Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту

<<Өзін-өзі тану>> сабағының жоспары
Мектеп:<<А.Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп>> КММ Күні: Педагог: Жолекешова.Г.
Сынып: 9 <<Ж>> Оқушылар саны:
Тақырып: ӘЙЕЛДІҢ ОРНЫ, РӨЛІ
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: басқалар туралы жамандық ойламау, отбасындағы, мектептегі парызын орындау, ұқыптылық
Сабақтың мақсаты: Әрбір сөзінде, ісінде жауапкершілікті сезіне білуді дұрыс әрекет құндылығымен жасағанда нәтижелі болатынын түсіндіру.
Міндеті:
- өміріне жауапкершілікпен қарай отырып басқа- лар туралы жамандық ойламауға үйрету;
- отбасындағы, мектептегі парызын орындау әрбір оқушы міндетім деп тануға ықпал жасау;
- ұқыптылық пен жауапкершілік егіз деп танып, тәрбиелеу.
Ресурстар:
( материалдар, дерекөздер)
бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) ,нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті ,интерактивті тақта, ұялы телефон,буфер.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу,оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуын тексеру.
5 т ережесімен таныстыру.
Сергіту сәті: <<Алақан жылуы>> әдісі

2.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
1.Әңгіме кейіпкері қандай құндылықты бойына сіңіріп өсті деп ойлайсыздар?
2. Сізді Зылиха Тамшыбаеваның қандай ізгі қасиеттері ерекше сүйсіндірді?
Өзіңіз үшән оның қандай қасиеттерін аламын деп ойлайсыз? Неліктен?
3. Жүрегі сүйіспеншілікке толы адам болу үшін қандай қасиеттермен өз бойынызды дамытқыңыз келеді?

Шанханайдың шынары
Әли Ысқабай
(5.5.1939 жылы туған, Балқаш ауданында, Құйған ауылында) -- жазушы, Қазақстан Қазақстан жазушылар одағының мүшесі
3.Жағымды ой-пікір (дәйексөз).
Не іске де әйел араласса, бәрі жақсы аяқталатынына
сенімдімін. Әйел әлемді басқаратынын түсіндім.

1. Әйел әлемді басқаратынын түсіндім деген тіркесті қалай түсіңдіңіздер?
2. Қазақ әйелдеріне тән қасиеттерді атап өтіңіз?
Габриэль Гарсиа Маркес
6 наурыз 1928, Аракатака -- 17 сәуір 2014 жыл, Мехико) (6.3.1928 ж.т., Аракатака, Колумбия) -- жазушы, Нобель сыйлығының лауреаты (1982).
3. Оқиғаларды әңгімелеу (әңгімелесу)
Әйел - Ана бейнеролигі
1. Бейнероликтен қандай қасиетті көрдіңіздер?
2. Осы бейнероликтен қандай ой түйдіңіздер?

https://www.youtube.com/ watch?v=sZwxZJriJT8
5. Шығармашылық іс- әрекет.
1-тапсырма: Төменде берілген мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, айтылған басты идеяны табыңыздар.
(Дәйексөздер тақтаға ілінеді, оқушылар оқып басты идеясын айтады)
:: <<Гүл өссе - жердің көркі, Қыз өссе - елдің көркі>>.
:: <<Жақсы қыз - жағадағы құндыз, Жақсы жі- гіт - төбедегі жұлдыз>>.
:: <<Ақылды қыз білімге жүгірер, Ақылсыз қыз сөзге ілігер>>.
Өз аналарының бойындағы жақсы қасиеттерін айтыңыздар.

2-тапсырма: Төменде берілген мәтін үзіндісін оқып, қазақ қызының тәрбиесі, оның адамгершілік бейнесі туралы өз ойлары- ңызды ортаға салыңыздар. Айтылған ойдың бүгінгі өмірімізбен байланысы туралы әңгімелеп беріңіздер. <<Қазақ қызы>> (үзінді) Өмірзақ Айтбайұлы
(Тақтада ілінген қазақ әйелдерінің суреттерін қарап, өз аналарының бойындағы қасиеттермен топтастырады)

6. Топпен ән айту

Мен қазақ қыздарына қайран қалам
Жанары жаны жаздай жайрандаған
Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді
Қапысыз қалай айтқан қайран бабам
Қыз өссе-елдің көркі-деген сөзді
Қапысыз қалай айтқан қайран бабам

Намыстан бермеу үшін жатқа қолдан
Арулар аз болды ма атқа қонған
Көңілде қалған сыз бар өткен күннен
Өмірде қалған із бар Ақтабаннан
Көңілде қалған сыз бар өткен күннен
Өмірде қалған із бар Ақтабаннан

Жасырмай айтар болсам жан сырымды
Тағдырым қарауылға қанша ілінді
Ерліктің қос қанаты деп білем мен
Аяулы Әлия мен Мәншүгімді
Ерліктің қос қанаты деп білем мен
Аяулы Әлия мен Мәншүгімді

Сүймеген сені азамат, азамат па
Көңілің тәрізді аппақ таза мақта
Бәрін айт, бірін айтта лайықсың
Қазақтың қызы деген ғажап атқа
Бәрін айт, бірін айтта лайықсың
Қазақтың қызы деген ғажап атқа
Қазақтың қызы деген ғажап атқа
Мен қазақ қыздарына қайран қалам

Сөзін жазған:
Исраил Сапарбай
Әнін жазған:
Рамазан Тайманов
7. Үй тапсырмасы:
Оқулықтың 76 бетіндегі <<Өлімді жеңген ана>> әңгімесін оқып, достарыңмен талдап талқылаңыздар
Ғабит Мүсірепов
76-80 бет
8.Сабақтың соңғы минуты.
Әйелдің қоғамда, отбасында алатын орны, атқарар рөлі ұшантеңіз. Әйел-ана - ақылшы, тәрбиеші, үйдің береке- ырысы ғана емес, ол ел мен елді елдестіруші, араздықты бітірушісі, дәнекерлеуші, ол іскер, қаһарман.
Балалар бүгінгі не түсіңдіңдер? Не білдіңдер?

<<Өзін-өзі тану>> сабағының жоспары
Мектеп:<<А.Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп>> КММ Күні: Педагог: Жолекешова.Г.
Сынып: 9 <<Ж>> Оқушылар саны:
Тақырып: Ер адам-парызды, жауапкершілік пен тәртіпті іске асырушы.
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: Батылдық, сыпайылық, тәртіп және жаупкершілікпен жұмыс жасау
Мақсаты: Оқушыларға қоғамда ер адамның адамның орны, рөлі туралы айта отырып, дұрыс әрекет құндылығың мәнін ашу.
Міндеттері:
1. Оқушыларды тәртіп және жауапкершілікпен жұмыс жасауға үйрету
2. Оқушылардың бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту
3. Оқушыларды сыпайылыққа тәрбиелеу
Ресурстар:
( материалдар, дерекөздер)
бейнежазба, әуен жазылған диск, ноутбук, үлестірмелі қағаздар (карточка) ,нақыл сөз(дәйексөз), автордың суреті ,интерактивті тақта, ұялы телефон,буфер.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу,оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуын тексеру.
5 т ережесімен таныстыру.
Сергіту сәті: <<Күлімдеу>> әдісі

2.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
1. Кейіпкердің << Тер сіңбеген бұйымның көк тиындық құны бола ма?!>> деген сөздерімен келісесіздер ме? Өмірден мысал келтіріңіздер.
2. Қазіргі уақытта бұл қаншалықты өзекті деп санайсыз? Нақты мысал келтіріп,әңгімелеп беріңіз.
3. Осы әңгімеден өзіңіз қандай ой түйдіңіз? Пікіріңізді ортаға салыңыз.
Үміт үзгім келмейді.
Немат Келімбетов
(4.4. 1937, Өзбекстан, Ташкент облысы Жаңажол қаласы) - түрколог-ғалым, филология ғылымдарының докторы, профессор.
3.Жағымды ой-пікір (дәйексөз).
Ер жігітке жарасар,
Қолына алған найзасы.
Би жігітке жарасар,
Халқына тиген пайдасы.
1. Ержігітке қандай қасиеттер жарасады?
2. Ержігітке қандай құндылықтар керек?
Бұқар жырау Қалқаманұлы
(1684 -- 1781) -- қазақтың ұлы жырауы, 18 ғ. жоңғар басқыншыларына қарсы Қазақ-жоңғар соғысының бастаушысы әрі ұйымдастыр шысы атақты Абылай ханның ақылшысы
1. Оқиғаларды әңгімелеу (әңгімелесу)
<<Әкелердің орны бөлек екен>> бейнеролигі.
1. Әке бойынан қандай қасиеттерді көруге болады?
2. Әке мейірімін қалай сезінесіңдер?

https://www.youtube.com/ watch?v=iy6J2vMZRHE
5. Шығармашылық іс- әрекет.
1-тапсырма:
Төменде берілген сұхбаттан үзіндіні мұқият оқып шығып, ер адамның отбасы үшін жауапкершілігі туралы ойды <<Арлы азамат болу-парызым>> тақырыбында өрбітіп жазыңыздар.
2-тапсырма:
Шағын топтарға бөлініп, әр топ төменде берілген тұжырымдардың біреуі бойынша ой- пікірлеріңізді ортаға салып, оларды біріктіретін қандай идея екендігін анықтаңыздар.
3-тапсырма.
Ұлдарға арналған өсиетті оқып шығып,өз құрбы-құрдастарыңыздың , жалпы жасөспірімдердің бойында қандай қасиеттердің болуы тиіс екендігі
жөнінде пікір алысыңыздар.

6. Топпен ән айту
Қырандай түлеп ұшқан арманымыз -
Біз бүгін өркен елдің сарбазымыз.
Ант алып ар алдында сапқа тұрып,
Қорғаймыз туған жердің ар-намысын.
Қайырмасы:
Алға бас, қарышта, жас ұлан,
Қанаты талмайтын, жас қыран.
Жастықтың жігері бойында,
Өзендей күші бар тасыған.
Көк байрақ - арайлаған нұр таңымыз,
Жігіттің сынға түскен сұлтанымыз.
Дұшпанға қатал болған, досқа берік,
Жаужүрек Бауыржанның ұрпағымыз.
Қайырмасы:
Алға бас, қарышта, жас ұлан,
Қанаты талмайтын, жас қыран.
Жастықтың жігері бойында,
Өзендей күші бар тасыған.
Қара жер - қаны сіңген бабалардың,
Қорғауға шақырады балаларын.
Сапқа тұр,сарбаздары туған елдің,
Қиынға қайыспайтын қара нарым.
Қайырмасы:
Алға бас, қарышта, жас ұлан,
Қанаты талмайтын, жас қыран.
Жастықтың жігері бойында,
Өзендей күші бар тасыған.
Сарбаздар маршы
Сөзін жазған:
Қуаныш Смағұл
Әнін жазған:
Қайырбек Сәтиев
7. Үй тапсырмасы:
Оқулықтың 88 бетіндегі <<Батыр таққа таласпайды, батыр тақты қорғайды>> әңгімесін оқып, достарыңмен талдап талқылаңыздар
Риза Исаева
88-91бет
8.Сабақтың соңғы минуты.
Ар-намыс деген нәрсе-ердің туы. Арсыз деген сөз қып-қызыл мазақ, қып- қызыл қорлық! Біздің қазақ халқы бұл жағынан көп нәрсені білген, түсінген. Арсыз адам азамат бола алмайды. Ал азамат бола алмасаң, өмір сүрдім деп айтудың керегі жоқ!
Балалар бүгінгі не түсіңдіңдер? Не білдіңдер?

Ұқсас жұмыстар
Батырлық пен өжеттілік
Батылдық пен табандылық
Оқушылар бойындағы батылдық қасиеттерін дамыту
Допты алып жүру
"Қайсарлық пен батылдық"
Қызға нәзіктік, ұлға батылдық
Ерлік – елдің қасиеті
Кішкене баланы
Ұлттық музыканы дәріптей отырып оқушылардың шығармашылық қабілеттерін арттыру
Тепе теңдік жаттығуларын үйрету
Пәндер