Оқушылардың бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту

«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары
Мектеп:«А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп» КММ Күні: Педагог: Жолекешова. Г.
Сынып: 9 «Ж» Оқушылар саны:
Тақырып: ӘЙЕЛДІҢ ОРНЫ, РӨЛІ
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: басқалар туралы жамандық ойламау, отбасындағы, мектептегі парызын орындау, ұқыптылық
Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.
Міндеті:
- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;
- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;
- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу .
Ресурстар:
( материалдар, дерекөздер)
бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуын тексеру.
5 т ережесімен таныстыру.
Сергіту сәті: «Алақан жылуы» әдісі

2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
1. Әңгіме кейіпкері қандай құндылықты бойына сіңіріп өсті деп ойлайсыздар?
2. Сізді Зылиха Тамшыбаеваның қандай ізгі қасиеттері ерекше сүйсіндірді?
Өзіңіз үшән оның қандай қасиеттерін аламын деп ойлайсыз? Неліктен?
3. Жүрегі сүйіспеншілікке толы адам болу үшін қандай қасиеттермен өз бойынызды дамытқыңыз келеді?
Шанханайдың шынары
Әли Ысқабай
( 5. 5. 1939 жылы туған, Балқаш ауданында, Құйған ауылында) - жазушы, Қазақстан Қазақстан жазушылар одағының мүшесі
3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) .
Не іске де әйел араласса, бәрі жақсы аяқталатынына
сенімдімін. Әйел әлемді басқаратынын түсіндім.
- Әйел әлемді басқаратынын түсіндім деген тіркесті қалай түсіңдіңіздер?
- Қазақ әйелдеріне тән қасиеттерді атап өтіңіз?
Габриэль Гарсиа Маркес
6 наурыз 1928, Аракатака - 17 сәуір 2014 жыл, Мехико) (6. 3. 1928 ж. т., Аракатака, Колумбия) - жазушы, Нобель сыйлығының лауреаты (1982) .
- Оқиғаларды әңгімелеу (әңгімелесу)
Әйел -Ана бейнеролигі
- Бейнероликтен қандай қасиетті көрдіңіздер?
- Осы бейнероликтен қандай ой түйдіңіздер?
5. Шығармашылық іс- әрекет.
1-тапсырма: Төменде берілген мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, айтылған басты идеяны табыңыздар.
(Дәйексөздер тақтаға ілінеді, оқушылар оқып басты идеясын айтады)
• «Гүл өссе - жердің көркі, Қыз өссе - елдің көркі».
• «Жақсы қыз - жағадағы құндыз, Жақсы жі- гіт - төбедегі жұлдыз».
• «Ақылды қыз білімге жүгірер, Ақылсыз қыз сөзге ілігер».
Өз аналарының бойындағы жақсы қасиеттерін айтыңыздар.
2-тапсырма: Төменде берілген мәтін үзіндісін оқып, қазақ қызының тәрбиесі, оның адамгершілік бейнесі туралы өз ойлары- ңызды ортаға салыңыздар. Айтылған ойдың бүгінгі өмірімізбен байланысы туралы әңгімелеп беріңіздер. «Қазақ қызы» (үзінді) Өмірзақ Айтбайұлы
(Тақтада ілінген қазақ әйелдерінің суреттерін қарап, өз аналарының бойындағы қасиеттермен топтастырады)
6. Топпен ән айту
Мен қазақ қыздарына қайран қалам
Жанары жаны жаздай жайрандаған
Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді
Қапысыз қалай айтқан қайран бабам
Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді
Қапысыз қалай айтқан қайран бабам
Намыстан бермеу үшін жатқа қолдан
Арулар аз болды ма атқа қонған
Көңілде қалған сыз бар өткен күннен
Өмірде қалған із бар Ақтабаннан
Көңілде қалған сыз бар өткен күннен
Өмірде қалған із бар Ақтабаннан
Жасырмай айтар болсам жан сырымды
Тағдырым қарауылға қанша ілінді
Ерліктің қос қанаты деп білем мен
Аяулы Әлия мен Мәншүгімді
Ерліктің қос қанаты деп білем мен
Аяулы Әлия мен Мәншүгімді
Сүймеген сені азамат, азамат па
Көңілің тәрізді аппақ таза мақта
Бәрін айт, бірін айтта лайықсың
Қазақтың қызы деген ғажап атқа
Бәрін айт, бірін айтта лайықсың
Қазақтың қызы деген ғажап атқа
Қазақтың қызы деген ғажап атқа
Мен қазақ қыздарына қайран қалам
Сөзін жазған:
Исраил Сапарбай
Әнін жазған:
Рамазан Тайманов
7. Үй тапсырмасы:
Оқулықтың 76 бетіндегі «Өлімді жеңген ана» әңгімесін оқып, достарыңмен талдап талқылаңыздар
Ғабит Мүсірепов
76-80 бет
8. Сабақтың соңғы минуты.
Әйелдің қоғамда, отбасында алатын орны, атқарар рөлі ұшантеңіз. Әйел-ана - ақылшы, тәрбиеші, үйдің береке- ырысы ғана емес, ол ел мен елді елдестіруші, араздықты бітірушісі, дәнекерлеуші, ол іскер, қаһарман.
«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары
Мектеп:«А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп» КММ Күні: Педагог: Жолекешова. Г.
Сынып: 9 «Ж» Оқушылар саны:
Тақырып: Ер адам-парызды, жауапкершілік пен тәртіпті іске асырушы.
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: Батылдық, сыпайылық, тәртіп және жаупкершілікпен жұмыс жасау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz