Оқушыға жеке тапсырма

ҰМЖ бөлімі: Кіріспе
Мектеп: «Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Күні:02. 09. 19ж
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Мұғалімнің аты-жөні: Жүнісәлі Жанерке
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Сынып: 10
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Сабақ тақырыбы:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Қазіргі замандағы физиканың рөлі
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Оқу мақсаты:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: 10. 1. 1. 1 - қазіргі замандағы физиканың рөлі туралы пікір айту және өз ойын дәйектеу;
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

Барлық оқушылар білуге тиісті: Физика ғылымы туралы біледі

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Қазіргі заманда физиканың рөлін айтады

Кейбір оқушылар білуге тиіс: Өздері мысалдар құрастыра алады

ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Тілдік мақсат/ негізгі ұғымдар мен терминдер
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Заряд, кулон заңы
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Бағалау критерийлері:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Физика ғылымы туралы білсе, қазіргі заманда физиканың рөлін айтса, өздері мысалдар құрастырса
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Құндылықтарды дамыту:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: 7 құндылықтан: Дұрыс әрекет құндылығын оқушы бойына дарыту.
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Бастапқы білім:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:
  • Оқушылар зейінін шоғырландыру:Физика ғылымы
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

(АКТ қолдану дағдылары)

ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:

Сабақтың басы:

Ақпараттық блок

12минут

Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

Оқу мақсаттарын және күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу;

Ұйымдастыру кезеңі

Есте қалған қызықты оқиға

Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.

Қызығушылықты ояту

Салыстыру

Жаңа тақырып

Кинематиканың негiзгi түсiнiктерi мен теңдеулерi

Кинематикаға арнайы енгізілген ұғымдар мен шамалар бар. Олар: нүкте, абсолют қатты дене, санақ жүйесі, траектория мен жол, орын ауыстыру, жылдамдық, үдеу, айналу бұрышы, бұрыштық жылдамдық, бұрыштық үдеу шамалары. Осы ұғымдарды және кинематикалық шамаларды пайдалана отырып, механикалық қозғалыстарын уақыт t- ға тәуелділіктерін өрнектейтін теңдеулерді құру - кинематиканың негізгі мақсатына жатады.

Тек ұзындық бірлігі L және уақыт бірлігі t мен өрнектелінетін шамаларды кинематикалық шамалар деп айтамыз .

Қозғалыстағы дене уақыт өтуіне байланысты басқа денелерге қарағандағы кеңістіктегі орнын өзгертіп отырады, сондықтан оның кеңістіктегі орнын немесе қозғалысын шартты түрде қозғалмайды деп алынған, кез келген бір екінші қатты денемен салыстырып қарау арқылы ғана анықтауға болады.

Рымкеевич есептер жинағы
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:

Сабақтың ортасы:

Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы

(20 минут - оқушыға)

Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

Деңгейлік, логикалық тапсырмалар/саралау:

(жеке жұмыс)

Екі жақты күнделік

:
:

Шығармашылық жұмыс: (жеке, шығармашылық жұмыс немесе кері жұмыс түзу) шығарған есептерге талдау жасау

Кітаптан оқығаным
Менің қосатыным
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе: Дискрипторлары.
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:
Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:

Сабақтың соңы:

Қорытындылау блогы

(8 минут)

Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

Бағалау: (қалыптастырушы)

Үйге тапсырма: §1 қайталау

Кері байланыс: «Білдім? Білгім келеді?» әдісі арқылы оқушылар стикерге өз ойларын жазып береді

ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:

Саралау - Сіз қосымша көмек (қолдау) көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?

Анағұрлым қабілетті

оқушыларға

жаттығуларды

күрделендіруді қалай жасайсыз?

Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

Бағалау-оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы.
ҰМЖ бөлімі: Кіріспе:

Саралау - логикалық тапсырмалар мен жаттықтыру және білімді есепке алу блогытарында орындалады.

Оқушыға жеке тапсырма беріп, оның нәтижесі бойынша деңгейге бөліп тапсыпма беру

Мектеп:«Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ:

Әр тапсырма бойынша дискрипторлар дайындаймын. Дұрыс орындалған әрбір тапсырмаға 1 ұпай бере отырып, сабақтың соңында ұпайлар жиынтығына орай кері байланыс


Ұқсас жұмыстар
Синтаксис туралы түсінік. 7 сынып
Сабақ мақсатын түсіндіру, топ
XVI – XVII ғасырдағы тарихи шығармалар
Жабайы және үй жануарлары
Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың тақырыбы
Сөздердің байланысу түрлері. 7 сынып
Қаңлылардың қоғамдық құрылысы
Айтылым тапсырма
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару
Шығармашылық тапсырма. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz