Оқушылар тақырыпты қорытындылау

10 сынып ІІІ оқу тоқсанына Қазақстан тарихынан

Қысқа мерзімді жоспар.

Білім беру ұйымының атауы
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ
Білім беру ұйымының атауы: Пәні:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ: Қазақстан тарихы
Білім беру ұйымының атауы: Бөлім:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ: Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттер
Білім беру ұйымының атауы: Педагогтің аты-жөні:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ: Уалиева А. А.
Білім беру ұйымының атауы: Күні:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:
Білім беру ұйымының атауы: Сынып: 10
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ: Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың тақырыбы:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ: Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы
Білім беру ұйымының атауы: Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:

10. 3. 1. 1 -Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану;

10. 3. 1. 2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

10. 3. 1. 3 -Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың мақсаты
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:

Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану;

Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың барысы
Білім беру ұйымының атауы: Сабақтың кезеңі//уақыты
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ: Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Білім беру ұйымының атауы:

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

Өткен білімді еске түсіру

«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:

« Миға шабуыл» илюстрациялық көрнекіліктер бойынша:

மாவீரன் அட்டிலா கதை Attila The Hun King of Huns Sarvam. https://pbs.twimg.com/media/ESiXXuOXYAEQPa_.jpg:large

  • - Не көріп тұрсыз?- Не туралы болуы мүмкін?- Суреттерді біріктіріп, негізгі идеяны анықтаңыз?

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады

ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады

Тақырып

тық суреттер

Білім беру ұйымының атауы: Жаңа білім
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:

Карта арқылы мұғалім түсіндірмесі

http://images.myshared.ru/31/1313846/slide_4.jpg https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/0c33/001086f2-95a58798/img3.jpg

Зерттеу
1. Қазақстан территориясында сақ тайпалық одақтарының қалыптасуы

2. Қазақстан аумағындағы Үйсін мемлекеті
3. Ғұндар мемлекеті

Тапсырма

Хронологиялық сызық. Оқушылар белгілі бір кезеңде негізгі тарихи оқиғаларды жазады.

Әдіс: «Уақыт сызығы» (қолдану)

Ерте темір дәуірінде өмір сүрген мемлекеттердің хронологиясын уақыт сызығына белгілеңіз

Сақтар Қаңлылар Үйсіндер Ғұндар

Бағалау критерийі : Қазақстандағы ерте мемлекеттерінің тарихи кезңдерін уақыт сызығына белгілейді

Дескрипторлар:

  • Сақтардың хронологиялық шеңберін белгілеңіз
  • Қаңлылардың хронологиялық шеңберін белгілеңіз
  • Үйсіндердің хронологиялық шеңберін белгілеңіз
  • Ғұндардың хронологиялық шеңберін белгілеңіз

Тапсырма:

Таблица толтыру.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Сақтар
Үйсіндер
Ғүндар
Қалыптасуы
Саяси құрылысы
Тайпалық одақтар мен мемлекеттер туралы деректер
Қорытынды

Тапсырманың критерийі:
Ақпараттың толық ұсынылуы;

Сақтардың саяси құрылымының ерекшеліктері
Ақпараттың толық ұсынылуы;

Үйсіндердің саяси құрылымының ерекшеліктері
Ресурстарға сілтеме

Ғұндардың қалыптасу ерекшелігі;

Әлеуметтік топтасу ерекшелігі;

Негізгі тарихи кезеңдерді жағдайларды ажыратады

Критерийлер:
1. Мемлекеттілік, билік, саяси құрылыс терминдерін қолдану.
2. Тайпалық одақтардың хронологиялық қалыптасу кезеңдерін білу.
3. Тақырып бойынша 2-3 дәлел келтіріңіз

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Өзін-өзі бағалау

Білім беру ұйымының атауы:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:
Білім беру ұйымының атауы:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:
Білім беру ұйымының атауы:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:
Білім беру ұйымының атауы:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:
Білім беру ұйымының атауы:
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:
Білім беру ұйымының атауы: Бекіту
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:

Сабақты қорытындылау

бүгінгі зерттеулер мен ақпарат алмасу барысында алған білімдерін қолданып үшбұрыш әдісімен қорытынды жасау

Кері байланыс түрлері - Математика - 5 класс

Үйге тапсырма

1. Тақырыпқа байланысты 10 сұрақ құрастырыңдар;

2. Конспект

3. Мазмұны

Оқушылар тақырыпты

қорытындылау

«Ең үздік жауап»
Ақпараттық карточка
Білім беру ұйымының атауы: Кері байланыс
«Үлкен Нарын ауылдық лицейі» КММ:

Жалғастырыңыз:

Маған . . . қызықты болды

Бұл . . . қиындық туғызды

Осы . . . мені ойландырды

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
А4, конспект

Ұқсас жұмыстар
Шартты операторы таңдау операторы
Word мәтіндік редактор
Тәрбие. сабақтас құрмалас сөйлем
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Қай түзу перпендикуляр түзу
Жай бөлшектер тарауын қайталау
Қос сөздер. қайталама қос сөздер
Оргоноидтар
Сабақ жоспарлары. 6 сынып
Ньютонның бірінші заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz