Оқушының қабілеті

- Тәрбие сағаты: «Ат-ер қанаты»3 сынып
- Дарыбаева Раушан Кырыкпаевна
- Өскемен қаласы әкімдігінің «Шәкәрім атындағы №1 орта мектебі» КММ бастауыш сынып мұғалімі
Күні:21. 02. 2019
Дарыбаева Раушан Кырыкпаевна
Оқушыларға жылқы малы туралы түсінік беру, оның адамға пайдасы, одан алынатын өнімдер мен оның кадір - касиеті жайлы әңгімелеу.
Жылқы малының әбзелдері туралы түсіндіру.
Ұйымдастыру кезеңі
Сабақ мақсаты мен тақырыбын айту
Негізгі бөлім
- Күй әуенімен оқушылар сыныпқа кіреді және аттардың суреттері салынған түстер бойынша топтарға бөлінеді.
2 . Кіріспе сөз. Елбасының сөзі. “Ұлы Дала елі” деп аталуымыз керек деп есептеймін. Кейбіреуі өздерін “аспан асты елі, ал кейбірі “Күншығыс елі” деп атайды. Біз ұлы даланың ұрпағымыз. Бұл даланы біздің ата-бабамыз бізге қалдыру үшін қанын төгіп қорғаған. “Қазақстан” деген атаумен қатар, “Ұлы Дала елі” атауы да қолданылса дұрыс болады деп ойлаймын”деп Елбасы Н. Ә. Назарбаев айтқандай барлығымыз осы «Ұлы Дала елінің» ұрпақтарымыз. Сондықтан өз елімізді қорғау, дамытуды, сақтау сендерден басталады. Ұлттық салт-дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз, жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі қалуға тиіс.
Ұлы даланың жеті қыры-мақаласының бір қыры -ат баптау мәдениеті.
-Бүгінгі сабағымыз қандай қасиетті жануар туралы болады деп ойлайсыңдар?
3. Сабақ тақырыбымен таныстыру және мақсатын хабарлау.
тақырыбы :
«Ат-ер қанаты».
Осы мақсаттарды жүзеге асыру үшін топпен жұмыс жасаймыз. Сыныпта үш топ бар.
Топтардың аттарымен таныстыру.
Арғымақ, Тұлпар, Сәйгүлік.
4. Сиқырлы қорапшадан өздері тапсырманы таңдап алады.
Топтық тапсырмаларды түсіндіру. Уақыты 5-7 мин.
Музыка әуені. АКТ
Мұғалімнің сөзі
Тыңдайды
Сиқырлы қорапша.
Аттар макеті
Мұғалім түсіндірмесі
Сергіту сәті:
Топтық жұмыс. Тапсырмасы:
І топ: «Ат әбзелдері» Пазлдарды құрау арқылы аттың суретін құрату. Ат әбзелдерін орналастыру және не үшін қажет екені туралы айту . ( ертоқым, ауыздық, жүген, үзеңгі, таға )
ІІ топ : «Батырлардың сенімді серіктері» Бөгенбай жырынан үзінді беру арқылы атты әсірелеу. Кинометафра әдісін қолдану.
ІІІ топ : «Жылқы -жесең ет, ішсең сусын, мінсең көлік. » Жылқы малының пайдасын класстерге түсіру.
Әр топтың баяндамашылары өз жұмыстарын қорғайды.
Барлық топтың жұмысын бағалау. шапалақ арқылы.
- Қазіргі кезде аттарды қай салада көп қолданудамыз ? сұрағына оқушылардан жауап алу. Спорт . Ендеше ұлттық ойындарды қаншалықты білетіндеріңді байқау үшін, бірнеше сұрақтарға жауап бер арқылы ойнаймыз.
Ойын. Ойын шартымен таныстыру. Смартфон арқылы сұрақтарға жауап беру. Ұлттық ат ойындары туралы және оқушылар оның қай спорттық ойын екенін табу. ( Көкпар, теңге алу, бәйге, қыз қуу, аударыспақ ) Ойынның қорытындысын шығару және жариялау.
Өз ойларын ортаға салады.
Тыңдайды
Диалог
талқылау,
кеңесу, қорғау
Ойларын айтады
АКТ қолдану.
смартфондар
Қорытынды бөлім
Кері байланыс:
Рефлексия
-Балалар, сендер қазақтың ұлттық ат спортына байланысты ойын түрлерін жақсы ажырата білдіңдер. Топтық жұмыс арқылы өздеріңе керекті мағлұматтарды ала білдіңдер деп ойлаймын. Ендеше сендердің бүгінгі сабақ бойынша білімдеріңді тексерейік.
Ақиқат па? әлде жалған пікір ме? деген тапсырманы орындайық. Сигналды таяқшаны көрсету арқылы жауап бересіңдер. Қызыл жағы-ақиқат пікір, жасыл жағы -жалған пікір деген мағынаны білдіреді.
* Қазақ халқында жылқы малы қасиетті-мал деп саналған.
* Жылқыда өт бар.
* Қымыз- сусын, әрі емдік қасиеті жоғары сүт.
*Мемлекеттік Рәміздердің бірі - елтаңбада пырақтың бейнесі бейнеленген.
*Жылқыға міну адам денсаулығына пайдалы емес.
* Батырлардың сенімді серігі, ер қанаты -ат болған.
Міне, балалар өз пікірлеріңді дұрыс білдіре алдыңдар. Жарайсыңдар!
Мұғалімнің қорытынды сөзі: Міне, балалар жылқы малының адам баласына тигізер пайдасы мол екенін білдіңдер. Яғни қазақ халқы бұны ертеден-ақ біле
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz