Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адам қаңқасының бөлімдерінде
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлімі:
Қозғалыс
Педагогтің аты-жөні:
Искакова Балшаим Нурхашевна
Күні:
Сынып: 8 сынып
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек - қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
8.1.6.1 тірек - қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлығы: тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттайды.
Көпшілігі: Адамның қаңқа бөлімдерін құрайтын сүйектердің қызметін түсіндіреді,бөлімдерді құрайтын сүйектерге мысал келтіреді;
Кейбіреуі: Қаңқа сүйектерінің қызметінің арасындағы байланысты орнатады.
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу, түсіну
Бағалау критерийлері:
-тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттайды
-адам қаңқа сүйектерінің құрылысының ерекшеліктерімен түсіндіреді.
-қаңқа сүйектерінің қызметінің арасындағы байланысты орнатады.
Тілдік мақсаттар:
Арнайы пәндік терминология және лексиканы келесі ұғымдарды түсіну үшін қолдану: сколиоз-омыртқаның бүйір жаққа қисаюы,лордоз- омыртқаның алға қисаюы,кифоз-бүйірлік,горбатый
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылық
ты ояту.
5 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,жалпы жан-жақты дайындығын тексеру. Сабаққа назар аудару.
Сыныпты: <<Қысқа сүйектер>>, <<Ұзын сүйектер>>топтарға бөледі.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог
және қолдану >> тәсілі қолданылады.
Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді.Оқушылар ойлану үшін және бірқатар сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру қажет.
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Сынып: <<Қысқа сүйектер>>, <<Ұзын сүйектер>> болып топтарға бөлінді
Топ атына байланысты өз ойларын айтады.
Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.
Биология
8-сынып
1-тапсырма.<<Суреттер сөйлейді>>стратегиясы
бойынша тапсырма. Жұптық жұмыс
Бастың Кеуде Нәрестенің
бұлшы еті қуысы бас сүйегі
Сегізкөз Омыртқа
Берілген суреттерге қарап ажыратып
аттарын айтады және олардың құрылысын зерттеп,орналастырады.
Бағалау: <<Үш шапалақ>>
Слайд;
Оқулық
Жұмыс дәптері
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
5 мин
--------------------------------------------------------------------------------
2- тапсырма.<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға сұрақ қою,проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады,ойын еркін жеткізеді.Пікірлерін еркін айтылуы,және талқылауды. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Саралау: <<Дереккөздер>> материалдарды
пайдаланудың ауқымды көлемін көрсете біледі.
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді:
1. Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы қандай?
2. Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар?
3. Адам денесінде қанша сүйек бар?
4. Омыртқа жотасы неше бөлімге бөлінеді,жеке омыртқаның құрылысын талдаңдар.
ҚБ: Мұғалімнің кері байланысы
Оқулық
Жұмыс
Дәптері
Оқулық
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
6 мин.
3-тапсырма.Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.
<<Сұраққа жетіп ал>> әдісі
Мақсаты:Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру,сұрақ қою дағдыларын дамыту.
Тиімділігі:Өз бетінше ойлап,ақпаратты меңгере алады.Ақпаратты ықыласпен жұмыс жасайды.Мәтінге,әңгімеге сұрақ қояды,тұжырымдайды.
Мәтінді оқып танысып шығады.
Мәтіннің бір бөлігін толық оқып, оқылған мәтіннің мазмұнына сұрақтар қою арқылы жауап береді.
Дескриптор:
Жалпы балл-3
Адамның қабырға санын анықтайды?
Сегізкөз қай омыртқаға жалғасатынын зерттеййді?
Ортан жілік қанша тонна жүк көтере алатындығын дәлелдейді?
Слайд
көру арқылы
тақырыпты ашу
8 мин.
4-тапысырма: <<Қолдану>> айдарындағы тапсырмаларды орындату. Жеке жұмыс
Адам қаңқасының бөлімдерінің
құрылысы мен маңызы
Қаңқа
бөлігі
Бөлікті құрайтын сүйектер
Маңызы
Саралау: <<Қарқын>> бір оқушылар
жылдам тапсырма орындауға қалыптасады.
1.Адам қаңқасының бөлімдерін түсіндіреді және талдайды.
2. Тірек- қимыл жүйесі мен олардың қызметі арасында қандай ерекшеліктері бар екенін сипаттап, қызметін түсіндіреді.
3.Адам қаңқасы неше жасқа дейін өседі.
Дескриптор:Жалпы балл-3
1.Кестені толтырады ,талдайды
2.Тапсырмаларға жауап береді.
ҚБ: дескриптор арқылы
Дескриптор:
1.Қаңқаның қозғалмалы бөліктерінің маңызын түсіндіреді.
2.Қағқаның қозғалмайтын бөліктерінің маңызын түсіндіреді
Биология оқулығы
8-сынып
9 мин
5 тапсырма: Талдау айдарындағы тапсырманы орындайды
№2;4;6;8 сандармен берілген сүйектерді атайды және қызыметің анықтайды.
Саралау: <<Қарқын>> Кейбір оқушылар
жылдам тапсырма орындауға қалыптасады.
Тірек-қимыл жүйесіне қатысты тұжырымдама арқылы сүйектердің маңызын анықтайды.
Тірек-қимыл жүйесіне қатыстын №2; 4; 6 және 8 санмен берілген сүйектерді атайды.
Тірек-қимыл жүйесіне қатысты №2; 4; 6 және 8 санмен берілген қызыметің сипаттайды.
ҚБ: дескриптор арқылы
Дескриптор:-3балл
1.Суретті пайдалана отырып
жұмыс жасайды.
2.Тапсырманы
Саралай отырып
мысалдар келтіреді.
3.Адам қаңқасының бөлімдерінде
Басқа сүйек түрлері
орналасуы мүмкін бе?
Пікірталас ұйымдасады.
Биология оқулығы
Жұмыс дәптерлері
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
7 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Ой қозғау>> әдісі.Постер немесе кластер құру.(Топтық жұмыс ) Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, тыңдайды.
--------------------------------------------------------------------------------
1-топ <<Адам қаңқасын жіктеу>>
--------------------------------------------------------------------------------
Оқулықпен жұмыс.
--------------------------------------------------------------------------------
2-топ <<Сүйектердің байланысу типтері>>
Мақсаты:Топ болып жұмыс жасайды.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: <<Қорытынды>> Барлық оқушылар тапсырманы орындаса да нәтижелері әртүрлі болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау:Оқушылар үнемі бағаланып отырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
ҚБ:<<Басбармақ >> әдісі арқылы бағалайды.
Рефлекция:
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> әдісі.
Биология
8-сынып
Жұмыс дәптері
Үйге тапсырма беру.§31 Ағзада кальций мен фосфор не үшін керек екені туралы пікірлеріңізді жазыңыздар.
Бөлімі:
Қозғалыс
Педагогтің аты-жөні:
Искакова Балшаим Нурхашевна
Күні:
Сынып: 8 сынып
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Адам қаңқасының құрылысы. Тірек - қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
8.1.6.1 тірек - қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау
Сабақтың мақсаты:
Барлығы: тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттайды.
Көпшілігі: Адамның қаңқа бөлімдерін құрайтын сүйектердің қызметін түсіндіреді,бөлімдерді құрайтын сүйектерге мысал келтіреді;
Кейбіреуі: Қаңқа сүйектерінің қызметінің арасындағы байланысты орнатады.
Ойлау дағдыларының деңгейі:
Білу, түсіну
Бағалау критерийлері:
-тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттайды
-адам қаңқа сүйектерінің құрылысының ерекшеліктерімен түсіндіреді.
-қаңқа сүйектерінің қызметінің арасындағы байланысты орнатады.
Тілдік мақсаттар:
Арнайы пәндік терминология және лексиканы келесі ұғымдарды түсіну үшін қолдану: сколиоз-омыртқаның бүйір жаққа қисаюы,лордоз- омыртқаның алға қисаюы,кифоз-бүйірлік,горбатый
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылық
ты ояту.
5 мин.
Ұйымдастыру кезеңі:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу,жалпы жан-жақты дайындығын тексеру. Сабаққа назар аудару.
Сыныпты: <<Қысқа сүйектер>>, <<Ұзын сүйектер>>топтарға бөледі.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады
Саралау: Бұл жерде саралаудың <<Диалог
және қолдану >> тәсілі қолданылады.
Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді.Оқушылар ойлану үшін және бірқатар сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру қажет.
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
Сынып: <<Қысқа сүйектер>>, <<Ұзын сүйектер>> болып топтарға бөлінді
Топ атына байланысты өз ойларын айтады.
Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.
Биология
8-сынып
1-тапсырма.<<Суреттер сөйлейді>>стратегиясы
бойынша тапсырма. Жұптық жұмыс
Бастың Кеуде Нәрестенің
бұлшы еті қуысы бас сүйегі
Сегізкөз Омыртқа
Берілген суреттерге қарап ажыратып
аттарын айтады және олардың құрылысын зерттеп,орналастырады.
Бағалау: <<Үш шапалақ>>
Слайд;
Оқулық
Жұмыс дәптері
--------------------------------------------------------------------------------
Жаңа сабаққа кіріспе
5 мин
--------------------------------------------------------------------------------
2- тапсырма.<<Миға шабуыл>> әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға сұрақ қою,проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады,ойын еркін жеткізеді.Пікірлерін еркін айтылуы,және талқылауды. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Саралау: <<Дереккөздер>> материалдарды
пайдаланудың ауқымды көлемін көрсете біледі.
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді:
1. Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы қандай?
2. Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар?
3. Адам денесінде қанша сүйек бар?
4. Омыртқа жотасы неше бөлімге бөлінеді,жеке омыртқаның құрылысын талдаңдар.
ҚБ: Мұғалімнің кері байланысы
Оқулық
Жұмыс
Дәптері
Оқулық
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
6 мин.
3-тапсырма.Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.
<<Сұраққа жетіп ал>> әдісі
Мақсаты:Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру,сұрақ қою дағдыларын дамыту.
Тиімділігі:Өз бетінше ойлап,ақпаратты меңгере алады.Ақпаратты ықыласпен жұмыс жасайды.Мәтінге,әңгімеге сұрақ қояды,тұжырымдайды.
Мәтінді оқып танысып шығады.
Мәтіннің бір бөлігін толық оқып, оқылған мәтіннің мазмұнына сұрақтар қою арқылы жауап береді.
Дескриптор:
Жалпы балл-3
Адамның қабырға санын анықтайды?
Сегізкөз қай омыртқаға жалғасатынын зерттеййді?
Ортан жілік қанша тонна жүк көтере алатындығын дәлелдейді?
Слайд
көру арқылы
тақырыпты ашу
8 мин.
4-тапысырма: <<Қолдану>> айдарындағы тапсырмаларды орындату. Жеке жұмыс
Адам қаңқасының бөлімдерінің
құрылысы мен маңызы
Қаңқа
бөлігі
Бөлікті құрайтын сүйектер
Маңызы
Саралау: <<Қарқын>> бір оқушылар
жылдам тапсырма орындауға қалыптасады.
1.Адам қаңқасының бөлімдерін түсіндіреді және талдайды.
2. Тірек- қимыл жүйесі мен олардың қызметі арасында қандай ерекшеліктері бар екенін сипаттап, қызметін түсіндіреді.
3.Адам қаңқасы неше жасқа дейін өседі.
Дескриптор:Жалпы балл-3
1.Кестені толтырады ,талдайды
2.Тапсырмаларға жауап береді.
ҚБ: дескриптор арқылы
Дескриптор:
1.Қаңқаның қозғалмалы бөліктерінің маңызын түсіндіреді.
2.Қағқаның қозғалмайтын бөліктерінің маңызын түсіндіреді
Биология оқулығы
8-сынып
9 мин
5 тапсырма: Талдау айдарындағы тапсырманы орындайды
№2;4;6;8 сандармен берілген сүйектерді атайды және қызыметің анықтайды.
Саралау: <<Қарқын>> Кейбір оқушылар
жылдам тапсырма орындауға қалыптасады.
Тірек-қимыл жүйесіне қатысты тұжырымдама арқылы сүйектердің маңызын анықтайды.
Тірек-қимыл жүйесіне қатыстын №2; 4; 6 және 8 санмен берілген сүйектерді атайды.
Тірек-қимыл жүйесіне қатысты №2; 4; 6 және 8 санмен берілген қызыметің сипаттайды.
ҚБ: дескриптор арқылы
Дескриптор:-3балл
1.Суретті пайдалана отырып
жұмыс жасайды.
2.Тапсырманы
Саралай отырып
мысалдар келтіреді.
3.Адам қаңқасының бөлімдерінде
Басқа сүйек түрлері
орналасуы мүмкін бе?
Пікірталас ұйымдасады.
Биология оқулығы
Жұмыс дәптерлері
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
7 мин.
--------------------------------------------------------------------------------
<<Ой қозғау>> әдісі.Постер немесе кластер құру.(Топтық жұмыс ) Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, тыңдайды.
--------------------------------------------------------------------------------
1-топ <<Адам қаңқасын жіктеу>>
--------------------------------------------------------------------------------
Оқулықпен жұмыс.
--------------------------------------------------------------------------------
2-топ <<Сүйектердің байланысу типтері>>
Мақсаты:Топ болып жұмыс жасайды.
Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.
Саралау: <<Қорытынды>> Барлық оқушылар тапсырманы орындаса да нәтижелері әртүрлі болады.
--------------------------------------------------------------------------------
Бағалау:Оқушылар үнемі бағаланып отырады.
--------------------------------------------------------------------------------
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
ҚБ:<<Басбармақ >> әдісі арқылы бағалайды.
Рефлекция:
<<Екі жұлдыз,бір тілек>> әдісі.
Биология
8-сынып
Жұмыс дәптері
Үйге тапсырма беру.§31 Ағзада кальций мен фосфор не үшін керек екені туралы пікірлеріңізді жазыңыздар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz