Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жарайсыңдар оқушылар

Бөлім:
Табиғат құбылыстары
Мектеп
№13 орта мектебі
Педагогтің Т.А.Ә

Пән
Дүниетану
Күні
14.01.22
Сынып
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны
Сабақтың тақырыбы:
<<Адам өміріне климаттың әсері қандай?>>
Оқу мақсаттары
4.2.2.1 - адамзат дамуына климаттың әсерін талдау
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар: Климаттың адамзат дамуына әсері туралы біледі.

Көптеген оқушылыр:Климат адамның тіршілік әрекетіне қалай әсер ететінін түсіндіреді және талдайды.

Кейбір оқушылар: климаттың түрлерін ажыратып,мысалдар келтіреді.

Сабақ кезеңдері
Оқытушының іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
2 минут
Сәлеметсіз бе оқушылар!

Жарайсыңдар оқушылар!

Амандасады

Өлең жолдарын қайталайды

Презентация
Алдыңғы білімді еске түсіру
3 минут
<<Микрафон>> әдісі
Сұрақтарға жауап бересіңдер
-Қандай тақырыппен таныстың?
-Өзі не алдың?
-Қандай жаңа ақпарат есіңде қалды?
-Тақырып бойынша ойымен бөліс.
Дескриптор
Балл
Сұрақтарға жауап береді
1

ҚБ: жарайсың, тамаша!
Микрофон
Сабақтың басы
2 минут

Жаңа тақырыппен танысу
5 минут

Оқулықпен жұмыс
3 минут

Дәптермен жұмыс
2 минут

Оқулықпен жұмыс
5 минут
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Адам өміріне климаттың әсері қандай?>>
Осы сабақтың мақсаты:
Сен
-Климаттың адам өміріне әсерін білесің;
-Климаттың адам өміріне тигізетін әсерін зерделеуді үйренетін боласың;
Дескриптор
Балл
Сабақтың мақсатын айту
1

Адамның өміріне климаттың әсері қандай?
<<Климат>> гректің <<клима>> - көлбеу деген сөзінен шыққан. Климат күн сәулесінің Жер бетіне көлбеу түсуіне байланысты қалыптасады. Көлбеу түсетін сәулелерге қарағанда тік түсетін сәулелер ыстығырақ болады. Олар ауаны қыздыру арқылы Жер бетін жылдамырақ жылытады. Экваторға жақындаған сайын күн сәулесінің жер бетіне түсу бұрышы да ұлғаятындықтан ауа температурасы да жоғарылай береді.

Климаттың түрлерін анықтап көрейік
-Оқулықтағы 68 бетке назар аурайық.
-Климаттың қандай түрлері бар екен?
-Қандай түспен белгіленеді?
Дескриптор
Балл
Климат түрлерін анықтайды
1
Түстерін ажыратады
1

-Жарайсыңдар!

Ал енді оқушылар сендерге тапсырма жеке климаттың түрлерін түстеріне сәйкестендіріңдер.

Экваторлық, тропиктік

Полярлық

Қоңыржай

Дескриптор
Балл
Сәйкестендір
1
Ажыратады
1

<<Ажырату>>әдісі
Мына суретке назар аударайық

Климат адамның сыртқы түріне ғана емес, оның кәсібіне, баспанасы мен өмір салтына да әсер етеді.

Адамзаттың тарихынан мысалдар қарастырайық.

Жер бетінде алғашқы адамдар пайда болғанда климат жылы болған. Адамдар саналуан жеміс-жидектер өсетін ағаштардың ортасында тіршілік еткен. Жан-жануарлар да көп болған. Адамға жылы киім мен баспана қажет болмаған. Алайда шамамен жүз мың жыл бұрын мұз басу дәуірі басталған. Солтүстіктен жылжыған алып мұз қабаты бүкіл жер бетін жапқан. Міне осы кезеңде адам баласы жан сақтаудың қамын жасаған.

Шамамен 13 мың жылдай уақыт бұрын алып мұз қабаты еріген. Соған қарай адам баласы да табиғи ортадағы өзгерістерге бейімделіп өмір сүре бастады. Осыдан шамамен үш мың жылдай уақыт бұрын Ұлы Далада климат өзгеріп, құрғақшылық орнаған. Жауын-шашын азайып, күн ысыған. Бүгінде климаттың адамға тигізетін ықпалы ерте кездердегідей аса күшті емес. Дегенмен қазірдің өзінде адамның өмірі
көп жағдайда ауа райы мен климатқа тәуелді.

Жұппен жұмыс:6 минут
-Суретті боя
-Климаттарды анықта

Дескриптор
Балл
Суреттерді бойды
1
Климаттарды анықтайды
1

Топпен жұмыс: 7 минут
1 - топ:

2 - топ:

3 - топ:

Дескриптор
Балл
Тапсырманы орындайды
1
Критерийлерді сақтайды
1

Тақырыппен танысады

Сабақ мақсаттарын анықтайды

Жаңа ақпаратты мұқият тыңдайды

Климат түрлерін анықтайды

Сәйкестендереді

Суретті салыстырады

Мәтінді оқиды

Құралдарды айтып не үшін керек болғаның ойын айтады

Жұппен жұмыс

Топпен жұмыс

ҚБ: Жарайсың!

ҚБ: Жарайсың!

Оқулық

Карточкалар

Суреттер

Карта

Карточкалар

Қорытынды кезеңі
3 минут
Кері байланыс:
<<Мен де үйрендім!>> стратегиясы.
Осы сабақта нені үйрендік? Кім нені үйренгенін айтып шықсын.

Рефлексия:
<<Бағдаршам>> әдісі

Үйге тапсырма беру
2 минут
Климат туралы қызықты 5 деректер жазып келу.

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Сурет саламын. Қайталау
Сабақтың мақсаты. Сабақтың әдісі
Көрсеткіштік теңдеу. 11-сынып. омж
Дәрумендер суретін акварельмен салу
120*3,360:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу
Пп дыбысы мен әрпі
Адасқан сандар
Мамандық - өмір таңдауы
Қош, бастауыш!
Пәндер