Оқушылардың бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту

«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары

Мектеп:«А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп» КММ Күні: Педагог: Жолекешова. Г.

Сынып: 9 «Ж» Оқушылар саны:

Тақырып: ӘЙЕЛДІҢ ОРНЫ, РӨЛІ

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: басқалар туралы жамандық ойламау, отбасындағы, мектептегі парызын орындау, ұқыптылық

Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.

Міндеті:

- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;

- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;

- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу .

Ресурстар:

( материалдар, дерекөздер)

бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.

Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:

Сабақ барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуын тексеру.

5 т ережесімен таныстыру.

Сергіту сәті: «Алақан жылуы» әдісі

Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.:
Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:

2. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.

1. Әңгіме кейіпкері қандай құндылықты бойына сіңіріп өсті деп ойлайсыздар?

2. Сізді Зылиха Тамшыбаеваның қандай ізгі қасиеттері ерекше сүйсіндірді?

Өзіңіз үшән оның қандай қасиеттерін аламын деп ойлайсыз? Неліктен?

3. Жүрегі сүйіспеншілікке толы адам болу үшін қандай қасиеттермен өз бойынызды дамытқыңыз келеді?

Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.:

Шанханайдың шынары

Әли Ысқабай

( 5. 5. 1939 жылы туған, Балқаш ауданында, Құйған ауылында) - жазушы, Қазақстан Қазақстан жазушылар одағының мүшесі

Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:

3. Жағымды ой-пікір (дәйексөз) .

Не іске де әйел араласса, бәрі жақсы аяқталатынына

сенімдімін. Әйел әлемді басқаратынын түсіндім.

  1. Әйел әлемді басқаратынын түсіндім деген тіркесті қалай түсіңдіңіздер?
  2. Қазақ әйелдеріне тән қасиеттерді атап өтіңіз?
Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.:

Габриэль Гарсиа Маркес

6 наурыз 1928, Аракатака - 17 сәуір 2014 жыл, Мехико) (6. 3. 1928 ж. т., Аракатака, Колумбия) - жазушы, Нобель сыйлығының лауреаты (1982) .

Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:
  1. Оқиғаларды әңгімелеу (әңгімелесу)

Әйел -Ана бейнеролигі

  1. Бейнероликтен қандай қасиетті көрдіңіздер?
  2. Осы бейнероликтен қандай ой түйдіңіздер?
Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.: https://www. youtube. com/ watch?v=sZwxZJriJT8
Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:

5. Шығармашылық іс- әрекет.

1-тапсырма: Төменде берілген мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, айтылған басты идеяны табыңыздар.

(Дәйексөздер тақтаға ілінеді, оқушылар оқып басты идеясын айтады)

• «Гүл өссе - жердің көркі, Қыз өссе - елдің көркі».

• «Жақсы қыз - жағадағы құндыз, Жақсы жі- гіт - төбедегі жұлдыз».

• «Ақылды қыз білімге жүгірер, Ақылсыз қыз сөзге ілігер».

Өз аналарының бойындағы жақсы қасиеттерін айтыңыздар.

2-тапсырма: Төменде берілген мәтін үзіндісін оқып, қазақ қызының тәрбиесі, оның адамгершілік бейнесі туралы өз ойлары- ңызды ортаға салыңыздар. Айтылған ойдың бүгінгі өмірімізбен байланысы туралы әңгімелеп беріңіздер. «Қазақ қызы» (үзінді) Өмірзақ Айтбайұлы

(Тақтада ілінген қазақ әйелдерінің суреттерін қарап, өз аналарының бойындағы қасиеттермен топтастырады)

Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.:
Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:

6. Топпен ән айту

Мен қазақ қыздарына қайран қалам

Жанары жаны жаздай жайрандаған

Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді

Қапысыз қалай айтқан қайран бабам

Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді

Қапысыз қалай айтқан қайран бабам

Намыстан бермеу үшін жатқа қолдан

Арулар аз болды ма атқа қонған

Көңілде қалған сыз бар өткен күннен

Өмірде қалған із бар Ақтабаннан

Көңілде қалған сыз бар өткен күннен

Өмірде қалған із бар Ақтабаннан

Жасырмай айтар болсам жан сырымды

Тағдырым қарауылға қанша ілінді

Ерліктің қос қанаты деп білем мен

Аяулы Әлия мен Мәншүгімді

Ерліктің қос қанаты деп білем мен

Аяулы Әлия мен Мәншүгімді

Сүймеген сені азамат, азамат па

Көңілің тәрізді аппақ таза мақта

Бәрін айт, бірін айтта лайықсың

Қазақтың қызы деген ғажап атқа

Бәрін айт, бірін айтта лайықсың

Қазақтың қызы деген ғажап атқа

Қазақтың қызы деген ғажап атқа

Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.:

Мен қазақ қыздарына қайран қалам

Сөзін жазған:

Исраил Сапарбай

Әнін жазған:

Рамазан Тайманов

Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:

7. Үй тапсырмасы:

Оқулықтың 76 бетіндегі «Өлімді жеңген ана» әңгімесін оқып, достарыңмен талдап талқылаңыздар

Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.:

Ғабит Мүсірепов

76-80 бет

Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.Міндеті:- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.:

8. Сабақтың соңғы минуты.

Әйелдің қоғамда, отбасында алатын орны, атқарар рөлі ұшантеңіз. Әйел-ана - ақылшы, тәрбиеші, үйдің береке- ырысы ғана емес, ол ел мен елді елдестіруші, араздықты бітірушісі, дәнекерлеуші, ол іскер, қаһарман.

Ресурстар:( материалдар, дерекөздер)бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) , нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті, интерактивті тақта, ұялы телефон, буфер.: Балалар бүгінгі не түсіңдіңдер? Не білдіңдер?

«Өзін-өзі тану» сабағының жоспары

Мектеп:«А. Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп» КММ Күні: Педагог: Жолекешова. Г.

Сынып: 9 «Ж» Оқушылар саны:

Тақырып: Ер адам-парызды, жауапкершілік пен тәртіпті іске асырушы.

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: Батылдық, сыпайылық, тәртіп және жаупкершілікпен жұмыс жасау


Ұқсас жұмыстар
Батырлық пен өжеттілік
Батылдық пен табандылық
Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту
Допты алып жүру
"Қайсарлық пен батылдық"
Қызға нәзіктік, ұлға батылдық
Ерлік – елдің қасиеті
Кішкене баланы
Ұлттық музыканы дәріптей отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Тепе теңдік жаттығуларын үйрету
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz