Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жұмыстың формуласы

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп: № 23 мектеп- лицей
Бөлім 7.2A: Жұмыс және қуат.
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Еркинова Сая
Сынып: 7 Қатысқандар саны: 20
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы:
Жұмыс және қуат
Механикалық жұмыс.
Қуат
Оқу мақсаттары:
7.2.3.1 - механикалық жұмыс ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
7.2.3.7 - қуат ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру;
7.2.3.8 - механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану

Сабақ мақсаттары
Механикалық жұмыс ұғымын түсіндіру, қуат ұғымын түсіндіру, механикалық жұмыс пен қуаттың формулаларын есептер шығаруда қолдану.
Бағалау критерийі
физикалық мағанасын ажырата алады;
механикалық жұмыстың күш пен орын ауыстыруға тәуелділігін тәжірибеде анықтай алады:
жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолдана алады,
Тілдік мақсаттар
Пәнге тән лексика және терминология
Жұмыс, қуат, механикалық жұмыс
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

- Механикалық жұмыс орындалу үшін мына екі шарт орындалу қажет....

Жұмытың формуласы

Жұмыстың өлшем бірлігі....
Құндылықтарды дарыту
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын шағын топта орындау арқылы өзара қарым-қатынас жасау қабілетін дамытып, өндіріс пен білімнің қолданылу аясын кеңейту.

Оқушылар әртүрлі мамандардың еңбек өнімділіктерін есептеп, өнімділікті жоғарылату жолдарын ұсынады.
Пәнаралық байланыстар
Математика-есептер шығаруда амалдар қолдану;

Геометрия-графикпен жұмыс жасауда білімін қолданды;
АКТ қолдану дағдылары
Таныстырылым даярлап, интербелсенді тақта арқылы көрсету, есептер шығару.
Бастапқы білім
Күш, масса, жылдамдық,,уақыт,тығыздық,көлем.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы

2 мин
Ұйымдастыру.
Амандасу, сынып түгендеу.
Сабақтың мақсатын жариялау;
Психологиялық ахуал:
<<Аффирмация - өзін-өзі сендіру
МЕН КЕРЕМЕТПІН...>>

2 мин

Білу 4 мин

Сабақтың ортасы
10 мин
Түсіну

5 мин

Талдау

9 мин
Қолдану

4 мин Жинақтау

4 мин
Пазл әдісі арқылы топқа бөлу (Оқушылар суретті құрастыру арқылы топқа бөлінеді)

Пазлды құрастырып, сурет бойынша топтасыңыз.
Құрастырылған суретті 2-3 сөзбен сипаттаңыз.
ІІ. Миға шабуыл

Әр топқа <<Жұмыс>> ұғымына постер қорғауға бағыт-бағдар беру
( Өздеріне мақсат қоя білуге үйренеді.
Әр топ өз постерін қорғауға дайындалады.
Әр топтан бір оқушы тақырыптарын қорғап, жұмыс туралы білімдерін ортаға салады.)
<<Бас бармақ>> әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды

III. Айналым бекеті <<Денотатты граф>>әдісі
Жаңа сабақты беру Оқулықпен жұмыс. Әр топқа бір өкіл жіберу. Топта талқылап, трек - сызба құру.
Анықтамалар, формулалар бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау
-Жұмыс қалай белгіленеді?
-Жұмыстың формуласы?
- Жұмыстың өлшем бірлігі
-Қай уақытта жұмыс орындалады, неліктен?
Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.

IY.Шығармашылық ізденіс
I топ. Жүк салмаған арбашаның істеген жұмысы.
II топ. Жүк салған арбашаның істеген жұмысы
<<Қол шапалақ>> әдісі арқылы бағалау

Y . <<Ойлан, жұптас, бірік>>
300 Дж = ... кДж
55 кДж = ... Дж
1.Доп Инерция бойымен көлденең бетке оралады. а) Бұл жағдайда жұмыс ауырлық күшімен орындалады ма? б) бұл жағдайда жұмыс басқа күшпен жасалады ма?
2. Егер үйкеліс күші 450 Н болса, қораптың 25 м біркелкі қозғалуымен қандай жұмыс жасалады?
3.Күштің жүрілген жолға тәуелділік графигінен жұмысты есептеңіз.

Қолдану
Механикалық жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолданады.
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Жұмыстың формуласын есептер шығаруда қолдана алады.
Есептер шығаруда формуланы қолдана алды
Күштің жылдамдық пен уақытқа тәуелділігі арқылы есепті шығара алды;
Көлем,биіктік,тығыздық арқылы жұмысты таба алды;
Күштің жүрілген жолға тәуелділік графигінен жұмысты есептей алды.

YI. <<Ой қозғау>>
Құдықтан бір бөшке суды бақша суару үшін алу керек.Суды шелекпен немесе насостың көмегімен ала аласыңдар.Екі жағдайда да жасалған жұмыс бірдей.
Сұрақ: Насоспен немесе шелекпен жасалған жұмыстың арасында қандай айырмашылық бар?

<<Бағдаршам>> әдісі бойынша бағалау

Кестемен жұмыс
Физикалық шама
белгіленуі
Өлшем бірлігі
формуласы
Механикалық жұмыс

Жұмыс

Күш

Қуат

Сурет

Постер

7-сынып оқулығы.

динамометр
Арбаша,жүк,Таразы.

Карточка

слайд

Түрлі түсті стикерлер
кесте

Сабақтың соңы

5 мин
YIII.Рефлексия

Стикер
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қолпаштау, мадақтау арқылы қолдау көрсетемін
Шығармашылық тапсырмалар
Формуланы қолданып есептер шығару
Деңгейлік тапсырмалар арқылы оқушылардың деңгейлері сараланады.
Өзін-өзі бағалайды
Топпен кесте арқылы бағалайды қол шапалақ,бас бармақ,Бағдаршам әдісі бойынша бағалау

Денсаулық сақтау технологиялары.
Тәжірибе барысында қауіпсіздік ережесімен таныстыру.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. қуат. 7 сынып
Формуланы қолданып есептер шығару
Орташа қуат
АКШ ЖКШ
Қуаттың формуласы
Сабақтың көрінекілігі
Сынып көшбасшысы. Сабақтың тақырыбы
Электр тогының жұмысы мен қуатын анықтау
Қуат
Зертханалық жұмысқа нұсқаулар
Пәндер