Сабақтың ортасы. Сабақтың басы

Т/А5. Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау
Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.
Барлық оқушылар: тыңдалым мазмұнын түсінеді, талқылайды.
Көптеген оқушылар: сұрақтарға дәлелді жауап береді.
Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтар құрастырады, өмірмен байланысты нақты мысалдар келтіреді.
- Сұрақтарға мәтіннен деректер келтіріп, дәлелді жауап береді.
- Өз жауаптарын басқа жауаптармен салыстырады, талқылайды.
- Сұрақтарға толық, дәлелді жауап береді.
- Мәтіннен деректер келтіреді.
- Өз жауабын басқа жауаптармен салыстырады.
- Сұрақтарды талқылайды
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Сәлемдесу.
Дерек
көздер
Сабақтың басы
5 мин
Қызығушылықты ояту.
Сабақтың ортасы
5 мин
2 мин
20 мин
6 мин
5 мин
Тыңдалым алды сұрақтар:
1. Қазақстан қандай мемлекет?
2. Қазақстанда қанша ұлт өкілі тұрады?
3. Олардың арасындағы қарым-қатынас қандай?
https://www. youtube. com/watch?v=LKpLzxcROgY
Қазақстан халқы ассамблеясының тарихы (1, 49)
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма.
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз. Өз жауабыңызды өмірмен байланыстырыңыз:
- Алғашқы этномәдени орталықтар қашан және не үшін пайда болды?
- 1992 жылы барлық этнотоптардың орталығынқұру мақсатында қандай шешім қабылданды?
- Бірегей институт қалай аталады?
- Қанша конфессия, ұлт өкілдерін біріктіреді?
- Бүгінде бұл қандай орган?
- Ұйымның сессиясы қаншалықты жиі өткізіледі?
- Өз сессияларында ұйым қандай мәселелерді қарастырады?
- Еліміздегі бұл ұйымның қызметі қаншалықты маңызды?
- Халықтар арасындағы достастықты сақтауға қосқан үлесі қандай?
- Осы ұйымнан басқа елімізде ұлттардың мәдениетін сақтауға қандай істер атқарылады?
2-тапсырма. Тақырып бойынша өз пікіріңізді жазыңыз.
Бағалау. Мұғалімнің кері байланысы арқылы және оқушылардыңөзара комментарий беруі арқылы жүзеге асады.
« Аяқталмаған сөйлем » әдісі
- Қазақстан- . . . , . . . , . . . мемлекет.
- Елімізде . . . ұлт өкілі тұрады.
- Қазақстанда тұратын халықтар арасында . . . , . . . қарым-қатынас орнатылған.
- Әр облыста этномәдени топтардың салт-дәстүрін, мәдениетін сақтауға арналған . . . үйлері бар.
- Қазақстан халқы Ассамблеясы -
. . . ұйым.
Талқылау сұрақтары:
1. Еліміздегі халықтар арасындағы қарым-қатынас туралы не ойлайсыз?
2. Елдіктің бастауы - бірлікте» дегенді қалай түсінесіз?
3. Неліктен Қазақстанды бірлік пен татулықтың мекені деп атаймыз?
«ПОПС» формуласы бойынша талдау.
П (Менің ойымша, …)
О (Өйткені…)
П (Мысалы, …)
С (Қорытындылай келе, …)
Слайд №4
Слайд№5
Слайд№6
Сабақтың соңы
2 мин
Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар:
Кері байланыс
«3-2-1» әдісімен
3 маңызды мәселе
2 жаңа ақпарат
1 қорытынды түйін жасайды.
Рефлексия: «+ - қызықты»
Үйге тапсырма: Жергілікті «Достық» үйі туралы 2 минуттық ақпарат дайындап келу.
Слайд№7
Слайд №5
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау, берілетін уақыт, қолданатын дерек көздеріне байланысты бөліп оқыту.
Топта бірлесіп оқыту.
Оқушының барлығы тыңдалым мазмұнын түсінеді, талқылайды.
Оқушылардың көбісі сұрақтарға дәлелді жауап береді.
Кейбіреулері
Проблемалық сұрақтар құрастыра алады, өмірмен байланысты нақты мысалдар келтіреді.
Тапсырмалардың өзара байланысты болуына баса назар аударылады.
Жұмыс нәтижесі өзара кері байланыс арқылы бағаланады.
Пәнаралық байланыс - тарих, әдебиет, әлеуметтану, саясат.
Құндылықтар: ұлтаралық достық, өзара құрмет, толеранттылық.
Интерактивті тақта сабақ материалдарын демонстрациялау мақсатында қолданылады.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz