Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ тақырыбы. Сабақ барысы

Пәні_Ө - зін-өзі тану
Оқытушы Төлеубаева М.С.
Тобы: Т19-2А; ИС19-2К; ТЗИ19-2
Сабақтың өтілу күні: 07.04.2021; 13.04.2021; 09.03.2021
Сабақ тақырыбы: Сананы тыныштандыру тәжірибесі
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: сабырлылық, байсалдылық
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың түрі:
Оқыту технологиясы:
Оқыту әдістері: әңгімелеу, ой-талқы, бейнежазбаны тамашалау
Пәнаралық байланыс:
Онлайн 45 минут

Сабақ мақсаты: Адамның ішкі эмоцияларын бақылауда ұстауды үйрету
Міндеттері:
1. Интроспекцияны орындауды үйрету;
2. Ішкі сана сабырлығын тәрбиелеу;

Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер).
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу,
а) Студенттердің құрал жабдықтарын тексеру
б) 5Т ұстанымын тексеру: (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық)
2.Тыныштық сәтi.(баяу әуен) <<Нұрға бөлену>>
3.Үй тапсырмасын тексеру.
Сабақ барысын талқылау:
Дәйек сөз:
Өмірде үйренуге болатын ең жақсы сабақтардың бірі - сабырлықты сақтау.
Кэтрин Пульсифер
oo Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?

Әңгiмелеу
Бірде сыныпқа бір Джентльмен кіріп, мұғаліммен амандасады. Оны көрген мұғалім сәлдей басын иіп тағзым еткен болатын.
- Сіз мені таныдыңыз ба, мұғалім? - деп сұрап, джентльмен бас киімін шешіп қолына алады.
- Менің ең бұзық студентім емессің бе?! - деп мұғалім қолын жоғары лақтырды.
<<Менің бұзықтық әрекеттеріме қалай шыдағаныңызды түсінсем бұйырмасын >> - деп маңызды мырза жымиды.
- Мен сені ізденімпаздық пен ақылың үшін жақсы көрдім. Сені сонша өзгереді деп кім ойлаған, - деп жауап берді мұғалім.
- Иә, мен өзгердім, ғалым болдым және көптеген жаңалықтар аштым. Өмір бойы әрдәйім сіздің <<Білімге қысқа жол жоқ>> - деген сөздеріңізді құлақ асып, өжеттілікпен алға қарай жүрдім.
<<Енді соншама жылдың ішінде қалай өзгергеніңіз жайлы балаларға неге айтпасқа?>>, - деп сұрады мұғалім
Маңызды джентльмен ұзақ уақыт балаларға өзінің ашқан жаңалықтары туралы айтып берді, содан кейін оларды сұрақтар қоюға шақырды.

- Эх, осыншама көп оқу қиын емес пе?! - деп біреу орнынан айқайлап жіберді.
-Оқу қиын болғанымен де, болашақта бүкіл әлем сен үшін өзгеше көрінетін болады . Енді мен шыңға жеттім және өткен қиындақтарға қарамастан , өмірден ләззат алудамын.
Біздің мұғалім айтады:<< Күнделікті жаңартылмайтын білімнің еш пайдасы жоқ>>, - деді бір қыз .
Джентльмен абдырап қалды, ал мұғалім нәзік деді:
- Ең бастысы, балалар, есіңде болсын: білім жолы шексіз. Біреулер өмір бойы осы жолмен жүреді, ал басқалары жолдың бір бөлігімен ғана жүреді, бірақ адамдар алға ұмтылғанша өз жолынан ауымайды.
Маңызды джентльмен қоштасарда - <<Жаңа өмір сабағыңыз үшін рахмет - деп айтады.
Алайда, ол енді онша маңызды және өзіне риза емес болып көрінді.
Сұрақтары:
1. Неліктен Джентльмен мырза қайтарда өзіне риза емес болғандай көрінді?
2. Бұл адамның тағдыры қандай өнеге береді?
3. Джентьлмен мырзаның ісіне қандай баға берер едіңіз?
4. Кез келген істе белгілі бір жетістікке жету үшін қандай әрекет жасау керек?

Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс:.
1. Топ: Болған оқиғадан түйін шығару
2. Топ: <<Сананың тазалығын>> қалай сақтауға болатыны жайлы жоба құру

Топпен ән айту: <<Санамды салып сары уайымға>>
Сөзі: Байбота Қошым-Ноғай
Әні: Байбота Қошым-Ноғай

Үй тапсырмасы:<< Соқыр сана>> атты Аягүл Мантайдың шығармасын оқып келу.

Соңғы тыныштық сәтi:
Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейік. Бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді жүрегімізге түйейік. Артық ойдан арылып, ойымызды тазартайық. Енді тыныштық күйде отыра тұрыңыздар.Көздеріңізді ашуға болады. Келесі кездескенше сау болыңыздар.

Moodle платформасындағы сабақ (45мин.):
http://edu.aspc.kz/mod/assign/view.php?id=154852

Ұқсас жұмыстар
Үй жануарларының қысқы тіршілігі
Мүсіндеу
Қай түзу перпендикуляр түзу
Ән Желтоқсан желі Хорда жаттығу
Ньютон биномы
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Мазмұндама жинағы
Мектепалды тәрбиешілеріне көмек
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Кел тыңдайық ертегі
Пәндер