Мұғалім сабақты сабақта

Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Демография-ұлт тағдыры
№1-сабақ.
9. 1. 3. 1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу;
9. 4. 4. 2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану
Барлық оқушылар үшін:
Білім алушылар тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра алады. Сонымен қатар салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана алады.
Сабақтың барысы:
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
Жаңа сабаққа кіріспе
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Демография ұғымы нені білдіреді?
Халық саны мемлекеттің дамуына әсер ете ме?
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
26 мин.
№2-тапсырма:
Мәтінді оқы. Үйде отбасы күнін атап өтесіңдер ме? Отбасы күнін атап өту қажет пе? Отбасылық құндылықтарға не жатады деп ойлайсың? Сызбаға түсір.
Дескриптор: Жалпы - 3 балл.
- Мәтінді оқиды.
- Отбасылық құндылықтарға не жататынын сызбаға түсіреді.
№3-тапсырма :
Мәтінді тыңдап, стилін анықта. Сұрақтарға жауап бер.
1. Мәтінде не туралы айтылады?
2. Әлеуметтік-демографиялық құрылым немен айқындалады?
3. Әлеуметтік-демографиялық құрылым тұрғындарды қандай белгілері бойынша сипаттайды?
4. Тұрғындардың құрамын, өзгеруін зерттеу не үшін қажет?
5. Мәтін стилін анықтауда неге сүйендің?
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
- Мәтінді тыңдайды.
-стилін анықтайды.
-Сұрақтарға жауап береді.
№4-тапсырма:
Мәтіннен түсіндірмелі салалас сөйлемді тауып, жасалу жолын айтып бер.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
- Мәтіннен түсіндірмелі салалас сөйлемді табады.
-жасалу жолын айтып береді.
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен . . . түсіндім, . . . білдім, . . . көзімді жеткіздім.
- бүгін сабақта қуантқаны . . .
- мен өзімді . . . үшін мақтар едім.
- маған ерекше ұнағаны . . .
- сабақтан соң маған . . . келді
- бүгін маған . . . сәті түсті.
- қызықты болғаны . . .
- . . . қиындық тудырды.
- менің түсінгенім . . .
- енді мен . . . аламын.
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz