Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Білімді актуализациялау

МКҚК <<Алматы мемлекеттік политехникалық колледжі>>
(оқу орнының атауы)

Сабақ жоспары/Қысқа мерзімді жоспар (ҚМЖ)

Оффлайн оқыту сабағы, 45мин.
Пәні
Өзін-өзі тану
Дайындаған оқытушы
М.Төлеубаева
Өткізілген күні

Курсы, тобы
1 курс, П20-1А, Т20-1А, ИС20-1А, ТЗИ20-1, ИС20-1ВК, ИС20-1ГК топтары
Сабақтың тақырыбы
Ар-ұждан - адамдық белгісі
1.1 Сабақ типі
Аралас
1.2 Құндылығы
Ақиқат
2.Мақсаты, міндеттері

Мақсаты: Білім алушыларды ар - ұждан ұғымы туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: Білімділік: білім алушыларды өз бойынан ақиқат іздеуге үйрету; Дамытушылық: білім алушылардағы жауапкершілік қасиеттерін дамыту; Тәрбиелік: білім алушыларды тек жақсы және қажет заттарды ғана айтуға тәрбиелеу.
2.1 Оқыту нәтижелері
- өмірлік жағдайлардан адамгершілік сабақтарын анықтайды;
- мәселелерді шешуде адамгершілік таңдау жасаудың қажеттілігін түсінеді.
2.2 Бағалау критерийлері
Барлығы: - өз қалауын міндеттері және жауапкершілігімен қалай теңестіру керектігін сипаттайды;
Басым бөлігі: - <<ар-ождан>>, <<жауапкершілік>> ұғымдарына анықтама береді;
Кейбіреуі: - тарихтан саналы өмірлік жағдаяттарды талдайды.
3.Сабақты жабдықтандыру
Аңыз-әңгіме, оқиғалар көрсетілген бейнебаян, дереккөздер: http://oilar.kz
3.1 Оқу-әдістемелік жабдықтау, анықтамалық әдебиеттер
1. Өзін-өзі тану: Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Жұбатова Л.С., Әкімбаева Ж.Ж., Нұркеева С.С. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
2. Өзін-өзі тану: Оқушы дәптері. Акимбаева Ж. Ж., Джубатова Л. С., Нұркеева С.С. / 10-сынып. - Алматы: <<Бөбек>> ҰҒПББСО, 2019. - 98 б.
.2 Техникалық жабдықталуы
оқулық, компьютер, үнтаспа
4.Сабақтың барысы
Онлайн сабақтың жоспары (синхронды/асинхронды оқыту)
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Оқытушының әрекеті
Білім алушының әрекеті
Ресурстар
1 Кезең. Ұйымдастырушылық-ынталандыру: 3 мин

Сәлемдесу, түгелдеу

2 Кезең. Білімді актуализациялау. Алдыңғы білімді тексеру: 15 минут

<<Миға шабуыл>>, <<Лездеме сұрақ>> <<Постер>> т.б

Өткен тақырыпты тиянақтау

3 Кезең. Теориялық-тәжірибелік: 20 минут

Дәйексөз: ...Жайнар көңіл, қайнар өмір, Ар ілімі оқылса. Шәкәрім
Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

1-тапсырма. Мәтінді оқыңыздар және сұрақтарға жауап беріңіздер.
Ар, Ұят, Намыс

Бір күні Ар, Ұят, Намыс үшеуі бас қосады. Олар өткен-кеткенді әңгіме етеді. Әңгіме арасында үшеуі өздерінің өмірдегі пайдалары туралы айта бастайды.
- Мен адам бойына кішкентай бөбек күнінен әдептіліктің нәрін себемін, - дейді Ұят.
- Ал мен болсам адам баласына өзінің ғана емес, досының, туысының басқа адамдардың істеріне жауапкершілікті сезіндіремін, - дейді Ар.
Сонда Намыс тұрып:
- Мен болсам, адамға өзі, досы, туысымен қоса бүкіл отбасы, сыныбы, мектебі, ауылы, тіпті елі үшін жауапкершілікті сезіндіремін, - дейді. Осылардың айтқанын сырттарынан бақылап, тыңдап тұрған Әдеп:
- О, достарым, мен сендердің сөздеріңе толық қосыламын, үшеуіңнің де өмірдегі пайдаларың - адамды әдепті ету. Өйткені ұятты, арлы, намысшыл адам - нағыз адам. Үшеуің де адам баласына ауадай қажетсіңдер, біріңді-бірің толықтырасыңдар. Сондықтан да мәңгілікке ажырамастай туыс болыңдар, деп бата беріпті. Содан бері намыс - ағасы, ар - інісі, ұят - кіші інісі болып, бірге өмір сүреді екен. Сондықтан да <<ұяты бар бала арлы бала болып, арлы бала намысшыл бала болып өседі>> деген осыдан қалған екен.
Әңгімеде қандай қасиеттер туралы айтылады?
Олардың құндылық ретіндегі мәнін қалай түсінесіңдер?
Адамның өмірде Ар-ұжданды басшылыққа алуы қандай игіліктерге жеткізеді?
Осы қасиеттерді өмірде ұстанасыңдар ма? Қалай?

4 Кезең. Рефлексиялық-қорытындылау: 5 минут
5.Үй тапсырмасы: 2 минут
Өсиет әңгімені оқып, сұрақтарға жауап бере отырып, <<Ар-ұжданыма саяхат>> тақырыбында эссе жазыңыздар.
Ар-ұждан туралы өсиет
-Ар-ұждан дегеніміз не?-деп сұрады ұлы әкесінен.
-Ар-ұждан дегеніміз - ешбір адам оны саған бере алмайды және ешкім сенен тартып ала алмайды. <<Ар-ұждан адамның тумысынан берілген сыйы>>-деді әкесі.
-Ал Ар-ұжданның бізде бар екенін қайдан білеміз?
-Уайымдама,сен одан қашып құтыла алмайсың,саған ол тыныштық бермейді. Ол әрқашан сенің жүрегіңде болады,тек оны тыңдай біл.
-<<Ол сенің жүрегіңде болады,тек оны тыңдай біл>>- дегенді қалай түсінесіздер?
-Шынайылық болмаған жағдайда ішкі ойыңызда қандай өзгеріс болады?
-Ар-ұждан дегенді қалай түсінесіңдер?

Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Сабақтың кезеңі мен уақыты
Білім алушының әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Жалпыадамзаттық құндылықтар
Электролиттік диссоциациялану теориясы
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру
Көмекші мектептегі сөйлеу терапиясының ерекшелігі
Сабақтың қасиеттері
Excel электрондық кестеде экономикалық есептерді шешу
Өзін-өзі тану - жаңа заман педагогикасы
Пәндер