Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Автор бейнесі

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ: қазақәдебиеті
Мектеп: Өскемен қаласы әкімдігінің
<<Зәки Ахметов атындағы №16 орта мектебі>> КММ №26
Бөлім: 5-БӨЛІМ. Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым
Тақырыбы: Е.Жүніс <<Менің атым Тәуелсіздік>> өлеңі. Тәуелсіздік тұғыры.

Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Садуакасова Г.С
СЫНЫП: 6
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаттары

6.3.1.1. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: эпикалық, поэзиялық туындыдағы автор бейнесін анықтайды. Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығарманың эпикалық күші мен автор бейнесін байланыстыра отырып, туындының тарихи маңызын түсінеді. Өлеңде көтерілген мәселенің заманауи сипатына өзіндік баға береді

Кейбір оқушылар орындай алады: Поэзиялық шығармадағы автор үні мен шығармадағы кейіпкерлерді өзара байланыстыру арқылы сыни баға береді. Өлеңде көтерілген Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды, құндылығын сезінеді.

Ойлау дағдысы

Түсіну, талдау, бағалау

Құндылықтар

Ұлттық рух, асқақ арман, зайырлы қоғам. Тәуелсіздік-барлық қазақстандықтардың патриоттық мақтанышы. (1,3)

Бағалау критерийлері
Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;
Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;
шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады.
Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды.
Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Отан, ел, ұлттық рух, өмір,тарих, сана еркіндігі, Тәуелсіздік.

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тәуелсіздік...ол-...мен! Неліктен?
Сан сауалға - бір жауап.
Бір ауыз сөз...(ақынмен тілдесу)
Мен не байқаймын?

Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Жамбылдың жыр жауһарлары?
2. <<Ұлы күндей бір сағыныш бар менде...>>
3. Ерланның поэзиясына биіктік емес, тереңдік тән. Не себепті?... себебі...биіктік-жансыз.Дәлелде.


Ресурс

Интербелсенді тақта, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар,

оқулық,жазба жұмыс дәптерлері
Әдіс-тәсіл
<<Топтау сызбасы>>, <<Кейіпкерге хат>>,
<<Автор орындығы>>, <<Ойлан, тап!>>,<<Таңбаларды сөйлет>>
Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, өзін-өзі тану
Алдыңғы оқу:
Е.Жүніс <<Менің атым Тәуелсіздік>> өлеңі
Жоспарлан
ған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар

Басы

3 минут

Үй жұмысы

5 минут

1. Оқушы назарын сабаққа аудару;
2.Оқушылардың қызығушылығын ояту:

Шаттық шеңберін құра отырып, мозайка әдісімен топқа бөлу.
1-топ: Тарих - (қызыл түс)...өткен күн.
2-топ: Мәңгілік ел (көк түс) -... бүгінім.
3-топ: Болашақ -(ақ түс)...келер күн.
Қағаздарда жазылған сөздерді құрастыру,берілген сөз мағынасын қағаз түсімен байланыстыру.

Саралау тапсырмалары бойынша:

<<Менің атым Тәуелсіздік>> өлеңі қара сөзбен;
өлең желісі бойынша салған суреттерін қорғау;
үзінді жатқа оқу.

ҚБ: <<Стикердегі хат>> әдісі арқылы оқушылар өздеріне ұнаған жұмысқа жазбаларын ұсынады.

Мұғалім үшін кері байланыс: <<Оң қол/ сол қол>> әдісі.
Оң қол - үй тапсырмасын орындауда қиындық туған жоқ.
Сол қол - үй тапсырмасын орындауда қиналдым.

<<Қазақ әдебиеті>> оқулық
<<Арман ПВ
Авторлары:
Тұрсынғалиева
Зайкенова

Ортасы

20 минут

Жаңа сабақ

1.Сабақ тақырыбын таныстырылады.

Осы сабақта қарастырылатын оқу мақсаты хабарланады.

Бағалау критерийлері:
1.Поэзиялық шығармадағы автор бейнесін анықтайды;
2.Өлеңде көтерілген маңызды идеяларды ортаға салады;
3.Тақырыптың бүгінгі қоғамдағы өзектілігін дәлелмен бағалайды;
4. шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
1-тапсырма. <<Өлеңнен жазу>> әдісі. Шығармаға сүйеніп, автор бейнесін ашыңыз.
Автор бейнесі
Дәлел

Дескриптор:
1.Автор бейнесін ашады
2. Өлеңге сүйеніп, дәлелдейді.
Топ бірін-бірі бағалайды.(пікір айту арқылы)
Мұғалім тарапынан ауызша кері байланыс

2-тапсырма : <<Кейіпкерге хат>>
<<Автор орындығы>> әдісімен жұмыс:
Оқушылармен жеке жұмыс жүреді;
Берілген тапсырма бойынша оқушы хатын автор орындығында оқиды.

Дескриптор:
-Шығармаавторына хат жазады;
-Көкейіндегі сұрағына жауап іздейді.
-Автор бейнесіне жақындай отырып, сыни пікірін айтады.

<< Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы оқушылардың бірін-бірі бағалауы жүргізіледі.

3-тапсырма <<Ойлан, тап!>> әдісі арқылы оқушылар жұптық жұмысты жүзеге асырады:

Қатар отырған оқушылар жұптасады, берілген тапсырманы орындайды: Слайдта берілген сөздерді өлең желісі бойынша тізбектеу;
Мұғалім тарапынан көпірше тұрғызылады. Интерактивті тақтаға тірек сөздер жазылады.

1-топ 2-топ 3-топ
Ақын Аңыз Қалам
Уақыт Жарық күн Тәж
Көз жасы Жас өмір Бір тамшы су
Империя Арман Сенім
Бодандық Әлем Жүрек
Шымылдық Халық Автор, мен

Тарих ТәуелсіздікБолашақ

Дескриптор:
-өлеңнің мазмұнына негіздеу үшін дәлелдер жинайды;
-шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстырады;
-өлеңнің тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
ҚБ: <<Стикердегі хат>> әдісі арқылы оқушылар өздеріне ұнаған жұмысқа жазбаларын ұсынады

Интербелсенді тақта
Соңы

7 минут

Кері байла
ныс

5 минут

Бағалау

4 - тапсырма. Өлеңнің аудионұсқасы тыңдалады.

Талқылау сұрақтары:

1.Ұлы күндей бір сағыныш бар менде...>>
2. Ерланның поэзиясына биіктік емес, тереңдік тән. Не себепті?... себебі...биіктік-жансыз.
3. <<Бүгінгі күнді түсініп, түйсіну үшін де, болашақтың дидарын көзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек>> Н.Ә.Назарбаев

<<Таңбаларды сөйлет>> әдісі
Өлеңнің мазмұны бойынша талқылау сұрақтарын негізге ала отырып, таңбалар арқылы автор бейнесіне, туындының тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер.
? !

Место для формулы.
? !

Место для формулы.


Дескрипторлар:

-өлеңді зейін қойып тыңдайды;
-талқылау сұрақтарын туындымен байланыстыра алады;
-таңбалар арқылы өлеңде көтерілген тақырыптың бүгінгі өзектілігіне дәлелмен баға береді.

ҚБ: <<Қосу / Алу>> әдісі арқылы топтық бағалау.
<<Желкенді кеме>> әдісі бойынша бағалау критерийлеріне сүйеніп оқушылар ауызша рефлексия жасайды,өзін-өзі бағалайды

Үйге тапсырма: Қ.Сарин <<Тәуелсіздік>> өлеңі

Ұқсас жұмыстар
Автор бейнесі. Сабақтың басы
Кейіпкерлер бейнесі
Жүсіпбек аймауытовтың «әнші» әңгімесін талдау
Өмірлік жолы
Драма турасында
Абай бейнесі
40 өтірік ертегісіндегі тазша бала бейнесі
Ұлпан романындағы әйел тағдыры Ұлпан - Ел анасы
Бүлдірген тере барғанда
А.байтұрсынов "қара бұлт". 6 сынып
Пәндер