Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының қабілеті

* Тәрбие сағаты: <<Ат-ер қанаты>> 3 сынып
* Дарыбаева Раушан Кырыкпаевна
* Өскемен қаласы әкімдігінің <<Шәкәрім атындағы №1 орта мектебі>> КММ бастауыш сынып мұғалімі
Сыныбы:
3 сынып
Күні:21.02.2019

Дарыбаева Раушан Кырыкпаевна
Тақырыбы:
<<Ат-ер қанаты>>

Мақсаты:
Оқушыларға жылқы малы туралы түсінік беру, оның адамға пайдасы, одан алынатын өнімдер мен оның кадір -- касиеті жайлы әңгімелеу.
Жылқы малының әбзелдері туралы түсіндіру.

Оқушының қабілеті
Жалпыадамзаттық, сыни ойлау, зерттеушілік дағдылары дамыған, отансүйгіш тұлға.
Сабақтың түрі:
Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:
Диалогтық,топтық
Көрнекіліктер
топтық жұмысқа арналған ресурстар,жазбалар
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті, ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі

Сабақ мақсаты мен тақырыбын айту

Негізгі бөлім

1. Күй әуенімен оқушылар сыныпқа кіреді және аттардың суреттері салынған түстер бойынша топтарға бөлінеді.
2.Кіріспе сөз. Елбасының сөзі."Ұлы Дала елі" деп аталуымыз керек деп есептеймін. Кейбіреуі өздерін "аспан асты елі, ал кейбірі "Күншығыс елі" деп атайды. Біз ұлы даланың ұрпағымыз. Бұл даланы біздің ата-бабамыз бізге қалдыру үшін қанын төгіп қорғаған. "Қазақстан" деген атаумен қатар, "Ұлы Дала елі" атауы да қолданылса дұрыс болады деп ойлаймын"деп Елбасы Н.Ә.Назарбаев айтқандай барлығымыз осы <<Ұлы Дала елінің>> ұрпақтарымыз.Сондықтан өз елімізді қорғау, дамытуды, сақтау сендерден басталады. Ұлттық салт-дәстүрлеріміз, тіліміз бен музыкамыз, әдебиетіміз, жоралғыларымыз, бір сөзбен айтқанда ұлттық рухымыз бойымызда мәңгі қалуға тиіс.
Ұлы даланың жеті қыры-мақаласының бір қыры -ат баптау мәдениеті.
-Бүгінгі сабағымыз қандай қасиетті жануар туралы болады деп ойлайсыңдар?
3.Сабақ тақырыбымен таныстыру және мақсатын хабарлау.
тақырыбы :<<Ат-ер қанаты>>.Осы мақсаттарды жүзеге асыру үшін топпен жұмыс жасаймыз.Сыныпта үш топ бар.
Топтардың аттарымен таныстыру.
Арғымақ,Тұлпар,Сәйгүлік.
4.Сиқырлы қорапшадан өздері тапсырманы таңдап алады.
Топтық тапсырмаларды түсіндіру.Уақыты 5-7 мин.
Музыка әуені.АКТ

Мұғалімнің сөзі
Тыңдайды

Сиқырлы қорапша.
Аттар макеті
Мұғалім түсіндірмесі

Сергіту сәті:
Топтық жұмыс. Тапсырмасы:
І топ: <<Ат әбзелдері>> Пазлдарды құрау арқылы аттың суретін құрату. Ат әбзелдерін орналастыру және не үшін қажет екені туралы айту.(ертоқым,ауыздық,жүген,үзеңгі,таға)
ІІ топ: <<Батырлардың сенімді серіктері>> Бөгенбай жырынан үзінді беру арқылы атты әсірелеу. Кинометафра әдісін қолдану.
ІІІ топ: <<Жылқы - жесең ет,ішсең сусын,мінсең көлік.>>Жылқы малының пайдасын класстерге түсіру.
Әр топтың баяндамашылары өз жұмыстарын қорғайды.
Барлық топтың жұмысын бағалау.шапалақ арқылы.
-Қазіргі кезде аттарды қай салада көп қолданудамыз? сұрағына оқушылардан жауап алу.Спорт .Ендеше ұлттық ойындарды қаншалықты білетіндеріңді байқау үшін ,бірнеше сұрақтарға жауап бер арқылы ойнаймыз.
Ойын.Ойын шартымен таныстыру. Смартфон арқылы сұрақтарға жауап беру. Ұлттық ат ойындары туралы және оқушылар оның қай спорттық ойын екенін табу.(Көкпар,теңге алу,бәйге,қыз қуу,аударыспақ) Ойынның қорытындысын шығару және жариялау.

Өз ойларын ортаға салады.
Тыңдайды
Диалог
талқылау,
кеңесу,қорғау
Ойларын айтады

АКТ қолдану.
смартфондар
Қорытынды бөлім

Кері байланыс:

Рефлексия
-Балалар, сендер қазақтың ұлттық ат спортына байланысты ойын түрлерін жақсы ажырата білдіңдер.Топтық жұмыс арқылы өздеріңе керекті мағлұматтарды ала білдіңдер деп ойлаймын. Ендеше сендердің бүгінгі сабақ бойынша білімдеріңді тексерейік.
Ақиқат па? әлде жалған пікір ме? деген тапсырманы орындайық.Сигналды таяқшаны көрсету арқылы жауап бересіңдер. Қызыл жағы-ақиқат пікір,жасыл жағы -жалған пікір деген мағынаны білдіреді.
* Қазақ халқында жылқы малы қасиетті-мал деп саналған.
* Жылқыда өт бар.
* Қымыз- сусын,әрі емдік қасиеті жоғары сүт.
*Мемлекеттік Рәміздердің бірі - елтаңбада пырақтың бейнесі бейнеленген.
*Жылқыға міну адам денсаулығына пайдалы емес.
* Батырлардың сенімді серігі,ер қанаты - ат болған.
Міне, балалар өз пікірлеріңді дұрыс білдіре алдыңдар. Жарайсыңдар!
Мұғалімнің қорытынды сөзі: Міне, балалар жылқы малының адам баласына тигізер пайдасы мол екенін білдіңдер. Яғни қазақ халқы бұны ертеден-ақ біле отырып, тұлпарды киелі санап,қадір тұтқан. Батырлар жырындада батыр бейнесімен қатар оның сәйгүлігінде сипаттаған екен.."Ер қанаты-ат" деп бекер айтпаған. Сондықтан жылқы малы барлық жағынан адамға пайдалы.Ішсең -сусын, жесең --тамақ,мінсең-көлік. Біз бүгін сабағымызға қойған мақсатымызға жеттік деп ойлаймын.
<<Тұлпардың намысы>> атты видеоролликті тамашалайық.
Сендер Тәуелсіз еліміздің намысын қорғайтын , бүгінімізді ертеңіне жалғайтын ұрпақ екенімізді сезінейік.
Олай болса сабағымызды аяқтай келе сабағымызға рефлексия жасайық.
Рефлексия. <<Ұлы Дала елінің болашағы мен болам!>>
1.Біліміме білім қостым.
2.Жаңа мағлұматтар алдым.
3. Толығырақ білгім келеді.
Қанатты пырақ бейнесіне смайликтерді жапсыру.
Қорытынды жасау.Кітапшалар тарату.Рахмет айту.

Ойланады,
қорытындылайды.
Кері байланыс өз пікірлерінің ақиқат және жалған атты сигналды таяқша арқылы білдіреді.

Видеороллик
Сабаққа қорытынды жасайды.

Қанатты пырақ бейнесі
Смайликтермен білдіреді

<<ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ №1 ОРТА МЕКТЕБІ>> КММ

Тәрбие сағатының жоспары.

Тақырыбы: <<АТ- ЕР ҚАНАТЫ>>

<<Сынып жетекшілер-2019>> сайысы

Жүргізген:Дарыбаева Раушан Кырыкпаевна

Өскемен қаласы. 2018-19 оқужылы.

Ұқсас жұмыстар
12 жылдық білім беру моделін жүзеге асыру жағдайында оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру
Орфографияны дұрыс оқыту
Оқушының шығармашылық қабілеттерін дамыту
Қазақ әдебиетін оқытуда кембридж бағдарламасының тиімділігі
Дарынды балалар
Тарих сабағында оқушылардың топтық ізденіс жұмыстарын ұйымдастырудың тиімді жолдары
Оқушылармен бейіналды дайындық жұмыстарын ұйымдастыру
Танымдық белсенділік және жеке тұлғалық қасиет
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
Пәндер