Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қисық сызықты қозғалыс
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Кинематика
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 10
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қисық сызықты қозғалыс.Шеңбер бойымен қозғалыс.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
10.1.1.3 - Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау;
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Қисық сызықты қозғалысқа сипаттама беріп, қозғалысты сипаттайтын шамаларды анқтайды;
Оқушылардың басым бөлігі:
Қисық сызықты қозғалысты сипатайтын шамалар арасындағы байланысты тұрғызады, шамалар арасындағы тәуелділікті анықтайды
Кейбір оқушылар:
Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамалар арасындағы тәуелділікті анықтап, туара және негізгі бірліктерді көрсете алады.
Жетістік критерийлері
Шеңбер бойымен қозғалысты сипаттай алады
Қисық сызықты қозғалатын денелерге мысал келтіріп, сипаттама береді
Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамалар арасындағы тәуелділікті сипаттайды
Қисық сызықпен қозғалысты сипаттайтын теңдеулерді есептер шығаруда қолданады.
Тілдік мақсаттар
Жылдамдық, векторлық жылдамдық, үдеу, орын ауыстыру, бұрыштық жылдамдық, центрге тартқыш үдеу
Векторлы жылдамдық ..... себебіне байланысты өзгереді.
Қай бағытта ...................
Қалай скалярлық жылдамдық тұрақты болуы мүмкін, ал векторлық жылдамдық өзгеруі мүмкін?
Сізге......... қандай мысалдар белгілі?
Құндылықтарды дарыту
Өз ойын, көзқарасын жеткізе алу. Игерген білімін өмірде қолдануды көрсету
Топтық жұмыс барысында құнды пікірлерімен бөлісу
Әлем азаматы
Шеңбер бойымен қозғалатын денелердің адам өміріндегі орны.Атракциондар, қайрақтар, бу турбиналары. Көліктердің дөңгелектері, планеталардың орбита бойымен қозғалысы. Алғашқы жер серіктерінің қозғалысы.
Пәнаралық байланыстар
Математика графикті сипаттау ,геометрия (шеңбер ұзындығын, шеңбер ауданы, бұрыштық ығысу, бұрыштарды радинамен және градуспен өрнектеу)
АКТ қолдану дағдылары
Қисық сызықты қозғалыс:
https://www.youtube.com/watch?v=cMoxpJBcivs
Бұрыштық жылдамдық бойынша жұмыс парақтары мыналардан бейімделуі мүмкін:
http://tap.iop.org/mechanics/circular/225/file_46494.doc
Бастапқы білім
Бірқалыпты теңайнымалы қозғалыстың сипаттамалары қозғалыстың сипаттамалары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
0-5мин
Стартер
Сабақтың мақсатын анықтау
Оқушылар бейнематериалды көреді
Төменді сұрақтарға жауап жазып отырады:
Аттракционның қозғалыс траекторисяы қандай?
Аттракционның қозғалысына ұқсайтын қандай денелерді білесің?
Оның қозғалысын қандай шамалар сипаттауы мүмкін
Қандай шамалар оның қозғалысы барысында тұрақты болып қалуы мүмкін?
Оқушылар жауаптарымен бөліседі.
Болжау жасалады
Сабақтың тақырыбы және оқу мақсаты анықталады
Таныстырылым
https://www.youtube.com/watch?v=cMoxpJBcivs
Сабақтың ортасы
10-20 мин
20-35 мин
Жаңа материалды игеру.
1. Қисық сызықты қозғалыс траекториясы, жылдамдық және үдеу сипаттамалары.
Оқулықпен жұмыс
2.Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау.
АКТ жұмыс.Ақпаратты табу және меңгеру.
Радиан анықтамасы, радианды градусқа және кері қарай айналдыру;
бұрыштық жылдамдықты есептеу;
бұрыштық жылдамдық пен сызықтық жылдамдық арасындағы байланыс;
бұрыштық жылдамдық векторын кескіндеу;
бұрыштық үдеуді есептеу;
бұрыштық үдеу мен сызықтық үдеу арасындағы қатынас.
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау: кері байланыс беру, түзету жұмыстарын жүргізу.
3. Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау;Жұппен жұмыс.Өзара бағалау
4.Топтық жұмыс.
Сынып үш топқа мозайка әдісі бойынша бөлінеді.
Тапсырма 1 мозайкадан шыққан суретті сипаттайды
Тапсырма 2 Құрылымдық тапсырманы орындайды
Тапсырма 3 Өзге топқа түсіндіреді
Тапсырма 4 Бағалау критериі бойынша қалған топтардың жұмысын бағалайды
Қосымша 1
https://bilimland.kz/
Қосымша 2
Қосымша 3
35-40 мин
есептер бойынша кері байланыс жүргізу
Үй тапсырмасын беру.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушылардың ЖАДА қолдану
Оқушылардың өзара білім алуына жағдай жасау
Сабақтың басы: шағын тексеру жұмысын жүргізу (өзін өзі бағалау)
Қалыптастырушы бағалау (оқушыларға кеңес беру, бағыттау, тексеру жұмыстарын жүргізу)
Құралдармен жұмыс жасағанда ТҚЕ сақтау;
Көзге арналған жаттығуды жүргізу;
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Кинематика
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 10
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қисық сызықты қозғалыс.Шеңбер бойымен қозғалыс.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
10.1.1.3 - Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау;
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Қисық сызықты қозғалысқа сипаттама беріп, қозғалысты сипаттайтын шамаларды анқтайды;
Оқушылардың басым бөлігі:
Қисық сызықты қозғалысты сипатайтын шамалар арасындағы байланысты тұрғызады, шамалар арасындағы тәуелділікті анықтайды
Кейбір оқушылар:
Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамалар арасындағы тәуелділікті анықтап, туара және негізгі бірліктерді көрсете алады.
Жетістік критерийлері
Шеңбер бойымен қозғалысты сипаттай алады
Қисық сызықты қозғалатын денелерге мысал келтіріп, сипаттама береді
Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамалар арасындағы тәуелділікті сипаттайды
Қисық сызықпен қозғалысты сипаттайтын теңдеулерді есептер шығаруда қолданады.
Тілдік мақсаттар
Жылдамдық, векторлық жылдамдық, үдеу, орын ауыстыру, бұрыштық жылдамдық, центрге тартқыш үдеу
Векторлы жылдамдық ..... себебіне байланысты өзгереді.
Қай бағытта ...................
Қалай скалярлық жылдамдық тұрақты болуы мүмкін, ал векторлық жылдамдық өзгеруі мүмкін?
Сізге......... қандай мысалдар белгілі?
Құндылықтарды дарыту
Өз ойын, көзқарасын жеткізе алу. Игерген білімін өмірде қолдануды көрсету
Топтық жұмыс барысында құнды пікірлерімен бөлісу
Әлем азаматы
Шеңбер бойымен қозғалатын денелердің адам өміріндегі орны.Атракциондар, қайрақтар, бу турбиналары. Көліктердің дөңгелектері, планеталардың орбита бойымен қозғалысы. Алғашқы жер серіктерінің қозғалысы.
Пәнаралық байланыстар
Математика графикті сипаттау ,геометрия (шеңбер ұзындығын, шеңбер ауданы, бұрыштық ығысу, бұрыштарды радинамен және градуспен өрнектеу)
АКТ қолдану дағдылары
Қисық сызықты қозғалыс:
https://www.youtube.com/watch?v=cMoxpJBcivs
Бұрыштық жылдамдық бойынша жұмыс парақтары мыналардан бейімделуі мүмкін:
http://tap.iop.org/mechanics/circular/225/file_46494.doc
Бастапқы білім
Бірқалыпты теңайнымалы қозғалыстың сипаттамалары қозғалыстың сипаттамалары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
0-5мин
Стартер
Сабақтың мақсатын анықтау
Оқушылар бейнематериалды көреді
Төменді сұрақтарға жауап жазып отырады:
Аттракционның қозғалыс траекторисяы қандай?
Аттракционның қозғалысына ұқсайтын қандай денелерді білесің?
Оның қозғалысын қандай шамалар сипаттауы мүмкін
Қандай шамалар оның қозғалысы барысында тұрақты болып қалуы мүмкін?
Оқушылар жауаптарымен бөліседі.
Болжау жасалады
Сабақтың тақырыбы және оқу мақсаты анықталады
Таныстырылым
https://www.youtube.com/watch?v=cMoxpJBcivs
Сабақтың ортасы
10-20 мин
20-35 мин
Жаңа материалды игеру.
1. Қисық сызықты қозғалыс траекториясы, жылдамдық және үдеу сипаттамалары.
Оқулықпен жұмыс
2.Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау.
АКТ жұмыс.Ақпаратты табу және меңгеру.
Радиан анықтамасы, радианды градусқа және кері қарай айналдыру;
бұрыштық жылдамдықты есептеу;
бұрыштық жылдамдық пен сызықтық жылдамдық арасындағы байланыс;
бұрыштық жылдамдық векторын кескіндеу;
бұрыштық үдеуді есептеу;
бұрыштық үдеу мен сызықтық үдеу арасындағы қатынас.
Бағалау: Қалыптастырушы бағалау: кері байланыс беру, түзету жұмыстарын жүргізу.
3. Қисық сызықты қозғалысты сипаттайтын шамаларды анықтау;Жұппен жұмыс.Өзара бағалау
4.Топтық жұмыс.
Сынып үш топқа мозайка әдісі бойынша бөлінеді.
Тапсырма 1 мозайкадан шыққан суретті сипаттайды
Тапсырма 2 Құрылымдық тапсырманы орындайды
Тапсырма 3 Өзге топқа түсіндіреді
Тапсырма 4 Бағалау критериі бойынша қалған топтардың жұмысын бағалайды
Қосымша 1
https://bilimland.kz/
Қосымша 2
Қосымша 3
35-40 мин
есептер бойынша кері байланыс жүргізу
Үй тапсырмасын беру.
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушылардың ЖАДА қолдану
Оқушылардың өзара білім алуына жағдай жасау
Сабақтың басы: шағын тексеру жұмысын жүргізу (өзін өзі бағалау)
Қалыптастырушы бағалау (оқушыларға кеңес беру, бағыттау, тексеру жұмыстарын жүргізу)
Құралдармен жұмыс жасағанда ТҚЕ сақтау;
Көзге арналған жаттығуды жүргізу;
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz