Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

Көркем еңбек
Мектеп: №129 ЖОББМ
Күні:
Оқытушының аты-жөні:Қаныбеков.Н.Е
Сынып: 9А,Ә,Б,В,Г,Д
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар:
Бөлім:
Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:
Белгілі бір интерьерге арналған заттарды дайындау (мысалы: көрме залына арналған модульді жиһаз, трансформацияланатын балаларға арналған жиһаз, сәнді шамшырақ) Идеяны дамыту және талқылау. Материалдарды таңдау
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары
9.1.5.1 күрделі нысандар, пішіндер мен образдардың дизайнын дайындау үшін түрлі салалар бойынша білімдерді жалпылау;
9.1.6.1 жобаланатын нысанның техникалық, эксплатуациялық және экологиялық сипаттамаларын ескере отырып, өз бетінше конструкциялық, табиғи және жасанды материалдарды, өңдеу тәсілдерін негіздеп, анықтау және таңдау
Сабақтың мақсаты:
Жобаланатын нысанның техникалық,экологиялық ерекшелігін, не үшін қолданылатын ескеріп , өңдеу тәсілдерін,табиғи және жасанды материалдарды өз бетінше анықтап,таңдай білу.
-Күрделі нысандар,бейнелер мен формалардың дизайнын дайындауға қатысты білімдерін жинақтау;

Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/уақыт
Педагогтың әрекеті
Оқушылардың әрекеті
Бағалау

Ресурстар
Басталуы

1. Дайын болуды тексеру ұйымдастырушылық іс- шарасы
2. Орындауды керек ететін жаңа бөлімдерімен және тапсырмаларымен танысу
Оқушылармен бірге сабақтың мақсатын/ міндеттерін және бағалау шарттарын аңықтау. <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.
1. Интерьер дегеніміз не?
2. Интерьер заттарына қандай заттар жатады?
3. Жиһаздардың өндірілуі жолдары?
3.
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін - бірі бағалау.
Презентациялау, оқу жоспары

Ортасы

Жаңа материалды зерттеу.
Видеосабақ көрсетіледі
Жаңа білім. Білу және түсіну
Оқушыларға жаңа тақырып бойынша қысқаша түсінік беру.Қауіпсіздік ережелерін еске салу.
Презентация. <<Жиһаз өндірісі>>
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Қолдану . Постер жасату.
Жалпыға арналған тапсырма.
Оқушылар жаңа тақырыпқа сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.Топ болып қорғайды.

Д ескриптор:
1.Тақырыптың негізгі ақпараттарымен танысады.
2. Тақырыпқа байланысты жүйелі сұрақтар құрастырады.
3.Қажетті ақпараттармен бөліседі.
Қалыптастырушы бағалау.
<<Ой қоржын>> әдісі.Оқушылар жаңа тақырып бойынша өз пікірлерін параққа жазып,қоржынға салады.Мұғалім таңдап алып,оқиды.Сынып болып талқылайды.

Практикалық жұмыс:
Тапсырма: Көрме залына арналған креслоның жобасын дайындау.
Дескриптор:
-Бұйымның түрін,құрылымын ойластырады;
-Құрылымның негізгі бөлшектерін нақтылайды;
-Бұйымның бөлшектерінің нобайын салады.

Оқулық және қосымша ақпараттар
.

.

Оқулық,9 сынып көркем еңбек
мәтіндер.
Ноутбук
https://www.google.com/search?biw=1366&bih=66
Постер жасату.
Оқушылар өз ойларын постерге жазып қорғайды.
Плакат,маркер

Оқулық, суреттер, әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Аяқталуы

Кері байланыс

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін жетістік баспалдағы арқылы біле аламыз.
Түсіндім
Түсінбедім
Аздап түсіндім

Оқушылардың таңдаған баспалдағына пікір қалдыру.

АКТ құралдары
Қосымша ақпарат
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
1:
2:

Ұқсас жұмыстар
Конструкциялық материалдар
Әбдірахман Асылбеков. Үйрену
Көркемдік жазба
Реакция жылдамдығы
Кел тыңдайық ертегі
Орман жануарлары
Жемістер жайлы ақпарат
Тістің құрылысы
Т. ахтанов. окоп үстіндегі айқас. 7 сынып
Оксидтердің қолданылуы
Пәндер