Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалім сабақты сабақта
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Демография-ұлт тағдыры
№1-сабақ.
|Бөлім: |5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. |
| |Синтаксис |
|Педагогтің аты-жөні: |Жамантаева Ж.Ү. |
|Күні: |12.01. |
|Сыныбы :9 |Қатысушылар саны: Қатыспағандар |
| |саны: |
|Сабақтың тақырыбы: |Ұлт болашағы- халықтың демографиялық өсімінде |
|Оқу бағдарламасына |9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік |
|сәйкес оқу мақсаты |мәселелермен байланыстыра білу; |
| |9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық |
| |түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар үшін: |
| |Білім алушылар тыңдалған мәтіндегі ақпаратты |
| |өмірлік мәселелермен байланыстыра алады. Сонымен |
| |қатар салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық |
| |түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана |
| |алады. |
|Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға|
| |бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы|
| |оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан |
| |ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас |
| |жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен |
| |қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық |
| |патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген |
| |дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/Уақыты |іс-әрекеті |іс-әрекеті | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі: |
|Қызығушылықты |(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы |
|ояту |жағымды ахуал қалыптастыру. |
|7 мин. | |
| |Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, |
| |тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық |
| |оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
| |Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы |
| |жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын |
| |оятады. |
|Жаңа сабаққа | (Ұ) «Миға |Демография |Мақсаты: |ҚБ: Өз ойын |
|кіріспе |шабуыл» әдісі |ұғымы нені |Жылдам әрі |дұрыс |
| |арқылы өткен |білдіреді? |функционалды |мағынада |
| |тақырыппен жаңа | |түрде сыни |білдіріп, |
| |сабақты |Халық саны |ойлануды |талқылауға |
| |байланыстыру |мемлекеттің |дамыту. |белсенділікп|
| |мақсатында ой |дамуына әсер |Тиімділігі: |ен қатысқан |
| |қозғау |ете ме? |оқушының |оқушыға |
| |сұрақтарын | |танымдық |«Жарайсың!» |
| |ұжымдық | |дағдысы |деген |
| |талқылау. | |артады. |мадақтау |
| |Бір-біріне | |Сонымен қатар |сөзімен |
| |сұрақтар қояды. | |оқушыға |ынталандыру.|
| |Сыныптастырының | |сабақтың | |
| |пікірін | |өмірмен | |
| |толықтырады. | |байланысын | |
| |Өз ойымен | |көрсетеді және| |
| |бөліседі. | |сабақтың | |
| | | |тақырыбы мен | |
| |Оқушылар | |мақсатын | |
| |сұрақтарға жауап| |анықтауға | |
| |беріп, өзара | |мүмкіндік | |
| |ұжымдық талқылау| |береді. | |
| |жасағаннан кейін| |Саралау: Бұл | |
| |мұғалім | |жерде | |
| |оқушыларға | |саралаудың | |
| |сабақтың | |«Диалог және | |
| |тақырыбы, | |қолдау | |
| |мақсатымен | |көрсету» | |
| |таныстырады. | |тәсілі | |
| | | |көрінеді. | |
| | | |Дұрыс мағынада| |
| | | |жауап беруге | |
| | | |бағыттау | |
| | | |мақсатында | |
| | | |кейбір | |
| | | |оқушыларға | |
| | | |ашық сұрақтар,| |
| | | |ал кейбір | |
| | | |көмек қажет | |
| | | |ететін | |
| | | |оқушыларға | |
| | | |жетелеуші | |
| | | |сұрақтар | |
| | | |қойылады. | |
|Сабақтың |№2-тапсырма: |Сұрақтарға |Дескриптор: |Оқулық, |
|ортасы |Мәтінді оқы. |жауап береді.|Жалпы – 3 |жұмыс |
|Мағынаны ашу. |Үйде отбасы |Өз ойын |балл. |дәптерлері, |
|26 мин. |күнін атап |сызбаға |- Мәтінді |ДК |
| |өтесіңдер ме? |түсіреді. |оқиды. | |
| |Отбасы күнін | |- Отбасылық | |
| |атап өту қажет | |құндылықтарға | |
| |пе? Отбасылық | |не жататынын | |
| |құндылықтарға не| |сызбаға | |
| |жатады деп | |түсіреді. | |
| |ойлайсың? | | | |
| |Сызбаға түсір. | | | |
| |№3-тапсырма: |1.Мәтінде не |Дескриптор: |Оқулық, |
| |Мәтінді тыңдап, |туралы |Жалпы – 4 |жұмыс |
| |стилін анықта. |айтылады? |балл. |дәптерлері, |
| |Сұрақтарға жауап|2.Әлеуметтік-|- Мәтінді |ДК. |
| |бер. |демографиялық|тыңдайды. | |
| | |құрылым немен|-стилін | |
| | |айқындалады? |анықтайды. | |
| | |3. |-Сұрақтарға | |
| | |Әлеуметтік-де|жауап береді. | |
| | |мографиялық | | |
| | |құрылым | | |
| | |тұрғындарды | | |
| | |қандай | | |
| | |белгілері | | |
| | |бойынша | | |
| | |сипаттайды? | | |
| | |4.Тұрғындарды| | |
| | |ң құрамын, | | |
| | |өзгеруін | | |
| | |зерттеу не | | |
| | |үшін қажет? | | |
| | |5.Мәтін | | |
| | |стилін | | |
| | |анықтауда | | |
| | |неге | | |
| | |сүйендің? | | |
| |№4-тапсырма: |Мәтіннен |Дескриптор: |Оқулық, |
| |Мәтіннен |түсіндірмелі |Жалпы – 3 |жұмыс |
| |түсіндірмелі |салалас |балл. |дәптерлері, |
| |салалас сөйлемді|сөйлемді |- Мәтіннен |ДК. |
| |тауып, жасалу |тауып, жасалу|түсіндірмелі | |
| |жолын айтып бер.|жолын айтып |салалас | |
| | |береді. |сөйлемді | |
| | | |табады. | |
| | | |-жасалу жолын | |
| | | |айтып береді. | |
|Сабақтың соңы |«Аяқталмаған |Жеке жұмыс: |Мұғалім | |
|Ой толғаныс. |сөйлем» әдісі. |- бүгінгі |оқушыларды | |
|Рефлексия |Мұғалім сабақты |сабақта |«Бас бармақ» | |
|7 мин. |қорытындылау |мен....түсінд|әдісі арқылы | |
| |мақсатында |ім, |бағалайды. | |
| |оқушылардың |...білдім, |Жарайсың! | |
| |сабаққа деген |....көзімді |Жақсы! | |
| |көзқарасын, |жеткіздім. |Талпын! | |
| |рефлексиясын |- бүгін | | |
| |тыңдайды. |сабақта |Сонымен қатар | |
| |Мақсаты: Оқушы |қуантқаны....|1-10 баллдық | |
| |алған білімін |. |жүйе бойынша | |
| |саралай білуге |- мен |оқушылардың | |
| |дағдыланады. |өзімді.....үш|сабаққа қатысу| |
| |Тиімділігі: |ін мақтар |белсенділігі | |
| |Тақырып бойынша |едім. |бойынша | |
| |оқушылардың |- маған |бағаланады. | |
| |пікірін |ерекше | | |
| |анықтайды. |ұнағаны..... | | |
| |Жинақталған |- сабақтан | | |
| |деректердің |соң | | |
| |құнды болуын |маған........| | |
| |қадағалайды. |келді | | |
| |Саралау: Бұл |- бүгін | | |
| |кезеңде |маған........| | |
| |саралаудың |..сәті түсті.| | |
| |«Қорытынды» |- қызықты | | |
| |тәсілі көрінеді.|болғаны..... | | |
| | |- | | |
| | |......қиындық| | |
| | |тудырды. | | |
| | |- менің | | |
| | |түсінгенім...| | |
| | |.. | | |
| | |- енді | | |
| | |мен......алам| | |
| | |ын. | | |
|Саралау. Сіз қандай тәсілмен |Бағалау. Сіз |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетпексіз? |оқушылардың материалды |қауіпсіздік |
|Сіз қабілетті оқушылардың |игеру деңгейін қалай |техникасын сақтау|
|алдына қандай тапсырмалар |тексеруді жоспарлап | |
|қоясыз? |отырсыз? | |
|«Диалог және қолдау көрсету»,| «Мадақтау сөз» әдісі. |Денсаулық сақтау |
|«Тапсырма», «Жіктеу». |1-10 баллдық жүйе |технологиялары. |
| |бойынша бағаланады. |Сабақта сергіту |
|Саралау тапсырмаларды | |жаттығулары мен |
|іріктеуді, белгілі бір | |белсенді жұмыс |
|оқушыдан күтілетін нәтижені, | |түрлерін |
|оқушыға жеке қолдау | |қолданамын. |
|көрсетуде, оқу материалы мен | |Осы сабақта |
|ресурстарды оқушылардың жеке | |қолданылатын |
|қабілеттерін ескере отырып | |Қауіпсіздік |
|әзірлеуді қамтиды. | |техникасы |
| | |ережелерінің |
| | |тармақтары |
| | |орындалады. |
|Жалпы бағалау |
|Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру |
|туралы да ойланыңыз. |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру |
|туралы да ойланыңыз. |
|1: |
|2: |
|Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда|
|неге назар аудару керек? |
|1: |
|2: |
Сабақтың тақырыбы: Демография-ұлт тағдыры
№1-сабақ.
|Бөлім: |5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. |
| |Синтаксис |
|Педагогтің аты-жөні: |Жамантаева Ж.Ү. |
|Күні: |12.01. |
|Сыныбы :9 |Қатысушылар саны: Қатыспағандар |
| |саны: |
|Сабақтың тақырыбы: |Ұлт болашағы- халықтың демографиялық өсімінде |
|Оқу бағдарламасына |9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік |
|сәйкес оқу мақсаты |мәселелермен байланыстыра білу; |
| |9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық |
| |түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар үшін: |
| |Білім алушылар тыңдалған мәтіндегі ақпаратты |
| |өмірлік мәселелермен байланыстыра алады. Сонымен |
| |қатар салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық |
| |түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана |
| |алады. |
|Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға|
| |бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы|
| |оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан |
| |ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас |
| |жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен |
| |қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық |
| |патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген |
| |дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/Уақыты |іс-әрекеті |іс-әрекеті | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі: |
|Қызығушылықты |(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы |
|ояту |жағымды ахуал қалыптастыру. |
|7 мин. | |
| |Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, |
| |тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық |
| |оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
| |Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы |
| |жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын |
| |оятады. |
|Жаңа сабаққа | (Ұ) «Миға |Демография |Мақсаты: |ҚБ: Өз ойын |
|кіріспе |шабуыл» әдісі |ұғымы нені |Жылдам әрі |дұрыс |
| |арқылы өткен |білдіреді? |функционалды |мағынада |
| |тақырыппен жаңа | |түрде сыни |білдіріп, |
| |сабақты |Халық саны |ойлануды |талқылауға |
| |байланыстыру |мемлекеттің |дамыту. |белсенділікп|
| |мақсатында ой |дамуына әсер |Тиімділігі: |ен қатысқан |
| |қозғау |ете ме? |оқушының |оқушыға |
| |сұрақтарын | |танымдық |«Жарайсың!» |
| |ұжымдық | |дағдысы |деген |
| |талқылау. | |артады. |мадақтау |
| |Бір-біріне | |Сонымен қатар |сөзімен |
| |сұрақтар қояды. | |оқушыға |ынталандыру.|
| |Сыныптастырының | |сабақтың | |
| |пікірін | |өмірмен | |
| |толықтырады. | |байланысын | |
| |Өз ойымен | |көрсетеді және| |
| |бөліседі. | |сабақтың | |
| | | |тақырыбы мен | |
| |Оқушылар | |мақсатын | |
| |сұрақтарға жауап| |анықтауға | |
| |беріп, өзара | |мүмкіндік | |
| |ұжымдық талқылау| |береді. | |
| |жасағаннан кейін| |Саралау: Бұл | |
| |мұғалім | |жерде | |
| |оқушыларға | |саралаудың | |
| |сабақтың | |«Диалог және | |
| |тақырыбы, | |қолдау | |
| |мақсатымен | |көрсету» | |
| |таныстырады. | |тәсілі | |
| | | |көрінеді. | |
| | | |Дұрыс мағынада| |
| | | |жауап беруге | |
| | | |бағыттау | |
| | | |мақсатында | |
| | | |кейбір | |
| | | |оқушыларға | |
| | | |ашық сұрақтар,| |
| | | |ал кейбір | |
| | | |көмек қажет | |
| | | |ететін | |
| | | |оқушыларға | |
| | | |жетелеуші | |
| | | |сұрақтар | |
| | | |қойылады. | |
|Сабақтың |№2-тапсырма: |Сұрақтарға |Дескриптор: |Оқулық, |
|ортасы |Мәтінді оқы. |жауап береді.|Жалпы – 3 |жұмыс |
|Мағынаны ашу. |Үйде отбасы |Өз ойын |балл. |дәптерлері, |
|26 мин. |күнін атап |сызбаға |- Мәтінді |ДК |
| |өтесіңдер ме? |түсіреді. |оқиды. | |
| |Отбасы күнін | |- Отбасылық | |
| |атап өту қажет | |құндылықтарға | |
| |пе? Отбасылық | |не жататынын | |
| |құндылықтарға не| |сызбаға | |
| |жатады деп | |түсіреді. | |
| |ойлайсың? | | | |
| |Сызбаға түсір. | | | |
| |№3-тапсырма: |1.Мәтінде не |Дескриптор: |Оқулық, |
| |Мәтінді тыңдап, |туралы |Жалпы – 4 |жұмыс |
| |стилін анықта. |айтылады? |балл. |дәптерлері, |
| |Сұрақтарға жауап|2.Әлеуметтік-|- Мәтінді |ДК. |
| |бер. |демографиялық|тыңдайды. | |
| | |құрылым немен|-стилін | |
| | |айқындалады? |анықтайды. | |
| | |3. |-Сұрақтарға | |
| | |Әлеуметтік-де|жауап береді. | |
| | |мографиялық | | |
| | |құрылым | | |
| | |тұрғындарды | | |
| | |қандай | | |
| | |белгілері | | |
| | |бойынша | | |
| | |сипаттайды? | | |
| | |4.Тұрғындарды| | |
| | |ң құрамын, | | |
| | |өзгеруін | | |
| | |зерттеу не | | |
| | |үшін қажет? | | |
| | |5.Мәтін | | |
| | |стилін | | |
| | |анықтауда | | |
| | |неге | | |
| | |сүйендің? | | |
| |№4-тапсырма: |Мәтіннен |Дескриптор: |Оқулық, |
| |Мәтіннен |түсіндірмелі |Жалпы – 3 |жұмыс |
| |түсіндірмелі |салалас |балл. |дәптерлері, |
| |салалас сөйлемді|сөйлемді |- Мәтіннен |ДК. |
| |тауып, жасалу |тауып, жасалу|түсіндірмелі | |
| |жолын айтып бер.|жолын айтып |салалас | |
| | |береді. |сөйлемді | |
| | | |табады. | |
| | | |-жасалу жолын | |
| | | |айтып береді. | |
|Сабақтың соңы |«Аяқталмаған |Жеке жұмыс: |Мұғалім | |
|Ой толғаныс. |сөйлем» әдісі. |- бүгінгі |оқушыларды | |
|Рефлексия |Мұғалім сабақты |сабақта |«Бас бармақ» | |
|7 мин. |қорытындылау |мен....түсінд|әдісі арқылы | |
| |мақсатында |ім, |бағалайды. | |
| |оқушылардың |...білдім, |Жарайсың! | |
| |сабаққа деген |....көзімді |Жақсы! | |
| |көзқарасын, |жеткіздім. |Талпын! | |
| |рефлексиясын |- бүгін | | |
| |тыңдайды. |сабақта |Сонымен қатар | |
| |Мақсаты: Оқушы |қуантқаны....|1-10 баллдық | |
| |алған білімін |. |жүйе бойынша | |
| |саралай білуге |- мен |оқушылардың | |
| |дағдыланады. |өзімді.....үш|сабаққа қатысу| |
| |Тиімділігі: |ін мақтар |белсенділігі | |
| |Тақырып бойынша |едім. |бойынша | |
| |оқушылардың |- маған |бағаланады. | |
| |пікірін |ерекше | | |
| |анықтайды. |ұнағаны..... | | |
| |Жинақталған |- сабақтан | | |
| |деректердің |соң | | |
| |құнды болуын |маған........| | |
| |қадағалайды. |келді | | |
| |Саралау: Бұл |- бүгін | | |
| |кезеңде |маған........| | |
| |саралаудың |..сәті түсті.| | |
| |«Қорытынды» |- қызықты | | |
| |тәсілі көрінеді.|болғаны..... | | |
| | |- | | |
| | |......қиындық| | |
| | |тудырды. | | |
| | |- менің | | |
| | |түсінгенім...| | |
| | |.. | | |
| | |- енді | | |
| | |мен......алам| | |
| | |ын. | | |
|Саралау. Сіз қандай тәсілмен |Бағалау. Сіз |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетпексіз? |оқушылардың материалды |қауіпсіздік |
|Сіз қабілетті оқушылардың |игеру деңгейін қалай |техникасын сақтау|
|алдына қандай тапсырмалар |тексеруді жоспарлап | |
|қоясыз? |отырсыз? | |
|«Диалог және қолдау көрсету»,| «Мадақтау сөз» әдісі. |Денсаулық сақтау |
|«Тапсырма», «Жіктеу». |1-10 баллдық жүйе |технологиялары. |
| |бойынша бағаланады. |Сабақта сергіту |
|Саралау тапсырмаларды | |жаттығулары мен |
|іріктеуді, белгілі бір | |белсенді жұмыс |
|оқушыдан күтілетін нәтижені, | |түрлерін |
|оқушыға жеке қолдау | |қолданамын. |
|көрсетуде, оқу материалы мен | |Осы сабақта |
|ресурстарды оқушылардың жеке | |қолданылатын |
|қабілеттерін ескере отырып | |Қауіпсіздік |
|әзірлеуді қамтиды. | |техникасы |
| | |ережелерінің |
| | |тармақтары |
| | |орындалады. |
|Жалпы бағалау |
|Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру |
|туралы да ойланыңыз. |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру |
|туралы да ойланыңыз. |
|1: |
|2: |
|Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда|
|неге назар аудару керек? |
|1: |
|2: |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz