Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақты ортасы

Бөлім
Атақты тұлғалар
Педагогтің аты - жөні
Шодиева Динара
Күні
16.02.2022
Сынып:3 <<>>
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:

Пәні
Математика
Сабақтың тақырыбы
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар: мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады.
Оқушылардың басым бөлігі: екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмдерін қолданып орындайды.
Кейбір оқушылар: есепті теңдеудің көмегімен шығарады.
Бағалау критерийі
- екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмдерін қолданып орындайды.
- есепті теңдеудің көмегімен шығарады.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі /уақыты
Педагогтің
әрекеті

Оқушының
әрекеті
Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
7 минут
Раппорт
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырады.
Үй тапсырмасын тексеру
№5, 50 бет
Қызығушылығын ояту
Ұжымдық жұмыс
Қасым хан - ХVІ ғасырдағы Қазақ хандығының негізін қалаушылардың бірі.Ол - Жәнібек ханның баласы.Оның арманы қазақ елінің тәуелсіздігі еді және ол арманы орындалды.
Сандарды ондықтарының кему реті бойынша орналастырып,Қасым хан шығарған заңның қалай аталатынын айт.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.
Үй тапсырмасын тексертеді.
Сандарды ондықтарының кему реті бойынша орналастырып,Қасым хан шығарған заңның қалай аталатынын айтады.
<<Басбармақ>> әдісі арқылы.
Дұрыс орындалған үй тапсырмасына
1 балл
Оқулық
№1,51 бет
Қасым ханның суреті

Сабақты ортасы
16 минут

12 минут

1-тапсырма
Есептеуді түсіндіре отырып,баған түрінде орында.
Дескриптор:
- бірінші есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
- екінші есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
- үшінші есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
- төртінші есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
- бесінші есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
- алтыншы есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
- жетінші есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
- сегізінші есептеуді баған түрінде дұрыс орындайды (1балл)
2 - тапсырма
Есепті теңдеудің көмегімен шығар.
Дескриптор:
- қысқаша шартын дұрыс жазады
-амал таңбасын дұрыс таңдап,теңдеуді дұрыс құрады
-мәнін дұрыс есептейді.
-жауабын толық жазады (барлығы дұрыс орындалған жағдайда 1балл)
Сөз жұмбақ шешу
Дескриптор:
-оқушылар өткен тақырыпты қайталап, сұрақтарға жауап береді
3 - тапсырма
Сызбаны пайдалана отырып, үш амалмен шығарылатын есептер құрастыр. Есептердің бірін шығар. <<Құлын>>, <<табын>>, <<жылқы>> сөздерін пайдалан.
Дескриптор:
-үш амалмен шығатын есептер құрастырады
4 - тапсырма
Кестедегі санды деректерді пайдалана отырып, бір амалмен орындалатын есептер құрастыр.
Дескриптор:
-бір амалмен орындалатын есептер құрастырады

Есептеуді түсіндіре отырып,баған түрінде орындайды

Есепті теңдеудің көмегімен шығарады

Өткен тақырыптарды есіне түсіріп, сұрақтарға жауап береді

Берілген сызбаны пайдаланып түрлі амалдармен есеп құрастырады.

Кестедегі санды қолданып амалмен есептер құрастырады.
ҚБ: 5 балл

ҚБ: 2 балл

ҚБ: 1 балл

ҚБ: 1 балл

Барлығы
10 балл
Оқулық
№2, 51 бет

Оқулық

№4(а),
51 бет

Оқулық

№5,
52 бет

Оқулық

№6,
52 бет

Сабақтың соңы
Кері байланыс
5 минут
<<Үш сұрақ>> әдісі
Бүгінгі сабақта не үйрендің?
Сен үшін не қиын болды?
Саған қандай тапсырма қызықты болды?
Үйге тапсырма: №7,8,52 бет
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді

Ұқсас жұмыстар
Сандардың арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы. 6-сынып
Қасиеттер терезесі
Форма макеті терезесі
Cанның арифметикалық ортасы, өзгеріс ауқымы, модасы 5- сынып
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Мәтіндік процессорлар арқылы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. құжаттарды құру және сақтау. мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері
Математикалық және жараталыстынау. 10 сынып
Интеграцияланған өңдеу ортасы. lazarus бағдарламасы. бағдарлама интерфейсі. 10 сынып,
Ағзаның ішкі ортасы.Қанның құрамы. Плазма және формалы элементтер
Өсімдіктердің таксономиясы бойынша негізгі терминдер анықтамасы
Пәндер