Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Доңғалақтар аумағындағы белдіктің жоғары шуылы

Пән аты: Өндірістік оқыту
Топ 9-173 Мамандығы: <<Автомобиль көлігіне қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану>>
Квалификациясы : <<Автокөлікті жөндеуші слесарь>>
- - - - - - - 13.05 2020 ж

№34 ОҚЫТУ САБАҚ ЖОСПАРЫ
1. Сабақтың тақырыбы: Артқы белдікке, дифференциалға ТҚК, ақауларын анықтау және жөндеу.
2. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білімділік қабілетін арттыру
3. Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызығушылығын арттыру
4. Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау логикалық қабілетін дамыту

САБАҚ БАРЫСЫ
Тақырып: Артқы белдікке, дифференциалға ТҚК, ақауларын анықтау және жөндеу.
Шуыл бойынша артқы белдіктің жағдайын тексеруде дыбыс тура сол белдіктен шығып тұрғанына көз жзеткізу керек. Қозғалтқыш жұмыс істегендегі шудың қатты болуынан мұны істеу қиынға соғады. Әдетте тексерісті жою əдсімен жүргізеді. Автомобильдің екпіндеуі режимінде шуға құлақ түріп, шуыл пайда болыпғ қайта жоғалатын жылдамдықты байқайды, тежегіш жүйесін пайдаланбай қозғалтқышпен тежеу режимінде жасайды. Ақырындату жəне тездету кезінде артқы белдіктің шуылы сол бір жылдамдықта пайда болып, қайта жоғалады. Берілістерді қайта қосу тетігінің төсеп қозғалуы жəне нейтралды күйінде негізгі берілістің тегершіктері жүктелмейді, айтарлықтай шу шығармайды, сондықтан шудың сипаты автомобильді екпіндету немесе қозғалтқышпен тежеу кезінде шудың сипатына сəйкес келсе, онда оның көзі - негізгі беріліс емес. Егер шуылдың сипаты өзгерсе, шуылдың көзі негізгі берілістің тегершіктерінен, немесе жетекші тегершіктің не дифференциал мойынтірегінен екені анық. Жұмыс істегеннен пайда болатын шуылды болдырмау үшін қозғалмаған күйдегі автомобильде қозғалтқыштың дыбысын түрлі режимде тыңдап шығу керек. Сенімді тоқтатылған автомобильде, артқы доңғалақтары көтеріліп тұрғанда қозғалтқышты іске қосып, бесінші берілісті қосу. Бұл ретте шуыл шынында негізгі берілістен шығатынын анықтауға болады. негізгі беріліс бөлшегінің тозуын жетекші тегершіктегі өлшенетін фланецтегі бұрыштық саңылау бойынша анықтауға болады. өлшеу үшін фланецтың кіркөрсеткіш ернеуіне белгі салу керек, тірелгенше фланецты солға бұру жəне мойынтірек стаканында сол белгіге сəйкес келетін сызықіз жасау керек. Сосын фланецті тірелгенше оңға бұру жəне екінші сызықсыз жасау қажет. Сызықіздер арасындағы қашықтықты өлшеу. Егер ол 13 мм асса, бұл негізгі берілістің жетекші жəне жетектегі тегершіктердің, дифференциал тегершіктерінің тістерінің немесе жартылай осьті оймакілтектер мен жартылай осьтердің тым тозғанын білдіреді. Жетекші белдіктің мүмкін ақаулары 6.5-кестеде келтірілген. Люфтоөлшегіштің көмегімен жетекші белдіктіңі негізгі берілісінің іліністеріндегі бұрыштық саңылауларды анықтауда автомобильдің артқы белдігін тоқтатып, беріліс қорабындағы тегершіктердің нейтралды күйіндегі кардандық беріліс саңылауын өлшеу жəне кардандық беріліс бұрын өлшенген саңылауын анықтау.

6.5-кесте.

Ақаулық белгісі
Ақаулық себебі
Жою əдісі
Доңғалақтар аумағындағы белдіктің жоғары шуылы
Доңғалақ бекіткіштерінің босауы
Доңғалақ бекіткіштерін қатайту

Доңғалақ күпшегі мойынтіректерінің тозуы не бұзылуы
Мойынтіректерді ауыстыру
Артқы белдік жұмыс істегендегі жоғары шуыл
Белдік картеріндегі майдың жеткіліксіз деңгейі
Май деңгейін қалпына келтіру

Жетекші тегершіктің фланец сомынын босауы
Сомынды тарту

Жетекші тегершіктің немесе дифференциалдың мойынтірегінің тозуы не реттеудің бұзылуы
Мойынтірек пен ондағы саңылаулардың жағдайын тексеру, қажет болса, мойынтіректі ауыстыру немесе реттеу подшипники

Негізгі беріліс тегершігі тістерінің жұмысшы бетіндегі содырлар
Тегершіктерді ауыстыру
Бұрылысқа жүргендегі шуыл
Сателлит осбтерінің жұмысшы бетіндегі содырлар
Аздаған бұдырларды егеуқұм қағазымен тазалау, қатты зақымданған болса бөлшектерді ауыстыру

Жартылай осьті тегершіктердің немесе сателлиттердің тіреуіш шайбаларының бетіндегі содырлар
Аздаған бұдырларды егеуқұм қағазымен тазалау, қатты зақымданған болса бөлшектерді ауыстыру

Доңғалақ күпшектері мойынтірегінің зақымдануы
Мойынтіректерді ауыстыру

Үй тапсырмасы.
1. Артқы белдікке ТҚК қалай жүргізіеді?
2. Артқы белдік және оның жетегінің мүмкін ақаулары.?
Автомобильдің құрылысы және пайдаланылуы П.Жүнісбеков.

Ұқсас жұмыстар
Тегершіктерді ауыстыру
Жүріс бөлігінің вариаторы
Информатика. презентацияларды құру
Белдікті өңдеу
Белдемшенің жоғарғы қиығын белдікпен өңдеу
Автоматты белдікке күйінен кеудеге күйіне Автоматты кеудеге
Берілісті өзгерту қорабы
Алдыңғы белдік ақаулары
Ақпарат алатын көздерді атап айт
Алдыңғы жетекті автомобильді бұру кезінде
Пәндер