Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың техналогиясы
Сынып комплекті: 3 - 2 сыныптар
Сыныбы: 3 сынып
2 сынып
Пәні: Математика
Тақырыбы: Разрядтан екі рет аттау, көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері
1-ді санға көбейту. 0-ді санға көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларды жазбаша көбейту мен бөлудің жаңа түрімен таныстыру;
Тәрбиелік: оқушыларды әдептілік, достық, адамгершілік, эстетикалық тәрбиеге баулу;
Дамытушылық: өрнектерді баған түрінде есептеу, жазбаша көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру
-оқушыларды көбейту мен бөлудің дербес жағдайларымен таныстыру;
-оқушыларды әдептілік, достық, адамгершілік, эстетикалық тәрбиеге баулу;
-кері есептер құрастыру, ауызша есептеу және жазбаша қосу және азайту дағдыларын жетілдіру
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың техналогиясы: Дамыта оқыту техналогиясының, Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқулықпен жұмыс, мадақтау, формативтік бағалау әдістері, иллюстрация әдісі, имитация әдісі, <<Ойлану>>, <<Топтау>>, ІNSERT, <<Т кестесі>> әдістері.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, еңбекке баулу
Сабақтың көрнекілігі: білім бағалау фишкалары, бейнелі суреттер, үлестірме-таратпа қағаздары
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу
- Сәлеметсіздер ме оқушылар!
ә) Оқушыларды түгелдеу.
- Оқушылар, бүгін сабаққа түгел келдік пе?
(журналға белгі қою).
б)Оқушылардың оқу-құралдарын түгелдеу
- Қанеки, бәріміз оқу-құралдарымызды алайық!
в) Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау
- Бүгінгі сабақта біздің көңіл-күйіміздің қандай екенін білейік?
ІІ. Үй жұмысын тексеру кезеңі
Оқушылардың дәптерлерін жинап алып, екінші дәптерлерін тарату. Алған бағаларын хабарлау.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі
Оқушылар сабақты бастамас бұрын ең әуелі біз топқа бөлініп алайық.
Оқушыларға стикерлер тарату. Сол бойынша топқа бөлу.
Сонымен біз 2 топқа бөліндік. Бірінші топ <<Көбейту>>, екінші топ <<Бөлу>> тобы.
Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.
Әр топ өз тобының атауын қорғап шығуы керек. Ол үшін алдарыңда тұрған плакатты пайдаланыңдар.
ІV. Білімді тексеру кезеңі
Демек көбейту мен бөлу деген не екен балалар?
Дұрыс бұлар математикалық амалдар.
Олардың қандай қасиеттері бар?
Олардың компонетттері мен нәтижелерін атап берейіңдерші?
V.Жаңа сабақты баяндау кезеңі
Күннің ретін, тақырыпты хабарлау
ІNSERT әдісі
Әр топ кестені толтырып, жауаптарын оқып шығады.
Ү - <<білемін>>
- - <<мен үшін түсініксіз>>
+ - <<мен үшін жаңа ақпарат>>
? - <<мені таң қалдырады>>
Мұғалімнің түсіндіруі
1-мысал. Көбейтудің қалай орындалғанын түсіндіру.
165 · 3 = 495
495 : 3 = 165
Баған түрінде жазып көрсету, түсіндіру.
1 оқушыны тақтаға шығарып, қайта есептеу.
2-мысал. Баған түрінде жазып, есепте.
144 · 3 = 432 789 : 3 = 263
261 · 3 = 783 964 : 4 = 241
145 · 2 = 290 356 : 2 = 178
204 · 3 = 612 460 : 2 = 230
Өзіндік жұмыс
3-есеп. Есепті шығар.
Топтың жұмысын келесі топ сэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
Мұғалімнің түсіндіруі
4-есеп.
Р - 340 см
а - 150 см
в - ? 70 см қысқа
с - ?
Шешуі: 150 - 70 = 80
150 + 80 = 230
340 - 230 = 110
Жауабы: в - 80 см,
с - 110 см.
Өзіндік жұмыс
6-мысал. Сызба бойынша өрнек құрастыр, ондағы амалдардың орындалу тәртібін белгіле, есепте.
7-мысал. Есепті шығар.
8-мысал. Геометриялық фигураларды қиып, пішін құрастыру
Үлестіме-таратпа материалымен жұмыс.
Өзіндік жұмыс
1.Үлгі бойынша мысалдар құрастыр:
10 : 5 = 8 : 2 =
5 · 2 =
2 · 5 =
6 : 3 = 9 : 3 =
Топтың жұмысын келесі топ сэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
Мұғалімнің түсіндіруі
1-мысал
1 · 3 = 3
1 · 2 = 2
1 · 4 = 4
1-ді санға көбейткенде сол
санның өзі шығады.
2-мысал
0 · 3 = 0
0 · 2 = 0
0 · 4 = 0
0-ді санға көбейткенде нөл
саны шығады.
Өзіндік жұмыс
3-мысал.
а) 1 · 8 = 8
0 · 10 = 10
1 · 9 = 9
0 · 7 = 0
1 · 12 = 12
0 · 25 = 25
б) 5 : 5 = 1
0 : 6 = 0
4 · 1 = 4
0 · 8 = 0
7 · 0 = 0
10 : 10 = 1
Мұғалімнің түсіндіруі
4-мысал. Амалдарды орында
5-есеп.
Түсірілді - 80 қап арпа
Жұмсалды - 23 қап арпа
Жіберілді - 32 қап арпа
Қалды - ? қап арпа
Шешуі: 80 - (23+32) = 25
Жауабы: қалды - 25 қап арпа
7-есеп.
а - 5 дм
в - 6 дм
Р - ? дм
Р = 5 + 6 + 5 + 6 = 22 дм
VІ.Жаңа сабақта меңгергендерін тексеру кезеңі
- Үлестірме-таратпа материалдарымен жұмыс
Оқушылардың жұмысын тексеру.
Қалған топтар өз бағаларын 2 жұлдыз 1 тілек арқылы білдіреді.
VІІ. Бекіту кезеңі
<<Т кестесі>>
Әр топ кестені толтырып, топ басшысы оқып шығады.
Неі үйрендің?
Нені үйренгің келеді?
VІІІ. Үйге тапсырма беру кезеңі
5 мысал 143 бет
Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
6 мысал 219 бет
Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
ІХ. Бағалау кезеңі
Әр топты 2 жұлдыз, 1 тілек әдісі арқылы бағалау.
Сыныбы: 3 сынып
2 сынып
Пәні: Математика
Тақырыбы: Разрядтан екі рет аттау, көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері
1-ді санға көбейту. 0-ді санға көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларды жазбаша көбейту мен бөлудің жаңа түрімен таныстыру;
Тәрбиелік: оқушыларды әдептілік, достық, адамгершілік, эстетикалық тәрбиеге баулу;
Дамытушылық: өрнектерді баған түрінде есептеу, жазбаша көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру
-оқушыларды көбейту мен бөлудің дербес жағдайларымен таныстыру;
-оқушыларды әдептілік, достық, адамгершілік, эстетикалық тәрбиеге баулу;
-кері есептер құрастыру, ауызша есептеу және жазбаша қосу және азайту дағдыларын жетілдіру
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың техналогиясы: Дамыта оқыту техналогиясының, Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқулықпен жұмыс, мадақтау, формативтік бағалау әдістері, иллюстрация әдісі, имитация әдісі, <<Ойлану>>, <<Топтау>>, ІNSERT, <<Т кестесі>> әдістері.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, еңбекке баулу
Сабақтың көрнекілігі: білім бағалау фишкалары, бейнелі суреттер, үлестірме-таратпа қағаздары
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу
- Сәлеметсіздер ме оқушылар!
ә) Оқушыларды түгелдеу.
- Оқушылар, бүгін сабаққа түгел келдік пе?
(журналға белгі қою).
б)Оқушылардың оқу-құралдарын түгелдеу
- Қанеки, бәріміз оқу-құралдарымызды алайық!
в) Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау
- Бүгінгі сабақта біздің көңіл-күйіміздің қандай екенін білейік?
ІІ. Үй жұмысын тексеру кезеңі
Оқушылардың дәптерлерін жинап алып, екінші дәптерлерін тарату. Алған бағаларын хабарлау.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі
Оқушылар сабақты бастамас бұрын ең әуелі біз топқа бөлініп алайық.
Оқушыларға стикерлер тарату. Сол бойынша топқа бөлу.
Сонымен біз 2 топқа бөліндік. Бірінші топ <<Көбейту>>, екінші топ <<Бөлу>> тобы.
Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.
Әр топ өз тобының атауын қорғап шығуы керек. Ол үшін алдарыңда тұрған плакатты пайдаланыңдар.
ІV. Білімді тексеру кезеңі
Демек көбейту мен бөлу деген не екен балалар?
Дұрыс бұлар математикалық амалдар.
Олардың қандай қасиеттері бар?
Олардың компонетттері мен нәтижелерін атап берейіңдерші?
V.Жаңа сабақты баяндау кезеңі
Күннің ретін, тақырыпты хабарлау
ІNSERT әдісі
Әр топ кестені толтырып, жауаптарын оқып шығады.
Ү - <<білемін>>
- - <<мен үшін түсініксіз>>
+ - <<мен үшін жаңа ақпарат>>
? - <<мені таң қалдырады>>
Мұғалімнің түсіндіруі
1-мысал. Көбейтудің қалай орындалғанын түсіндіру.
165 · 3 = 495
495 : 3 = 165
Баған түрінде жазып көрсету, түсіндіру.
1 оқушыны тақтаға шығарып, қайта есептеу.
2-мысал. Баған түрінде жазып, есепте.
144 · 3 = 432 789 : 3 = 263
261 · 3 = 783 964 : 4 = 241
145 · 2 = 290 356 : 2 = 178
204 · 3 = 612 460 : 2 = 230
Өзіндік жұмыс
3-есеп. Есепті шығар.
Топтың жұмысын келесі топ сэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
Мұғалімнің түсіндіруі
4-есеп.
Р - 340 см
а - 150 см
в - ? 70 см қысқа
с - ?
Шешуі: 150 - 70 = 80
150 + 80 = 230
340 - 230 = 110
Жауабы: в - 80 см,
с - 110 см.
Өзіндік жұмыс
6-мысал. Сызба бойынша өрнек құрастыр, ондағы амалдардың орындалу тәртібін белгіле, есепте.
7-мысал. Есепті шығар.
8-мысал. Геометриялық фигураларды қиып, пішін құрастыру
Үлестіме-таратпа материалымен жұмыс.
Өзіндік жұмыс
1.Үлгі бойынша мысалдар құрастыр:
10 : 5 = 8 : 2 =
5 · 2 =
2 · 5 =
6 : 3 = 9 : 3 =
Топтың жұмысын келесі топ сэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
Мұғалімнің түсіндіруі
1-мысал
1 · 3 = 3
1 · 2 = 2
1 · 4 = 4
1-ді санға көбейткенде сол
санның өзі шығады.
2-мысал
0 · 3 = 0
0 · 2 = 0
0 · 4 = 0
0-ді санға көбейткенде нөл
саны шығады.
Өзіндік жұмыс
3-мысал.
а) 1 · 8 = 8
0 · 10 = 10
1 · 9 = 9
0 · 7 = 0
1 · 12 = 12
0 · 25 = 25
б) 5 : 5 = 1
0 : 6 = 0
4 · 1 = 4
0 · 8 = 0
7 · 0 = 0
10 : 10 = 1
Мұғалімнің түсіндіруі
4-мысал. Амалдарды орында
5-есеп.
Түсірілді - 80 қап арпа
Жұмсалды - 23 қап арпа
Жіберілді - 32 қап арпа
Қалды - ? қап арпа
Шешуі: 80 - (23+32) = 25
Жауабы: қалды - 25 қап арпа
7-есеп.
а - 5 дм
в - 6 дм
Р - ? дм
Р = 5 + 6 + 5 + 6 = 22 дм
VІ.Жаңа сабақта меңгергендерін тексеру кезеңі
- Үлестірме-таратпа материалдарымен жұмыс
Оқушылардың жұмысын тексеру.
Қалған топтар өз бағаларын 2 жұлдыз 1 тілек арқылы білдіреді.
VІІ. Бекіту кезеңі
<<Т кестесі>>
Әр топ кестені толтырып, топ басшысы оқып шығады.
Неі үйрендің?
Нені үйренгің келеді?
VІІІ. Үйге тапсырма беру кезеңі
5 мысал 143 бет
Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
6 мысал 219 бет
Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
ІХ. Бағалау кезеңі
Әр топты 2 жұлдыз, 1 тілек әдісі арқылы бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz