Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ тақырыбы. Сабақ барысы
Пәні_Ө - зін-өзі тану
Оқытушы Төлеубаева М.С.
Тобы: Т19-2А; ИС19-2К; ТЗИ19-2
Сабақтың өтілу күні: 07.04.2021; 13.04.2021; 09.03.2021
Сабақ тақырыбы: Сананы тыныштандыру тәжірибесі
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: сабырлылық, байсалдылық
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың түрі:
Оқыту технологиясы:
Оқыту әдістері: әңгімелеу, ой-талқы, бейнежазбаны тамашалау
Пәнаралық байланыс:
Онлайн 45 минут
Сабақ мақсаты: Адамның ішкі эмоцияларын бақылауда ұстауды үйрету
Міндеттері:
1. Интроспекцияны орындауды үйрету;
2. Ішкі сана сабырлығын тәрбиелеу;
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер).
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу,
а) Студенттердің құрал жабдықтарын тексеру
б) 5Т ұстанымын тексеру: (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық)
2.Тыныштық сәтi.(баяу әуен) <<Нұрға бөлену>>
3.Үй тапсырмасын тексеру.
Сабақ барысын талқылау:
Дәйек сөз:
Өмірде үйренуге болатын ең жақсы сабақтардың бірі - сабырлықты сақтау.
Кэтрин Пульсифер
oo Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
Әңгiмелеу
Бірде сыныпқа бір Джентльмен кіріп, мұғаліммен амандасады. Оны көрген мұғалім сәлдей басын иіп тағзым еткен болатын.
- Сіз мені таныдыңыз ба, мұғалім? - деп сұрап, джентльмен бас киімін шешіп қолына алады.
- Менің ең бұзық студентім емессің бе?! - деп мұғалім қолын жоғары лақтырды.
<<Менің бұзықтық әрекеттеріме қалай шыдағаныңызды түсінсем бұйырмасын >> - деп маңызды мырза жымиды.
- Мен сені ізденімпаздық пен ақылың үшін жақсы көрдім. Сені сонша өзгереді деп кім ойлаған, - деп жауап берді мұғалім.
- Иә, мен өзгердім, ғалым болдым және көптеген жаңалықтар аштым. Өмір бойы әрдәйім сіздің <<Білімге қысқа жол жоқ>> - деген сөздеріңізді құлақ асып, өжеттілікпен алға қарай жүрдім.
<<Енді соншама жылдың ішінде қалай өзгергеніңіз жайлы балаларға неге айтпасқа?>>, - деп сұрады мұғалім
Маңызды джентльмен ұзақ уақыт балаларға өзінің ашқан жаңалықтары туралы айтып берді, содан кейін оларды сұрақтар қоюға шақырды.
- Эх, осыншама көп оқу қиын емес пе?! - деп біреу орнынан айқайлап жіберді.
-Оқу қиын болғанымен де, болашақта бүкіл әлем сен үшін өзгеше көрінетін болады . Енді мен шыңға жеттім және өткен қиындақтарға қарамастан , өмірден ләззат алудамын.
Біздің мұғалім айтады:<< Күнделікті жаңартылмайтын білімнің еш пайдасы жоқ>>, - деді бір қыз .
Джентльмен абдырап қалды, ал мұғалім нәзік деді:
- Ең бастысы, балалар, есіңде болсын: білім жолы шексіз. Біреулер өмір бойы осы жолмен жүреді, ал басқалары жолдың бір бөлігімен ғана жүреді, бірақ адамдар алға ұмтылғанша өз жолынан ауымайды.
Маңызды джентльмен қоштасарда - <<Жаңа өмір сабағыңыз үшін рахмет - деп айтады.
Алайда, ол енді онша маңызды және өзіне риза емес болып көрінді.
Сұрақтары:
1. Неліктен Джентльмен мырза қайтарда өзіне риза емес болғандай көрінді?
2. Бұл адамның тағдыры қандай өнеге береді?
3. Джентьлмен мырзаның ісіне қандай баға берер едіңіз?
4. Кез келген істе белгілі бір жетістікке жету үшін қандай әрекет жасау керек?
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс:.
1. Топ: Болған оқиғадан түйін шығару
2. Топ: <<Сананың тазалығын>> қалай сақтауға болатыны жайлы жоба құру
Топпен ән айту: <<Санамды салып сары уайымға>>
Сөзі: Байбота Қошым-Ноғай
Әні: Байбота Қошым-Ноғай
Үй тапсырмасы:<< Соқыр сана>> атты Аягүл Мантайдың шығармасын оқып келу.
Соңғы тыныштық сәтi:
Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейік. Бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді жүрегімізге түйейік. Артық ойдан арылып, ойымызды тазартайық. Енді тыныштық күйде отыра тұрыңыздар.Көздеріңізді ашуға болады. Келесі кездескенше сау болыңыздар.
Moodle платформасындағы сабақ (45мин.):
http://edu.aspc.kz/mod/assign/view.php?id=154852
Оқытушы Төлеубаева М.С.
Тобы: Т19-2А; ИС19-2К; ТЗИ19-2
Сабақтың өтілу күні: 07.04.2021; 13.04.2021; 09.03.2021
Сабақ тақырыбы: Сананы тыныштандыру тәжірибесі
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: сабырлылық, байсалдылық
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың түрі:
Оқыту технологиясы:
Оқыту әдістері: әңгімелеу, ой-талқы, бейнежазбаны тамашалау
Пәнаралық байланыс:
Онлайн 45 минут
Сабақ мақсаты: Адамның ішкі эмоцияларын бақылауда ұстауды үйрету
Міндеттері:
1. Интроспекцияны орындауды үйрету;
2. Ішкі сана сабырлығын тәрбиелеу;
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер).
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi. Сәлемдесу,
а) Студенттердің құрал жабдықтарын тексеру
б) 5Т ұстанымын тексеру: (тәртіп, талап, тыныштық, тазалық, татулық)
2.Тыныштық сәтi.(баяу әуен) <<Нұрға бөлену>>
3.Үй тапсырмасын тексеру.
Сабақ барысын талқылау:
Дәйек сөз:
Өмірде үйренуге болатын ең жақсы сабақтардың бірі - сабырлықты сақтау.
Кэтрин Пульсифер
oo Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіздер?
Әңгiмелеу
Бірде сыныпқа бір Джентльмен кіріп, мұғаліммен амандасады. Оны көрген мұғалім сәлдей басын иіп тағзым еткен болатын.
- Сіз мені таныдыңыз ба, мұғалім? - деп сұрап, джентльмен бас киімін шешіп қолына алады.
- Менің ең бұзық студентім емессің бе?! - деп мұғалім қолын жоғары лақтырды.
<<Менің бұзықтық әрекеттеріме қалай шыдағаныңызды түсінсем бұйырмасын >> - деп маңызды мырза жымиды.
- Мен сені ізденімпаздық пен ақылың үшін жақсы көрдім. Сені сонша өзгереді деп кім ойлаған, - деп жауап берді мұғалім.
- Иә, мен өзгердім, ғалым болдым және көптеген жаңалықтар аштым. Өмір бойы әрдәйім сіздің <<Білімге қысқа жол жоқ>> - деген сөздеріңізді құлақ асып, өжеттілікпен алға қарай жүрдім.
<<Енді соншама жылдың ішінде қалай өзгергеніңіз жайлы балаларға неге айтпасқа?>>, - деп сұрады мұғалім
Маңызды джентльмен ұзақ уақыт балаларға өзінің ашқан жаңалықтары туралы айтып берді, содан кейін оларды сұрақтар қоюға шақырды.
- Эх, осыншама көп оқу қиын емес пе?! - деп біреу орнынан айқайлап жіберді.
-Оқу қиын болғанымен де, болашақта бүкіл әлем сен үшін өзгеше көрінетін болады . Енді мен шыңға жеттім және өткен қиындақтарға қарамастан , өмірден ләззат алудамын.
Біздің мұғалім айтады:<< Күнделікті жаңартылмайтын білімнің еш пайдасы жоқ>>, - деді бір қыз .
Джентльмен абдырап қалды, ал мұғалім нәзік деді:
- Ең бастысы, балалар, есіңде болсын: білім жолы шексіз. Біреулер өмір бойы осы жолмен жүреді, ал басқалары жолдың бір бөлігімен ғана жүреді, бірақ адамдар алға ұмтылғанша өз жолынан ауымайды.
Маңызды джентльмен қоштасарда - <<Жаңа өмір сабағыңыз үшін рахмет - деп айтады.
Алайда, ол енді онша маңызды және өзіне риза емес болып көрінді.
Сұрақтары:
1. Неліктен Джентльмен мырза қайтарда өзіне риза емес болғандай көрінді?
2. Бұл адамның тағдыры қандай өнеге береді?
3. Джентьлмен мырзаның ісіне қандай баға берер едіңіз?
4. Кез келген істе белгілі бір жетістікке жету үшін қандай әрекет жасау керек?
Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс:.
1. Топ: Болған оқиғадан түйін шығару
2. Топ: <<Сананың тазалығын>> қалай сақтауға болатыны жайлы жоба құру
Топпен ән айту: <<Санамды салып сары уайымға>>
Сөзі: Байбота Қошым-Ноғай
Әні: Байбота Қошым-Ноғай
Үй тапсырмасы:<< Соқыр сана>> атты Аягүл Мантайдың шығармасын оқып келу.
Соңғы тыныштық сәтi:
Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейік. Бүгінгі сабағымыздан алған әсерімізді жүрегімізге түйейік. Артық ойдан арылып, ойымызды тазартайық. Енді тыныштық күйде отыра тұрыңыздар.Көздеріңізді ашуға болады. Келесі кездескенше сау болыңыздар.
Moodle платформасындағы сабақ (45мин.):
http://edu.aspc.kz/mod/assign/view.php?id=154852
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz