Сабақтың тақырыбы. Сабақтың соңы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Экожүйе құрамбөліктері

№1-сабақ.

Бөлім:
6. 4А Экология және тұрақты даму
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
6. 4А Экология және тұрақты даму:
Бөлім:: Күні:
6. 4А Экология және тұрақты даму:
Бөлім:: Сыныбы:
6. 4А Экология және тұрақты даму: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
6. 4А Экология және тұрақты даму: Экожүйе құрамбөліктері
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
6. 4А Экология және тұрақты даму: 5. 6. 1. 1 - экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау
Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
6. 4А Экология және тұрақты даму:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар экожүйенің кешендерін анықтауды үйренеді.

Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
6. 4А Экология және тұрақты даму: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Экожүйе қандай компоненттерден

тұрады?

2. «Пайдалы» және «зиянды» организм болу деген не? Осы түсініктер барлық жерде қолданыла ма? Барлығы үшін қолданыла ма?

3. Адамға керекті организмдердің барлығын кез келген жерге орналастыруға бола ма?

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

№1-тапсырма:

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Тірек сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

Оқушының іс-әрекеті:

1. А. Тенсли еңбегін сипаттайды.

2. Суреттерді пайдаланып, саңырауқұлақ, өсімдіктер мен жануарлар қай жерде өмір сүретінін түсіндіреді. Олардың экожүйедегі орны қандай?

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Суретпен жұмыс жасайды;

-Тапсырманы түсіндіреді.

Бағалау: 6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

№2-тапсырма:

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Суретке қарайды. Экожүйені анықтайды. Оның негізгі компоненттерін атайды. Оларды қандай шартты топтарға бөлуге болады? Экожүйеде өндірушілер қандай функция атқарады? Тұтынушылар мен бүлдірушілер ше? Экожүйенің кез келген бір компонентін алып тастайды. Осы компонентсіз экожүйе өзгере ме? Өзгерсе, қалай өзгереді? Осы өзгерісті үлгілейді. Экожүйені жанды және жансыз табиғаттың «бірлігі» деуге бола ма? Неліктен?

2. Суреттерді пайдалана отырып, экожүйедегі «өндіруші», «тұтынушы», «бүлдіруші» ұғымдарына анықтама береді. Осы компоненттердің байланысын сызба түрінде көрсетеді. Өз суретің түсіндіреді.

3. Мағынасы бойынша берілген сөздерге байланысты экожүйе бөлігін

атайды.

1. Тыныс алу, жел, мөлдірлік, газ - . . .

2. Құю, ағыс, мөлдірлік, сұйықтық - . . .

3. Мөлдірлік, қатты дене, пайдалы қазбалар - . . .

4. Жасыл түс, оттегін бөлу, өсу - . . .

5. Құнарлылық, қоспа, түбір - . . .

6. Организмдердің өлі қалдығы, топырақ, қоректену - . . .

7. Қозғалыс, қоректену, тыныс алу, өсу - . . .

Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Тапсырмаларды сипаттайды және ерекшеліктерін ажыратады.

-Сұрақтарға жауап береді.

- Сызба сызады.

Бағалау: 6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

№3-тапсырма:

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Суретті қарайды. Экожүйеге тақырып береді. Мұның экожүйе екендігін дәлелдейді.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

-Сұлбамен жұмыс жасайды

- Тапсырманы дәлелдейді.

Бағалау: 6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Бағалау: Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни

Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің жай командалары
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Жыл мезгілдерінің суреттері
Cызықтық алгоритм,блок-схема. 7 сынып
Практикалық жұмыстар
Алгоритмнің бұйрығы
Циклдік алгоритм
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Шығармашылық жұмыстың атауы
Циклдік алгоритм. 9 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz