ескерткішім>> тақырыбында эссе жазыңдар.
Кез келген ескерткішті таңда (ауылыңдағы, қалаңдағы, еліміздегі). Бұл ескерткіш саған несімен ұнайды, соған қатысты 7-8 сөйлем жаз.
3-топ
Баяғыда бір данышпан <<Ескерткіш тұрғызған адам болашақты ойлайды>> деп айтқан екен. Сендер данышпанның пікірімен келісесіңдер ме? Дәлелдеріңді келтіріңдер.
4-топ
Жер бетіндегі тарихи және мәдени ескерткіштер сақталуы үшін мен не істей аламын?>> жадынамасын құрастырыңдар.
Топтардың тапсырмаларды көрсетуі.
ҚБ <<Өнеге ал>> қорытынды стратегиясы. Сабақта біліп-үйренгеніңнен болашақта сенің өміріңе өнеге болатындай қорытынды шығар.
Өзін-өзі тексеру үшін электронды қосымшадан тапсырма орындау.
1-топқа:
туған қаланың
(ауылдың) көрнекті жерлері
иллюстрациялар
2-топқа: эссе
жазуға арналған парақтар
3 және 4-топтарға: Дәлелдерді және жадынамаларды
жазуға арналған ватман парақтары Электронды
қосымша
Рефлексия
Тарихи және мәдени ескерткіштерді не үшін сақтау керектігіне кем дегенде үш себеп жазыңдар.
Оқушылардың жауаптары
Мұғалім: Тарихты ұмытпаңдар, ата-бабаларың туралы естеліктерді жоғалтпаңдар, ата- аналарыңды, Отанды жақсы көріңдер, құрметтеңдер. Сол кезде ғана сендерді ұмытпай, сендерге құрмет көрсететін саналы ұрпақты тәрбиелей аласыңдар.
ҚБ <<Үш жағымды сәт>> стратегиясы. Оқушыларға сабақтың барысында орын алған үш жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған үш жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады.
Дәптер
Үй тапсырмасы
Таңдау бойынша тапсырманы орындаңдар:
Дәптер
С.1. Тарихи-мәдени ескерткіштерді қорғауға қатысты өзіңнің 2-3 ұсыныстарыңды жаз.
С.2. Ескерткіштерді сақтау үшін оларды вандализмнен қорғау керек. Вандализм дегеніміз -
адамдардың ескерткіштерді қасақана қиратуы, бүлдіруі. Вандализмнің бір түрі - қабырғаларға граффити жағып, жазулар жазып, суреттер салып тастау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz