Сабақтың тақырыбы. Сабақтың соңы

Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Экожүйе құрамбөліктері
№1-сабақ.
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар экожүйенің кешендерін анықтауды үйренеді.
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
(Ұ) . Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.
Оқулық, жұмыс дәптерлері
ДК экраны
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
1. Экожүйе қандай компоненттерден
тұрады?
2. «Пайдалы» және «зиянды» организм болу деген не? Осы түсініктер барлық жерде қолданыла ма? Барлығы үшін қолданыла ма?
3. Адамға керекті организмдердің барлығын кез келген жерге орналастыруға бола ма?
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
№1-тапсырма:
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Тірек сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
1. А. Тенсли еңбегін сипаттайды.
2. Суреттерді пайдаланып, саңырауқұлақ, өсімдіктер мен жануарлар қай жерде өмір сүретінін түсіндіреді. Олардың экожүйедегі орны қандай?
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Суретпен жұмыс жасайды;
-Тапсырманы түсіндіреді.

№2-тапсырма:
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1. Суретке қарайды. Экожүйені анықтайды. Оның негізгі компоненттерін атайды. Оларды қандай шартты топтарға бөлуге болады? Экожүйеде өндірушілер қандай функция атқарады? Тұтынушылар мен бүлдірушілер ше? Экожүйенің кез келген бір компонентін алып тастайды. Осы компонентсіз экожүйе өзгере ме? Өзгерсе, қалай өзгереді? Осы өзгерісті үлгілейді. Экожүйені жанды және жансыз табиғаттың «бірлігі» деуге бола ма? Неліктен?
2. Суреттерді пайдалана отырып, экожүйедегі «өндіруші», «тұтынушы», «бүлдіруші» ұғымдарына анықтама береді. Осы компоненттердің байланысын сызба түрінде көрсетеді. Өз суретің түсіндіреді.
3. Мағынасы бойынша берілген сөздерге байланысты экожүйе бөлігін
атайды.
1. Тыныс алу, жел, мөлдірлік, газ - . . .
2. Құю, ағыс, мөлдірлік, сұйықтық - . . .
3. Мөлдірлік, қатты дене, пайдалы қазбалар - . . .
4. Жасыл түс, оттегін бөлу, өсу - . . .
5. Құнарлылық, қоспа, түбір - . . .
6. Организмдердің өлі қалдығы, топырақ, қоректену - . . .
7. Қозғалыс, қоректену, тыныс алу, өсу - . . .
Дескриптор: Жалпы - 4 балл.
-Тапсырмаларды сипаттайды және ерекшеліктерін ажыратады.
-Сұрақтарға жауап береді.
- Сызба сызады.

№3-тапсырма:
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
1. Суретті қарайды. Экожүйеге тақырып береді. Мұның экожүйе екендігін дәлелдейді.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
-Сұлбамен жұмыс жасайды
- Тапсырманы дәлелдейді.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz