Сабақтың ортасы. Сабақтың басы

САБАҚ: Қазақ тілі
Мектеп:
САБАҚ: Қазақ тілі: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні: Нұржанова Ф. Б
САБАҚ: Қазақ тілі: Сынып: 7 «ә»
Мектеп:: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ: Қазақ тілі: Бөлім атауы
Мектеп:: Қазақстандағы ұлттар достастығы
САБАҚ: Қазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:: Ұлттар достығының ұйытқысы
САБАҚ: Қазақ тілі: Сабақтың түрі
Мектеп:: Дағдыларды қалыптастыру, білімді бекіту сабағы
САБАҚ: Қазақ тілі: Жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп::

Т/А5. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау

Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.

САБАҚ: Қазақ тілі: Сабақтың мақсаты
Мектеп::

Барлық оқушылар: тыңдалым мазмұнын түсінеді, талқылайды.

Көптеген оқушылар: сұрақтарға дәлелді жауап береді.

Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтар құрастырады, өмірмен байланысты нақты мысалдар келтіреді.

САБАҚ: Қазақ тілі: Бағалау критерийлері
Мектеп::
  • Сұрақтарға мәтіннен деректер келтіріп, дәлелді жауап береді.
  • Өз жауаптарын басқа жауаптармен салыстырады, талқылайды.
САБАҚ: Қазақ тілі: Дескриптор
Мектеп::
  • Сұрақтарға толық, дәлелді жауап береді.
  • Мәтіннен деректер келтіреді.
  • Өз жауабын басқа жауаптармен салыстырады.
  • Сұрақтарды талқылайды
САБАҚ: Қазақ тілі: Тілдік міндеттер
Мектеп:: Ел ішіндегі бірлік, бейбітшілік пен тұрақтылық, бір шаңырақ астында, ұлттар мен ұлыстар, ассамблея, бірегей институт
САБАҚ: Қазақ тілі: Құндылықтар
Мектеп:: Ұлтаралық татулық, достық.
САБАҚ: Қазақ тілі: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:: Ұлт бірлігінің басты факторы
САБАҚ: Қазақ тілі:
САБАҚ: Қазақ тілі: Жоспарланатын уақыт
Мектеп::

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Сәлемдесу.

Дерек

көздер

САБАҚ: Қазақ тілі:

Сабақтың басы

5 мин

Мектеп::

Қызығушылықты ояту.

http://vcd.csps.hcc.edu.tw/campus/data/web/2/files/images/bigstockphoto_Global_Kids_80409.jpg

Слайд №1, 2, 3
САБАҚ: Қазақ тілі:

Сабақтың ортасы

5 мин

2 мин

20 мин

6 мин

5 мин

Мектеп::

Тыңдалым алды сұрақтар:

1. Қазақстан қандай мемлекет?

2. Қазақстанда қанша ұлт өкілі тұрады?

3. Олардың арасындағы қарым-қатынас қандай?

https://www. youtube. com/watch?v=LKpLzxcROgY

Қазақстан халқы ассамблеясының тарихы (1, 49)

Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз. Өз жауабыңызды өмірмен байланыстырыңыз:

  1. Алғашқы этномәдени орталықтар қашан және не үшін пайда болды?
  2. 1992 жылы барлық этнотоптардың орталығынқұру мақсатында қандай шешім қабылданды?
  3. Бірегей институт қалай аталады?
  4. Қанша конфессия, ұлт өкілдерін біріктіреді?
  5. Бүгінде бұл қандай орган?
  6. Ұйымның сессиясы қаншалықты жиі өткізіледі?
  7. Өз сессияларында ұйым қандай мәселелерді қарастырады?
  8. Еліміздегі бұл ұйымның қызметі қаншалықты маңызды?
  9. Халықтар арасындағы достастықты сақтауға қосқан үлесі қандай?
  10. Осы ұйымнан басқа елімізде ұлттардың мәдениетін сақтауға қандай істер атқарылады?

2-тапсырма. Тақырып бойынша өз пікіріңізді жазыңыз.

Бағалау. Мұғалімнің кері байланысы арқылы және оқушылардыңөзара комментарий беруі арқылы жүзеге асады.

« Аяқталмаған сөйлем » әдісі

  1. Қазақстан- . . . , . . . , . . . мемлекет.
  2. Елімізде . . . ұлт өкілі тұрады.
  3. Қазақстанда тұратын халықтар арасында . . . , . . . қарым-қатынас орнатылған.
  4. Әр облыста этномәдени топтардың салт-дәстүрін, мәдениетін сақтауға арналған . . . үйлері бар.
  5. Қазақстан халқы Ассамблеясы -

. . . ұйым.

Талқылау сұрақтары:

1. Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз?

2. Елдіктің бастауы - бірлікте» дегенді қалай түсінесіз?

3. Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз?

«ПОПС» формуласы бойынша талдау.

П (Менің ойымша, …)

О (Өйткені…)

П (Мысалы, …)

С (Қорытындылай келе, …)

Слайд №4

Слайд№5

Слайд№6

САБАҚ: Қазақ тілі:
САБАҚ: Қазақ тілі:

Сабақтың соңы

2 мин

Мектеп::

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар:

Кері байланыс

«3-2-1» әдісімен

3 маңызды мәселе

2 жаңа ақпарат

1 қорытынды түйін жасайды.

Рефлексия: «+ - қызықты»

Үйге тапсырма: Жергілікті «Достық» үйі туралы 2 минуттық ақпарат дайындап келу.

Слайд№7

Слайд №5

САБАҚ: Қазақ тілі: Қосымша ақпарат
САБАҚ: Қазақ тілі: Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Мектеп:: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

САБАҚ: Қазақ тілі:

Берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау, берілетін уақыт, қолданатын дерек көздеріне байланысты бөліп оқыту.

Топта бірлесіп оқыту.

Оқушының барлығы тыңдалым мазмұнын түсінеді, талқылайды.

Оқушылардың көбісі сұрақтарға дәлелді жауап береді.

Кейбіреулері

Проблемалық сұрақтар құрастыра алады, өмірмен байланысты нақты мысалдар келтіреді.

Мектеп::

Тапсырмалардың өзара байланысты болуына баса назар аударылады.

Жұмыс нәтижесі өзара кері байланыс арқылы бағаланады.

Пәнаралық байланыс - тарих, әдебиет, әлеуметтану, саясат.

Құндылықтар: ұлтаралық достық, өзара құрмет, толеранттылық.

Интерактивті тақта сабақ материалдарын демонстрациялау мақсатында қолданылады.

САБАҚ: Қазақ тілі:

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге


Ұқсас жұмыстар
Химиялық элементтердің табиғи топтары
Шығармашылық жұмыстың атауы
Мақсат үстеулері
Видеожазба ортасы
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Оқушыларға құрмет туралы түсінік қалыптастыру
Қыпшақ мемлекеті жайлы ақпарат
Әрқайсысының қолында доп
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz