Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері

Бөлім
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері
Бөлім: Педагогтың аты - жөні
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері: Халимолла Дидар Қанатұлы
Бөлім: Күні
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері:
Бөлім: Сынып: 9 А
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері: Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Бөлім: Сабақтың тақырыбы
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері: Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері.
Бөлім: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері: 9. 3. 2. 2 - пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіру
Бөлім: Сабақтың мақсаты
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері:

Барлығы: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіреді

Көпшілігі: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін сипаттайды

Кейбіреуі: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерінің салдарын болжайды, мысалдар келтіреді

Бөлім: Бағалау критерийлері
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері:
  • пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіреді
  • пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін сипаттайды
  • пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерінің салдарын болжайды, мысалдар келтіреді
Бөлім: Ойлау дағдыларының деңгейлері
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері: Білу, түсіну
Бөлім: Тілдік мақсаттар
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері:

Оқушылар орындай алады:

Дұрыс терминологияны пайдалана құрылысы пестицидтердің зияндылығы мен әсерін басқаларға түсіндіру

Өздері оқыған материалға талдау жасай отырып, оны кестеге түсіре алады. (оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым)

Сабақтың кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі:

Сабақтың басы

3 мин

2 мин

2мин

1мин

5мин

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі :оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

«Жүректен жүрекке» шаттық шеңбері арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату. Мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушыға шын жүрегінен ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі сол оқушыға береді.

Үй тапсырмасын тексеру.

Ой қозғау «Сұрақ-жауап» әдісі:

  • Жемістер мен көкеністердің зиянкестеріне нелер жатады?
  • Оларды жою үшін қандай заттар қолданылады?

Оқушылармен бірге сабақты бағалау критерийлерін құрастыру, талдау.

Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Бейнеталдау» әдісі

Видеороликті пайдаланып, жаңа сабақты түсіндіру.

Сұрақ қою арқылы саралау

Оқушының әрекеті:

Әрі қарай сол оқушы өзінен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады.

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.

Мұғаліммен бірге сабақты бағалау критерийлерін талдайды

Видеоматериалмен танысады, сыныппен талқылайды.

Бағалау:

ҚБ :Мұғалімнің қолдауы

ҚБ : Мұғалімнің бағыттаушы сұрақтары және қолдауы

ҚБ : «Сұрақ қою» стратегиясы

Түрткі болу, сынамалау, қайта бағыттау

Ресурстар: //youtu. be/
Сабақтың кезеңі:

Сабақтың ортасы

10 мин

Педагогтің әрекеті:

1 - тапсырма Топтық жұмыс. : «Джигсо» әдісі арқылы ұсынылған мәтінді зерделеу.

Мұғалім оқушыларға түрлі-түсті қағаз таратады.

1- топ: пестицидтер және оның зардаптары

2-топ: гербицидтер және оның зардаптары

3-топ: инсектицид және оның зардаптары

Жасалған жұмысты «Репортер» әдісі арқылы қорғайды.

Жіктеу арқылы саралау.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар өз түстеріне сәйкес 3 топқа бірігеді. Әрбір топ өз тақырыбы (пестицидтер, гербицидтер және инсектицидтер) және оның зардаптары (қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсері) бойынша жұмыс жасайды.

Әр топтан бір оқушы «репортер» шығып, топтың жұмысын қорғайды.

Бағалау:

Бағалау критерийлері

1. Факторлардың мүмкін болатын тізімін толық құрау;

2. Өз идеяларын салыстыра отырып басқа топтарға түсінікті жеткізілуі;

3. Уақытқа сай жұмыс жасауы;

ҚБ: топтар өзара дауыс беру арқылы бір - бірін бағалайды.

Ресурстар: Ақпараттық парақтар; ақ қағаз; фломастер; түрлі түсті қарындаштар
Сабақтың кезеңі: 7 мин
Педагогтің әрекеті:

2 - тапсырма. Жұптық жұмыс. Берілген пестицид түрлерінің қолданылу бағытын және ағза әсер ету түрін сипаттау.

:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушының әрекеті: Пестицид
Бағалау: Қолданылуы
Ресурстар: Акарицид
Зооцид
Дефолиант
Фумигант
Аталған пестицидтердің әсерін және қолданылу бағытын сипаттап жазады.

Дескриптор:

  • Акарицидтің қолданылу бағытын жазады
  • Зооцидтің қолданылу бағытын жазады
  • Дефолианттың қолдану бағытын жазады
  • Фумиганттың қолдану бағытын жазады.

ҚБ : Жұптар бір - бірінің жұмыстарын тексеріп, бағалайды.

Кесте
Сабақтың кезеңі:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі:
Педагогтің әрекеті:
Сабақтың кезеңі: 5 мин
Педагогтің әрекеті:

3 - тапсырма. Жеке жұмыс

ПИЗА тапсырмасы «Мәнмәтін».

Мақсаты: құбылысты ғылыми тұрғыдан түсіндіру дағдысын дамыту.

Мәтінді оқып, бұл жағдайдың қалай орын алғанын түсіндіріңіз.

Кәдімгі сұңқар - Қазақстанда мекендейтін құс. Ол басқа құстармен қоректенеді, ал өсімдіктермен қоректенбейді. Оның қорегі болып табылатын көптеген құстар өзендердің жағасында тіршілік етеді және балықпен қоректенеді. Өзенге фермалардан аз мөлшерде қалдық су төгілді. Кәдімгі сұңқардың кейбіреулерінен ағзасынан фермаларда қолданылатын


Ұқсас жұмыстар
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері
Қолданбалы курс. адам экологиясы. 11-сынып
Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі
"Ағза және қоршаған орта"
Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі
Экологияның негізгі заңдары мен қағидалары
Смогтың түрлері
Химия пәнін оқыту барысында оқушыларға валеологиялық білім беруді жүзеге асыру
Генотип, қоршаған орта және адам денсаулығы. адамның тұқым қуалайтын аурулары
Бейорганикалық химия
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz