Автор бейнесі

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
САБАҚ: қазақәдебиеті
Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің
«Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі» КММ №26
Бөлім: 5-БӨЛІМ. Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым
Тақырыбы: Е. Жүніс «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі. Тәуелсіздік тұғыры.
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Садуакасова Г. С
СЫНЫП: 6
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың көпшілігі орындай алады : шығарманың эпикалық күші мен автор бейнесін байланыстыра отырып, туындының тарихи маңызын түсінеді. Өлеңде көтерілген мәселенің заманауи сипатына өзіндік баға береді
Кейбір оқушылар орындай алады: Поэзиялық шығармадағы автор үні мен шығармадағы кейіпкерлерді өзара байланыстыру арқылы сыни баға береді. Өлеңде көтерілген Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды, құндылығын сезінеді.
Түсіну, талдау, бағалау
Ұлттық рух, асқақ арман, зайырлы қоғам. Тәуелсіздік-барлық қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы. (1, 3)
- Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
- Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;
- Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;
- шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады .
Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды.
Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отан, ел, ұлттық рух, өмір, тарих, сана еркіндігі, Тәуелсіздік.
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тәуелсіздік . . . ол- . . . мен! Неліктен?
Сан сауалға - бір жауап.
Бір ауыз сөз . . . (ақынмен тілдесу)
Мен не байқаймын?
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Жамбылдың жыр жауһарлары?
2. «Ұлы күндей бір сағыныш бар менде . . . »
3. Ерланның поэзиясына биіктік емес, тереңдік тән. Не себепті? . . . себебі . . . биіктік-жансыз. Дәлелде.
Интербелсенді тақта, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар,
оқулық, жазба жұмыс дәптерлері
«Топтау сызбасы», «Кейіпкерге хат»,
«Автор орындығы», «Ойлан, тап!», «Таңбаларды сөйлет»
Алдыңғы оқу:
Жоспарлан
ған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы
3 минут
Үй жұмысы
5 минут
1. Оқушы назарын сабаққа аудару;
2. Оқушылардың қызығушылығын ояту:
Шаттық шеңберін құра отырып, мозайка әдісімен топқа бөлу.
1-топ: Тарих - (қызыл түс) . . . өткен күн.
2-топ: Мәңгілік ел (көк түс) - . . . бүгінім.
3-топ: Болашақ -(ақ түс) . . . келер күн.
Қағаздарда жазылған сөздерді құрастыру, берілген сөз мағынасын қағаз түсімен байланыстыру.
Саралау тапсырмалары бойынша:
- «Менің атым Тәуелсіздік» өлеңі қара сөзбен;
- өлең желісі бойынша салған суреттерін қорғау;
- үзінді жатқа оқу.
ҚБ: «Стикердегі хат» әдісі арқылы оқушылар өздеріне ұнаған жұмысқа жазбаларын ұсынады.
Мұғалім үшін кері байланыс: «Оң қол/ сол қол» әдісі.
Оң қол - үй тапсырмасын орындауда қиындық туған жоқ.
Сол қол - үй тапсырмасын орындауда қиналдым.
«Қазақ әдебиеті» оқулық
«Арман ПВ
Авторлары:
Тұрсынғалиева
Зайкенова
Ортасы
20 минут
Жаңа сабақ
1. Сабақ тақырыбын таныстырылады.
Осы сабақта қарастырылатын оқу мақсаты хабарланады.
Бағалау критерийлері:
1. Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
2. Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;
3. Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;
4. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
1-тапсырма. «Өлеңнен жазу» әдісі. Шығармаға сүйеніп, автор бейнесін ашыңыз.
Дескриптор:
1. Автор бейнесін ашады
2. Өлеңге сүйеніп, дәлелдейді.
Топ бірін-бірі бағалайды. (пікір айту арқылы)
Мұғалім тарапынан ауызша кері байланыс
2-тапсырма : «Кейіпкерге хат»
«Автор орындығы » әдісімен жұмыс:
- Оқушылармен жеке жұмыс жүреді;
- Берілген тапсырма бойынша оқушы хатын автор орындығында оқиды.
Дескриптор:
-Шығармаавторына хат жазады;
-Көкейіндегі сұрағына жауап іздейді.
-Автор бейнесіне жақындай отырып, сыни пікірін айтады.
« Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы оқушылардың бірін-бірі бағалауы жүргізіледі.
3-тапсырма «Ойлан, тап!» әдісі арқылы оқушылар жұптық жұмысты жүзеге асырады:
- Қатар отырған оқушылар жұптасады, берілген тапсырманы орындайды: Слайдта берілген сөздерді өлең желісі бойынша тізбектеу;
- Мұғалім тарапынан көпірше тұрғызылады. Интерактивті тақтаға тірек сөздер жазылады.
1-топ 2-топ 3-топ
Ақын Аңыз Қалам
Уақыт Жарық күн Тәж
Көз жасы Жас өмір Бір тамшы су
Империя Арман Сенім
Бодандық Әлем Жүрек
Шымылдық Халық Автор, мен
Тарих ТәуелсіздікБолашақ
Дескриптор:
-өлеңнің мазмұнына негіздеу үшін дәлелдер жинайды;
-шығармадағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz