Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері
Бөлім
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері
Педагогтың аты - жөні
Халимолла Дидар Қанатұлы
Күні
Сынып: 9 А
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
9.3.2.2 - пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Барлығы: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіреді
Көпшілігі: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін сипаттайды
Кейбіреуі: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерінің салдарын болжайды, мысалдар келтіреді
Бағалау критерийлері
пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіреді
пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін сипаттайды
пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерінің салдарын болжайды, мысалдар келтіреді
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу, түсіну
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Дұрыс терминологияны пайдалана құрылысы пестицидтердің зияндылығы мен әсерін басқаларға түсіндіру
Өздері оқыған материалға талдау жасай отырып, оны кестеге түсіре алады.(оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым)
Сабақтың кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
2мин
1мин
5мин
Ұйымдастыру кезеңі:оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
<<Жүректен жүрекке>> шаттық шеңбері арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату. Мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушыға шын жүрегінен ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі сол оқушыға береді.
Үй тапсырмасын тексеру.
Ой қозғау <<Сұрақ-жауап>> әдісі:
Жемістер мен көкеністердің зиянкестеріне нелер жатады?
Оларды жою үшін қандай заттар қолданылады?
Оқушылармен бірге сабақты бағалау критерийлерін құрастыру, талдау.
Жаңа тақырыпты түсіндіру. <<Бейнеталдау>> әдісі
Видеороликті пайдаланып, жаңа сабақты түсіндіру.
Сұрақ қою арқылы саралау
Әрі қарай сол оқушы өзінен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.
Мұғаліммен бірге сабақты бағалау критерийлерін талдайды
Видеоматериалмен танысады, сыныппен талқылайды.
ҚБ:Мұғалімнің қолдауы
ҚБ: Мұғалімнің бағыттаушы сұрақтары және қолдауы
ҚБ: <<Сұрақ қою>> стратегиясы
Түрткі болу, сынамалау, қайта бағыттау
//youtu.be/
Сабақтың ортасы
10 мин
1 - тапсырма Топтық жұмыс.: <<Джигсо>> әдісі арқылы ұсынылған мәтінді зерделеу.
Мұғалім оқушыларға түрлі-түсті қағаз таратады.
1- топ: пестицидтер және оның зардаптары
2-топ: гербицидтер және оның зардаптары
3-топ: инсектицид және оның зардаптары
Жасалған жұмысты <<Репортер>> әдісі арқылы қорғайды.
Жіктеу арқылы саралау.
Оқушылар өз түстеріне сәйкес 3 топқа бірігеді. Әрбір топ өз тақырыбы (пестицидтер, гербицидтер және инсектицидтер) және оның зардаптары (қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсері) бойынша жұмыс жасайды.
Әр топтан бір оқушы <<репортер>> шығып, топтың жұмысын қорғайды.
Бағалау критерийлері
1. Факторлардың мүмкін болатын тізімін толық құрау;
2. Өз идеяларын салыстыра отырып басқа топтарға түсінікті жеткізілуі;
3. Уақытқа сай жұмыс жасауы;
ҚБ: топтар өзара дауыс беру арқылы бір - бірін бағалайды.
Ақпараттық парақтар; ақ қағаз; фломастер; түрлі түсті қарындаштар
7 мин
2 - тапсырма. Жұптық жұмыс. Берілген пестицид түрлерінің қолданылу бағытын және ағза әсер ету түрін сипаттау.
Пестицид
Қолданылуы
Акарицид
Зооцид
Дефолиант
Фумигант
Аталған пестицидтердің әсерін және қолданылу бағытын сипаттап жазады.
Дескриптор:
Акарицидтің қолданылу бағытын жазады
Зооцидтің қолданылу бағытын жазады
Дефолианттың қолдану бағытын жазады
Фумиганттың қолдану бағытын жазады.
ҚБ: Жұптар бір - бірінің жұмыстарын тексеріп, бағалайды.
Кесте
5 мин
3 - тапсырма. Жеке жұмыс
ПИЗА тапсырмасы <<Мәнмәтін>>.
Мақсаты: құбылысты ғылыми тұрғыдан түсіндіру дағдысын дамыту.
Мәтінді оқып, бұл жағдайдың қалай орын алғанын түсіндіріңіз.
Кәдімгі сұңқар - Қазақстанда мекендейтін құс. Ол басқа құстармен қоректенеді, ал өсімдіктермен қоректенбейді. Оның қорегі болып табылатын көптеген құстар өзендердің жағасында тіршілік етеді және балықпен қоректенеді. Өзенге фермалардан аз мөлшерде қалдық су төгілді.Кәдімгі сұңқардың кейбіреулерінен ағзасынан фермаларда қолданылатын химиялық пестицидтер табылды.Бұл жағдайдың қалай орын алғанын түсіндіріңіз.
Мәтінді оқып танысады. Фермаларда қолданылатын химиялық пестицидтер не себепті сұңқарлардан табылғанын тұжырымдайды. Пестицидтерді ауылшаруашылығында қолданудың салдарын анықтайды.
Дескриптор:
Мәтінді оқиды
Негізгі проблеманы анықтайды
Химиялық пестицид сұңқарға қалай жеткенін түсіндіреді.
Пестицид қолданудың салдары бойынша тұжырым жасайды
Қалыптастырушы бағалау карточкалары
3 мин
4 - тапсырма. Бүкіл сыныппен жұмыс. Ашық сұрақ
1. Пестицидтер қандай мақсатта қолданылады?
2. Пестицидтер қолданудың қандай кемшіліктері бар?
3. Гербицид пен пестицидтің айырмашылығы неде?
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, сабақты түйіндейді.
ҚБ: Мұғалімнің қолдауы
Сабақтың соңы
2мин
Рефлексия.
Сабақтағы іс-әрекетке кері байланыс беру;
Оқу мазмұнына кері байланыс беру;
Білемін
Білдім
Білгім келеді
<<БББ>> кестесін толтырып, сабақ бойынша кері байланыс береді.
<<БББ>> кестесі
Үй тапсырмасы: §8, 40 бет ДДТ препаратының әсеріне баға беру.
Адам қызметінің қоршаған ортаға әсері
Педагогтың аты - жөні
Халимолла Дидар Қанатұлы
Күні
Сынып: 9 А
Қатысушылар саны
Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы
Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері.
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары
9.3.2.2 - пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Барлығы: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіреді
Көпшілігі: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін сипаттайды
Кейбіреуі: пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерінің салдарын болжайды, мысалдар келтіреді
Бағалау критерийлері
пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін түсіндіреді
пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерін сипаттайды
пестицидтерді пайдаланудың қоршаған орта мен адам денсаулығына әсерінің салдарын болжайды, мысалдар келтіреді
Ойлау дағдыларының деңгейлері
Білу, түсіну
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Дұрыс терминологияны пайдалана құрылысы пестицидтердің зияндылығы мен әсерін басқаларға түсіндіру
Өздері оқыған материалға талдау жасай отырып, оны кестеге түсіре алады.(оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым)
Сабақтың кезеңі
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
2 мин
2мин
1мин
5мин
Ұйымдастыру кезеңі:оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
<<Жүректен жүрекке>> шаттық шеңбері арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату. Мұғалім өзінің сол жағында тұрған оқушыға шын жүрегінен ыстық ықылас білдіреді де қолындағы жүректі сол оқушыға береді.
Үй тапсырмасын тексеру.
Ой қозғау <<Сұрақ-жауап>> әдісі:
Жемістер мен көкеністердің зиянкестеріне нелер жатады?
Оларды жою үшін қандай заттар қолданылады?
Оқушылармен бірге сабақты бағалау критерийлерін құрастыру, талдау.
Жаңа тақырыпты түсіндіру. <<Бейнеталдау>> әдісі
Видеороликті пайдаланып, жаңа сабақты түсіндіру.
Сұрақ қою арқылы саралау
Әрі қарай сол оқушы өзінен кейінгі тұрған оқушыға ықыласын білдіріп жүрегін ұсынады. Дәл солай шеңбер бойымен шалғасады.
Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды.
Мұғаліммен бірге сабақты бағалау критерийлерін талдайды
Видеоматериалмен танысады, сыныппен талқылайды.
ҚБ:Мұғалімнің қолдауы
ҚБ: Мұғалімнің бағыттаушы сұрақтары және қолдауы
ҚБ: <<Сұрақ қою>> стратегиясы
Түрткі болу, сынамалау, қайта бағыттау
//youtu.be/
Сабақтың ортасы
10 мин
1 - тапсырма Топтық жұмыс.: <<Джигсо>> әдісі арқылы ұсынылған мәтінді зерделеу.
Мұғалім оқушыларға түрлі-түсті қағаз таратады.
1- топ: пестицидтер және оның зардаптары
2-топ: гербицидтер және оның зардаптары
3-топ: инсектицид және оның зардаптары
Жасалған жұмысты <<Репортер>> әдісі арқылы қорғайды.
Жіктеу арқылы саралау.
Оқушылар өз түстеріне сәйкес 3 топқа бірігеді. Әрбір топ өз тақырыбы (пестицидтер, гербицидтер және инсектицидтер) және оның зардаптары (қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсері) бойынша жұмыс жасайды.
Әр топтан бір оқушы <<репортер>> шығып, топтың жұмысын қорғайды.
Бағалау критерийлері
1. Факторлардың мүмкін болатын тізімін толық құрау;
2. Өз идеяларын салыстыра отырып басқа топтарға түсінікті жеткізілуі;
3. Уақытқа сай жұмыс жасауы;
ҚБ: топтар өзара дауыс беру арқылы бір - бірін бағалайды.
Ақпараттық парақтар; ақ қағаз; фломастер; түрлі түсті қарындаштар
7 мин
2 - тапсырма. Жұптық жұмыс. Берілген пестицид түрлерінің қолданылу бағытын және ағза әсер ету түрін сипаттау.
Пестицид
Қолданылуы
Акарицид
Зооцид
Дефолиант
Фумигант
Аталған пестицидтердің әсерін және қолданылу бағытын сипаттап жазады.
Дескриптор:
Акарицидтің қолданылу бағытын жазады
Зооцидтің қолданылу бағытын жазады
Дефолианттың қолдану бағытын жазады
Фумиганттың қолдану бағытын жазады.
ҚБ: Жұптар бір - бірінің жұмыстарын тексеріп, бағалайды.
Кесте
5 мин
3 - тапсырма. Жеке жұмыс
ПИЗА тапсырмасы <<Мәнмәтін>>.
Мақсаты: құбылысты ғылыми тұрғыдан түсіндіру дағдысын дамыту.
Мәтінді оқып, бұл жағдайдың қалай орын алғанын түсіндіріңіз.
Кәдімгі сұңқар - Қазақстанда мекендейтін құс. Ол басқа құстармен қоректенеді, ал өсімдіктермен қоректенбейді. Оның қорегі болып табылатын көптеген құстар өзендердің жағасында тіршілік етеді және балықпен қоректенеді. Өзенге фермалардан аз мөлшерде қалдық су төгілді.Кәдімгі сұңқардың кейбіреулерінен ағзасынан фермаларда қолданылатын химиялық пестицидтер табылды.Бұл жағдайдың қалай орын алғанын түсіндіріңіз.
Мәтінді оқып танысады. Фермаларда қолданылатын химиялық пестицидтер не себепті сұңқарлардан табылғанын тұжырымдайды. Пестицидтерді ауылшаруашылығында қолданудың салдарын анықтайды.
Дескриптор:
Мәтінді оқиды
Негізгі проблеманы анықтайды
Химиялық пестицид сұңқарға қалай жеткенін түсіндіреді.
Пестицид қолданудың салдары бойынша тұжырым жасайды
Қалыптастырушы бағалау карточкалары
3 мин
4 - тапсырма. Бүкіл сыныппен жұмыс. Ашық сұрақ
1. Пестицидтер қандай мақсатта қолданылады?
2. Пестицидтер қолданудың қандай кемшіліктері бар?
3. Гербицид пен пестицидтің айырмашылығы неде?
Оқушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, сабақты түйіндейді.
ҚБ: Мұғалімнің қолдауы
Сабақтың соңы
2мин
Рефлексия.
Сабақтағы іс-әрекетке кері байланыс беру;
Оқу мазмұнына кері байланыс беру;
Білемін
Білдім
Білгім келеді
<<БББ>> кестесін толтырып, сабақ бойынша кері байланыс береді.
<<БББ>> кестесі
Үй тапсырмасы: §8, 40 бет ДДТ препаратының әсеріне баға беру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz