Адам қаңқасының бөлімдерінде

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:
Қозғалыс
Бөлімі:: Педагогтің аты-жөні:
Қозғалыс: Искакова Балшаим Нурхашевна
Бөлімі:: Күні:
Қозғалыс:
Бөлімі:: Сынып: 8 сынып
Қозғалыс: Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлімі:: Сабақтың тақырыбы:
Қозғалыс: Адам қаңқасының құрылысы. Тірек - қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі
Бөлімі:: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары:
Қозғалыс: 8. 1. 6. 1 тірек - қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау
Бөлімі:: Сабақтың мақсаты:
Қозғалыс:

Барлығы: тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттайды.

Көпшілігі: Адамның қаңқа бөлімдерін құрайтын сүйектердің қызметін түсіндіреді, бөлімдерді құрайтын сүйектерге мысал келтіреді;

Кейбіреуі: Қаңқа сүйектерінің қызметінің арасындағы байланысты орнатады.

Бөлімі:: Ойлау дағдыларының деңгейі:
Қозғалыс: Білу, түсіну
Бөлімі:: Бағалау критерийлері:
Қозғалыс:

-тірек-қимыл жүйесінің қызметін сипаттайды

-адам қаңқа сүйектерінің құрылысының ерекшеліктерімен түсіндіреді.

-қаңқа сүйектерінің қызметінің арасындағы байланысты орнатады.

Бөлімі:: Тілдік мақсаттар:
Қозғалыс: Арнайы пәндік терминология және лексиканы келесі ұғымдарды түсіну үшін қолдану: сколиоз-омыртқаның бүйір жаққа қисаюы, лордоз- омыртқаның алға қисаюы, кифоз-бүйірлік, горбатый

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың басы

Қызығушылық

ты ояту.

5 мин.

Педагогтің әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, жалпы жан-жақты дайындығын тексеру. Сабаққа назар аудару.

Сыныпты: «Қысқа сүйектер», «Ұзын сүйектер»топтарға бөледі.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог

және қолдану » тәсілі қолданылады.

Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет етеді. Оқушылар ойлану үшін және бірқатар сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру қажет.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Сынып: «Қысқа сүйектер», «Ұзын сүйектер» болып топтарға бөлінді

Топ атына байланысты өз ойларын айтады.

Бағалау: Оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.
Ресурстар:

Биология

8-сынып

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

1-тапсырма . «Суреттер сөйлейді»стратегиясы

C:\Users\Admin\Downloads\WhatsApp Image 2021-04-27 at 23.19.59.jpeg бойынша тапсырма. Жұптық жұмыс

C:\Users\Admin\Downloads\WhatsApp Image 2021-04-27 at 23.20.00.jpeg C:\Users\Admin\Downloads\WhatsApp Image 2021-04-27 at 23.20.02.jpeg Бастың Кеуде Нәрестенің

бұлшы еті қуысы бас сүйегі

C:\Users\Admin\Downloads\WhatsApp Image 2021-04-27 at 23.20.01.jpeg C:\Users\Admin\Downloads\WhatsApp Image 2021-04-27 at 23.20.00 (1).jpeg

Сегізкөз Омыртқа

Педагогтің әрекеті:

Берілген суреттерге қарап ажыратып

аттарын айтады және олардың құрылысын зерттеп, орналастырады.

Оқушының әрекеті: Бағалау: «Үш шапалақ»
Бағалау:

Слайд;

Оқулық

Жұмыс дәптері

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Жаңа сабаққа кіріспе

5 мин

Педагогтің әрекеті:

2- тапсырма. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерін еркін айтылуы, және талқылауды. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Саралау: «Дереккөздер» материалдарды

пайдаланудың ауқымды көлемін көрсете біледі.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді:

1. Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы қандай?

2. Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар?

3. Адам денесінде қанша сүйек бар?

4. Омыртқа жотасы неше бөлімге бөлінеді, жеке омыртқаның құрылысын талдаңдар.

Бағалау: ҚБ: Мұғалімнің кері байланысы
Ресурстар:

Оқулық

Жұмыс

Дәптері

Оқулық

Сабақтың кезеңі/ уақыт:

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

6 мин.

Педагогтің әрекеті:

3-тапсырма . Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді.

«Сұраққа жетіп ал» әдісі

Мақсаты :Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту.

Тиімділігі: Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратты ықыласпен жұмыс жасайды. Мәтінге, әңгімеге сұрақ қояды, тұжырымдайды.

Оқушының әрекеті:

Мәтінді оқып танысып шығады.

Мәтіннің бір бөлігін толық оқып, оқылған мәтіннің мазмұнына сұрақтар қою арқылы жауап береді.

Бағалау:

Дескриптор:

Жалпы балл-3

Адамның қабырға санын анықтайды?

Сегізкөз қай омыртқаға жалғасатынын зерттеййді?

Ортан жілік қанша тонна жүк көтере алатындығын дәлелдейді?

Ресурстар:

Слайд

көру арқылы

тақырыпты ашу

Сабақтың кезеңі/ уақыт: 8 мин.
Педагогтің әрекеті:

4-тапысырма: «Қолдану» айдарындағы тапсырмаларды орындату. Жеке жұмыс

Адам қаңқасының бөлімдерінің

құрылысы мен маңызы

:
:
:

Саралау: «Қарқын» бір оқушылар

жылдам тапсырма орындауға қалыптасады.

Оқушының әрекеті:

Қаңқа

бөлігі

Бағалау: Бөлікті құрайтын сүйектер
Ресурстар: Маңызы

1. Адам қаңқасының бөлімдерін түсіндіреді және талдайды.

2. Тірек- қимыл жүйесі мен олардың қызметі арасында қандай ерекшеліктері бар екенін сипаттап, қызметін түсіндіреді.

3. Адам қаңқасы неше жасқа дейін өседі.

Дескриптор:Жалпы балл-3

1. Кестені толтырады, талдайды

2. Тапсырмаларға жауап береді.

ҚБ : дескриптор арқылы

Дескриптор :

  1. 1. Қаңқаның қозғалмалы бөліктерінің маңызын түсіндіреді.
  2. 2. Қағқаның қозғалмайтын бөліктерінің маңызын түсіндіреді

Биология оқулығы

8-сынып

Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт:
Педагогтің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Сабақтың кезеңі/ уақыт: 9 мин
Педагогтің әрекеті:

5 тапсырма: Талдау айдарындағы тапсырманы орындайды

C:\Users\Admin\Downloads\WhatsApp Image 2021-04-27 at 23.06.40.jpeg

№2; 4; 6; 8 сандармен берілген сүйектерді атайды және қызыметің анықтайды.

Саралау: «Қарқын» Кейбір оқушылар

жылдам тапсырма орындауға қалыптасады.

Оқушының әрекеті:
  1. Тірек-қимыл жүйесіне қатысты тұжырымдама арқылы сүйектердің маңызын анықтайды.
  2. Тірек-қимыл жүйесіне қатыстын №2; 4; 6 және

Ұқсас жұмыстар
Адам қаңқасының құрылысы
Омыртқа жотасы Қабырғалар Төс сүйегі
Бұлшықет ұлпасының құрылысы мен қызметі
Омыртқа саны қанша
Қозғалмалы сүйектер
Қаңқа бөліктерінің суреттері
Суйек сынғанда көрсетілетін алғашқы көмек
Жорғалаушылар класы. 8 сынып
"Қаңқа бөлімдері."
Сүтқоректілер отрядтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz