Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәтін бойынша сұрақтар
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті
Мұғалімнің аты-жөні: Сакауова А.С
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбайұлы <<Базарға, қарап тұрсам, әркім барар>> өлеңі
Сынып: 8 <<А>>
Қатысқан оқушылар саны:
Күні:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы
Сауда жасаймын
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.6.1. -тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.
8.3.3.1. - прозалық және поэзиялық шығармалалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің обыразына баға беру;
8.3.4.1.- мәтін түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау .
Сабақ мақсаттары
Барлығы тыңдалым материалдарындағы деректерді ,тірек сөздерді пайдаланып жауап береді.
Көбі диалог кұрады
Кеибірі тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану
Бағалау критерийлері
Тақырып бойынша сұхбат құрады, тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану
Тілді мақсат
Пәнге тән лексика мен терминология: айналым , кіріс-шығыс, табыс, сапа , сатылым сауда-саттық.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: сауда-саттық ұтымды сату,Қазақстанда шығарылған.
Бастапқы білім
Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады.
Қызығушылығын ояту.
Айтылым. <<Кумбизм>> әдісін пайдаланып, оқушыларға тақырыпқа қатысты видео көрсетіледі, сұрақтар қойылады.
Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.
Жаңа сөздер:
Сауда-саттық - торговля
Отандық өнім - отечественный произдводитель
Қаржылық сауаттылық - финансовая грамотность
Табыс көзі - источник дохода
Айналым - оборот
Сатылым - продажа
Кіріс - доход
Шығыс - расход
Дескриптор :
-Жаңа сөздерді үйренеді ;
-Сөздік жұмысын жүргізеді
<<Сұхбат құрайық>> тәсілі
Суреттің сабақ тақырыбына қатысын болжап айтады
(1-тапсырма).
(2-тапсырма).
Тренинг жазылған парақшалар
Бейнетаспа(слайд 3)
слайд
Слайд 4
Сабақтың ортасы
Тындалым. Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Мәтінді тындайды, тірек сөздерді жазып алады.
Мәтін бойынша сұрақтар?
1.Сауда дегеніміз не?
2.Сауда қандай әрекет?
3.Сауда нені сатып алу және сату жөніндегі қызмет?
4.Сауда қандай әрекет арқылы тауарларды өткізетін шаруашылық шара?
Жазылым. Сурет бойынша диалог құрындар.
2-тапсырма.Екі бағандағы сөз тіркестерді сәйкестендір және аудар
Мен сауда 1.сауда орталығына барамын
Бүгін анаммен 2.жасай аламын
Үйдің қасында 3.үлкен әмбебап дүкені бар
Базарда 4.қымбат емес, арзан
жеміс-жидектер
Дескриптор:
1.Сөз тіркестерді дұрыс сәйкестендірді
2.Сөйлемдерді дұрыс аударды
Аудио таспа
Слайд 5
Слайд 6
Тақтаға ілінген түрлі түсті суреттер
Слайд 7
Слайд
слайд
Сабақтың соңы
(рефлексия) 1мин.
<<Ағаштар>> әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша алған білімдерінің нәтижесін шығарады. Қызыл алма - сабақ маған түсініксіз. Сары алма - тақырыпты түсіндім, бірақ тез ұмытамын. Жасыл алма - сабақ маған ұнады, тақырыпты меңгердім. (Оқушылар өздері таңдаған алманы алып, ағашқа жапсырады)
Бағалау
Кері байланыс. БББ кестесі
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Алма формасындағы стикерлер, алма ағашы суреті
Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы
8-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалуы қажет екені түсіндіріледі.
Қосымша ақпарат
Рефлексия
Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады.
Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады).
Қорытынды бағалау:
Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Мұғалімнің аты-жөні: Сакауова А.С
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2.Сауда жасай білесің бе? Абай Құнанбайұлы <<Базарға, қарап тұрсам, әркім барар>> өлеңі
Сынып: 8 <<А>>
Қатысқан оқушылар саны:
Күні:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы
Сауда жасаймын
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
8.1.6.1. -тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау.
8.3.3.1. - прозалық және поэзиялық шығармалалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің обыразына баға беру;
8.3.4.1.- мәтін түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау .
Сабақ мақсаттары
Барлығы тыңдалым материалдарындағы деректерді ,тірек сөздерді пайдаланып жауап береді.
Көбі диалог кұрады
Кеибірі тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану
Бағалау критерийлері
Тақырып бойынша сұхбат құрады, тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану
Тілді мақсат
Пәнге тән лексика мен терминология: айналым , кіріс-шығыс, табыс, сапа , сатылым сауда-саттық.
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: сауда-саттық ұтымды сату,Қазақстанда шығарылған.
Бастапқы білім
Мұғалім оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады.
Қызығушылығын ояту.
Айтылым. <<Кумбизм>> әдісін пайдаланып, оқушыларға тақырыпқа қатысты видео көрсетіледі, сұрақтар қойылады.
Мәтіналды жұмыс. Мұғалім интерактивті тақтадағы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.
Жаңа сөздер:
Сауда-саттық - торговля
Отандық өнім - отечественный произдводитель
Қаржылық сауаттылық - финансовая грамотность
Табыс көзі - источник дохода
Айналым - оборот
Сатылым - продажа
Кіріс - доход
Шығыс - расход
Дескриптор :
-Жаңа сөздерді үйренеді ;
-Сөздік жұмысын жүргізеді
<<Сұхбат құрайық>> тәсілі
Суреттің сабақ тақырыбына қатысын болжап айтады
(1-тапсырма).
(2-тапсырма).
Тренинг жазылған парақшалар
Бейнетаспа(слайд 3)
слайд
Слайд 4
Сабақтың ортасы
Тындалым. Мәтінмен жұмыс. Мәтінмен жұмыс істеу негіздерін қалыптастыру үшін оқулықтағы мәтіннің мазмұнын, тілдік ерекшеліктерін талдауға арналған тапсырмаларды орындатады. Мәтінді тындайды, тірек сөздерді жазып алады.
Мәтін бойынша сұрақтар?
1.Сауда дегеніміз не?
2.Сауда қандай әрекет?
3.Сауда нені сатып алу және сату жөніндегі қызмет?
4.Сауда қандай әрекет арқылы тауарларды өткізетін шаруашылық шара?
Жазылым. Сурет бойынша диалог құрындар.
2-тапсырма.Екі бағандағы сөз тіркестерді сәйкестендір және аудар
Мен сауда 1.сауда орталығына барамын
Бүгін анаммен 2.жасай аламын
Үйдің қасында 3.үлкен әмбебап дүкені бар
Базарда 4.қымбат емес, арзан
жеміс-жидектер
Дескриптор:
1.Сөз тіркестерді дұрыс сәйкестендірді
2.Сөйлемдерді дұрыс аударды
Аудио таспа
Слайд 5
Слайд 6
Тақтаға ілінген түрлі түсті суреттер
Слайд 7
Слайд
слайд
Сабақтың соңы
(рефлексия) 1мин.
<<Ағаштар>> әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша алған білімдерінің нәтижесін шығарады. Қызыл алма - сабақ маған түсініксіз. Сары алма - тақырыпты түсіндім, бірақ тез ұмытамын. Жасыл алма - сабақ маған ұнады, тақырыпты меңгердім. (Оқушылар өздері таңдаған алманы алып, ағашқа жапсырады)
Бағалау
Кері байланыс. БББ кестесі
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Алма формасындағы стикерлер, алма ағашы суреті
Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы
8-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалуы қажет екені түсіндіріледі.
Қосымша ақпарат
Рефлексия
Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады.
Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады).
Қорытынды бағалау:
Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.
1: __________________________________________________________________________________
2: __________________________________________________________________________________
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz