Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Есептеу техникасының даму тарихы. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
--------------------------------------------------------------------------------
Күні:
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып: 6
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Мектеп:
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалімнің аты- жөні: Токтамысова Айзада
--------------------------------------------------------------------------------
Қатысқандар саны: 25
--------------------------------------------------------------------------------
Қатыспағандар саны:
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақ тақырыбы
--------------------------------------------------------------------------------
Есептеу техникасының даму тарихы
--------------------------------------------------------------------------------
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.1.1 Компьютерлік технологияның даму тарихы мен келешегі туралы әңгімелеу.
Сабақтың мақсаты
Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысады
Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін біледі
Компьютердің даму болашағын анықтайды
Бағалау критерийлері
Барлығы:Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысу
Көпшілігі:Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін білу
Кейбірі:Компьютердің даму болашағын анықтау
--------------------------------------------------------------------------------
Ойлау дағдыларының
--------------------------------------------------------------------------------
деңгейі
--------------------------------------------------------------------------------
Білу, түсіну және қолдану
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: абак, непер таяқшалары, перфокарта, Холлерит үстелі, Бэббидж машинасы
Қандай есептеу құралдары бар: абак, суан-пан, серобян
Құндылықтарға баулу
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
Пәнаралық байланыс
Тарих, математика, бейнелеу
Бастапқы білім
Компьютер құрылғылары
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
5 мин
5 мин
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу
Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды ахуал тудыру
<<Себет>> әдісі арқылы стикерге тілек жазып, себетке қайта салып, араласқан түрде оқушылар біреуден тілек жазылған стикерден алып оқу.
Топқа біріктіру
Оқушыларға есептеуіш құралы мен ЭЕМ буынының суреттер қиындысы арқылы;
1-топ: <<Абак>>2-топ: <>
Стикерлер
Кеспеқағаздар
Сабақтың ортасы
8 мин
Өткен сабақты қайталау
<<Иә, жоқ>> әдісімен үй тапсырмасын сұрау;
Мониторға дейінгі арақашықтықты сақтау?
Компьютерді күніне 2-3 сағат қолдануға болады.
<<Эргономика>> термині 1949 жылы Ұлыбританияда қабылданған.
Компьютермен жұмыс істеу кезінде тыйым салынған әрекеттерді есте сақтау маңызды емес:
Интербелсенді тақтада
10 мин
Жаңа сабақ:
Bilimland.kz - порталы ұсынған сабақтарынан бейнесабақ көрсету арқылы жаңа сабақпен таныстырамын.
1-тапсырма (топтық жұмыс)
<<Конверттегі сұрақ>> әдісіарқылы екі топқа арнап конверт дайындап, ішіне есептеуіш құралдар мен ЭЕМ-нің даму тарихының суреттерін конвертке саламын. Конвертті 2 топқа таратамын: оқушыларконверттегі өздеріне тиісті суреттер арқылыоқулықтарын қолданып постермен тақырыпты қалай түсінгендігін көрсетеді.
Picture 1 Picture 4
Дескриптор: Есептеуіш құралдарын қай ғасырда, қай елде пайда болғанын түсіндіреді;
ЭЕМ дамуының әрбір буыны мен элементтік базасын түсіндіреді;
Постермен жұмыс жасау кезіндегі уақыт талаптарын сақтамаудың зиянды жағын біледі.
ҚБ <<Шапалақ>> әдісі арқылы бағалау.
Оқулық
5 мин
Сабақты қорытындылау (жеке жұмыс)
<< Zipgrade>> әдісі. Бұл әдісті қолдану мақсатым, оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендігін қорытындылап, 5 сұрақтан тұратын тест тарқатамын. Сабақтың соңғы 3 минуттың барысында оқушылар тестке жауап береді, мен телефонның көмегімен сол кезде тестті тексеріп беремін.
1.Есептеу техникасының дамуындағы бірінші буынында ... пайдаланылған:
A) Вакумдық ( электрондық) шамдар.
B) Интегралдық схемалар.
C) Үлкен интегралдық схемалар.
D) Микросхемалар.
E) Транзисторлар.
2.Алғашқы компьютер мына мемлекетте шықты:
A) Германия.
B) КСРО.
C) АҚШ.
D) Жапония.
E) Англия.
3.Есептеуіш техникасының дамуы неше кезеңнен тұрады:
A) 2.
B) 5.
C) 6.
D) 4.
E) 3.
4. XVI-XVII ғасырларда пайдаланылған есептеу құрылғысы:
А) Паскалин
В) Мейнфрейм
С) Абакус
Д) Непер таяқшалары
Е) дербес компьютер
5. Алғашқы электромеханикалық санауыш машинасын кімойлап тапты?
А) Конрад Цузе
В) Герман Холлерит
С)Алан Тьюринг
Д) Ада Лавлейс
Е) Чарльз Бэббидж
телефон
Сабақтың соңы
5 мин
3 мин
Кері байланыс: <<Кубизм>> әдісі
-Екі топтан 2 оқушыдан ортаға шығып кубиктегі сұраққа жауап беру арқылы өз жауабын айту
Бүгінгі білім қайда керек болады?
Бүгін саған не қиын болды?
Қалай жұмыс жасадың?
Бүгін саған не қызықты болды?
Бүгін білдім......
Бұл тақырыпты игерудің сіз үшін маңызы қандай?
Қорытынды.
Үй тапсырмасы.
-Интернет желісі арқылы есептеуіш техникасы даму тарихына ақпарат іздеп келу
-Сөзжұмбақ құрастыру
Кубик
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
--------------------------------------------------------------------------------
Күні:
--------------------------------------------------------------------------------
Сынып: 6
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Мектеп:
--------------------------------------------------------------------------------
Мұғалімнің аты- жөні: Токтамысова Айзада
--------------------------------------------------------------------------------
Қатысқандар саны: 25
--------------------------------------------------------------------------------
Қатыспағандар саны:
--------------------------------------------------------------------------------
Сабақ тақырыбы
--------------------------------------------------------------------------------
Есептеу техникасының даму тарихы
--------------------------------------------------------------------------------
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.1.1 Компьютерлік технологияның даму тарихы мен келешегі туралы әңгімелеу.
Сабақтың мақсаты
Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысады
Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін біледі
Компьютердің даму болашағын анықтайды
Бағалау критерийлері
Барлығы:Алғашқы құрылған есептеу техникасының даму тарихымен танысу
Көпшілігі:Заманауи компьютердің негізгі даму кезеңдерін білу
Кейбірі:Компьютердің даму болашағын анықтау
--------------------------------------------------------------------------------
Ойлау дағдыларының
--------------------------------------------------------------------------------
деңгейі
--------------------------------------------------------------------------------
Білу, түсіну және қолдану
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер: абак, непер таяқшалары, перфокарта, Холлерит үстелі, Бэббидж машинасы
Қандай есептеу құралдары бар: абак, суан-пан, серобян
Құндылықтарға баулу
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
Пәнаралық байланыс
Тарих, математика, бейнелеу
Бастапқы білім
Компьютер құрылғылары
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
5 мин
5 мин
Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу
Ұйымдастыру кезеңі.
Жағымды ахуал тудыру
<<Себет>> әдісі арқылы стикерге тілек жазып, себетке қайта салып, араласқан түрде оқушылар біреуден тілек жазылған стикерден алып оқу.
Топқа біріктіру
Оқушыларға есептеуіш құралы мен ЭЕМ буынының суреттер қиындысы арқылы;
1-топ: <<Абак>>2-топ: <
Стикерлер
Кеспеқағаздар
Сабақтың ортасы
8 мин
Өткен сабақты қайталау
<<Иә, жоқ>> әдісімен үй тапсырмасын сұрау;
Мониторға дейінгі арақашықтықты сақтау?
Компьютерді күніне 2-3 сағат қолдануға болады.
<<Эргономика>> термині 1949 жылы Ұлыбританияда қабылданған.
Компьютермен жұмыс істеу кезінде тыйым салынған әрекеттерді есте сақтау маңызды емес:
Интербелсенді тақтада
10 мин
Жаңа сабақ:
Bilimland.kz - порталы ұсынған сабақтарынан бейнесабақ көрсету арқылы жаңа сабақпен таныстырамын.
1-тапсырма (топтық жұмыс)
<<Конверттегі сұрақ>> әдісіарқылы екі топқа арнап конверт дайындап, ішіне есептеуіш құралдар мен ЭЕМ-нің даму тарихының суреттерін конвертке саламын. Конвертті 2 топқа таратамын: оқушыларконверттегі өздеріне тиісті суреттер арқылыоқулықтарын қолданып постермен тақырыпты қалай түсінгендігін көрсетеді.
Picture 1 Picture 4
Дескриптор: Есептеуіш құралдарын қай ғасырда, қай елде пайда болғанын түсіндіреді;
ЭЕМ дамуының әрбір буыны мен элементтік базасын түсіндіреді;
Постермен жұмыс жасау кезіндегі уақыт талаптарын сақтамаудың зиянды жағын біледі.
ҚБ <<Шапалақ>> әдісі арқылы бағалау.
Оқулық
5 мин
Сабақты қорытындылау (жеке жұмыс)
<< Zipgrade>> әдісі. Бұл әдісті қолдану мақсатым, оқушылар бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендігін қорытындылап, 5 сұрақтан тұратын тест тарқатамын. Сабақтың соңғы 3 минуттың барысында оқушылар тестке жауап береді, мен телефонның көмегімен сол кезде тестті тексеріп беремін.
1.Есептеу техникасының дамуындағы бірінші буынында ... пайдаланылған:
A) Вакумдық ( электрондық) шамдар.
B) Интегралдық схемалар.
C) Үлкен интегралдық схемалар.
D) Микросхемалар.
E) Транзисторлар.
2.Алғашқы компьютер мына мемлекетте шықты:
A) Германия.
B) КСРО.
C) АҚШ.
D) Жапония.
E) Англия.
3.Есептеуіш техникасының дамуы неше кезеңнен тұрады:
A) 2.
B) 5.
C) 6.
D) 4.
E) 3.
4. XVI-XVII ғасырларда пайдаланылған есептеу құрылғысы:
А) Паскалин
В) Мейнфрейм
С) Абакус
Д) Непер таяқшалары
Е) дербес компьютер
5. Алғашқы электромеханикалық санауыш машинасын кімойлап тапты?
А) Конрад Цузе
В) Герман Холлерит
С)Алан Тьюринг
Д) Ада Лавлейс
Е) Чарльз Бэббидж
телефон
Сабақтың соңы
5 мин
3 мин
Кері байланыс: <<Кубизм>> әдісі
-Екі топтан 2 оқушыдан ортаға шығып кубиктегі сұраққа жауап беру арқылы өз жауабын айту
Бүгінгі білім қайда керек болады?
Бүгін саған не қиын болды?
Қалай жұмыс жасадың?
Бүгін саған не қызықты болды?
Бүгін білдім......
Бұл тақырыпты игерудің сіз үшін маңызы қандай?
Қорытынды.
Үй тапсырмасы.
-Интернет желісі арқылы есептеуіш техникасы даму тарихына ақпарат іздеп келу
-Сөзжұмбақ құрастыру
Кубик
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz