Оқушылар сабаққа

Бекітемін:

№ 9 мектеп директоры: Серікова Г. Б.

«___»2021ж.

Өзін-өзі тану пәні бойынша сабақ жоспары

Бөлім: І:

Бөлім: І

ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ
Бөлім: І:

Педагогтің

аты-жөні

ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: Станова Сара Кереевна
Бөлім: І:

Күні:

ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: 14. 09. 2021ж
Бөлім: І:

Сынып: 4 «Б»

ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ:

Қатысушылардың саны: 12

Қатыспағандардың саны: 0

Бөлім: І: № 3 сабақтың тақырыбы
ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: А. Құнанбаев пен Ш. Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсаты
Бөлім: І:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту

мақсаттары

ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: Рухани-адамгершілік нормаларға сәйкес өзінің мақсаттары мен жетістіктерінің мүмкіндіктерін анықтай білу
Бөлім: І: Құндылығы:
ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: Дұрыс әрекет
Бөлім: І:

Қасиеттер:

ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: Әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық
Бөлім: І:

Сабақтың мақсаты

ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ: Оқушыларға қазақ халқының рухани ұстаздары А. Құнанбаев пен Ш. Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсатын ұғындыру арқылы, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.
Бөлім: І: Сабақтың міндеттері:
ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ:

Білімділік: оқушыларға өмірдің мақсатын әдептілік қасиеті арқылы түсіндіру;

Дамытушылық: оқушыларға мақсатқа ұмтылу, оған жетудің жолдарын іздестіруді әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық қасиеттерін дамыту;

Тәрбиелік: оқушыларды әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық тәрбиелеу

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ Уақыты: Сабақтың кезеңі/ Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті: Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті: Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар: Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі ( 1мин )

1. Жағымды көңіл-күй

(1-3мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Сілемдесу. Көзбен оқушыларды тексеріп, оқу құралдарына назар аудару

Мұғалім «Нұрға бөлену» тыныштық сәтін өткізіп.

-Қандай әсер алдындар?

5Т ережесі

Тәртіп асқақ ұраным

Талапты болу арманым

Тыныштық менің таңдауым

Тазалық менің құмарым

Татулықпен отырсақ. Сабақ өтер мұғалім.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

Оқушылар жайғасып отырып, жағымды күйге келіп, терең ойлауға бейімделеді.

сезімдерімен бөліседі.

Топ болып 5Т ережесін айтып шығады

Ресурстар:

Оқулық,

дәптер.

аудио,

видео жазбалар

Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

2. Алдыңғы үй тапсырмасын тексеру (әңгіме)

(3-5 мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұлықман Әбілдаұлының «Талаптыға нұр жауар» мәтінін оқып келу.

Сұрақтар:

1. Қос ана Абайға қандай тәрбие беруді көздеген еді?

2. Абайдың мінезінде қандай ерекшелік болды?

3. Жас Абайдың ауыз әдебиетін сүюі неден байқалады?

4. Ел тарихына қызығушылық Абайға қалай әсер етті?

5. «Ұлы Абай» деп неліктен айтылған?

6. Өзің Абай ата туралы не білесің?

7. А. Құнанбаев бойында қандай қасиеттерін байқадың?

Түйінді: Иа, дұрыс ойлап отырсыздар Абай өзінің көлемі 77 жолдан тұратын өлең жолында жас ұрпаққа көкірегі сезімді, көңілі ойлы адамдарға ұміт артып, олардың жүрегің оятып, оларды өзінің озат мақсат -мұраттарына тартуға ұмтылды. Жастардың өнімді еңбек етіп, ғылым мен білімге ұмтылуы, алға қойған мақсатқа жету жолындағы күресте табандылық, жігерлілік көрсететініне үлкен сенім білдіреді

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар үйге берілген тапсырманы оқып, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Оқушылар Абай Құнанбаевтың бойындағы қасиеттерді, мінезіндегі ерекшеліктері жайлы, және Абай атамыздың қызығушылықтары жайлы біледі. Қос анасының Абайға берген тәрбиесімен танысатын болады. Абай атамыздан еңбекқорлықты, өткір мінезді, төзімділікті, ергектікті үйренеді.
Ресурстар:

Оқулық

№3 тапсырма

Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) әңгіме

(3мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Алгашкы сабақта қазақ халқының рухани устаздары туралы қыскаша айтып кеткен болатынмын. Бүгін дана, ойшыл қазақ халқының рухани ұстаздарының іліміндегі өмірдің мақсатың ұғынуға тырысамыз.

Сабағымыздың тақырыбы А. Құнанбаев пен Ш. Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсаты.

Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845-1904) - ақын, ағартушы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы.

Бугінгі сабағымыздың дәйекісөзі ұлы ақын А. Құнанбаев

« Ғылым таппай мақтанба,

Орын таппай баптанба . . . » өленің алдық. Қанекей, балалар, бәріміз бірге қайталайық

Сұрақтар:

1. Ақын олең жолдарында не айтқысы келеді?

2. Орын таппай баптанба дегенді қалай түсінесіз ?

3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Оқушының іс-әрекеті:

Балалар дауыстап оқиды. Келесі кезекте ұл балалар қайталап оқиды. Содан соң қыз балалар қайталап айтады.

Дәйексөздің мағынасын түсінетін

сұраққа жауап береді

Дәптерге жазады.

Ресурстар:

Презентация, слайд.

Жұмыс дәптерлері .

Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

4. Оқиға айту (аңыз)

(8-10 мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Бейнежазба оқушы дайындаған

Абай Құнанбайұлы (1845 - 1904)

Абай - қазақ халқының ұлы ақыны. Ол 1845 жылы 10 тамызда Семей облысы Шыңғыстаудың баурайында Қасқабұлақ қайнарының маңында дүниеге келді. Оның азан шақырып қойған аты - Ибраһим.

Алайда сүйікті немересін Зере әже: «Абай болсын, аман болсын», - деп, Абай атап кеткен.

Абай - текті жердің баласы. Оның арғы атасы Ырғызбай тобықты руының батыры болған. Әкесі Құнанбай баласының дарынын ерте жастан-ақ байқайды. Ал Зере әжесі мен Ұлжан анасы қазақтың ауыз әдебиетіне қызығатын Абайды поэзия мен шығармашылыққа баулыған жандар. Әсіресе халық ауыз ертегілері мен жыр-дастандарды бала Абай сүйіп тыңдайтын.

Абай әуелі ауылдағы Ғабитхан молдадан сауатын ашады, сосын 3 жыл медреседе оқиды. Ол бірнеше тілдерді оқып үйренеді, озат шәкірт атанады.

Абай бала жасынан кітапқа құмар болды, араб-парсы және көне түркі әдебиетінің үлгілерімен танысты. Абай қазақтардың дәстүрлі әдет-ғұрып заңы мен ислам дінінің қағидаларын терең меңгерді. Абай халық ауыз әдебиетінің үлгілерін өте жақсы білді. Мектеп қабырғасында оқып жүрген кезінде-ақ өзінің алғашқы өлеңдерін жаза бастады.

Ақынның «Жаз», «Күз», «Қыс», «Жазғытұры», «Ғылым таппай мақтанба», «Интернатта оқып жүр», «Сегіз аяқ» өлендерінің сол кездегі адамдардың тұрмыс жағдайларын түсіну үшін маңызы зор. Мысалы:

Бес дұшпаның, білсеңіз.

Талап, еңбек, терең ой,

Қанағат, рақым, ойлап қой.

Абай қазақ қоғамын ерінбей еңбек етуге шақырды. Өзінің кейбір замандастарының бойындағы жаманшылық мінездерді - жалқаулықты, еңбексіздікті, көрсеқызарлықты, алауыздықты, надандықты жеріне жеткізе әшкереледі.

Сұрақтар :

1. Абай Құнанбаев қай жылдары дүниеге келді?

2. Абай Құнанбайұлыны туып өскен жері?

3. Абай Құнанбайұлының қандай өлеңдерін білесіңдер?

4. Абай өз замандастарының бойынандағы қандай мінез- құлықтарды ашық айта алды?

5. Адам бойындағы жақсы қасиеттерді дамыту үшін не істеу керек?

6. Достарыңның бойындағы ізгі қасиеттер туралы әңгімелеп беріңдер.

7. «Адам болам десеңіз» деген өлең жолын қалай түсінесіңдер

Түйінді сөз: Сонымен, балалар, бүгін біз Абай атамыздың өмірімен, ілімімен таныс болдық. Ақынның ілімі, білімге, ғылымға шақырып, өмірде өз орнында тапқанша ерінбей еңбек етіп талаптанганымызды, жігерлі болуымызды қалайды. Бес дүшпаннан қашық болып, бес асыл қасиетті бойымызда жарық көргенің қалады. Ендеше менде сіздерден осы құндылықтарды күтемін

«Білгенге- маржан»демейме қазақ, ақын Абай туралы білімдерінді төлықтырушы үшін әдебиет беттерінен, ғаламтордан ақпараттар іздеп өзінің ізденімпаздығынды тексер.

Оқушының іс-әрекеті:

Бейнежазбаны қарап, пікірлерін білдіреді

Оқушылар Абай Құнанбаевтың -өмірбаяны мен шығармашылығы жайлы біледі. Абай атамыздың қызығушылық танытқан шығармашылықта

рымен танысады. .

Оқулықтан оқу:

«Болашақ ұлы ақын Абай он жасқа келгенше небір ертегілер мен аңыздарды, батырлар жырын, ақын-жыраулардың толғауларын, шешендік сөз үлгілерін біліп, жадына сақтап қалған.

Адам жас кезінде бас алмай оқып, жаттаған өлеңі мен әнін ұмытпай, өміріне серік етіп өтеді. Сол себепті сен де қызығып оқитын, оқыған сайын құмарта түсетін, түсінетін боласың».

Өздері жатқа білетін Абай атаның өлеңдерін оқиды.

Ресурстар: Бейнежазба
Сабақтың кезеңі/ Уақыты:

5.

Шығармашы-лық жұмыс

(8-10мин)

Педагогтің іс-әрекеті:

Бүгінгі тақырып бойынша алған білімдерінді бекіту үшін шығармашылық тапсырмаларды орындауға шақырамын.

1 топ : Абай атаның даналық сөздеріндегі көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жазады. Қажетті сөздер: мінез, адамның, дос, ар, ұяты.

-Атаңның ұлы болма, 2 . . . ұлы бол.

Адам баласына адам баласының бәрі -3 . . . .

Адам баласы адам баласынан ақыл


Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеулерді шешуге есептер шығару
Орта және қысқа мерзімді сабақ жоспары
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Оқушыларды бағалау. Сабақтың тақырыбы
Тақырып - Компьютерлік графика түрлері
Оқушының ісәрекеті
2013 қыз қазақ
Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс- тәсілдері
Ынталарыңыз қалай
Сабақты бекіту сұрақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz