Сабақтың техналогиясы

1-ді санға көбейту. 0-ді санға көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларды жазбаша көбейту мен бөлудің жаңа түрімен таныстыру;
Тәрбиелік: оқушыларды әдептілік, достық, адамгершілік, эстетикалық тәрбиеге баулу;
Дамытушылық: өрнектерді баған түрінде есептеу, жазбаша көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру
-оқушыларды көбейту мен бөлудің дербес жағдайларымен таныстыру;
-оқушыларды әдептілік, достық, адамгершілік, эстетикалық тәрбиеге баулу;
-кері есептер құрастыру, ауызша есептеу және жазбаша қосу және азайту дағдыларын жетілдіру
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі : Аралас сабақ
Сабақтың техналогиясы : Дамыта оқыту техналогиясының, Сын тұрғысынан ойлау технологиясының элементтері.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, оқулықпен жұмыс, мадақтау, формативтік бағалау әдістері, иллюстрация әдісі, имитация әдісі, «Ойлану», «Топтау», ІNSERT, «Т кестесі» әдістері.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, еңбекке баулу
Сабақтың көрнекілігі: білім бағалау фишкалары, бейнелі суреттер, үлестірме-таратпа қағаздары
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен сәлемдесу
- Сәлеметсіздер ме оқушылар!
ә) Оқушыларды түгелдеу.
- Оқушылар, бүгін сабаққа түгел келдік пе?
(журналға белгі қою) .
б) Оқушылардың оқу-құралдарын түгелдеу
- Қанеки, бәріміз оқу-құралдарымызды алайық!
в) Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау
- Бүгінгі сабақта біздің көңіл-күйіміздің қандай екенін білейік?
ІІ. Үй жұмысын тексеру кезеңі
- Оқушылардың дәптерлерін жинап алып, екінші дәптерлерін тарату. Алған бағаларын хабарлау.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі
- Оқушылар сабақты бастамас бұрын ең әуелі біз топқа бөлініп алайық.
- Оқушыларға стикерлер тарату. Сол бойыншатопқа бөлу.
- Сонымен біз 2 топқа бөліндік. Бірінші топ «Көбейту», екінші топ «Бөлу» тобы.
- Әр топ өз топ басшыларын сайлайды.
Әр топ өз тобының атауын қорғап шығуы керек. Ол үшін алдарыңда тұрған плакатты пайдаланыңдар.
ІV. Білімді тексеру кезеңі
- Демек көбейту мен бөлу деген не екен балалар?
- Дұрыс бұлар математикалық амалдар.
- Олардың қандай қасиеттері бар?
- Олардың компонетттері мен нәтижелерін атап берейіңдерші?
V. Жаңа сабақты баяндау кезеңі
- Күннің ретін, тақырыпты хабарлау
ІNSERT әдісі
- Әр топ кестені толтырып, жауаптарын оқып шығады.
Мұғалімнің түсіндіруі
1-мысал. Көбейтудің қалай орындалғанын түсіндіру.
165 · 3 = 495
495 : 3 = 165
Баған түрінде жазып көрсету, түсіндіру.
1 оқушыны тақтаға шығарып, қайта есептеу.
2-мысал. Баған түрінде жазып, есепте.
144 · 3 = 432 789 : 3 = 263
261 · 3 = 783 964 : 4 = 241
145 · 2 = 290 356 : 2 = 178
204 · 3 = 612 460 : 2 = 230
Өзіндік жұмыс
3-есеп. Есепті шығар.
- Топтың жұмысын келесі топсэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
Мұғалімнің түсіндіруі
4-есеп.
Р - 340 см
а - 150 см
в - ? 70 см қысқа
с - ?
Шешуі: 150 - 70 = 80
150 + 80 = 230
340 - 230 = 110
Жауабы: в - 80 см,
с - 110 см.
Өзіндік жұмыс
6-мысал. Сызба бойынша өрнек құрастыр, ондағы амалдардың орындалу тәртібін белгіле, есепте.
7-мысал. Есепті шығар.
8-мысал. Геометриялық фигураларды қиып, пішін құрастыру
Үлестіме-таратпа материалымен жұмыс.
Өзіндік жұмыс
1. Үлгі бойынша мысалдар құрастыр:
10 : 5 = 8 : 2 =
5 · 2 =
2 · 5 =
6 : 3 = 9 : 3 =
- Топтың жұмысын келесі топсэндвич
әдісімен бағалайды. 1 жетістік, 1 кемшілік, 1 жетістік айтады.
Мұғалімнің түсіндіруі
1-мысал
1 · 3 = 3
1 · 2 = 2
1 · 4 = 4
- 1-ді санға көбейткенде сол
санның өзі шығады.
2-мысал
0 · 3 = 0
0 · 2 = 0
0 · 4 = 0
- 0-ді санға көбейткенде нөл
саны шығады.
Өзіндік жұмыс
3-мысал.
а) 1 · 8 = 8
0 · 10 = 10
1 · 9 = 9
0 · 7 = 0
1 · 12 = 12
0 · 25 = 25
б) 5 : 5 = 1
0 : 6 = 0
4 · 1 = 4
0 · 8 = 0
7 · 0 = 0
10 : 10 = 1
Мұғалімнің түсіндіруі
4-мысал. Амалдарды орында
5-есеп.
Түсірілді - 80 қап арпа
Жұмсалды - 23 қап арпа
Жіберілді - 32 қап арпа
Қалды - ? қап арпа
Шешуі: 80 - (23+32) = 25
Жауабы: қалды - 25 қап арпа
7-есеп.
а - 5 дм
в - 6 дм
Р - ? дм
Р = 5 + 6 + 5 + 6 = 22 дм
VІ. Жаңа сабақта меңгергендерін тексеру кезеңі
- Үлестірме-таратпа материалдарымен жұмыс
Оқушылардың жұмысын тексеру.
Қалған топтар өз бағаларын 2 жұлдыз 1 тілек арқылы білдіреді.
VІІ. Бекіту кезеңі
«Т кестесі»
Әр топ кестені толтырып, топ басшысы оқып шығады.
- 5 мысал 143 бет
- Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
- 6 мысал 219 бет
- Үй жұмысын түсіндіру, күнделіктеріне жаздырту
ІХ. Бағалау кезеңі
- Әр топты 2 жұлдыз, 1 тілек әдісі арқылы бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz