Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көбею

Мектеп: С.Шарипов атындағы Доссор мектеп-интернаты

Мұғалімнің аты-жөні:Темірханқызы К
Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.2.1.3 ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикілінің ерекшеліктерін түсіндіру.
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикілінің ерекшеліктерін біледі.
Көпшілік оқушылар: Ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдылардың көбеюіндегі айырмашылықты біледі.
Кейбір оқушылар: Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің гаметаларының түзілу ерекшеліктерін салыстыра біледі.
Бағалау критерийі
* Тұқымды өсімдіктердің тіршілік цикілін біледі
* Көбеюіндегі ерекшеліктерді біледі
* Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің гаметаларының түзілу ерекшеліктерін біледі.
Тілдік мақсаттар
Тірек сөздер
Оқылым: <<Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі>> тақырыбын мәтіні оқып, басқа топтағы оқушыларға түсіндіреді, сұрақтар қою арқылы талқылайды.
Тыңдалым: bilimland сайтынан бейнематериалды тыңдап ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклдарын салыстырып сипаттайды,талқылайды.
Айтылым: академиялық тілде оқушылар ашық және жабық тұқымды өсімдіктердің ерекшеліктерін түсіндіріу, пікіралысу, диалогтер арқылы сыни ойлауға дағдыландыру.
Жазылым: тірек сөздерді орыс, ағылшын тілдерінде жазу, кесте толтыру, сызбанұсқа арқылы ерекшеліктерін көрсету.
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ашық және жабық тұқымдылардың көбею ерекшеліктері.
Құндылықтарға баулу

<<Мәңгілік Ел>> ұлттық идеясының негіздемесі жеті негізгі мемлекет құраушы жалпыұлттық құндылықтар болып табылады.Белсенді қарым-қатынас, өзгелердің көзқарастарына құрметпен қарау, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету, шапшаңдықа жаттығады, өзі ойларын еркін жеткізу, өзіндік шешім қабылдайды, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану: Ағзалардың көбеюі және өсуі тақырыбы бойынша
Физика Қозғалыс тақырыбы бойынша
Алдыңғы білім
Споралы өсімдіктердің тіршілік циклі

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы
5 мин

Білу

Ұйымдастыру. Психологиялық ахуал. Ынтымақтастық ортасын құру.
Белсенді орта қалыптастыру
Сыныпты <<Менің сүйікті жемістерім>> (құлпынай,шабдалы,алма) арқылы үш топқа бөлу:
І топ: <<Қиялшылдар>>
ІІ топ: : <<Натуралисттер>>
ІІІ топ: <<Зерттеушілер>>
Топ басшыларын тағайындау
Үй тапсырмасын тексеру
Алдыңға білімді пысықтау.
1. Мынандай терминдерге анықтама беріңдер: <<спора>>, <<гамета>> , <<спорофит>>, <<гаметофит>>
2. Мүктерде қашан, қалай және қайда (қандай құрылымда) гаметалар мен споралар түзілетінін түсіндіріңдер.
3. Қырықжапырақтарда қашан,қалай және қандай (қандай құрылымда) гаметалар мен споралар түзілетінін түсіндіріңдер
Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау: смайликтермен бағалау

Презентация слайды
Оқушылар дәптері
Сабақтың ортасы

28 мин

Түсіну

Қолдану

Талдау

Жинақтау
ІІ. Жаңа тақырып: Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.
Ой қозғау:
1.Тапсырма: Оқулықпен жұмыс мәтінді игеру. Топпен жұмыс
Әдісі: <<Ақпарат текшесі>> текшені лақтыру барысында түскен сұраққа жауап бере отырып, әрбір топ постер дайындайды.Басқа топтарға түсіндіреді.
І топқа Тұқымды өсімдікттер
ІІ топқа Ашықтұқымдылардың тіршілік циклі
ІІІ топ: Жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі

Бағалау критерийлер
Дескрипторлар
oo Тұқымды өсімдіктерді біледі
oo Көбеюіндегі ерекшеліктерді біледі
oo Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің гаметаларының түзілу ерекшеліктерін біледі.
* Тұқымды өсімдіктерді анықтайды
* Ашықтұқымдылардың тіршілік цикліне анықтама береді
* Жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік цикліне анықтама береді

Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау: Қолмен белгі беру

2. Тапсырма: Жұппен жұмыс
Сәйкестендір
1. Қызғылт түсті аналық бүр
2. Аталық гатемалар тозаңқапта,аналық гаметалар түйінде дамиды.
3. Аналық түйіннің ішінде мегаспорогенез және мегагаметогенез үдерістері жүреді
4. Сарғыш қоңыр түсті аталық бүр
5. Жыныс гаметалары жұмыртқа жасушалары тұқымбастамада болады

Ашықтұқымдылар

Жабықтұқымдылар

Бағалау критерийлер
Дескрипторлар

oo Көбеюіндегі ерекшеліктерді біледі
oo Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің гаметаларының түзілу ерекшеліктерін біледі.
* Сәйкестендіреді
* Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің гаметаларының түзілу сипаттайды
Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау
Жұптасып бірін-бірі бағалайды
3.Топпен жұмыс
<<Атаулар туралы үш сұрақ>> әдісі Жаңа тақырып бойынша терминді тақтаға жазып, оқушыларға осы атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жазбаша жауап беруді тапсырады:
1. Қайда? Бұл терминдерді сіз бұрынырақта қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңіз?
2. Қалай? Өз тәжірибеңізбен осы атауларды қолданудың мысалдарын келтіре аласыз ба?
3. Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста
болады деп ойлайсыз?

Бағалау критерийлер
Дескрипторлар
* Микроспораларды біледі
* Мегаспораларды біледі
* Миркроспрогенез және микрогаметогенез қайда жүретінін біледі

> Термин сөздердің мағынасын ашып сипаттайды
> Аықтама береді

Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау
<<Бағдаршам>> әдісімен бағалау

4. Тапсырма. Жеке жұмыс <<сСуреттер сыры>>
№ 1; 2 сандары нені білдіреді. А,В;С және D әріптерімен не берілген,түсіндіріңіз.

Бағалау критерийлер
Дескрипторлар

oo ашықтұқымдылардың тіршілік циклін түсіндіреді;

* А,В,С,D әріптерінде не бейнеленгенін анықтайды
* 1;2 сандары нені білдіретін табады
Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау: Графикалық бағалау
5 тапсырма Топпен жұмыс <<Кір қыстырғыш>> әдісі
1. Тұқымды өсімдіктердің тіршілік цикілінде ядролық фазаларының ауысуы деген ұғымды қалай түсінесіңдер:
2. Ашықтұқымды өсімдіктердің аталық,аналық гаметалары және микро, мега споралары қашан,қайда,(қандай құрылымдарда)қашан түзіледі
3. Жабықтұқымды өсімдіктердің аталық,аналық гаметалары және микро, мега споралары қашан,қайда,(қандай құрылымдарда)қашан түзіледі
Бағалау критерийлер
Дескрипторлар
oo Тұқымды өсімдіктердің тіршілігін біледі
oo Ашықтұқымдылардың көбеюіндегі ерекшеліктерді түсіндіреді
oo Жабыққтұқымдылардың көбеюіндегі ерекшеліктерді түсіндіреді
* Тұқымды өсімдіктердің тіршілігін анықтайды
* Ашықтұқымды және Жабықтұқымды өсімдіктердің көбею ерекшеліктерін сипаттайды
Кері байланыс
Қалыптастырушы бағалау:Топ бірін-бірі бағалайды

Презентация слайды
Оқулық пен жұмыс

Бейнефильм

https://www.bilimland.kz/watch?v=xiBMfcX-llg

Презентация слайды

Презентация слайды
Суретпен жұмыс

Сабақтың соңы
Кері байланыс

7 мин

Рефлексия
Activote құрылғысымен элективті тест
1. Жабық тұқымдылардың көбею мүшесі
А. жапырақ В. сабақ С.тамыр Д. гүл
2. Тұқымдары қорғанышсыз, қабыршақта бүрде ашық орналасатын өсімдіктер
А.Гүлді өсімдіктер В.Жабықтұқымды өсімдіктер
С.Ашықтұқымды өсімдіктерД.Қырықжапырақтәріздестер
3.Бір үйлі ашық тұқымды өсімдіктер
А.Кәдімгі қарағай В.Шырша
С.Балқарағай Д.Кәдімгі арша
4.Ашықтұқымдылардың аналық бүрінің түсі қандай?
А.қызғылт түсті В.сары түсті
С.қоңыр түсті Д жасыл түсті
5. аталық бүрлерде споралар анағұрлым ұсақ болса қалай аталады?
А. Мегаспоралар В. Микроспронгез
С. Микроспоралар Д. Микрогаметогенез

Жаңа тақырып бойынша тақырыптық түйіндеме жасаңдар
"Чемодан, ет тартқыш, қоқыс жәшігі" тұрады. Барлығына жауаптарын жазу үшін стикерлер таратылады. Оқушылардың бүгінгі сабақты қалай меңгергені байқалады. Егер барлығы түсінікті жоғары деп бағаласа стикерге жазып чемоданға салады, ал білгенімнен уйренетінім көп десе шыңдай түсу үшін ет тартқышқа салады. Сабақтан керексіз мәлімет алдым, мүлде қызықсыз болды десе қоқыс жәшігіне салады.

Интерактивти такта, Activote құрылғысы

Үйге тапсырма: Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі туралы эссе жазып келу

Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

1. Сабақ табысты болу үшін сабақ мақсатын саралап алдым
2. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды сараладым
3. Тапсырмалар дайындау мақсатында ресурстарды саралап алдым
4. басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға сын тұрғысынан ойлай орындайтын тапсырмалар бердім.

Әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру

Қалыптастырушы бағалау: 1.Смайликтермен бағалау
2. Қолмен белгі беру
3.Жұптасып бірін-бірі бағалайды
4 <<Бағдаршам>> әдісімен бағалау. <<қызыл>>- мен ештеңе түсінбедім, <<сары>>-маған әліде түсініксіздеу <<жасыл>> -маған бәрі түсінікті.
5.Графикалық бағалаумен бағаладым
Сабақ барысында белсенді оқыту әдістерін қолданудан бұрын оқушының көңіл күйлеріне назар аудару.Сынып ішінде сабақ барысында тыныштық сақтау. Партада дұрыс отыру ережелері ескеріледі

Ұқсас жұмыстар
Жабықтұқымды өсімдіктер
Қылқан жапырақты өсімдіктер
Биологиядан олимпиадаға дайындық баспалдағы
Сабақ реті
Органикалық дүниенің даму тарихы
Өсімдік өсімдік түрлері
Орта мерзімдік жоспар. 3 сынып, дүниетану
Қан топтары
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Суреттерді салыстыр
Пәндер