Автор бейнесі

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ: қазақәдебиеті

Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің

«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ №26

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Бөлім: 5-БӨЛІМ. Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Тақырыбы: Е. Жүніс «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі. Тәуелсіздік тұғыры.

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Күні:

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Мұғалімнің аты-жөні: Садуакасова Г. С

САБАҚ: қазақәдебиеті:

СЫНЫП: 6

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу

мақсаттары

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: 6. 3. 1. 1. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Сабақ мақсаттары

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: Барлық оқушылар орындай алады: эпикалық, поэзиялық туындыдағы автор бейнесін анықтайды. Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады : шығарманың эпикалық күші мен автор бейнесін байланыстыра отырып, туындының тарихи маңызын түсінеді. Өлеңде көтерілген мәселенің заманауи сипатына өзіндік баға береді

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Кейбір оқушылар орындай алады: Поэзиялық шығармадағы автор үні мен шығармадағы кейіпкерлерді өзара байланыстыру арқылы сыни баға береді. Өлеңде көтерілген Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды, құндылығын сезінеді.

САБАҚ: қазақәдебиеті: Ойлау дағдысы
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Түсіну, талдау, бағалау

САБАҚ: қазақәдебиеті: Құндылықтар
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Ұлттық рух, асқақ арман, зайырлы қоғам. Тәуелсіздік-барлық қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы. (1, 3)

САБАҚ: қазақәдебиеті: Бағалау критерийлері
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:
  1. Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
  2. Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;
  3. Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;
  4. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Тілдік мақсат

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Оқушылар орындай алады .

Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды.

Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отан, ел, ұлттық рух, өмір, тарих, сана еркіндігі, Тәуелсіздік.

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тәуелсіздік . . . ол- . . . мен! Неліктен?

Сан сауалға - бір жауап.

Бір ауыз сөз . . . (ақынмен тілдесу)

Мен не байқаймын?

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Жамбылдың жыр жауһарлары?

2. «Ұлы күндей бір сағыныш бар менде . . . »

3. Ерланның поэзиясына биіктік емес, тереңдік тән. Не себепті? . . . себебі . . . биіктік-жансыз. Дәлелде.

САБАҚ: қазақәдебиеті: Ресурс
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Интербелсенді тақта, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар,

оқулық, жазба жұмыс дәптерлері

САБАҚ: қазақәдебиеті: Әдіс-тәсіл
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

«Топтау сызбасы», «Кейіпкерге хат»,

«Автор орындығы», «Ойлан, тап!», «Таңбаларды сөйлет»

САБАҚ: қазақәдебиеті: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: Қазақстан тарихы, өзін-өзі тану
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Алдыңғы оқу:

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26: Е. Жүніс «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі
САБАҚ: қазақәдебиеті:

Жоспарлан

ған уақыт

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Басы

3 минут

Үй жұмысы

5 минут

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

1. Оқушы назарын сабаққа аудару;

2. Оқушылардың қызығушылығын ояту:

Шаттық шеңберін құра отырып, мозайка әдісімен топқа бөлу.

1-топ: Тарих - (қызыл түс) . . . өткен күн.

2-топ: Мәңгілік ел (көк түс) - . . . бүгінім.

3-топ: Болашақ -(ақ түс) . . . келер күн.

Қағаздарда жазылған сөздерді құрастыру, берілген сөз мағынасын қағаз түсімен байланыстыру.

Саралау тапсырмалары бойынша:

  • «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі қара сөзбен;
  • өлең желісі бойынша салған суреттерін қорғау;
  • үзінді жатқа оқу.

ҚБ: «Стикердегі хат» әдісі арқылы оқушылар өздеріне ұнаған жұмысқа жазбаларын ұсынады.

Мұғалім үшін кері байланыс: «Оң қол/ сол қол» әдісі.

Оң қол - үй тапсырмасын орындауда қиындық туған жоқ.

Сол қол - үй тапсырмасын орындауда қиналдым.

«Қазақ әдебиеті» оқулық

«Арман ПВ

Авторлары:

Тұрсынғалиева

Зайкенова

САБАҚ: қазақәдебиеті:

Ортасы

20 минут

Жаңа сабақ

Мектеп:Өскемен қаласы әкімдігінің«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ№26:

1. Сабақ тақырыбын таныстырылады.

Осы сабақта қарастырылатын оқу мақсаты хабарланады.

Бағалау критерийлері:

1. Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

2. Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;

3. Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;

4. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

1-тапсырма. «Өлеңнен жазу» әдісі. Шығармаға сүйеніп, автор бейнесін ашыңыз.

:
:

Дескриптор:

1. Автор бейнесін ашады

2. Өлеңге сүйеніп, дәлелдейді.

Топ бірін-бірі бағалайды. (пікір айту арқылы)

Мұғалім тарапынан ауызша кері байланыс

2-тапсырма : «Кейіпкерге хат»

«Автор орындығы » әдісімен жұмыс:

  • Оқушылармен жеке жұмыс жүреді;
  • Берілген тапсырма бойынша оқушы хатын автор орындығында оқиды.

Дескриптор:

-Шығармаавторына хат жазады;

-Көкейіндегі сұрағына жауап іздейді.

-Автор бейнесіне жақындай отырып, сыни пікірін айтады.

« Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылардың бірін-бірі бағалауы жүргізіледі.

3-тапсырма «Ойлан, тап!» әдісі арқылы оқушылар жұптық жұмысты жүзеге асырады:

  • Қатар отырған оқушылар жұптасады, берілген тапсырманы орындайды: Слайдта берілген сөздерді өлең желісі бойынша тізбектеу;
  • Мұғалім тарапынан көпірше тұрғызылады. Интерактивті тақтаға тірек сөздер жазылады.

1-топ 2-топ 3-топ

Ақын Аңыз Қалам

Уақыт Жарық күн Тәж

Көз жасы Жас өмір Бір тамшы су

Империя Арман Сенім

Бодандық Әлем Жүрек

Шымылдық Халық Автор, мен

Тарих ТәуелсіздікБолашақ

Дескриптор:

-өлеңнің мазмұнына негіздеу үшін дәлелдер жинайды;

-шығармадағы


Ұқсас жұмыстар
Автор бейнесі. Сабақтың басы
Кейіпкерлер бейнесі
Жүсіпбек аймауытовтың «әнші» әңгімесін талдау
Өмірлік жолы
Драма турасында
Абай бейнесі
40 өтірік ертегісіндегі тазша бала бейнесі
Ұлпан романындағы әйел тағдыры Ұлпан - Ел анасы
Бүлдірген тере барғанда
Мұқағали Мақатаев туралы жаңа ақпараттармен таныстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz