Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаман жолдас
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп:
51 мектеп-гимназия
Мұғалімнің аты-жөні:
Сейфулла Гүлзира Талғатқызы
Пәні:
Қазақ тілі
Сынып:
7
Сабақтың тақырыбы:
Жаман жолдас
Оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес):
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.О5.
Еліктеуіш сөздердің мәтіндегі қолданысын түсіну 7.ӘТН4.2
Сабақ мақсаты:
* Мәтінді талдай алады;
* Мәтінді оқып, проблемалық сұрақ құрастырады;
* Еліктеуіш сөздердің қолданысын түсінеді;
Тілдік мақсат:
Еліктеуіш сөздерді табу
Пәнаралық байланыс:
Әдебиет, өзін-өзі тану
Құндылықтарға баулу:
Дос ұғымын түсінуге, бағалауға үйрету
Алдыңғы білім:
Досы көпті жау алмайды
Уақыты
Кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Бағалау
Ресурстар
2 мин
Сабақтың басы
<<Ойтүрткі>>
Мақал бойынша сұраққа жауап беру
-Жаманмен жолдас болсаң,
Кесірі жұғар,
Жақсымен жолдас болсаң,
Несібі жұғар.
-Жақсы жаныңа жолдас, жаман малыңа жолдас
Мақалда не туралы айтылған?
Келісесіз бе?
Слайд 3-бет
4 мин
Сабақ ортасы
<<Жаман жолдас>> мәтіні оқылады.
1-тапсырма
Мәтін бойынша проблемалық сұрақ құрастырыңыздар
Проблемалық сұрақ -шешуді талап ететін, іздендіретін, ойландыратын күрделі сұрақ
Бағалау критерийі
- Мәтінді оқып, проблемалық сұрақ құрастырады
Дескриптор
1.Мәтін мазмұнын түсінеді;
2. Проблемалық сұрақ құрастырады;
3. Проблемалық сұрақты ұтымды, жүйелі құрады;
Слайд 4-бет
5 мин
2-тапсырма.
Сюжетті суреттер
Суреттерді негізге ала отырып, кестеде берілген еліктеу сөздерді қолданып, сөйлем құрастырыңыздар
-Анықтама берілді
Еліктеуіш сөздер айналадағы әр түрлі дыбысқа еліктеуді білдіреді.
Бейнелеуіш сөздер айналадағы қимылға, іс-әрекетке еліктеуді білдіреді
Бағалау критерийі
Берілген еліктеу сөздерді қолданып, сөйлем құрастырады;
Дескриптор:
1. Сюжетті суреттерді қолданады;
2. Еліктеу сөздерді қолданып, сөйлем құрастырады;
3.Сөйлемді жүйелі құрады;
4. Еліктеуіш, бейнелеуіш сөздерді ажырата алады;
Слайд 9-бет
3 мин
Сабақтың соңы
<<Кестені толтыр>>
Пікірді оқып, кестені толтыр
<<Келісемін>>
<<Пікір>>
Бағалау критерийі
Келісу, пікіралысу кетсесін толтырады
Дескриптор:
1. Келіскен тұсын жазады;
2. Оқылған пікірге өз ойын білдіреді;
3. Дәлелдер келтіреді;
Слайд 16-бет
2 мин
Кері байланыс
Бүгінгі сабақта не білдік?
+ Проблемалық сұрақ құру
+ Еліктеуіш, бейнелеуіш сөздер
+ Жақсы дос пен жаман жолдастың айырмашылығы
Оқушы өз-өзіне рефлексия жасайды және мұғалімге кері байланыс береді.
Мектеп:
51 мектеп-гимназия
Мұғалімнің аты-жөні:
Сейфулла Гүлзира Талғатқызы
Пәні:
Қазақ тілі
Сынып:
7
Сабақтың тақырыбы:
Жаман жолдас
Оқу мақсаты (оқу бағдарламасына сәйкес):
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 7.О5.
Еліктеуіш сөздердің мәтіндегі қолданысын түсіну 7.ӘТН4.2
Сабақ мақсаты:
* Мәтінді талдай алады;
* Мәтінді оқып, проблемалық сұрақ құрастырады;
* Еліктеуіш сөздердің қолданысын түсінеді;
Тілдік мақсат:
Еліктеуіш сөздерді табу
Пәнаралық байланыс:
Әдебиет, өзін-өзі тану
Құндылықтарға баулу:
Дос ұғымын түсінуге, бағалауға үйрету
Алдыңғы білім:
Досы көпті жау алмайды
Уақыты
Кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Бағалау
Ресурстар
2 мин
Сабақтың басы
<<Ойтүрткі>>
Мақал бойынша сұраққа жауап беру
-Жаманмен жолдас болсаң,
Кесірі жұғар,
Жақсымен жолдас болсаң,
Несібі жұғар.
-Жақсы жаныңа жолдас, жаман малыңа жолдас
Мақалда не туралы айтылған?
Келісесіз бе?
Слайд 3-бет
4 мин
Сабақ ортасы
<<Жаман жолдас>> мәтіні оқылады.
1-тапсырма
Мәтін бойынша проблемалық сұрақ құрастырыңыздар
Проблемалық сұрақ -шешуді талап ететін, іздендіретін, ойландыратын күрделі сұрақ
Бағалау критерийі
- Мәтінді оқып, проблемалық сұрақ құрастырады
Дескриптор
1.Мәтін мазмұнын түсінеді;
2. Проблемалық сұрақ құрастырады;
3. Проблемалық сұрақты ұтымды, жүйелі құрады;
Слайд 4-бет
5 мин
2-тапсырма.
Сюжетті суреттер
Суреттерді негізге ала отырып, кестеде берілген еліктеу сөздерді қолданып, сөйлем құрастырыңыздар
-Анықтама берілді
Еліктеуіш сөздер айналадағы әр түрлі дыбысқа еліктеуді білдіреді.
Бейнелеуіш сөздер айналадағы қимылға, іс-әрекетке еліктеуді білдіреді
Бағалау критерийі
Берілген еліктеу сөздерді қолданып, сөйлем құрастырады;
Дескриптор:
1. Сюжетті суреттерді қолданады;
2. Еліктеу сөздерді қолданып, сөйлем құрастырады;
3.Сөйлемді жүйелі құрады;
4. Еліктеуіш, бейнелеуіш сөздерді ажырата алады;
Слайд 9-бет
3 мин
Сабақтың соңы
<<Кестені толтыр>>
Пікірді оқып, кестені толтыр
<<Келісемін>>
<<Пікір>>
Бағалау критерийі
Келісу, пікіралысу кетсесін толтырады
Дескриптор:
1. Келіскен тұсын жазады;
2. Оқылған пікірге өз ойын білдіреді;
3. Дәлелдер келтіреді;
Слайд 16-бет
2 мин
Кері байланыс
Бүгінгі сабақта не білдік?
+ Проблемалық сұрақ құру
+ Еліктеуіш, бейнелеуіш сөздер
+ Жақсы дос пен жаман жолдастың айырмашылығы
Оқушы өз-өзіне рефлексия жасайды және мұғалімге кері байланыс береді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz