Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар сабаққа
Бекітемін:
№ 9 мектеп директоры: ________Серікова Г.Б.
«___»________2021ж.
Өзін-өзі тану пәні бойынша сабақ жоспары
|Бөлім: І |ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ |
|Педагогтің |Станова Сара Кереевна |
|аты-жөні | |
| Күні: | 14.09.2021ж |
| Сынып: 4 «Б» | Қатысушылардың саны: 12 |Қатыспағандардың саны: 0 |
|№ 3 сабақтың |А. Құнанбаев пен Ш.Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсаты |
|тақырыбы | |
|Оқу |Рухани-адамгершілік нормаларға сәйкес өзінің мақсаттары мен |
|бағдарламасына |жетістіктерінің мүмкіндіктерін анықтай білу |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Құндылығы: |Дұрыс әрекет |
|Қасиеттер: | Әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық |
|Сабақтың мақсаты |Оқушыларға қазақ халқының рухани ұстаздары А.Құнанбаев пен |
| |Ш.Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсатын ұғындыру арқылы, |
| |дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |
|Сабақтың |Білімділік: оқушыларға өмірдің мақсатын әдептілік қасиеті арқылы |
|міндеттері: |түсіндіру; |
| |Дамытушылық: оқушыларға мақсатқа ұмтылу, оған жетудің жолдарын |
| |іздестіруді әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық қасиеттерін дамыту; |
| |Тәрбиелік: оқушыларды әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңі/ | |іс-әрекеті | |
|Уақыты | | | |
|Ұйымдастыру |Сілемдесу.Көзбен оқушыларды |Оқушылар сабаққа |Оқулық, |
|кезеңі (1мин)|тексеріп,оқу құралдарына назар аудару |дайындығын |дәптер. |
| | |көрсетеді. |аудио, |
|1.Жағымды |Мұғалім «Нұрға бөлену» тыныштық сәтін | |видео |
|көңіл-күй |өткізіп. |Оқушылар жайғасып|жазбалар |
|(1-3мин) |-Қандай әсер алдындар? |отырып, жағымды | |
| | |күйге келіп, | |
| | |терең ойлауға | |
| |5Т ережесі |бейімделеді. | |
| |Тәртіп асқақ ұраным |сезімдерімен | |
| |Талапты болу арманым |бөліседі. | |
| |Тыныштық менің таңдауым |Топ болып 5Т | |
| |Тазалық менің құмарым |ережесін айтып | |
| |Татулықпен отырсақ.Сабақ өтер мұғалім.|шығады | |
|2. Алдыңғы үй| Ұлықман Әбілдаұлының «Талаптыға нұр |Оқушылар үйге |Оқулық |
|тапсырмасын |жауар» мәтінін оқып келу. |берілген |№3 тапсырма |
|тексеру |Сұрақтар: |тапсырманы оқып, | |
|(әңгіме) |1.Қос ана Абайға қандай тәрбие беруді |мұғалімнің | |
|(3-5 мин) |көздеген еді? |сұрақтарына жауап| |
| |2.Абайдың мінезінде қандай ерекшелік |береді. Оқушылар | |
| |болды? |Абай Құнанбаевтың| |
| |3. Жас Абайдың ауыз әдебиетін сүюі |бойындағы | |
| |неден байқалады? |қасиеттерді, | |
| |4.Ел тарихына қызығушылық Абайға қалай|мінезіндегі | |
| |әсер етті? |ерекшеліктері | |
| |5. «Ұлы Абай» деп неліктен айтылған? |жайлы, және Абай | |
| |6. Өзің Абай ата туралы не білесің? |атамыздың | |
| |7.А.Құнанбаев бойында қандай |қызығушылықтары | |
| |қасиеттерін байқадың? |жайлы біледі. Қос| |
| |Түйінді: Иа, дұрыс ойлап отырсыздар |анасының Абайға | |
| |Абай өзінің көлемі 77 жолдан тұратын|берген | |
| |өлең жолында жас ұрпаққа көкірегі |тәрбиесімен | |
| |сезімді,көңілі ойлы адамдарға ұміт |танысатын болады.| |
| |артып,олардың жүрегің оятып,оларды |Абай атамыздан | |
| |өзінің озат мақсат -мұраттарына |еңбекқорлықты, | |
| |тартуға ұмтылды. Жастардың өнімді |өткір мінезді, | |
| |еңбек етіп, ғылым мен білімге ұмтылуы,|төзімділікті, | |
| |алға қойған мақсатқа жету жолындағы |ергектікті | |
| |күресте табандылық, жігерлілік |үйренеді. | |
| |көрсететініне үлкен сенім білдіреді | | |
|3. Жағымды | Алгашкы сабақта қазақ халқының |Балалар дауыстап |Презентация,|
|ой-пікір |рухани устаздары туралы қыскаша айтып |оқиды. Келесі |слайд. |
|(дәйексөз) |кеткен болатынмын. Бүгін дана,ойшыл |кезекте ұл |Жұмыс |
|әңгіме |қазақ халқының рухани ұстаздарының |балалар қайталап |дәптерлері. |
|(3мин) |іліміндегі өмірдің мақсатың ұғынуға |оқиды. Содан соң | |
| |тырысамыз. |қыз балалар | |
| |Сабағымыздың тақырыбы А. Құнанбаев пен|қайталап айтады. | |
| |Ш.Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің |Дәйексөздің | |
| |мақсаты. |мағынасын | |
| |Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845-1904)|түсінетін | |
| |— ақын, ағартушы, жазба қазақ |сұраққа жауап | |
| |әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің |береді | |
| |негізін қалаушы, философ, композитор, |Дәптерге жазады. | |
| |аудармашы. | | |
| |Бугінгі сабағымыздың дәйекісөзі ұлы | | |
| |ақын А. Құнанбаев | | |
| |«Ғылым таппай мақтанба, | | |
| |Орын таппай баптанба...» өленің | | |
| |алдық.Қанекей, балалар, бәріміз бірге | | |
| |қайталайық | | |
| |Сұрақтар: | | |
| |1.Ақын олең жолдарында не айтқысы | | |
| |келеді? | | |
| |2.Орын таппай баптанба дегенді қалай | | |
| |түсінесіз ? | | |
| |3.Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? | | |
|4.Оқиға айту |Бейнежазба оқушы дайындаған |Бейнежазбаны |Бейнежазба |
|(аңыз) |Абай Құнанбайұлы (1845 - 1904) |қарап,пікірлерін | |
|(8-10 мин) |Абай – қазақ халқының ұлы ақыны. Ол |білдіреді | |
| |1845 жылы 10 тамызда Семей облысы |Оқушылар Абай | |
| |Шыңғыстаудың баурайында Қасқабұлақ |Құнанбаевтың | |
| |қайнарының маңында дүниеге келді. Оның|–өмірбаяны мен | |
| |азан шақырып қойған аты – Ибраһим. |шығармашылығы | |
| |Алайда сүйікті немересін Зере әже: |жайлы біледі. | |
| |«Абай болсын, аман болсын», - деп, |Абай атамыздың | |
| |Абай атап кеткен. |қызығушылық | |
| |Абай – текті жердің баласы. Оның арғы |танытқан | |
| |атасы Ырғызбай тобықты руының батыры |шығармашылықта | |
| |болған. Әкесі Құнанбай баласының |рымен танысады.. | |
| |дарынын ерте жастан-ақ байқайды. Ал | | |
| |Зере әжесі мен Ұлжан анасы қазақтың | | |
| |ауыз әдебиетіне қызығатын Абайды | | |
| |поэзия мен шығармашылыққа баулыған | | |
| |жандар. Әсіресе халық ауыз ертегілері | | |
| |мен жыр-дастандарды бала Абай сүйіп | | |
| |тыңдайтын. | | |
| |Абай әуелі ауылдағы Ғабитхан молдадан | | |
| |сауатын ашады, сосын 3 жыл медреседе | | |
| |оқиды. Ол бірнеше тілдерді оқып | | |
| |үйренеді, озат шәкірт атанады. | | |
| |Абай бала жасынан кітапқа құмар болды,| | |
| |араб-парсы және көне түркі әдебиетінің| | |
| |үлгілерімен танысты. Абай қазақтардың | | |
| |дәстүрлі әдет-ғұрып заңы мен ислам |Оқулықтан оқу: | |
| |дінінің қағидаларын терең меңгерді. |«Болашақ ұлы ақын| |
| |Абай халық ауыз әдебиетінің үлгілерін |Абай он жасқа | |
| |өте жақсы білді. Мектеп қабырғасында |келгенше небір | |
| |оқып жүрген кезінде-ақ өзінің алғашқы |ертегілер мен | |
| |өлеңдерін жаза бастады. |аңыздарды, | |
| |Ақынның «Жаз», «Күз», «Қыс», |батырлар жырын, | |
| |«Жазғытұры», «Ғылым таппай мақтанба», |ақын-жыраулардың | |
| |«Интернатта оқып жүр», «Сегіз аяқ» |толғауларын, | |
| |өлендерінің сол кездегі адамдардың |шешендік сөз | |
| |тұрмыс жағдайларын түсіну үшін маңызы |үлгілерін біліп, | |
| |зор. Мысалы: |жадына сақтап | |
| |Бес дұшпаның, білсеңіз. |қалған. | |
| |Талап, еңбек, терең ой, |Адам жас кезінде | |
| |Қанағат, рақым, ойлап қой. |бас алмай оқып, | |
| |Абай қазақ қоғамын ерінбей еңбек етуге|жаттаған өлеңі | |
| |шақырды. Өзінің кейбір замандастарының|мен әнін ұмытпай,| |
| |бойындағы жаманшылық мінездерді — |өміріне серік | |
| |жалқаулықты, еңбексіздікті, |етіп өтеді. Сол | |
| |көрсеқызарлықты, алауыздықты, |себепті сен де | |
| |надандықты жеріне жеткізе әшкереледі. |қызығып оқитын, | |
| |Сұрақтар: |оқыған сайын | |
| |1.Абай Құнанбаев қай жылдары дүниеге |құмарта түсетін, | |
| |келді? |түсінетін | |
| |2.Абай Құнанбайұлыны туып өскен жері? |боласың». | |
| |3.Абай Құнанбайұлының қандай өлеңдерін|Өздері жатқа | |
| |білесіңдер? |білетін Абай | |
| |4.Абай өз замандастарының бойынандағы |атаның өлеңдерін | |
| |қандай мінез- құлықтарды ашық айта |оқиды. | |
| |алды? | | |
| |5.Адам бойындағы жақсы қасиеттерді | | |
| |дамыту үшін не істеу керек? | | |
| |6.Достарыңның бойындағы ізгі қасиеттер| | |
| |туралы әңгімелеп беріңдер. | | |
| |7.«Адам болам десеңіз» деген өлең | | |
| |жолын қалай түсінесіңдер | | |
| |Түйінді сөз: Сонымен,балалар, бүгін | | |
| |біз Абай атамыздың өмірімен, ілімімен | | |
| |таныс болдық.Ақынның ілімі, | | |
| |білімге,ғылымға шақырып, өмірде өз | | |
| |орнында тапқанша ерінбей еңбек етіп | | |
| |талаптанганымызды, жігерлі болуымызды | | |
| |қалайды.Бес дүшпаннан қашық болып,бес | | |
| |асыл қасиетті бойымызда жарық көргенің| | |
| |қалады.Ендеше менде сіздерден осы | | |
| |құндылықтарды күтемін | | |
| |«Білгенге- маржан»демейме қазақ, ақын | | |
| |Абай туралы білімдерінді төлықтырушы | | |
| |үшін әдебиет беттерінен, ғаламтордан | | |
| |ақпараттар іздеп өзінің | | |
| |ізденімпаздығынды тексер. | | |
|5. |Бүгінгі тақырып бойынша алған |Оқушылар |Жайлы, |
|Шығармашы-лық|білімдерінді бекіту үшін шығармашылық |тапсырмаларды |баяу әуенмен|
|жұмыс |тапсырмаларды орындауға шақырамын. |орындап, өз | |
|(8-10мин) |1 топ: Абай атаның даналық |жұмыстарын ортада| |
| |сөздеріндегі көп нүктенің орнына |талқылайды. | |
| |қажетті сөздерді қойып жазады.Қажетті |1-тапсырмада | |
| |сөздер: мінез, адамның, дос, ар, ұяты.|даналық сөздер | |
| |-Атаңның ұлы болма, 2 ... ұлы бол.|берілген, көп | |
| | |нүктенің орнына | |
| |Адам баласына адам баласының бәрі –3 |қажетті сөздерді | |
| |.... |қояды. | |
| |Адам баласы адам баласынан ақыл, |2-тапсырмада | |
| |ғылым, ар, 1... деген нәрселермен |Сөзжұмбақ шешу | |
| |озады. |3-тапсырмада Абай| |
| |Кімде-кім әділеті жоқ болса, оның 5...|Бойындағы | |
| |да жоқ. Пайда ойлама, ..4. ойла. |қасиеттерді | |
| |2 топ Сөзжұмбақ «Ұлы Абай» шешу. |жазады. | |
| |Сұрақтар: |Адам баласының | |
| |1.Абайдың ерекше көзге түскен мінезі? |бойында | |
| |2.Ақын Абайдың анасының есімі кім? |рақымдылық, | |
| |3.Абай кім? |мейірбандылық | |
| |4.Абайдың азан шақырылып қойған есімі |қасиеттері болуы | |
| |кім? |керектігін, | |
| |5.Абайдың әкесінің аты кім? |естілерден жақсы | |
| |6.Абайдың бір өленнің аты |нәрселерді естіп,| |
| |7.Абайдың тұған жері. |жаман нәрселерден| |
| |3 топ: Абай туралы мәтінен: Абай |сақтану | |
| |кандай болган, Абай бойындағы |керектігін | |
| |қасиеттерін атап жаз. Кластер күру. |ұғынады. | |
| |Абай білімді, дарынды, қабілетті, | | |
| |жігерлі, парасатты. | | |
|6.Үй |Абайдың қамқорлығында болған інісі,әрі|Оқушылар үй |Оқулық, |
|тапсырмасы |өнегелі шәкірті Ш.Кудайбердиевтің |тапсырмасын |4-сынып |
|(1-2мин) |«Жастарға» өлеңінен үзінді оқу. |жазады. | |
|7. Топпен ән|«Көзімнің қарасы» |Оқушылар |Экранға |
|айту |Әні мен сөзі: Абай Құнанбаев |мұғаліммен бірге |өлеңнің |
|(2 мин) |1. Көзімнің қарасы, Көңілімнің |ән шырқайды |мәтіні |
| |санасы, | |көрсетіледі.|
| |Бітпейді іштегі | | |
| |Ғашықтық жарасы. | | |
| |2. Қазақтың данасы. Жасы үлкен ағасы | | |
| |"Бар" демес сендей бір. Адамның | | |
| |баласы. | | |
| |3. Жылайын, жырлайын.Ағызып көз майын.| | |
| |Айтуға келгендеҚалқама сөз дайын. | | |
| |4. Жүректен козғайын,Әдептен озбайын, | | |
| |Өзі де білмей ме Көп сөйлеп созбайын.| | |
|8. Сабақтың | Бүгінгі сабақтан игерген жақсы |Оқушылар көздерін|Баяу музыка |
|қорытынды |қасиеттерді есімізге түсіріп, |жұмып, сабақта не|қойылады. |
|сәті (1мин) |жүрегімізге сақтайық!!! |ұнағанын еске | |
| | |түсіреді | |
№ 9 мектеп директоры: ________Серікова Г.Б.
«___»________2021ж.
Өзін-өзі тану пәні бойынша сабақ жоспары
|Бөлім: І |ҒАСЫРЛАР ДАНАЛЫҒЫ |
|Педагогтің |Станова Сара Кереевна |
|аты-жөні | |
| Күні: | 14.09.2021ж |
| Сынып: 4 «Б» | Қатысушылардың саны: 12 |Қатыспағандардың саны: 0 |
|№ 3 сабақтың |А. Құнанбаев пен Ш.Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсаты |
|тақырыбы | |
|Оқу |Рухани-адамгершілік нормаларға сәйкес өзінің мақсаттары мен |
|бағдарламасына |жетістіктерінің мүмкіндіктерін анықтай білу |
|сәйкес оқыту | |
|мақсаттары | |
|Құндылығы: |Дұрыс әрекет |
|Қасиеттер: | Әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық |
|Сабақтың мақсаты |Оқушыларға қазақ халқының рухани ұстаздары А.Құнанбаев пен |
| |Ш.Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің мақсатын ұғындыру арқылы, |
| |дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. |
|Сабақтың |Білімділік: оқушыларға өмірдің мақсатын әдептілік қасиеті арқылы |
|міндеттері: |түсіндіру; |
| |Дамытушылық: оқушыларға мақсатқа ұмтылу, оған жетудің жолдарын |
| |іздестіруді әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық қасиеттерін дамыту; |
| |Тәрбиелік: оқушыларды әдептілік, ұқыптылық, еңбеккорлық тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
|Сабақтың |Педагогтің іс-әрекеті |Оқушының |Ресурстар |
|кезеңі/ | |іс-әрекеті | |
|Уақыты | | | |
|Ұйымдастыру |Сілемдесу.Көзбен оқушыларды |Оқушылар сабаққа |Оқулық, |
|кезеңі (1мин)|тексеріп,оқу құралдарына назар аудару |дайындығын |дәптер. |
| | |көрсетеді. |аудио, |
|1.Жағымды |Мұғалім «Нұрға бөлену» тыныштық сәтін | |видео |
|көңіл-күй |өткізіп. |Оқушылар жайғасып|жазбалар |
|(1-3мин) |-Қандай әсер алдындар? |отырып, жағымды | |
| | |күйге келіп, | |
| | |терең ойлауға | |
| |5Т ережесі |бейімделеді. | |
| |Тәртіп асқақ ұраным |сезімдерімен | |
| |Талапты болу арманым |бөліседі. | |
| |Тыныштық менің таңдауым |Топ болып 5Т | |
| |Тазалық менің құмарым |ережесін айтып | |
| |Татулықпен отырсақ.Сабақ өтер мұғалім.|шығады | |
|2. Алдыңғы үй| Ұлықман Әбілдаұлының «Талаптыға нұр |Оқушылар үйге |Оқулық |
|тапсырмасын |жауар» мәтінін оқып келу. |берілген |№3 тапсырма |
|тексеру |Сұрақтар: |тапсырманы оқып, | |
|(әңгіме) |1.Қос ана Абайға қандай тәрбие беруді |мұғалімнің | |
|(3-5 мин) |көздеген еді? |сұрақтарына жауап| |
| |2.Абайдың мінезінде қандай ерекшелік |береді. Оқушылар | |
| |болды? |Абай Құнанбаевтың| |
| |3. Жас Абайдың ауыз әдебиетін сүюі |бойындағы | |
| |неден байқалады? |қасиеттерді, | |
| |4.Ел тарихына қызығушылық Абайға қалай|мінезіндегі | |
| |әсер етті? |ерекшеліктері | |
| |5. «Ұлы Абай» деп неліктен айтылған? |жайлы, және Абай | |
| |6. Өзің Абай ата туралы не білесің? |атамыздың | |
| |7.А.Құнанбаев бойында қандай |қызығушылықтары | |
| |қасиеттерін байқадың? |жайлы біледі. Қос| |
| |Түйінді: Иа, дұрыс ойлап отырсыздар |анасының Абайға | |
| |Абай өзінің көлемі 77 жолдан тұратын|берген | |
| |өлең жолында жас ұрпаққа көкірегі |тәрбиесімен | |
| |сезімді,көңілі ойлы адамдарға ұміт |танысатын болады.| |
| |артып,олардың жүрегің оятып,оларды |Абай атамыздан | |
| |өзінің озат мақсат -мұраттарына |еңбекқорлықты, | |
| |тартуға ұмтылды. Жастардың өнімді |өткір мінезді, | |
| |еңбек етіп, ғылым мен білімге ұмтылуы,|төзімділікті, | |
| |алға қойған мақсатқа жету жолындағы |ергектікті | |
| |күресте табандылық, жігерлілік |үйренеді. | |
| |көрсететініне үлкен сенім білдіреді | | |
|3. Жағымды | Алгашкы сабақта қазақ халқының |Балалар дауыстап |Презентация,|
|ой-пікір |рухани устаздары туралы қыскаша айтып |оқиды. Келесі |слайд. |
|(дәйексөз) |кеткен болатынмын. Бүгін дана,ойшыл |кезекте ұл |Жұмыс |
|әңгіме |қазақ халқының рухани ұстаздарының |балалар қайталап |дәптерлері. |
|(3мин) |іліміндегі өмірдің мақсатың ұғынуға |оқиды. Содан соң | |
| |тырысамыз. |қыз балалар | |
| |Сабағымыздың тақырыбы А. Құнанбаев пен|қайталап айтады. | |
| |Ш.Құдайбердиевтің іліміндегі өмірдің |Дәйексөздің | |
| |мақсаты. |мағынасын | |
| |Абай (Ибраһим) Құнанбайұлы (1845-1904)|түсінетін | |
| |— ақын, ағартушы, жазба қазақ |сұраққа жауап | |
| |әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің |береді | |
| |негізін қалаушы, философ, композитор, |Дәптерге жазады. | |
| |аудармашы. | | |
| |Бугінгі сабағымыздың дәйекісөзі ұлы | | |
| |ақын А. Құнанбаев | | |
| |«Ғылым таппай мақтанба, | | |
| |Орын таппай баптанба...» өленің | | |
| |алдық.Қанекей, балалар, бәріміз бірге | | |
| |қайталайық | | |
| |Сұрақтар: | | |
| |1.Ақын олең жолдарында не айтқысы | | |
| |келеді? | | |
| |2.Орын таппай баптанба дегенді қалай | | |
| |түсінесіз ? | | |
| |3.Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? | | |
|4.Оқиға айту |Бейнежазба оқушы дайындаған |Бейнежазбаны |Бейнежазба |
|(аңыз) |Абай Құнанбайұлы (1845 - 1904) |қарап,пікірлерін | |
|(8-10 мин) |Абай – қазақ халқының ұлы ақыны. Ол |білдіреді | |
| |1845 жылы 10 тамызда Семей облысы |Оқушылар Абай | |
| |Шыңғыстаудың баурайында Қасқабұлақ |Құнанбаевтың | |
| |қайнарының маңында дүниеге келді. Оның|–өмірбаяны мен | |
| |азан шақырып қойған аты – Ибраһим. |шығармашылығы | |
| |Алайда сүйікті немересін Зере әже: |жайлы біледі. | |
| |«Абай болсын, аман болсын», - деп, |Абай атамыздың | |
| |Абай атап кеткен. |қызығушылық | |
| |Абай – текті жердің баласы. Оның арғы |танытқан | |
| |атасы Ырғызбай тобықты руының батыры |шығармашылықта | |
| |болған. Әкесі Құнанбай баласының |рымен танысады.. | |
| |дарынын ерте жастан-ақ байқайды. Ал | | |
| |Зере әжесі мен Ұлжан анасы қазақтың | | |
| |ауыз әдебиетіне қызығатын Абайды | | |
| |поэзия мен шығармашылыққа баулыған | | |
| |жандар. Әсіресе халық ауыз ертегілері | | |
| |мен жыр-дастандарды бала Абай сүйіп | | |
| |тыңдайтын. | | |
| |Абай әуелі ауылдағы Ғабитхан молдадан | | |
| |сауатын ашады, сосын 3 жыл медреседе | | |
| |оқиды. Ол бірнеше тілдерді оқып | | |
| |үйренеді, озат шәкірт атанады. | | |
| |Абай бала жасынан кітапқа құмар болды,| | |
| |араб-парсы және көне түркі әдебиетінің| | |
| |үлгілерімен танысты. Абай қазақтардың | | |
| |дәстүрлі әдет-ғұрып заңы мен ислам |Оқулықтан оқу: | |
| |дінінің қағидаларын терең меңгерді. |«Болашақ ұлы ақын| |
| |Абай халық ауыз әдебиетінің үлгілерін |Абай он жасқа | |
| |өте жақсы білді. Мектеп қабырғасында |келгенше небір | |
| |оқып жүрген кезінде-ақ өзінің алғашқы |ертегілер мен | |
| |өлеңдерін жаза бастады. |аңыздарды, | |
| |Ақынның «Жаз», «Күз», «Қыс», |батырлар жырын, | |
| |«Жазғытұры», «Ғылым таппай мақтанба», |ақын-жыраулардың | |
| |«Интернатта оқып жүр», «Сегіз аяқ» |толғауларын, | |
| |өлендерінің сол кездегі адамдардың |шешендік сөз | |
| |тұрмыс жағдайларын түсіну үшін маңызы |үлгілерін біліп, | |
| |зор. Мысалы: |жадына сақтап | |
| |Бес дұшпаның, білсеңіз. |қалған. | |
| |Талап, еңбек, терең ой, |Адам жас кезінде | |
| |Қанағат, рақым, ойлап қой. |бас алмай оқып, | |
| |Абай қазақ қоғамын ерінбей еңбек етуге|жаттаған өлеңі | |
| |шақырды. Өзінің кейбір замандастарының|мен әнін ұмытпай,| |
| |бойындағы жаманшылық мінездерді — |өміріне серік | |
| |жалқаулықты, еңбексіздікті, |етіп өтеді. Сол | |
| |көрсеқызарлықты, алауыздықты, |себепті сен де | |
| |надандықты жеріне жеткізе әшкереледі. |қызығып оқитын, | |
| |Сұрақтар: |оқыған сайын | |
| |1.Абай Құнанбаев қай жылдары дүниеге |құмарта түсетін, | |
| |келді? |түсінетін | |
| |2.Абай Құнанбайұлыны туып өскен жері? |боласың». | |
| |3.Абай Құнанбайұлының қандай өлеңдерін|Өздері жатқа | |
| |білесіңдер? |білетін Абай | |
| |4.Абай өз замандастарының бойынандағы |атаның өлеңдерін | |
| |қандай мінез- құлықтарды ашық айта |оқиды. | |
| |алды? | | |
| |5.Адам бойындағы жақсы қасиеттерді | | |
| |дамыту үшін не істеу керек? | | |
| |6.Достарыңның бойындағы ізгі қасиеттер| | |
| |туралы әңгімелеп беріңдер. | | |
| |7.«Адам болам десеңіз» деген өлең | | |
| |жолын қалай түсінесіңдер | | |
| |Түйінді сөз: Сонымен,балалар, бүгін | | |
| |біз Абай атамыздың өмірімен, ілімімен | | |
| |таныс болдық.Ақынның ілімі, | | |
| |білімге,ғылымға шақырып, өмірде өз | | |
| |орнында тапқанша ерінбей еңбек етіп | | |
| |талаптанганымызды, жігерлі болуымызды | | |
| |қалайды.Бес дүшпаннан қашық болып,бес | | |
| |асыл қасиетті бойымызда жарық көргенің| | |
| |қалады.Ендеше менде сіздерден осы | | |
| |құндылықтарды күтемін | | |
| |«Білгенге- маржан»демейме қазақ, ақын | | |
| |Абай туралы білімдерінді төлықтырушы | | |
| |үшін әдебиет беттерінен, ғаламтордан | | |
| |ақпараттар іздеп өзінің | | |
| |ізденімпаздығынды тексер. | | |
|5. |Бүгінгі тақырып бойынша алған |Оқушылар |Жайлы, |
|Шығармашы-лық|білімдерінді бекіту үшін шығармашылық |тапсырмаларды |баяу әуенмен|
|жұмыс |тапсырмаларды орындауға шақырамын. |орындап, өз | |
|(8-10мин) |1 топ: Абай атаның даналық |жұмыстарын ортада| |
| |сөздеріндегі көп нүктенің орнына |талқылайды. | |
| |қажетті сөздерді қойып жазады.Қажетті |1-тапсырмада | |
| |сөздер: мінез, адамның, дос, ар, ұяты.|даналық сөздер | |
| |-Атаңның ұлы болма, 2 ... ұлы бол.|берілген, көп | |
| | |нүктенің орнына | |
| |Адам баласына адам баласының бәрі –3 |қажетті сөздерді | |
| |.... |қояды. | |
| |Адам баласы адам баласынан ақыл, |2-тапсырмада | |
| |ғылым, ар, 1... деген нәрселермен |Сөзжұмбақ шешу | |
| |озады. |3-тапсырмада Абай| |
| |Кімде-кім әділеті жоқ болса, оның 5...|Бойындағы | |
| |да жоқ. Пайда ойлама, ..4. ойла. |қасиеттерді | |
| |2 топ Сөзжұмбақ «Ұлы Абай» шешу. |жазады. | |
| |Сұрақтар: |Адам баласының | |
| |1.Абайдың ерекше көзге түскен мінезі? |бойында | |
| |2.Ақын Абайдың анасының есімі кім? |рақымдылық, | |
| |3.Абай кім? |мейірбандылық | |
| |4.Абайдың азан шақырылып қойған есімі |қасиеттері болуы | |
| |кім? |керектігін, | |
| |5.Абайдың әкесінің аты кім? |естілерден жақсы | |
| |6.Абайдың бір өленнің аты |нәрселерді естіп,| |
| |7.Абайдың тұған жері. |жаман нәрселерден| |
| |3 топ: Абай туралы мәтінен: Абай |сақтану | |
| |кандай болган, Абай бойындағы |керектігін | |
| |қасиеттерін атап жаз. Кластер күру. |ұғынады. | |
| |Абай білімді, дарынды, қабілетті, | | |
| |жігерлі, парасатты. | | |
|6.Үй |Абайдың қамқорлығында болған інісі,әрі|Оқушылар үй |Оқулық, |
|тапсырмасы |өнегелі шәкірті Ш.Кудайбердиевтің |тапсырмасын |4-сынып |
|(1-2мин) |«Жастарға» өлеңінен үзінді оқу. |жазады. | |
|7. Топпен ән|«Көзімнің қарасы» |Оқушылар |Экранға |
|айту |Әні мен сөзі: Абай Құнанбаев |мұғаліммен бірге |өлеңнің |
|(2 мин) |1. Көзімнің қарасы, Көңілімнің |ән шырқайды |мәтіні |
| |санасы, | |көрсетіледі.|
| |Бітпейді іштегі | | |
| |Ғашықтық жарасы. | | |
| |2. Қазақтың данасы. Жасы үлкен ағасы | | |
| |"Бар" демес сендей бір. Адамның | | |
| |баласы. | | |
| |3. Жылайын, жырлайын.Ағызып көз майын.| | |
| |Айтуға келгендеҚалқама сөз дайын. | | |
| |4. Жүректен козғайын,Әдептен озбайын, | | |
| |Өзі де білмей ме Көп сөйлеп созбайын.| | |
|8. Сабақтың | Бүгінгі сабақтан игерген жақсы |Оқушылар көздерін|Баяу музыка |
|қорытынды |қасиеттерді есімізге түсіріп, |жұмып, сабақта не|қойылады. |
|сәті (1мин) |жүрегімізге сақтайық!!! |ұнағанын еске | |
| | |түсіреді | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz