Сабақ басы

Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні :
Қатысқандар:
Қатыспағандар саны:
Сынып: 6 ә, б, в
Сабақ 1
6. 2. 1. 1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау .
6. 3. 1. 1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру .
қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түсінеді, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейтеді.
Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады.
танымдық деңгейлерін өрістету, тіл байлығын, өз ойын жеткізу, қазақ тілінде еркін сөйлей білу әрекеттерін жетілдіру.
Жетістік критерилері
Мәтін бойынша жұмыс істей отырып, білім деңгейін көтереді, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастырады.
Жаңғыртады : Қазақстан қалаларының атауларын, әрқайсысының ерекшеліктерін, қазба, кен байлықтарын . Сөйлеу тілін дамыту арқылы сөздік қорын, ой-өрісін қалыптастырады
Түсінеді: «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Оны айтатын табиғаттың тілі жоқ. »
Қолданады: Отан туралы мақал - мәтелдер, шешендік сөздер
Оқушылар орындай алады:
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Отан, отбасы, Мемлекет
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
Келесі көріністе сіздер . . тамашалайсыздар.
Назарларыңызға ұсынылған қойылымда куәгері боласыздар Талдауға арналған сұрақтар:
Не себебті . . . деп ойлайсыз
ишара
Сабақ басы
2 минут
3 минут
(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.
« Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық ат- мосферасын орнату үшін оқушыларға: - Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар?-деп сұрайды.
Қайырлы күн, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды) .
Қайырлы күн, құлақтарым!Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды) .
Қайырлы күн, қолдарым!Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды) .
Қайырлы күн, аяқтарым!Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу) .
Қайырлы күн, мұғалім!Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)
/оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/
( Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер отақ үйісміз дегенді қалай түсінесіңдер?
«Миға шабуыл». Сұрақ жаап ұйымдастывру
Сұрақтарға жауап береді
Балалар, біздің Отанымыз қай ел? (Қазақстан)
Қазақстан қандай мемлекет? (Тәуелсіз)
Сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қазақстан -ортақ үйіміз
- Қазақстан туралы не білесіңдер? (Қазақстан тәуелсіз мемлекет, астанасы - Астана қаласы, президенті - Нұрсұлтан Назарбаев, бай мемлекет) Дұрыс, енді қазір жаңа мәтінмен таныс боласыңдар.
2. Оқушылар топқа бөлінеді. 1. Қазақстан тобы. 2. Тәуелсіз тобы. бөлінеді. (қайталап хор мен оқу)
Алдын ала өзім бағалау критериаларын түсіндіру
Күтілетін нәтиже:
Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді ждәне анықтайды
Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құруды үйренеді
Слайд
Слайд
Сабақтың ортасы
5 минут
5 минут
5 минут
3 минут
5 минут
2 минут
5 минут
2 минут
«Ыстық орындық» орындық әдісі Тотық жұмыс
( Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.
Жаттығудың сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
- Сен қай елде тұрасың? Where do you live? Где ты живешь?
- Қазақ елінің Отаны . The Motherland of Kazakh people.
- Родина казахского народа.
- Қазақстан қандай мемлекет? What kind of country is it? Какое государство -Казахстан?
- Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?
- What nationalities live in KZ? Какие национальности проживают в Казахстане?
- Туған жер туралы қандай әндер білесіңдер?
«Ой қозғау» стратегиясы схема құрастыру
136 ұлт өкілдері ҚАЗАҚСТАН Астана
Орта Азияда орналасқан Бай мемлекет Тілі-қазақ тілі
Егеменді Тәуелсіз
МЕМЛЕКЕТ дегеніміз не ?
Тапсырма.
Берілген сөйлемдерді оқыңдар . Синоним сөздерді тауып, орыс, ағылшын тілдеріне аударыңдар.
Бағалау
Екі жұлдыз бір тілек арқылы жүреді. Бір- бірін бағалайды
Жұптық жұмыс
Менің туған жерім - Қазақстан.
Бұл ел Еуразияның орталығына орналасқан.
Біздің Отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар өмір сүреді.
Мәтінді оқыңдар, өз сөздеріңмен орыс, ағылшын тіліне аударыңдар. тапсырмалармен жұмыс Мәтінге сүйеніп, сұрақтарға жауап беріңдер.Оқытудың мақсаты бойынша.
Қосымша тапсырма
Қазір мен ақал мәтелдердің басын оқимын, ал сендер жалғасын табуларын керек.
1. Отанды сүю - Отбасынан басталады.
2. Ел елдің бәрі жақсы, өз елің бәрінен жақсы.
3. Отансыз адам - ормансыз бұл- бұл.
4. Жері байдың - елі бай.
. Мәтінмен жұмыс керек сөздерді орнына қой.
Біз Қазақстанда тұрамыз. Қазақстан біздің . Ол мемлекет. Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы . Республикамыздың бас қаласы . Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі. Қазақстан - өзінің салт дәстүрі, мемлекеттік бар ел. Қазақстанда 130 дан астам ұлттық өкілдері .
Керекті сөздер: Отанымыз, тәуелсіз, астана, Назарбаев, рәміздері, қазақ тілі, тұрады.
. Отан сөзі жазылып тұрады мақал - мәтел білеміз.
Бағалау Әткіншек әдісі арқылы орындалады
Сұрақ-жауап жүргізу.
Диалог құрастыру: 1 топ:
1. -Қазақстан қандай мемлекет?
2. -Қазақстанның рәміздері?
3. Қазақстанның тұнғыш президенті кім?
Сен маған мен саған әдісі арқылы топтық бағалау пайдалынады
Жеке жұмыс
1. -Қазақстанның бас қаласы?
-2. Қазақстанның тұңғыш ғарышкері кім?
-2. Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы қай жылы айналымға енді?
- Біз Қазақстан туралы не білеміз?
- Бүгінгі сабақта нені білдік?
- Сенің туған жеріңде қандай ұлт өкілдері тұрады?
- Сендер бір- бірлеріңмен қандай қарым-қатынастасыңдар?
- Сондықтан да Қазақстан біздің ортақ үйіміз.
- Қазақстан, туған жер туралы кім
тақпақ, өлең біледі?
«Мемлекет» сөзін септе.
Атау с . . .
Ілік с . . .
Барыс с . . .
Табыс с . . .
Жатыс с . . .
Шығыс с . . .
Көмектес с . . .
Дискрептор арқылы бағалау
-Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді және анықтай алады
-Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құруды орындай алады
Бағалау Бесм саусақ оиыны арқылы орындалады
Постер құрастыру
Қима қағаздар.
Сабақтың соңы
3 мин
«Отан» кластер жасау
- Отан деген не?
- Қандай
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz