Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыға жеке тапсырма
|ҰМЖ бөлімі: Кіріспе |Мектеп: «Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ |
|Күні:02.09.19ж |Мұғалімнің аты-жөні: Жүнісәлі Жанерке |
|Сынып: 10 |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы: |Қазіргі замандағы физиканың рөлі |
|Оқу мақсаты: |10.1.1.1 - қазіргі замандағы физиканың рөлі туралы пікір айту |
| |және өз ойын дәйектеу; |
|Сабақтың мақсаттары |Барлық оқушылар білуге тиісті: Физика ғылымы туралы біледі |
| |Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Қазіргі заманда физиканың |
| |рөлін айтады |
| |Кейбір оқушылар білуге тиіс:Өздері мысалдар құрастыра алады |
|Тілдік мақсат/ негізгі|Заряд, кулон заңы |
|ұғымдар мен терминдер | |
|Бағалау критерийлері: |Физика ғылымы туралы білсе, қазіргі заманда физиканың рөлін |
| |айтса, өздері мысалдар құрастырса |
|Құндылықтарды дамыту: |7 құндылықтан: Дұрыс әрекет құндылығын оқушы бойына дарыту. |
|Бастапқы білім: |Оқушылар зейінін шоғырландыру:Физика ғылымы |
|Сабақтың жоспарланған |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері: | |(АКТ қолдану |
| | |дағдылары) |
|Сабақтың басы: |Оқу мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді | |
|Ақпараттық блок |анықтауға көңіл бөлу; |Рымкеевич есептер |
|12минут |Ұйымдастыру кезеңі |жинағы |
| |Есте қалған қызықты оқиға | |
| |Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп | |
| |беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, | |
| |есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. | |
| |Қызығушылықты ояту | |
| |Салыстыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жаңа тақырып | |
| |Кинематиканың негiзгi түсiнiктерi мен | |
| |теңдеулерi | |
| |Кинематикаға арнайы енгізілген ұғымдар мен | |
| |шамалар бар. Олар: нүкте, абсолют қатты дене, | |
| |санақ жүйесі, траектория мен жол, орын | |
| |ауыстыру, жылдамдық, үдеу, айналу бұрышы, | |
| |бұрыштық жылдамдық, бұрыштық үдеу шамалары. | |
| |Осы ұғымдарды және кинематикалық шамаларды | |
| |пайдалана отырып, механикалық қозғалыстарын | |
| |уақыт t-ға тәуелділіктерін өрнектейтін | |
| |теңдеулерді құру – кинематиканың негізгі | |
| |мақсатына жатады. | |
| |Тек ұзындық бірлігі L және уақыт бірлігі t мен| |
| |өрнектелінетін шамаларды кинематикалық шамалар| |
| |деп айтамыз. | |
| |Қозғалыстағы дене уақыт өтуіне байланысты | |
| |басқа денелерге қарағандағы кеңістіктегі орнын| |
| |өзгертіп отырады, сондықтан оның кеңістіктегі | |
| |орнын немесе қозғалысын шартты түрде | |
| |қозғалмайды деп алынған, кез келген бір екінші| |
| |қатты денемен салыстырып қарау арқылы ғана | |
| |анықтауға болады. | |
|Сабақтың ортасы: |Деңгейлік, логикалық тапсырмалар/саралау: | |
|Жаттықтыру және |(жеке жұмыс) | |
|білімді есепке алу |Екі жақты күнделік | |
|блогы |Кітаптан оқығаным | |
|(20 минут – оқушыға) |Менің қосатыным | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Шығармашылық жұмыс: (жеке, шығармашылық жұмыс | |
| |немесе кері жұмыс түзу) шығарған есептерге | |
| |талдау жасау | |
| | |Дискрипторлары. |
| | | |
|Сабақтың соңы: |Бағалау:(қалыптастырушы) | |
|Қорытындылау блогы |Үйге тапсырма: §1 қайталау | |
|(8 минут) |Кері байланыс: «Білдім? Білгім келеді?» әдісі | |
| |арқылы оқушылар стикерге өз ойларын жазып | |
| |береді | |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау-оқушылардың |Денсаулық және |
|көмек (қолдау) көрсетуді |үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |қауіпсіздік |
|қалай | |техникасының |
|жоспарлайсыз? | |сақталуы. |
|Анағұрлым қабілетті | | |
|оқушыларға | | |
|жаттығуларды | | |
|күрделендіруді қалай | | |
|жасайсыз? | | |
|Саралау – логикалық |Әр тапсырма бойынша дискрипторлар |Сергіту сәттері; |
|тапсырмалар мен |дайындаймын. Дұрыс орындалған әрбір |көз жаттығулары; |
|жаттықтыру және білімді |тапсырмаға 1 ұпай бере отырып, сабақтың |сыныптағы ауаның, |
|есепке алу блогытарында |соңында ұпайлар жиынтығына орай кері |жарықтың, жылудың |
|орындалады. |байланыс беремін. Мысалы: |гигиеналық |
|Оқушыға жеке тапсырма |«Өте жақсы» 85-100% ұпай |талаптарға сай |
|беріп,оның нәтижесі |жинағандарға; |болуы; |
|бойынша деңгейге бөліп |«Жақсы» 65-84% ұпай |Қаламсаппен, |
|тапсыпма беру |жинағандарға; |қаламмен, |
| |«Жақсы бастама» 40-64% ұпай жинағандарға;|сызғышпен жұмыс |
| |«Көмек қажет» 0-39% ұпай |жасау барысында |
| |жинағандарға; |қауіпсіздік |
| |Дәптерге кері байланыс беріледі: |ережелерін |
| |Жетістігі; |сақтауы. |
| |Қателігі; | |
| |Қателікті жөндеуге ұсыныс. | |
|Рефлексия | |
|Сабақ / оқу мақсаттары | |
|қолжетімді ме? | |
|Барлық оқушылар оқу | |
|мақсатына қол жеткізді ме?| |
|Егер оқушылар оқу | |
|мақсатына жетпеген болса, | |
|неліктен деп ойлайсыз? | |
|Сабақта саралау дұрыс | |
|жүргізілді ме? | |
|Сабақ кезеңдерінде | |
|уақытты тиімді | |
|пайдаландыңыз ба? | |
|Сабақ жоспарынан ауытқулар| |
|болды ма және неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау: |
|Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Тексерілді______________
|Күні:02.09.19ж |Мұғалімнің аты-жөні: Жүнісәлі Жанерке |
|Сынып: 10 |Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы: |Қазіргі замандағы физиканың рөлі |
|Оқу мақсаты: |10.1.1.1 - қазіргі замандағы физиканың рөлі туралы пікір айту |
| |және өз ойын дәйектеу; |
|Сабақтың мақсаттары |Барлық оқушылар білуге тиісті: Физика ғылымы туралы біледі |
| |Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Қазіргі заманда физиканың |
| |рөлін айтады |
| |Кейбір оқушылар білуге тиіс:Өздері мысалдар құрастыра алады |
|Тілдік мақсат/ негізгі|Заряд, кулон заңы |
|ұғымдар мен терминдер | |
|Бағалау критерийлері: |Физика ғылымы туралы білсе, қазіргі заманда физиканың рөлін |
| |айтса, өздері мысалдар құрастырса |
|Құндылықтарды дамыту: |7 құндылықтан: Дұрыс әрекет құндылығын оқушы бойына дарыту. |
|Бастапқы білім: |Оқушылар зейінін шоғырландыру:Физика ғылымы |
|Сабақтың жоспарланған |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері: | |(АКТ қолдану |
| | |дағдылары) |
|Сабақтың басы: |Оқу мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді | |
|Ақпараттық блок |анықтауға көңіл бөлу; |Рымкеевич есептер |
|12минут |Ұйымдастыру кезеңі |жинағы |
| |Есте қалған қызықты оқиға | |
| |Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп | |
| |беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, | |
| |есте қалған қызықты оқиғаларды айтады. | |
| |Қызығушылықты ояту | |
| |Салыстыру | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Жаңа тақырып | |
| |Кинематиканың негiзгi түсiнiктерi мен | |
| |теңдеулерi | |
| |Кинематикаға арнайы енгізілген ұғымдар мен | |
| |шамалар бар. Олар: нүкте, абсолют қатты дене, | |
| |санақ жүйесі, траектория мен жол, орын | |
| |ауыстыру, жылдамдық, үдеу, айналу бұрышы, | |
| |бұрыштық жылдамдық, бұрыштық үдеу шамалары. | |
| |Осы ұғымдарды және кинематикалық шамаларды | |
| |пайдалана отырып, механикалық қозғалыстарын | |
| |уақыт t-ға тәуелділіктерін өрнектейтін | |
| |теңдеулерді құру – кинематиканың негізгі | |
| |мақсатына жатады. | |
| |Тек ұзындық бірлігі L және уақыт бірлігі t мен| |
| |өрнектелінетін шамаларды кинематикалық шамалар| |
| |деп айтамыз. | |
| |Қозғалыстағы дене уақыт өтуіне байланысты | |
| |басқа денелерге қарағандағы кеңістіктегі орнын| |
| |өзгертіп отырады, сондықтан оның кеңістіктегі | |
| |орнын немесе қозғалысын шартты түрде | |
| |қозғалмайды деп алынған, кез келген бір екінші| |
| |қатты денемен салыстырып қарау арқылы ғана | |
| |анықтауға болады. | |
|Сабақтың ортасы: |Деңгейлік, логикалық тапсырмалар/саралау: | |
|Жаттықтыру және |(жеке жұмыс) | |
|білімді есепке алу |Екі жақты күнделік | |
|блогы |Кітаптан оқығаным | |
|(20 минут – оқушыға) |Менің қосатыным | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Шығармашылық жұмыс: (жеке, шығармашылық жұмыс | |
| |немесе кері жұмыс түзу) шығарған есептерге | |
| |талдау жасау | |
| | |Дискрипторлары. |
| | | |
|Сабақтың соңы: |Бағалау:(қалыптастырушы) | |
|Қорытындылау блогы |Үйге тапсырма: §1 қайталау | |
|(8 минут) |Кері байланыс: «Білдім? Білгім келеді?» әдісі | |
| |арқылы оқушылар стикерге өз ойларын жазып | |
| |береді | |
|Саралау – Сіз қосымша |Бағалау-оқушылардың |Денсаулық және |
|көмек (қолдау) көрсетуді |үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |қауіпсіздік |
|қалай | |техникасының |
|жоспарлайсыз? | |сақталуы. |
|Анағұрлым қабілетті | | |
|оқушыларға | | |
|жаттығуларды | | |
|күрделендіруді қалай | | |
|жасайсыз? | | |
|Саралау – логикалық |Әр тапсырма бойынша дискрипторлар |Сергіту сәттері; |
|тапсырмалар мен |дайындаймын. Дұрыс орындалған әрбір |көз жаттығулары; |
|жаттықтыру және білімді |тапсырмаға 1 ұпай бере отырып, сабақтың |сыныптағы ауаның, |
|есепке алу блогытарында |соңында ұпайлар жиынтығына орай кері |жарықтың, жылудың |
|орындалады. |байланыс беремін. Мысалы: |гигиеналық |
|Оқушыға жеке тапсырма |«Өте жақсы» 85-100% ұпай |талаптарға сай |
|беріп,оның нәтижесі |жинағандарға; |болуы; |
|бойынша деңгейге бөліп |«Жақсы» 65-84% ұпай |Қаламсаппен, |
|тапсыпма беру |жинағандарға; |қаламмен, |
| |«Жақсы бастама» 40-64% ұпай жинағандарға;|сызғышпен жұмыс |
| |«Көмек қажет» 0-39% ұпай |жасау барысында |
| |жинағандарға; |қауіпсіздік |
| |Дәптерге кері байланыс беріледі: |ережелерін |
| |Жетістігі; |сақтауы. |
| |Қателігі; | |
| |Қателікті жөндеуге ұсыныс. | |
|Рефлексия | |
|Сабақ / оқу мақсаттары | |
|қолжетімді ме? | |
|Барлық оқушылар оқу | |
|мақсатына қол жеткізді ме?| |
|Егер оқушылар оқу | |
|мақсатына жетпеген болса, | |
|неліктен деп ойлайсыз? | |
|Сабақта саралау дұрыс | |
|жүргізілді ме? | |
|Сабақ кезеңдерінде | |
|уақытты тиімді | |
|пайдаландыңыз ба? | |
|Сабақ жоспарынан ауытқулар| |
|болды ма және неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау: |
|Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1. |
|2. |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Тексерілді______________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz