Ресми стиль

Сабақ жоспары
Сабақтың басы
(Сәлемдесу)
- Студенттермен сәлемдесу
- Студенттердің сабаққа қатысын тексеру
- Үй тапсырмасын тексеру
- «Ұлы даланың жеті қыры» дегеніміз не?
- Тарих пен болашақтың алтын көпірі туралы не айтасыз?
- Тілдік бағдар:
- Шешендік сөзге қойылатын талаптар
Студенттер сұраққа жауап береді .
Жаңа сабақ түсіндіру:
Стиль түрлері: Ресми стиль. Публицистикалық стиль. Ғылыми стиль. Тақтадағы класстертер арқылы студенттермен бірлесе отырып, тақырыпты түсіндіру. Жаңа сабақты түсіндіру үшін әдістемелік нұсқаулықты таратамын.
Ғылыми-стиль -зат не құбылыс ғылыми негізде сипатталып, дәлелдеуді қажет ететін стильдің бір түрі. Ал, пікір дұрыстығын дәлелдеу үшін ғылыми стильге нақтылық, логикалық, мазмұн дәлелділігі қажет. Дәлелді, зерттелген. Мысалы: Емен ұзақ жылдар бойы өсе береді. Ол 1500 жылға дейін өседі.
Ғылыми стиль түрлері:
Ғылыми-стильдегі еңбектерге монография, оқулық, мақала, ғылыми есеп, диссертация, реферат, баяндама, тезистер, патенттер, т. б. жатады.
Публицистика (латынша: көпшілік, әлеумет) -қоғам өмірі үшін маңызды мәселелерді талқылау деген ұғымда жұмсалады.
Публицистикалық стиль қоғамдық талапқа сай жазылған шығармалардың негізінде қалыптасады. Белгілі бір тілде публицистиканың өз алдына бөлек стиль болып қалыптасуы қоғамдық сананың өскенін, артқанын көрсетеді. Тілдің басқа стильдері сияқты публицистикалық стиль де бірыңғай болып келмейді.
Публицистикалық стиль түрлері:
Жазылған газет, журналдардағы мақалалар, памфлет, очерк т. б. шығармаларды, шешендік сөздер публицистикалық стильдің ауызша түріне жатады. Мысалы: 9 мамыр- Жеңіс күніне орай, қаламызда ән кеші болады.
Ресми стиль - ресми қатынастар аясында қызмет ететін стильдің бірі. Ресми, нақты, дәл, нақты, анық. Ресми құжаттар мен іс қағаздарының стилі деп те аталады. Мысалы: Өз қалауыммен жұмыстан босатуыңызды сұраймын.
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау
Кері байланыс:
- Бүгінгі сабақта қандай өмірлік білім алдыңдар?
- Cабақта тапсырманы орындауға не көмектесті?
- Cабақта тапсырманы орындауға не кедергі болды?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциация үш түрде іске асады:
1- студенттерге қолдау көрсету мақсатында, сюжеттің мазмұны, сұрақтар, сөздік алдын ала беріледі.
2 - Тапсырмалар жұпта орындалып, студенттер жауаптарын дайындауға бір-біріне көмектеседі.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Топтағы оқу атмосферасы қандай болды?
Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz