Оқушыға жеке тапсырма

Барлық оқушылар білуге тиісті: Физика ғылымы туралы біледі
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Қазіргі заманда физиканың рөлін айтады
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өздері мысалдар құрастыра алады
- Оқушылар зейінін шоғырландыру:Физика ғылымы
Ресурстар
(АКТ қолдану дағдылары)
Сабақтың басы:
Ақпараттық блок
12минут
Оқу мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу;
Ұйымдастыру кезеңі
Есте қалған қызықты оқиға
Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.
Қызығушылықты ояту
Салыстыру
Жаңа тақырып
Кинематиканың негiзгi түсiнiктерi мен теңдеулерi
Кинематикаға арнайы енгізілген ұғымдар мен шамалар бар. Олар: нүкте, абсолют қатты дене, санақ жүйесі, траектория мен жол, орын ауыстыру, жылдамдық, үдеу, айналу бұрышы, бұрыштық жылдамдық, бұрыштық үдеу шамалары. Осы ұғымдарды және кинематикалық шамаларды пайдалана отырып, механикалық қозғалыстарын уақыт t- ға тәуелділіктерін өрнектейтін теңдеулерді құру - кинематиканың негізгі мақсатына жатады.
Тек ұзындық бірлігі L және уақыт бірлігі t мен өрнектелінетін шамаларды кинематикалық шамалар деп айтамыз .
Қозғалыстағы дене уақыт өтуіне байланысты басқа денелерге қарағандағы кеңістіктегі орнын өзгертіп отырады, сондықтан оның кеңістіктегі орнын немесе қозғалысын шартты түрде қозғалмайды деп алынған, кез келген бір екінші қатты денемен салыстырып қарау арқылы ғана анықтауға болады.
Сабақтың ортасы:
Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы
(20 минут - оқушыға)
Деңгейлік, логикалық тапсырмалар/саралау:
(жеке жұмыс)
Екі жақты күнделік
Шығармашылық жұмыс: (жеке, шығармашылық жұмыс немесе кері жұмыс түзу) шығарған есептерге талдау жасау
Сабақтың соңы:
Қорытындылау блогы
(8 минут)
Бағалау: (қалыптастырушы)
Үйге тапсырма: §1 қайталау
Кері байланыс: «Білдім? Білгім келеді?» әдісі арқылы оқушылар стикерге өз ойларын жазып береді
Саралау - Сіз қосымша көмек (қолдау) көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Анағұрлым қабілетті
оқушыларға
жаттығуларды
күрделендіруді қалай жасайсыз?
Бағалау-оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Саралау - логикалық тапсырмалар мен жаттықтыру және білімді есепке алу блогытарында орындалады.
Оқушыға жеке тапсырма беріп, оның нәтижесі бойынша деңгейге бөліп тапсыпма беру
Әр тапсырма бойынша дискрипторлар дайындаймын. Дұрыс орындалған әрбір тапсырмаға 1 ұпай бере отырып, сабақтың соңында ұпайлар жиынтығына орай кері байланыс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz