6-сынып қазақ әдебиеті сабағы: Е. Жүніс Менің атым Тәуелсіздік өлеңін автор бейнесі мен тарихи-көркем құндылықтары тұрғысынан талдау

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ: қазақәдебиеті

Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің

«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ №26

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Бөлім: 5-БӨЛІМ. Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Тақырыбы: Е. Жүніс «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі. Тәуелсіздік тұғыры.

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Күні:

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Мұғалімнің аты-жөні: Садуакасова Г. С

САБАҚ: қазақәдебиеті:

СЫНЫП: 6

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу

мақсаттары

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: 6. 3. 1. 1. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Сабақ мақсаттары

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: Барлық оқушылар орындай алады: эпикалық, поэзиялық туындыдағы автор бейнесін анықтайды. Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады : шығарманың эпикалық күші мен автор бейнесін байланыстыра отырып, туындының тарихи маңызын түсінеді. Өлеңде көтерілген мәселенің заманауи сипатына өзіндік баға береді

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Кейбір оқушылар орындай алады: Поэзиялық шығармадағы автор үні мен шығармадағы кейіпкерлерді өзара байланыстыру арқылы сыни баға береді. Өлеңде көтерілген Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды, құндылығын сезінеді.

САБАҚ: қазақәдебиеті: Ойлау дағдысы
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Түсіну, талдау, бағалау

САБАҚ: қазақәдебиеті: Құндылықтар
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Ұлттық рух, асқақ арман, зайырлы қоғам. Тәуелсіздік-барлық қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы. (1, 3)

САБАҚ: қазақәдебиеті: Бағалау критерийлері
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:
  1. Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
  2. Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;
  3. Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;
  4. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Тілдік мақсат

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Оқушылар орындай алады .

Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды.

Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отан, ел, ұлттық рух, өмір, тарих, сана еркіндігі, Тәуелсіздік.

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тәуелсіздік . . . ол- . . . мен! Неліктен?

Сан сауалға - бір жауап.

Бір ауыз сөз . . . (ақынмен тілдесу)

Мен не байқаймын?

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Жамбылдың жыр жауһарлары?

2. «Ұлы күндей бір сағыныш бар менде . . . »

3. Ерланның поэзиясына биіктік емес, тереңдік тән. Не себепті? . . . себебі . . . биіктік-жансыз. Дәлелде.

САБАҚ: қазақәдебиеті: Ресурс
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Интербелсенді тақта, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар,

оқулық, жазба жұмыс дәптерлері

САБАҚ: қазақәдебиеті: Әдіс-тәсіл
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

«Топтау сызбасы», «Кейіпкерге хат»,

«Автор орындығы», «Ойлан, тап!», «Таңбаларды сөйлет»

САБАҚ: қазақәдебиеті: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: Қазақстан тарихы, өзін-өзі тану
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Алдыңғы оқу:

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: Е. Жүніс «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Жоспарлан

ған уақыт

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Басы

3 минут

Үй жұмысы

5 минут

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

1. Оқушы назарын сабаққа аудару;

2. Оқушылардың қызығушылығын ояту:

Шаттық шеңберін құра отырып, мозайка әдісімен топқа бөлу.

1-топ: Тарих - (қызыл түс) . . . өткен күн.

2-топ: Мәңгілік ел (көк түс) - . . . бүгінім.

3-топ: Болашақ -(ақ түс) . . . келер күн.

Қағаздарда жазылған сөздерді құрастыру, берілген сөз мағынасын қағаз түсімен байланыстыру.

Саралау тапсырмалары бойынша:

  • «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі қара сөзбен;
  • өлең желісі бойынша салған суреттерін қорғау;
  • үзінді жатқа оқу.

ҚБ: «Стикердегі хат» әдісі арқылы оқушылар өздеріне ұнаған жұмысқа жазбаларын ұсынады.

Мұғалім үшін кері байланыс: «Оң қол/ сол қол» әдісі.

Оң қол - үй тапсырмасын орындауда қиындық туған жоқ.

Сол қол - үй тапсырмасын орындауда қиналдым.

«Қазақ әдебиеті» оқулық

«Арман ПВ

Авторлары:

Тұрсынғалиева

Зайкенова

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Ортасы

20 минут

Жаңа сабақ

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

1. Сабақ тақырыбын таныстырылады.

Осы сабақта қарастырылатын оқу мақсаты хабарланады.

Бағалау критерийлері:

1. Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

2. Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;

3. Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;

4. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

1-тапсырма. «Өлеңнен жазу» әдісі. Шығармаға сүйеніп, автор бейнесін ашыңыз.

:
:

Дескриптор:

1. Автор бейнесін ашады

2. Өлеңге сүйеніп, дәлелдейді.

Топ бірін-бірі бағалайды. (пікір айту арқылы)

Мұғалім тарапынан ауызша кері байланыс

2-тапсырма : «Кейіпкерге хат»

«Автор орындығы » әдісімен жұмыс:

  • Оқушылармен жеке жұмыс жүреді;
  • Берілген тапсырма бойынша оқушы хатын автор орындығында оқиды.

Дескриптор:

-Шығармаавторына хат жазады;

-Көкейіндегі сұрағына жауап іздейді.

-Автор бейнесіне жақындай отырып, сыни пікірін айтады.

« Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылардың бірін-бірі бағалауы жүргізіледі.

3-тапсырма «Ойлан, тап!» әдісі арқылы оқушылар жұптық жұмысты жүзеге асырады:

  • Қатар отырған оқушылар жұптасады, берілген тапсырманы орындайды: Слайдта берілген сөздерді өлең желісі бойынша тізбектеу;
  • Мұғалім тарапынан көпірше тұрғызылады. Интерактивті тақтаға тірек сөздер жазылады.

1-топ 2-топ 3-топ

Ақын Аңыз Қалам

Уақыт Жарық күн Тәж

Көз жасы Жас өмір Бір тамшы су

Империя Арман Сенім

Бодандық Әлем Жүрек

Шымылдық Халық Автор, мен

Тарих ТәуелсіздікБолашақ

Дескриптор:

-өлеңнің мазмұнына негіздеу үшін дәлелдер жинайды;

-шығармадағы


Ұқсас жұмыстар
6-сынып қазақ әдебиеті сабағының қысқа мерзімді жоспары: Ерлан Жүністің Менің атым Тәуелсіздік өлеңі
7-сынып әдебиеті сабағы: Ш. Қанайұлының Зар заман толғауын талдау және автор бейнесі
8-сынып Қазақ әдебиеті сабағы: Мұқағали - лирик ақынның автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау
5-сынып қазақ әдебиеті: Бердібек Соқпақбаев Менің атым Қожа повесінің Бақаның әлегі бөліміндегі көркем бейнелеу мен суреттеу құралдарын талдау
6-сынып Қазақ әдебиеті: Б. Соқпақпаевтың Менің атым Қожа повесіне арналған жинақтау сабағы
5-сынып Қазақ әдебиеті: Бердібек Соқпақбаевтың Менің атым Қожа повесіндегі кейіпкерлер бейнесін талдау
Бердібек Соқпақпаевтың Менің атым Қожа шығармасына арналған 6-сынып қазақ әдебиеті сабақ жоспары - Рахметқалиева Бақыт
6-сынып қазақ әдебиеті: Б. Соқпақбаевтың Менің атым Қожа повесін талдауға арналған сабақ жоспары
5-сынып қазақ әдебиеті сабақ жоспары: Қ. Шаңғытбаевтың Сабалақ өлеңін тарихи тұрғыдан талдау
3-сынып әдебиеттік оқу сабағы: Б. Соқпақбаевтың Менің атым Қожа шығармасын талдау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz