Сабақ басы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні :

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:

Күні:

Сынып: 6 ә, б, в

Сабақ 1

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ тақырыбы
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Менің Отаным-Қазақстан
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу)
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

6. 2. 1. 1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау .

6. 3. 1. 1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ мақсаттары
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

қазақ тілінің қоғамдық қызметі мен маңызын нақты деректер келтіре отырып түсінеді, лингвистикалық дүниетанымдарын кеңейтеді.

Тақырыпқа байланысты тірек сөздермен бірнеше сөйлем құра алады.

танымдық деңгейлерін өрістету, тіл байлығын, өз ойын жеткізу, қазақ тілінде еркін сөйлей білу әрекеттерін жетілдіру.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Жетістік критерилері

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

Мәтін бойынша жұмыс істей отырып, білім деңгейін көтереді, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастырады.

Жаңғыртады : Қазақстан қалаларының атауларын, әрқайсысының ерекшеліктерін, қазба, кен байлықтарын . Сөйлеу тілін дамыту арқылы сөздік қорын, ой-өрісін қалыптастырады

Түсінеді: «Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, Оны айтатын табиғаттың тілі жоқ. »

Қолданады: Отан туралы мақал - мәтелдер, шешендік сөздер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Тілдік мақсат
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Отан, отбасы, Мемлекет

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Келесі көріністе сіздер . . тамашалайсыздар.

Назарларыңызға ұсынылған қойылымда куәгері боласыздар Талдауға арналған сұрақтар:

Не себебті . . . деп ойлайсыз

ишара

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Құндылықтарды игерту:
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады. Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің практикалық мәнін түсінуде көрініс табады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Әдебиет пәнімен байланыс
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Алдыңғы меңгерілген білім
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Берілген тақырып аясында постерлер құрастыру.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны:: Сабақта жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақ басы

2 минут

3 минут

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

(Ұ) Ынтымақтастық ортасын құру.

« Мұғалім «шаттық шеңберін» құрғызып, ынтымақтастық ат- мосферасын орнату үшін оқушыларға: - Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріне қандай жақсы сөздер айтасыңдар?-деп сұрайды.

Қайырлы күн, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды) .
Қайырлы күн, құлақтарым!

Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды) .
Қайырлы күн, қолдарым!

Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды) .
Қайырлы күн, аяқтарым!

Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу) .
Қайырлы күн, мұғалім!

Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

/оқушылар бір-бірін қолдарынан алып, жылы тілектер айтады/

( Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қою Блалар сендер отақ үйісміз дегенді қалай түсінесіңдер?

«Миға шабуыл». Сұрақ жаап ұйымдастывру

Сұрақтарға жауап береді

Балалар, біздің Отанымыз қай ел? (Қазақстан)
Қазақстан қандай мемлекет? (Тәуелсіз)
Сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қазақстан -ортақ үйіміз
- Қазақстан туралы не білесіңдер? (Қазақстан тәуелсіз мемлекет, астанасы - Астана қаласы, президенті - Нұрсұлтан Назарбаев, бай мемлекет) Дұрыс, енді қазір жаңа мәтінмен таныс боласыңдар.
2. Оқушылар топқа бөлінеді. 1. Қазақстан тобы. 2. Тәуелсіз тобы. бөлінеді. (қайталап хор мен оқу)

Алдын ала өзім бағалау критериаларын түсіндіру

Күтілетін нәтиже:

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді ждәне анықтайды

Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құруды үйренеді

Слайд

Слайд

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың ортасы

5 минут

5 минут

5 минут

3 минут

5 минут

2 минут

5 минут

2 минут

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

«Ыстық орындық» орындық әдісі Тотық жұмыс

( Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

  • Сен қай елде тұрасың? Where do you live? Где ты живешь?
  • Қазақ елінің Отаны . The Motherland of Kazakh people.
  • Родина казахского народа.
  • Қазақстан қандай мемлекет? What kind of country is it? Какое государство -Казахстан?
  • Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?
  • What nationalities live in KZ? Какие национальности проживают в Казахстане?
  • Туған жер туралы қандай әндер білесіңдер?

«Ой қозғау» стратегиясы схема құрастыру

136 ұлт өкілдері ҚАЗАҚСТАН Астана

Орта Азияда орналасқан Бай мемлекет Тілі-қазақ тілі

Егеменді Тәуелсіз

МЕМЛЕКЕТ дегеніміз не ?

Тапсырма.

Берілген сөйлемдерді оқыңдар . Синоним сөздерді тауып, орыс, ағылшын тілдеріне аударыңдар.

Бағалау

Екі жұлдыз бір тілек арқылы жүреді. Бір- бірін бағалайды

Жұптық жұмыс

Менің туған жерім - Қазақстан.

Бұл ел Еуразияның орталығына орналасқан.

Біздің Отанымызда жүзге жуық ұлттар мен халықтар өмір сүреді.

Мәтінді оқыңдар, өз сөздеріңмен орыс, ағылшын тіліне аударыңдар. тапсырмалармен жұмыс Мәтінге сүйеніп, сұрақтарға жауап беріңдер.

Оқытудың мақсаты бойынша.

:
:
:
:
:

Қосымша тапсырма

Қазір мен ақал мәтелдердің басын оқимын, ал сендер жалғасын табуларын керек.

1. Отанды сүю - Отбасынан басталады.

2. Ел елдің бәрі жақсы, өз елің бәрінен жақсы.

3. Отансыз адам - ормансыз бұл- бұл.

4. Жері байдың - елі бай.

. Мәтінмен жұмыс керек сөздерді орнына қой.

Біз Қазақстанда тұрамыз. Қазақстан біздің . Ол мемлекет. Қазақстан Республикасының Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы . Республикамыздың бас қаласы . Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі. Қазақстан - өзінің салт дәстүрі, мемлекеттік бар ел. Қазақстанда 130 дан астам ұлттық өкілдері .

Керекті сөздер: Отанымыз, тәуелсіз, астана, Назарбаев, рәміздері, қазақ тілі, тұрады.

. Отан сөзі жазылып тұрады мақал - мәтел білеміз.

Бағалау Әткіншек әдісі арқылы орындалады

Сұрақ-жауап жүргізу.

Диалог құрастыру: 1 топ:

1. -Қазақстан қандай мемлекет?

2. -Қазақстанның рәміздері?

3. Қазақстанның тұнғыш президенті кім?

Сен маған мен саған әдісі арқылы топтық бағалау пайдалынады

Жеке жұмыс

1. -Қазақстанның бас қаласы?

-2. Қазақстанның тұңғыш ғарышкері кім?

-2. Қазақстан Республикасының ұлттық валютасы қай жылы айналымға енді?

  • Біз Қазақстан туралы не білеміз?
  • Бүгінгі сабақта нені білдік?
  • Сенің туған жеріңде қандай ұлт өкілдері тұрады?
  • Сендер бір- бірлеріңмен қандай қарым-қатынастасыңдар?
  • Сондықтан да Қазақстан біздің ортақ үйіміз.
  • Қазақстан, туған жер туралы кім

тақпақ, өлең біледі?

«Мемлекет» сөзін септе.

Атау с . . .

Ілік с . . .

Барыс с . . .

Табыс с . . .

Жатыс с . . .

Шығыс с . . .

Көмектес с . . .

Дискрептор арқылы бағалау

-Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсінеді және анықтай алады

-Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құруды орындай алады

Бағалау Бесм саусақ оиыны арқылы орындалады

Бағалау кртитериі
Дескриптор
Кез келген тапсырмаларды орындау және тақырыпты кез келген тәсілдерімен түсіндіру пайдаланады
Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді
Орындалған тапсырмалардың дұрыстығын бақылайды
Тапсырмалардың нәтижесін тексеру
Орындалған жүмыстардың жақсы үлгілерін көрсетеді

Постер құрастыру

Қима қағаздар.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі::

Сабақтың соңы

3 мин

Мектеп:Мұғалімнің аты-жөні :Қатысқандар:Қатыспағандар саны::

«Отан» кластер жасау

  1. Отан деген не?
  2. Қандай

Ұқсас жұмыстар
Сабақты аяқтау
Алгоритмнің жай командалары
Түйе жайлы ақпарат
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Блоктардың кескіні
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Циклдік алгоритм
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Үшфазалы трансформатор кірісіндегі фазалық кернеу
Оқушыларға құрмет туралы түсінік қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz