Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жарыс ережесімен таныстыру
№25 жалпы орта білім беру мектебі
Сыныптан тыс іс - шара:
<<Тапқырлар тартысы>>
Орындаған: Бахатхан Акерке
Бекешова Жансая
2021-2022 оқу жылы
Тақырыбы: "Тапқырлар тартысы"
Сынып: 1 <<В>> сыныбы
Мақсаты: 1. Білімділік: сынып оқушыларының пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе тырып жұмыс істей білуге және өз білімдерін көрсете үйрету.
Сабақтың түрі: білімді бекіту.
Сабақтың типі: жарыс сабақ
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, топпен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика, қазақ тілі, дүниетану.
Көрнекілігі: топ аттары жазылған қағаздар, мақал - мәтелдер, қанатты сөздер.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі.
II. Психологиялық дайындық
Әрбір сабақ - үйрену, ұғу, ұлағат,
Әрбір ісің - тірлік, тірек, адалдық
Әрбір сөзің - шындық, бірлік, адамдық
Балалар, бүгін біз сіздермен "Тапқырлар тартысы " атты интеллектуалды жарыс өткіземіз.
Жарысқа екі топ қатысқалы отыр
I. топ"Алғырлар" II. топ " Тапқырлар"
Жарыс ережесімен таныстыру. Әділқазылар мүшелерімен таныстыру
Жарыс 5 кезеңнен тұрады.
1. Таныстыру
2. Сиқырлы сөздер.
3 Кім жылдам?
4. Кім көп біледі?
5. Сын сағаты. Немесе жағдаяттар шешу
Құрметті ұстаздар, оқушылар!"Тапқырлар тартысы " сайысына қош келдіңіздер! Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған екі топты қол соғып қарсы алайық.
Бас иіп топ алдына шығатын
Сәлемдесу парызы әрбір жастың
Білімдерін паш етер сайыскерлер
Сәті келіп қалғандай танысатын дегендей сайысымыздың бірінші кезеңі "Таныстыруды бастайық"!
Сөз кезегін " Тапқырлар" және "Алғырлар"топтарына береміз. (Әр топ өз тобының атын, ұранын таныстырады.)
1 - кезең: Таныстыру. 1 - топ .Ұраны:
Нақтылы жауап, саналы шешім бере біл,
Қарсыластарды сайыстарда жеңе біл!
2 - топ. Неше сұрақ қозғайтұғын ойшылдар,
шешуі сол сұрақтардың дәл шығар!
2 - кезең ."Сиқырлы сөздер"
Қазір экранга назар аударайық " Жолбарыс" Арыстан сөзіненҚай топ осы сөзден бірнеше басқа сөздерді құраса, сол топта көп ұпай болады.(екі минут уақыт беріледі).
3 - кезең."Кім жылдам" кезеңінде математика және ана тілі пәнінен сұрақтар қойылады. Қай топ бірінші болып жалауды көтерсе, сол топ жауап береді.
1. Мен бір сан ойладым, оған 9-ды қосқанда 10 шықты. Мен қандай сан ойладым?(1)
2.әріпті өрнек дегеніміз не?( құрамында әріпі бар өрнек)
3. Шаршы дегеніміз не?( барл қаб тең)
4. Қосудың компоненттерін ата?
5. Асқардың 10 теңгесі бар еді. Ол 6 теңгеге кәмпит сатып алды. Асқарда неше теңге қалды? 4
6. Дыбыстар неше түрге бөлінеді?
7. Қоян сөзінде неше әріп , неше дыбыс бар?
8. Дауысты дыбыс дегеніміз не? әндетіп , созылып айт
9. дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? 3
1. Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?
2. Бір аптада неше күн бар?
3. Жуан дауысты дыбыстарды ата
4. Шаян сөзінде неше әріп,неше дыбыс бар? ?
5. Қазақстан республикасының астанасы қай қала?
6. Боран қай кезде болады?
7. Тымақ деген не?
8. Дауыссыз дыбыстарды ата?
4 - кезең "Кім көп біледі" Бұл кезеңде әр топ кезек - кезек мақал айтудан жарысады. Көп мақал айтқан топ жеңімпаз атанады. ( бір сөзге дыбыстық талдау жасату)
Қорытынды
Әділқазыларға сөз беру. Жеңген топты анықтау. Марапаттау.
Ойын толқын жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып дей отырып бүгінгі сайысымыз аяқталды
Сыныптан тыс іс - шара:
<<Тапқырлар тартысы>>
Орындаған: Бахатхан Акерке
Бекешова Жансая
2021-2022 оқу жылы
Тақырыбы: "Тапқырлар тартысы"
Сынып: 1 <<В>> сыныбы
Мақсаты: 1. Білімділік: сынып оқушыларының пәндер бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен бірлесе тырып жұмыс істей білуге және өз білімдерін көрсете үйрету.
Сабақтың түрі: білімді бекіту.
Сабақтың типі: жарыс сабақ
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, топпен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, математика, қазақ тілі, дүниетану.
Көрнекілігі: топ аттары жазылған қағаздар, мақал - мәтелдер, қанатты сөздер.
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі.
II. Психологиялық дайындық
Әрбір сабақ - үйрену, ұғу, ұлағат,
Әрбір ісің - тірлік, тірек, адалдық
Әрбір сөзің - шындық, бірлік, адамдық
Балалар, бүгін біз сіздермен "Тапқырлар тартысы " атты интеллектуалды жарыс өткіземіз.
Жарысқа екі топ қатысқалы отыр
I. топ"Алғырлар" II. топ " Тапқырлар"
Жарыс ережесімен таныстыру. Әділқазылар мүшелерімен таныстыру
Жарыс 5 кезеңнен тұрады.
1. Таныстыру
2. Сиқырлы сөздер.
3 Кім жылдам?
4. Кім көп біледі?
5. Сын сағаты. Немесе жағдаяттар шешу
Құрметті ұстаздар, оқушылар!"Тапқырлар тартысы " сайысына қош келдіңіздер! Бүгінгі сайысқа қатысқалы отырған екі топты қол соғып қарсы алайық.
Бас иіп топ алдына шығатын
Сәлемдесу парызы әрбір жастың
Білімдерін паш етер сайыскерлер
Сәті келіп қалғандай танысатын дегендей сайысымыздың бірінші кезеңі "Таныстыруды бастайық"!
Сөз кезегін " Тапқырлар" және "Алғырлар"топтарына береміз. (Әр топ өз тобының атын, ұранын таныстырады.)
1 - кезең: Таныстыру. 1 - топ .Ұраны:
Нақтылы жауап, саналы шешім бере біл,
Қарсыластарды сайыстарда жеңе біл!
2 - топ. Неше сұрақ қозғайтұғын ойшылдар,
шешуі сол сұрақтардың дәл шығар!
2 - кезең ."Сиқырлы сөздер"
Қазір экранга назар аударайық " Жолбарыс" Арыстан сөзіненҚай топ осы сөзден бірнеше басқа сөздерді құраса, сол топта көп ұпай болады.(екі минут уақыт беріледі).
3 - кезең."Кім жылдам" кезеңінде математика және ана тілі пәнінен сұрақтар қойылады. Қай топ бірінші болып жалауды көтерсе, сол топ жауап береді.
1. Мен бір сан ойладым, оған 9-ды қосқанда 10 шықты. Мен қандай сан ойладым?(1)
2.әріпті өрнек дегеніміз не?( құрамында әріпі бар өрнек)
3. Шаршы дегеніміз не?( барл қаб тең)
4. Қосудың компоненттерін ата?
5. Асқардың 10 теңгесі бар еді. Ол 6 теңгеге кәмпит сатып алды. Асқарда неше теңге қалды? 4
6. Дыбыстар неше түрге бөлінеді?
7. Қоян сөзінде неше әріп , неше дыбыс бар?
8. Дауысты дыбыс дегеніміз не? әндетіп , созылып айт
9. дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді? 3
1. Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?
2. Бір аптада неше күн бар?
3. Жуан дауысты дыбыстарды ата
4. Шаян сөзінде неше әріп,неше дыбыс бар? ?
5. Қазақстан республикасының астанасы қай қала?
6. Боран қай кезде болады?
7. Тымақ деген не?
8. Дауыссыз дыбыстарды ата?
4 - кезең "Кім көп біледі" Бұл кезеңде әр топ кезек - кезек мақал айтудан жарысады. Көп мақал айтқан топ жеңімпаз атанады. ( бір сөзге дыбыстық талдау жасату)
Қорытынды
Әділқазыларға сөз беру. Жеңген топты анықтау. Марапаттау.
Ойын толқын жатқандай асып, тасып,
Біреу мығым, біреулер шалыс басып.
Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар
Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып дей отырып бүгінгі сайысымыз аяқталды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz