Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пайдалы қазбаларды өндіру және өндеу
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІСАБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Мұғалімнің аты-жөні:
Сары Жайнат №17 орта мектеп
Пән/Сынып:
6 сынып
Қай аптаның нешінші сабағы
6 апта №6 сабақ
Тарау немесе бөлім атауы:
6.3 Заттардыңпайда болуы мен оларға қол жеткізу
Сабақтың тақырыбы:
Пайдалы қазбаларды өндіру және өндеу
Оқу мақсаты:
6.3.3.4. Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндірудің ірі орталықтарын атау мен көрсету
Бағалау критерийі:
Пайдалы қазбалардың орналасу заңдылығын анықтап,біледі;
Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өңдеудің ірі орталықтарын картадан көрсетіп, жіктейді;
Саралап оқыту тапсырмалары
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
Жеке жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Тапсырманың мақсаты
Бағалау
Ресурстар
3-4 минут
Ұйымдастыру
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Миға шабуыл.
Қоржындағы сұрақтар:
1. Жер қойнауы дегеніміз не?
2. Пайдалы қазбалар қандай күйде кездеседі?
3. Табиғи ресурс дегеніміз не?
4. Пайдалы қазбалар кен орны дегеніміз не?
5. Метаморфты тау жыныстары қай аймақтарда таралған?
6. Шөгінді пайдалы қазбаларды ата.
7. Кенді пайдалы қазбалар қайда кездеседі?
8. Пайдалы қазбаның алабы дегеніміз не?
9. Жер қойнауында қанша химиялық элементтер анықталды?
10. Пайдалы қазбалар шығу тегіне қарай неше топқа бөлінеді?
Тақырыпқа шығу
Презентация №1,2бет
Презентация № 3,4бет
10 минут
Жаңа сабақ
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру.
Пайдалы қазбалар өндіру процесі дегеніміз- бағалы құрамбөлікті салыстырмалы таза күйінде(мысалы: мұнай,табиғи газ,тас көмір,тұз, бағалы тастар жіне т.б) немесе әрі қарай өндеуге ұшырайтын тау - кен массасы (мысалы: металл кендері) түрінде бөліп алу.
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Оқушылар берілген суреттерді таңдап алу арқылы төмендегі критерийлер бойынша жұмыс жасайды:
Ресурстың аты;
Жаратылысы бойынша қай топқа кіреді?
Қолданылуы (қай салада);
Неліктен дәл сол жерде кездеседі?
Ол ресурс сіздің өлкеңізде кездеседі ме?
Ұсынылатын суреттегі ресурстар:
Мұнай;
Көмір (тас көмір);
Темір;
Табиғи газ;
Мыс;
Дескрипторлар :
1.Суреттер арқылы табиғат ресурстарының атын, өндірілетін жерін, қолданылуын сипаттай алады.
2.Ресурстың өз өлкесінде таралу мүмкіндігін талдай алады.
Бағалау: Әрбір оқушы бір-бірін бағалайды.
Презентация № 5бет
Презентация № 6бет Презентация № 7бет
Презентация № 8бет
8 минут
Тәжірибе
1,2 тапсырма орындау (тілдік мақсат орындалу керек)
Жауап бер:
Ойлан, тапсырманы орында
Қазақстанның пайдалы қазбалары картасын пайдаланып, пайдалы қазбаларды өндірудің ірі орталықтарын атау мен көрсету.
Дескриптор:
1.Пайдалы қазбаларды өндірудің ірі орталықтарын атайды;
2.Пайдалы қазбалардың өндірудің ірі орталықтарын картадан көрсетеді
Қалыптастырушы бағалау: <<Бағдаршам>>
Презентация № 9,10 бет
3 минут
Бекіту
Жеке тапсырма ұсыну
Орында: <<Ойлан,тап!>>
Қалпына келмейтін ресурстардан жасалған 4 затты мысалға келтіріңдер. Оларды қалпына келетін ресурстармен алмастыруға бола ма?
Осындай алмастырулардың тізімін жасаңдар
Рефлексия <<3 - 3 - 1>>
oo 3- жаңалық (нені білдің)
oo 3- сұрақ (нені білгің келеді)
oo 1- ұсыныс (немен бөліскің келеді)
Дескриптор:
1.Қалпына келмейтін ресурстардан жасалған 4 затты атайды
2. Қалпына келмейтін ресурстарды екінші рет пайдалану жолдарын ұсынады.
3. Тізім құрады
Қалыптастырушы бағалау: "Дұрыс-бұрыс"
Презентация №11 бет
Презентация № 12бет
Мұғалімнің аты-жөні:
Сары Жайнат №17 орта мектеп
Пән/Сынып:
6 сынып
Қай аптаның нешінші сабағы
6 апта №6 сабақ
Тарау немесе бөлім атауы:
6.3 Заттардыңпайда болуы мен оларға қол жеткізу
Сабақтың тақырыбы:
Пайдалы қазбаларды өндіру және өндеу
Оқу мақсаты:
6.3.3.4. Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өндірудің ірі орталықтарын атау мен көрсету
Бағалау критерийі:
Пайдалы қазбалардың орналасу заңдылығын анықтап,біледі;
Қазақстандағы пайдалы қазбаларды өңдеудің ірі орталықтарын картадан көрсетіп, жіктейді;
Саралап оқыту тапсырмалары
Ұжымдық жұмыс
Жаңа тақырыптың түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
Жеке жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы
Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Тапсырманың мақсаты
Бағалау
Ресурстар
3-4 минут
Ұйымдастыру
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Миға шабуыл.
Қоржындағы сұрақтар:
1. Жер қойнауы дегеніміз не?
2. Пайдалы қазбалар қандай күйде кездеседі?
3. Табиғи ресурс дегеніміз не?
4. Пайдалы қазбалар кен орны дегеніміз не?
5. Метаморфты тау жыныстары қай аймақтарда таралған?
6. Шөгінді пайдалы қазбаларды ата.
7. Кенді пайдалы қазбалар қайда кездеседі?
8. Пайдалы қазбаның алабы дегеніміз не?
9. Жер қойнауында қанша химиялық элементтер анықталды?
10. Пайдалы қазбалар шығу тегіне қарай неше топқа бөлінеді?
Тақырыпқа шығу
Презентация №1,2бет
Презентация № 3,4бет
10 минут
Жаңа сабақ
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру.
Пайдалы қазбалар өндіру процесі дегеніміз- бағалы құрамбөлікті салыстырмалы таза күйінде(мысалы: мұнай,табиғи газ,тас көмір,тұз, бағалы тастар жіне т.б) немесе әрі қарай өндеуге ұшырайтын тау - кен массасы (мысалы: металл кендері) түрінде бөліп алу.
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Оқушылар берілген суреттерді таңдап алу арқылы төмендегі критерийлер бойынша жұмыс жасайды:
Ресурстың аты;
Жаратылысы бойынша қай топқа кіреді?
Қолданылуы (қай салада);
Неліктен дәл сол жерде кездеседі?
Ол ресурс сіздің өлкеңізде кездеседі ме?
Ұсынылатын суреттегі ресурстар:
Мұнай;
Көмір (тас көмір);
Темір;
Табиғи газ;
Мыс;
Дескрипторлар :
1.Суреттер арқылы табиғат ресурстарының атын, өндірілетін жерін, қолданылуын сипаттай алады.
2.Ресурстың өз өлкесінде таралу мүмкіндігін талдай алады.
Бағалау: Әрбір оқушы бір-бірін бағалайды.
Презентация № 5бет
Презентация № 6бет Презентация № 7бет
Презентация № 8бет
8 минут
Тәжірибе
1,2 тапсырма орындау (тілдік мақсат орындалу керек)
Жауап бер:
Ойлан, тапсырманы орында
Қазақстанның пайдалы қазбалары картасын пайдаланып, пайдалы қазбаларды өндірудің ірі орталықтарын атау мен көрсету.
Дескриптор:
1.Пайдалы қазбаларды өндірудің ірі орталықтарын атайды;
2.Пайдалы қазбалардың өндірудің ірі орталықтарын картадан көрсетеді
Қалыптастырушы бағалау: <<Бағдаршам>>
Презентация № 9,10 бет
3 минут
Бекіту
Жеке тапсырма ұсыну
Орында: <<Ойлан,тап!>>
Қалпына келмейтін ресурстардан жасалған 4 затты мысалға келтіріңдер. Оларды қалпына келетін ресурстармен алмастыруға бола ма?
Осындай алмастырулардың тізімін жасаңдар
Рефлексия <<3 - 3 - 1>>
oo 3- жаңалық (нені білдің)
oo 3- сұрақ (нені білгің келеді)
oo 1- ұсыныс (немен бөліскің келеді)
Дескриптор:
1.Қалпына келмейтін ресурстардан жасалған 4 затты атайды
2. Қалпына келмейтін ресурстарды екінші рет пайдалану жолдарын ұсынады.
3. Тізім құрады
Қалыптастырушы бағалау: "Дұрыс-бұрыс"
Презентация №11 бет
Презентация № 12бет
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz