Мұғалім сабақты сабақта

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Демография-ұлт тағдыры

№1-сабақ.

Бөлім:
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис
Бөлім:: Педагогтің аты-жөні:
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис: Жамантаева Ж. Ү.
Бөлім:: Күні:
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис: 12. 01.
Бөлім:: Сыныбы :9
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім:: Сабақтың тақырыбы:
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис: Ұлт болашағы- халықтың демографиялық өсімінде
Бөлім:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис:

9. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;

9. 4. 4. 2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

Бөлім:: Сабақтың мақсаты:
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра алады. Сонымен қатар салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана алады.

Бөлім:: Құндылықтарға баулу:
5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис: «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты
Педагогтің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Сабақ кезеңі/Уақыты:

Жаңа сабаққа кіріспе

Педагогтің іс-әрекеті:

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушының іс-әрекеті:

Демография ұғымы нені білдіреді?

Халық саны мемлекеттің дамуына әсер ете ме?

Бағалау:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Ресурстар: ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

№2-тапсырма:

Мәтінді оқы. Үйде отбасы күнін атап өтесіңдер ме? Отбасы күнін атап өту қажет пе? Отбасылық құндылықтарға не жатады деп ойлайсың? Сызбаға түсір.

Оқушының іс-әрекеті: Сұрақтарға жауап береді. Өз ойын сызбаға түсіреді.
Бағалау:

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Мәтінді оқиды.

- Отбасылық құндылықтарға не жататынын сызбаға түсіреді.

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

№3-тапсырма :

Мәтінді тыңдап, стилін анықта. Сұрақтарға жауап бер.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Мәтінде не туралы айтылады?

2. Әлеуметтік-демографиялық құрылым немен айқындалады?

3. Әлеуметтік-демографиялық құрылым тұрғындарды қандай белгілері бойынша сипаттайды?

4. Тұрғындардың құрамын, өзгеруін зерттеу не үшін қажет?

5. Мәтін стилін анықтауда неге сүйендің?

Бағалау:

Дескриптор:

Жалпы - 4 балл.

- Мәтінді тыңдайды.

-стилін анықтайды.

-Сұрақтарға жауап береді.

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.
Сабақ кезеңі/Уақыты:
Педагогтің іс-әрекеті:

№4-тапсырма:

Мәтіннен түсіндірмелі салалас сөйлемді тауып, жасалу жолын айтып бер.

Оқушының іс-әрекеті: Мәтіннен түсіндірмелі салалас сөйлемді тауып, жасалу жолын айтып береді.
Бағалау:

Дескриптор:

Жалпы - 3 балл.

- Мәтіннен түсіндірмелі салалас сөйлемді табады.

-жасалу жолын айтып береді.

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК.
Сабақ кезеңі/Уақыты:

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Педагогтің іс-әрекеті:

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен . . . түсіндім, . . . білдім, . . . көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны . . .

- мен өзімді . . . үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны . . .

- сабақтан соң маған . . . келді

- бүгін маған . . . сәті түсті.

- қызықты болғаны . . .

- . . . қиындық тудырды.

- менің түсінгенім . . .

- енді мен . . . аламын.

Бағалау:

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Ұқсас жұмыстар
Бағалау және сабақты қорытындылау
Бастауыш сынып оқушыларының денсаулығын сақтай отырып білім беру
Сабақтардың тақырыптары
Сабақта ойын
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Қысқы ауа райы. 4сынып
Күнделік сабақ жоспары
Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы
Жаңа сабақты топқа тапсырмалар беру арқылы постер қорғау арқылы өздері түсінген жақсы
Сынып деңгейі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz