Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Сынып:

Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: Өнер

Бөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып::

Күні:

Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: ӨнерБөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып::

Тақырып:

Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: ӨнерБөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер:

Тарихи және мәдени ескерткіштерді қорғаудың маңызы неде?

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып::

Оқыту мақсаты

Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: ӨнерБөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер:

3. 3. 1. 2 тарих пен мәдениет ескерткіштерін сақтау маңыздылығын түсіндіру.

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып::

Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер)

Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: ӨнерБөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер:

Барлық оқушылар:

  • ескерткіштің не үшін қажет екенін біледі;
  • кейбір тарихи және мәдени ескерткіштерге сипаттама береді.

Көптеген оқушылар: өзінің кіші Отанындағы сәулет және мүсін ескерткіштерін атайды.

Кейбір оқушылар:

  • сыныптастарына өзінің қаласы (ауылы) бойынша ойша экскурсия жасайды;
  • «Жер бетіндегі тарихи және мәдени ескерткіштер сақталуы үшін мен не істей аламын?», ескерткіштерді вандализмнен, соның ішінде, ғимараттың қабырғасына граффитти жағып - жазулар жазып немесе суреттер салып кетуден қалай қорғау керек деген жадынаманы құрастырады.
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні: Сынып::

Тілдік мақсаты

Пән: Дүниетану №21 сабақ Ортақ тақырып: ӨнерБөлімше: Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер:

Оқушылар:

- сұрақтың жауабын нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алынған ақпараттарды қолданады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Ес, ескерткіш, өткенге құрмет.

Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер

Ескерткіштер еліміздің тарихына деген құрметке тәрбиелейді. Ескерткіштер бізді өткен күндермен байланыстырады.

Талқыланатын мәселелер:

  • Ескерткіштер не үшін керек?
  • Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері бар?

- Қалаңда (ауылыңда) қандай тарихи және мәдени ескерткіштер бар?

Жазылым:

тарихи және мәдени ескерткіштердің біріне сипаттама беру.

:

Алдыңғы білімдер

- Қалаңда (ауылыңда) қандай тарихи және мәдени ескерткіштер бар?Жазылым:тарихи және мәдени ескерткіштердің біріне сипаттама беру.:

Менің туған қалам (ауылым)

:

Сабақтың жоспары

:

Сабақ кезеңдері

- Қалаңда (ауылыңда) қандай тарихи және мәдени ескерткіштер бар?Жазылым:тарихи және мәдени ескерткіштердің біріне сипаттама беру.:

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

:

Ой қозғау

- Қалаңда (ауылыңда) қандай тарихи және мәдени ескерткіштер бар?Жазылым:тарихи және мәдени ескерткіштердің біріне сипаттама беру.:

(Ұ, Ж) Балалармен бірге сабақтың тақырыбын анықтаймыз: «Тарихи және мәдени ескерткіштерді не үшін сақтау керек?»

Сабақтың мақсаттарын атаймыз:

  • тарихи және мәдени ескерткіштердің түрлері жайында білеміз;
  • ескерткіштерге ұқыптылықпен қараудың жадынамасын құрастыруды үйренеміз.
:

Жаңа сабақ

- Қалаңда (ауылыңда) қандай тарихи және мәдени ескерткіштер бар?Жазылым:тарихи және мәдени ескерткіштердің біріне сипаттама беру.:

Оқулықтағы мәтінді оқимыз және тапсырманы орындаймыз :

Мұғалім: Иллюстрацияларды қарап шығыңдар және мына сұраққа жауап беріңдер? Тарихи және мәдени ескерткіштердің қандай түрлері болады?

Оқулықтағы иллюстрацияларда мүсін, ғимарат, ескерткіш, ежелгі қаланың қираған орны, петроглифтер (тасқа қашалып салынған суреттер), мәңгілік алау бейнеленген.

Бұл ескерткіштерге қарап біз нені түсінеміз?

Оқушылардың жауаптары.

Мұғалім: Алдарыңдағы Түркістан, Алматы, Орал, Семей қалаларындағы, Алматы облысындағы тарихи және мәдени ескерткіштер. Қай ескерткіш сендерге таныс, атап шығыңдар.

Жауаптары:

  • Түркістандағы Қожа Ахмет Ясауи кесенесі;
  • Оралдағы облыстық өлкетану мұражайы (бұрынғы орыс-қазақ қолөнер мектебі) ;
  • Алматы облысындағы Тамғалы шатқалындағы петроглифтер (тасқа қашалып салынған суреттер) ;
  • Семей қаласындағы мешіттің ғимараты;
  • Алматыдағы Вознесенский шіркеуі.

Электронды қосымшадан слайд-презентацияны көру (тапсырмаға дейін) .

(Т) Оқулықтағы тапсырмалар бойынша топпен жұмыс жасау:

1-топ

Өздеріңді экскурсия жетекшісімін деп елестетіңдер. Сыныптастарыңа өзіңнің қалаң (ауылың)

Оқулық Оқулық

Электронды қосымша Топқа арналған

тапсырмалары бар парақтар

бойынша ойша экскурсия жаса.

Мына сұрақтар бойынша әңгіме дайындаңдар:

  • Біздің қаламызға (ауылымызға) қанша жыл?
  • Өлкеміздегі қандай тарихи орындарды білесіңдер? Олар тарихтың қай кезеңі жайлы ақпарат береді?
  • Біздің қаламызда (ауылымызда) ескі заманнан қалған ғимараттар сақталған ба?
  • Олардың ішінде ең ескісі қайсысы?
  • Біздің ауылымызда (қаламызда) қандай ескерткіштер бар? Олар кімнің құрметіне немесе қандай оқиғаға байланысты тұрғызылған?

2-топ

«Менің сүйікті ескерткішім» тақырыбында эссе жазыңдар.

Кез келген ескерткішті таңда (ауылыңдағы, қалаңдағы, еліміздегі) . Бұл ескерткіш саған несімен ұнайды, соған қатысты 7-8 сөйлем жаз.

3-топ

Баяғыда бір данышпан «Ескерткіш тұрғызған адам болашақты ойлайды» деп айтқан екен. Сендер данышпанның пікірімен келісесіңдер ме? Дәлелдеріңді келтіріңдер.

4-топ

Жер бетіндегі тарихи және мәдени ескерткіштер сақталуы үшін мен не істей аламын?» жадынамасын құрастырыңдар.

Топтардың тапсырмаларды көрсетуі.

ҚБ «Өнеге ал» қорытынды стратегиясы. Сабақта біліп-үйренгеніңнен болашақта сенің өміріңе өнеге болатындай қорытынды шығар.

Өзін-өзі тексеру үшін электронды қосымшадан тапсырма орындау.

1-топқа:

туған қаланың

(ауылдың) көрнекті жерлері

иллюстрациялар

2-топқа: эссе

жазуға арналған парақтар

3 және 4-топтарға: Дәлелдерді және жадынамаларды

жазуға арналған ватман парақтары Электронды

қосымша

:

Рефлексия

бойынша ойша экскурсия жаса.Мына сұрақтар бойынша әңгіме дайындаңдар:Біздің қаламызға (ауылымызға) қанша жыл?Өлкеміздегі қандай тарихи орындарды білесіңдер? Олар тарихтың қай кезеңі жайлы ақпарат береді?Біздің қаламызда (ауылымызда) ескі заманнан қалған ғимараттар сақталған ба?Олардың ішінде ең ескісі қайсысы?Біздің ауылымызда (қаламызда) қандай ескерткіштер бар? Олар кімнің құрметіне немесе қандай оқиғаға байланысты тұрғызылған?2-топ«Менің сүйікті ескерткішім» тақырыбында эссе жазыңдар.Кез келген ескерткішті таңда (ауылыңдағы, қалаңдағы, еліміздегі) . Бұл ескерткіш саған несімен ұнайды, соған қатысты 7-8 сөйлем жаз.3-топБаяғыда бір данышпан «Ескерткіш тұрғызған адам болашақты ойлайды» деп айтқан екен. Сендер данышпанның пікірімен келісесіңдер ме? Дәлелдеріңді келтіріңдер.4-топЖер бетіндегі тарихи және мәдени ескерткіштер сақталуы үшін мен не істей аламын?» жадынамасын құрастырыңдар.Топтардың тапсырмаларды көрсетуі.ҚБ «Өнеге ал» қорытынды стратегиясы.Сабақта біліп-үйренгеніңнен болашақта сенің өміріңе өнеге болатындай қорытынды шығар.Өзін-өзі тексеру үшін электронды қосымшадан тапсырма орындау.:

Тарихи және мәдени ескерткіштерді не үшін сақтау керектігіне кем дегенде үш себеп жазыңдар.

Оқушылардың жауаптары

Мұғалім: Тарихты ұмытпаңдар, ата-бабаларың туралы естеліктерді жоғалтпаңдар, ата- аналарыңды, Отанды жақсы көріңдер, құрметтеңдер. Сол кезде ғана сендерді ұмытпай, сендерге құрмет көрсететін саналы ұрпақты тәрбиелей аласыңдар.

ҚБ «Үш жағымды сәт» стратегиясы . Оқушыларға сабақтың барысында орын алған үш жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған үш жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады.


Ұқсас жұмыстар
Ұлы Жібек жолының Қазақстан туризмін дамытудағы маңызы және тарихи-мәдени ескерткіштерді жаңғырту
Ұлытаудың географиялық орны, табиғаты және тарихи-мәдени маңызы
Маңғыстау тарихи-мәдени мұраларын оқып-үйренудің рухани-адамгершілік тәрбиедегі маңызы
Бесікке салу дәстүрінің тарихи, тәрбиелік және мәдени маңызы
Қазақ халқындағы төрт түліктің тарихи және мәдени маңызы
Киіз үй: тарихи-мәдени маңызы және сахналық сабақ көрінісі
Көркем өнердің тарихи-мәдени маңызы мен тәрбиелік рөлі
Құрманғазы мен Дина: күй өнерінің тарихи-мәдени маңызы
Қазақ ою-өрнегінің тарихи-мәдени маңызы және заманауи қолдану перспективалары
Қазақтың киелі сандары: жеті санының мәдени-тарихи және тәрбиелік маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz