Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалім сабақты сабақта

Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Демография-ұлт тағдыры
№1-сабақ.
|Бөлім: |5- бөлім. Отбасы және демографиялық өзгеріс. |
| |Синтаксис |
|Педагогтің аты-жөні: |Жамантаева Ж.Ү. |
|Күні: |12.01. |
|Сыныбы :9 |Қатысушылар саны: Қатыспағандар |
| |саны: |
|Сабақтың тақырыбы: |Ұлт болашағы- халықтың демографиялық өсімінде |
|Оқу бағдарламасына |9.1.3.1 тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік |
|сәйкес оқу мақсаты |мәселелермен байланыстыра білу; |
| |9.4.4.2 салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық |
| |түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану |
|Сабақтың мақсаты: |Барлық оқушылар үшін: |
| |Білім алушылар тыңдалған мәтіндегі ақпаратты |
| |өмірлік мәселелермен байланыстыра алады. Сонымен |
| |қатар салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық |
| |түрлерін ажырата біледі, түрлендіріп қолдана |
| |алады. |
|Құндылықтарға баулу: | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға|
| |бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы|
| |оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан |
| |ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас |
| |жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен |
| |қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық |
| |патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген |
| |дағдысы қалыптасады. |

Сабақтың барысы:
|Сабақ |Педагогтің |Оқушының |Бағалау |Ресурстар |
|кезеңі/Уақыты |іс-әрекеті |іс-әрекеті | | |
|Сабақтың басы |Ұйымдастыру кезеңі: |
|Қызығушылықты |(Ұ) Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы |
|ояту |жағымды ахуал қалыптастыру. |
|7 мин. | |
| |Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, |
| |тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық |
| |оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
| |Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы |
| |жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын |
| |оятады. |
|Жаңа сабаққа | (Ұ) «Миға |Демография |Мақсаты: |ҚБ: Өз ойын |
|кіріспе |шабуыл» әдісі |ұғымы нені |Жылдам әрі |дұрыс |
| |арқылы өткен |білдіреді? |функционалды |мағынада |
| |тақырыппен жаңа | |түрде сыни |білдіріп, |
| |сабақты |Халық саны |ойлануды |талқылауға |
| |байланыстыру |мемлекеттің |дамыту. |белсенділікп|
| |мақсатында ой |дамуына әсер |Тиімділігі: |ен қатысқан |
| |қозғау |ете ме? |оқушының |оқушыға |
| |сұрақтарын | |танымдық |«Жарайсың!» |
| |ұжымдық | |дағдысы |деген |
| |талқылау. | |артады. |мадақтау |
| |Бір-біріне | |Сонымен қатар |сөзімен |
| |сұрақтар қояды. | |оқушыға |ынталандыру.|
| |Сыныптастырының | |сабақтың | |
| |пікірін | |өмірмен | |
| |толықтырады. | |байланысын | |
| |Өз ойымен | |көрсетеді және| |
| |бөліседі. | |сабақтың | |
| | | |тақырыбы мен | |
| |Оқушылар | |мақсатын | |
| |сұрақтарға жауап| |анықтауға | |
| |беріп, өзара | |мүмкіндік | |
| |ұжымдық талқылау| |береді. | |
| |жасағаннан кейін| |Саралау: Бұл | |
| |мұғалім | |жерде | |
| |оқушыларға | |саралаудың | |
| |сабақтың | |«Диалог және | |
| |тақырыбы, | |қолдау | |
| |мақсатымен | |көрсету» | |
| |таныстырады. | |тәсілі | |
| | | |көрінеді. | |
| | | |Дұрыс мағынада| |
| | | |жауап беруге | |
| | | |бағыттау | |
| | | |мақсатында | |
| | | |кейбір | |
| | | |оқушыларға | |
| | | |ашық сұрақтар,| |
| | | |ал кейбір | |
| | | |көмек қажет | |
| | | |ететін | |
| | | |оқушыларға | |
| | | |жетелеуші | |
| | | |сұрақтар | |
| | | |қойылады. | |
|Сабақтың |№2-тапсырма: |Сұрақтарға |Дескриптор: |Оқулық, |
|ортасы |Мәтінді оқы. |жауап береді.|Жалпы – 3 |жұмыс |
|Мағынаны ашу. |Үйде отбасы |Өз ойын |балл. |дәптерлері, |
|26 мин. |күнін атап |сызбаға |- Мәтінді |ДК |
| |өтесіңдер ме? |түсіреді. |оқиды. | |
| |Отбасы күнін | |- Отбасылық | |
| |атап өту қажет | |құндылықтарға | |
| |пе? Отбасылық | |не жататынын | |
| |құндылықтарға не| |сызбаға | |
| |жатады деп | |түсіреді. | |
| |ойлайсың? | | | |
| |Сызбаға түсір. | | | |
| |№3-тапсырма: |1.Мәтінде не |Дескриптор: |Оқулық, |
| |Мәтінді тыңдап, |туралы |Жалпы – 4 |жұмыс |
| |стилін анықта. |айтылады? |балл. |дәптерлері, |
| |Сұрақтарға жауап|2.Әлеуметтік-|- Мәтінді |ДК. |
| |бер. |демографиялық|тыңдайды. | |
| | |құрылым немен|-стилін | |
| | |айқындалады? |анықтайды. | |
| | |3. |-Сұрақтарға | |
| | |Әлеуметтік-де|жауап береді. | |
| | |мографиялық | | |
| | |құрылым | | |
| | |тұрғындарды | | |
| | |қандай | | |
| | |белгілері | | |
| | |бойынша | | |
| | |сипаттайды? | | |
| | |4.Тұрғындарды| | |
| | |ң құрамын, | | |
| | |өзгеруін | | |
| | |зерттеу не | | |
| | |үшін қажет? | | |
| | |5.Мәтін | | |
| | |стилін | | |
| | |анықтауда | | |
| | |неге | | |
| | |сүйендің? | | |
| |№4-тапсырма: |Мәтіннен |Дескриптор: |Оқулық, |
| |Мәтіннен |түсіндірмелі |Жалпы – 3 |жұмыс |
| |түсіндірмелі |салалас |балл. |дәптерлері, |
| |салалас сөйлемді|сөйлемді |- Мәтіннен |ДК. |
| |тауып, жасалу |тауып, жасалу|түсіндірмелі | |
| |жолын айтып бер.|жолын айтып |салалас | |
| | |береді. |сөйлемді | |
| | | |табады. | |
| | | |-жасалу жолын | |
| | | |айтып береді. | |
|Сабақтың соңы |«Аяқталмаған |Жеке жұмыс: |Мұғалім | |
|Ой толғаныс. |сөйлем» әдісі. |- бүгінгі |оқушыларды | |
|Рефлексия |Мұғалім сабақты |сабақта |«Бас бармақ» | |
|7 мин. |қорытындылау |мен....түсінд|әдісі арқылы | |
| |мақсатында |ім, |бағалайды. | |
| |оқушылардың |...білдім, |Жарайсың! | |
| |сабаққа деген |....көзімді |Жақсы! | |
| |көзқарасын, |жеткіздім. |Талпын! | |
| |рефлексиясын |- бүгін | | |
| |тыңдайды. |сабақта |Сонымен қатар | |
| |Мақсаты: Оқушы |қуантқаны....|1-10 баллдық | |
| |алған білімін |. |жүйе бойынша | |
| |саралай білуге |- мен |оқушылардың | |
| |дағдыланады. |өзімді.....үш|сабаққа қатысу| |
| |Тиімділігі: |ін мақтар |белсенділігі | |
| |Тақырып бойынша |едім. |бойынша | |
| |оқушылардың |- маған |бағаланады. | |
| |пікірін |ерекше | | |
| |анықтайды. |ұнағаны..... | | |
| |Жинақталған |- сабақтан | | |
| |деректердің |соң | | |
| |құнды болуын |маған........| | |
| |қадағалайды. |келді | | |
| |Саралау: Бұл |- бүгін | | |
| |кезеңде |маған........| | |
| |саралаудың |..сәті түсті.| | |
| |«Қорытынды» |- қызықты | | |
| |тәсілі көрінеді.|болғаны..... | | |
| | |- | | |
| | |......қиындық| | |
| | |тудырды. | | |
| | |- менің | | |
| | |түсінгенім...| | |
| | |.. | | |
| | |- енді | | |
| | |мен......алам| | |
| | |ын. | | |
|Саралау. Сіз қандай тәсілмен |Бағалау. Сіз |Денсаулық және |
|көбірек қолдау көрсетпексіз? |оқушылардың материалды |қауіпсіздік |
|Сіз қабілетті оқушылардың |игеру деңгейін қалай |техникасын сақтау|
|алдына қандай тапсырмалар |тексеруді жоспарлап | |
|қоясыз? |отырсыз? | |
|«Диалог және қолдау көрсету»,| «Мадақтау сөз» әдісі. |Денсаулық сақтау |
|«Тапсырма», «Жіктеу». |1-10 баллдық жүйе |технологиялары. |
| |бойынша бағаланады. |Сабақта сергіту |
|Саралау тапсырмаларды | |жаттығулары мен |
|іріктеуді, белгілі бір | |белсенді жұмыс |
|оқушыдан күтілетін нәтижені, | |түрлерін |
|оқушыға жеке қолдау | |қолданамын. |
|көрсетуде, оқу материалы мен | |Осы сабақта |
|ресурстарды оқушылардың жеке | |қолданылатын |
|қабілеттерін ескере отырып | |Қауіпсіздік |
|әзірлеуді қамтиды. | |техникасы |
| | |ережелерінің |
| | |тармақтары |
| | |орындалады. |
|Жалпы бағалау |
|Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру |
|туралы да ойланыңыз. |
|1: |
|2: |
|Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру |
|туралы да ойланыңыз. |
|1: |
|2: |
|Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың |
|жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда|
|неге назар аудару керек? |
|1: |
|2: |

Ұқсас жұмыстар
Бағалау және сабақты қорытындылау
Бастауыш сынып оқушыларының денсаулығын сақтай отырып білім беру
Сабақтардың тақырыптары
Сабақта ойын
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Қысқы ауа райы. 4сынып
Күнделік сабақ жоспары
Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы
Жаңа сабақты топқа тапсырмалар беру арқылы постер қорғау арқылы өздері түсінген жақсы
Сынып деңгейі
Пәндер