Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ТӘУЕЛСІЗДІК АКТ
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Ш.Қанайұлы атындағы №2
ІV.Тәуелсіздік - қасиет тұнған ұлы ұғым жалпы орта мектеп
Күні:27.04.2018ж Мұғалімнің аты-жөні:Ажибекова Г.Ш.
Сынып: 6 Қатысқандар: 24
Қатыспағандар:24
Сабақтың тақырыбы
Ерлан Жүніс <<Менің атым-Тәуелсіздік>>
(<<Арман ПВ>> баспасы)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.
6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.
(ҚР Білім және ғылым министрінің 2017жылғы 25 қазандағы №545 бұйрығының 3-қосымшасы. Негізгі орта білім беру деңгейінің <<Қазақ әдебиеті>> пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы)
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы орындай алады:
Мәтінді түсініп оқып, қажетті деректерді жинақтайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірмелі ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады:
Ақын өлеңіндегі әлеуметтік және қоғамдық мәселелерді анықтайды. Шығармадағы негізгі ойды табады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шығармадағы автор бейнесін ашады және өз көзқарасын өмірмен байланыстырады.
Бағалау критерийі
> Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені өмірмен байланыстырады;
> Шығармадағы автор бейнесін ашады;
> Шығармадағы негізгі ойды анықтайды.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады: Тақырыптық суреттерді өлең мазмұнымен байланыстырып өз сөзімен баяндайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ат төбеліндей, торығу, тек.
Диалог құру үшін қолданылатын тіркестер:Тәуелсіздік жолында, желтоқсан оқиғасы, елбасы анты, мемлекеттік рәміздер, алтын ғасыр, алтын ұрпақ, жас ұлан, ұлттық ойлау, жарқын күн, мәңгілік ел, рухани жаңғыру.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Ақын өлеңі қандай оқиға желісі бойынша жазылған?
-Автор неліктен <<Тәуелсіздік - мен>>-дейді?
Ишара: қол қимыл мен бет әлпетінің қозғалысы
Құндылықтарға баулу
3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Пәнаралық байланыс
Тарих, қазақ тілі, география
Алдыңғы оқу
6.1.4.1. көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері
Ресурстар
Басы
3 минут
5 минут
2 минут
І.Ұйымдастыру
А) Жағымды ахуал жасау <<Бәрі де өз қолыңда>> тәмсіл көрсету
Ә) Топқа біріктіру <<Ғажайып қоржын>> әдісі арқылы жүзеге асырылады. Қоржыннан <<Базарлық>> тарату арқылы оқушыларды 4 топқа біріктіріледі және топ басшысы мен топ ережесі нақтыланады
Топқа біріктіру жұмысы өткенге шолу жасау жұмысымен қатар жүргізіледі. Шоколадқа жабыстырылған стикерлерде қазақ тілі, 9-орын, көп ұлтты, зайырлы деген сөздер болады. Бұл сөздерді <<Қазақстан>> сөзімен байланыстырып, сөйлем құрайды.
Мысалы:
Қазақстан-зайырлы мемлекет.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі - қазақ тілі.
Қазақстан - көп ұлтты мемлекет.
Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде
9 - орында.
ІІ. Жаңа сабақ
<<Құпия зат>> әдісі бойынша 4 топқа 4 түрлі сұрақ беріледі.
1.Ата-бабамыз сан ғасырлар бойы армандаған нәрсе
2. Жақсы өмір сүруге алған құқық осының арқасында келді
3. <<Еркіндік>> сөзінің синонимі
4. Төрт буынды сөз.
ТӘУЕЛСІЗДІК
АКТ
https://www.youtube.com/watch?v=LCMMwsNj17w
Қоржын,
шоколады және стикерлер.
Топ ережесі жазылған тақташа және топ басшы төс белгісі
Үлестірме қағаздар
Ортасы
5 минут
3 минут
10 минут
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.
Ойлау дағдысының деңгейі: Білу
<<Кім, қашан, қайда?>> стратегиясы арқылы тұлғаны таниды.
1-тапсырма
Ерлан Жүніс кім?
Дескриптор
> Мәтінді түсініп оқиды
> Қажетті мәліметтерді жинақтайды.
> Жинақталған деректерді кестеге түсіреді.
Кесте
Кім?
Қашан?
Қайда?
ҚБ: әр топ бірін-бірі "Отшашу" әдісі арқылы бағалайды.
Ойлау дағдысының деңгейі: Түсіну және талдау
Аудиожазбадан Ерлан Жүністің <<Менің атым-Тәуелсіздік>> өлеңі тыңдатылады.
<<Галереяда ой шарлау>> әдісі
2- тапсырма
Ақын өлеңіндегі тәуелсіздік тарихы қандай?
Дескриптор
> Суретті мұқият қарайды.
> Ақын өлеңіндегі шумақтардан суретпен сәйкестікті табады.
> Шумақты оқу арқылы суретпен байланысын айтады.
ҚБ: әр топ бірін-бірі "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалайды.
Оқылым материалы және кестелі үлестірмелер
АКТ
https://www.youtube.com/watch?v=ISf3rLn3Q2I
4 түрлі тақырыптық суреттер
Соңы
6 минут
2 минут
2 минут
2 минут
Ойлау дағдысының деңгейі: Жинақтау
<<Пазл>> әдісі
3- тапсырма
<<Менің атым-Тәуелсіздік>> өлеңінің түйінді ойы қандай?
Дескриптор
> Бөлшектегі тапсырманы оқиды.
> Шығарма мазмұнымен байланыстырады.
> Өз көзқарасын ортаға салады.
> Тұжырымды пікірді айтады.
> Бөлшектен бүтін жасайды.
1-бөлшек Алтын ғасыр
2-бөлшек Тәуелсіздік- мен
3-бөлшек Алтын ұрпақ
4-бөлшек Жарық күн
ҚБ: әр топ бірін-бірі "Бет әлпеті" әдісі арқылы бағалайды.
Кері байланыс
Рухани жаңғыру
Сары- мен үшін қызықты \
Көк- көп нәрсе үйрендім
Қызыл- маған кейбірі қиындау болды.
Жасыл-түсіндім
Күлгін - мен үшін қиын болды.
Қара- түсінбедім
Үйге тапсырма
<<Еркін жазу>> әдісі бойынша тақырыпты қорытындылап, өлең мазмұнынан алған әсеріңді жазады.
Бағалау
Оқушыларды мақтау мен марапаттау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.
Тәуелсіздік монументінің қима суреттері
стикерлер
Мақтау марапаттау сөздер
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырмны қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс: денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
> Өлеңдегі тәуелсіздік ұғымын <<Фрейер>> әдісі арқылы көрсетіңдер.
<<Тәуелсіздік>> сөзінің анықтамасын, оның синонимін, антонимін және шығармадағы қолданысын жазады. <<Синквейн>> әдісі қолданып, <<Тарих>> сөзімен бесжолды өлең құрастырыңдар.
1-жолы - тақырыптың атауы-зат есім
2-жолы - тақырыпты сипаттайты екі сөз- сын есім
3-жолы - тақырып туралы қимылды
білдіретін үш сөз-етістік
4-жолы - тақырыпқа қатысты төрт сөзден
тұратын сөз орамы
5-жолы - бір сөз - тақырыптың мәнін
ашатын синоним сөз
> <<3 минуттық эссе>> әдісі бойынша
<<Менің атым-Тәуелсіздік>> тақырыбында эссе жазу
Қол қимылдары мен бет әлпетері қозғалысымен <<Отшашу>>, <<Бас бармақ>>, <<Бет әлпеті>> қалыптастырушы бағалауларын қолданады
Тарих, қазақ тілі, география.
АКТ қолдану барысында өмір және техника қауіпсіздігін сақтау.
проектор, слайд, ноутбук, бейнекөрсетілім көрсету және аудиожазба.
3.Зайырлы қоғам және жоғары руханият.
Рефлексия
Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма?
Оқушылар бүгін не үйренді?
Сабақтағы ахуал қандай болды?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
Уақыт есебінен ауытқу болды ма?
Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?
Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.
Сол жақтағы Сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Ш.Қанайұлы атындағы №2
ІV.Тәуелсіздік - қасиет тұнған ұлы ұғым жалпы орта мектеп
Күні:27.04.2018ж Мұғалімнің аты-жөні:Ажибекова Г.Ш.
Сынып: 6 Қатысқандар: 24
Қатыспағандар:24
Сабақтың тақырыбы
Ерлан Жүніс <<Менің атым-Тәуелсіздік>>
(<<Арман ПВ>> баспасы)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.
6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.
(ҚР Білім және ғылым министрінің 2017жылғы 25 қазандағы №545 бұйрығының 3-қосымшасы. Негізгі орта білім беру деңгейінің <<Қазақ әдебиеті>> пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы)
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушы орындай алады:
Мәтінді түсініп оқып, қажетті деректерді жинақтайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірмелі ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың басым көпшілігі орындай алады:
Ақын өлеңіндегі әлеуметтік және қоғамдық мәселелерді анықтайды. Шығармадағы негізгі ойды табады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Шығармадағы автор бейнесін ашады және өз көзқарасын өмірмен байланыстырады.
Бағалау критерийі
> Шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені өмірмен байланыстырады;
> Шығармадағы автор бейнесін ашады;
> Шығармадағы негізгі ойды анықтайды.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады: Тақырыптық суреттерді өлең мазмұнымен байланыстырып өз сөзімен баяндайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ат төбеліндей, торығу, тек.
Диалог құру үшін қолданылатын тіркестер:Тәуелсіздік жолында, желтоқсан оқиғасы, елбасы анты, мемлекеттік рәміздер, алтын ғасыр, алтын ұрпақ, жас ұлан, ұлттық ойлау, жарқын күн, мәңгілік ел, рухани жаңғыру.
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Ақын өлеңі қандай оқиға желісі бойынша жазылған?
-Автор неліктен <<Тәуелсіздік - мен>>-дейді?
Ишара: қол қимыл мен бет әлпетінің қозғалысы
Құндылықтарға баулу
3. Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Пәнаралық байланыс
Тарих, қазақ тілі, география
Алдыңғы оқу
6.1.4.1. көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері
Ресурстар
Басы
3 минут
5 минут
2 минут
І.Ұйымдастыру
А) Жағымды ахуал жасау <<Бәрі де өз қолыңда>> тәмсіл көрсету
Ә) Топқа біріктіру <<Ғажайып қоржын>> әдісі арқылы жүзеге асырылады. Қоржыннан <<Базарлық>> тарату арқылы оқушыларды 4 топқа біріктіріледі және топ басшысы мен топ ережесі нақтыланады
Топқа біріктіру жұмысы өткенге шолу жасау жұмысымен қатар жүргізіледі. Шоколадқа жабыстырылған стикерлерде қазақ тілі, 9-орын, көп ұлтты, зайырлы деген сөздер болады. Бұл сөздерді <<Қазақстан>> сөзімен байланыстырып, сөйлем құрайды.
Мысалы:
Қазақстан-зайырлы мемлекет.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі - қазақ тілі.
Қазақстан - көп ұлтты мемлекет.
Қазақстан жер көлемі бойынша әлемде
9 - орында.
ІІ. Жаңа сабақ
<<Құпия зат>> әдісі бойынша 4 топқа 4 түрлі сұрақ беріледі.
1.Ата-бабамыз сан ғасырлар бойы армандаған нәрсе
2. Жақсы өмір сүруге алған құқық осының арқасында келді
3. <<Еркіндік>> сөзінің синонимі
4. Төрт буынды сөз.
ТӘУЕЛСІЗДІК
АКТ
https://www.youtube.com/watch?v=LCMMwsNj17w
Қоржын,
шоколады және стикерлер.
Топ ережесі жазылған тақташа және топ басшы төс белгісі
Үлестірме қағаздар
Ортасы
5 минут
3 минут
10 минут
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттары таныстырылады.
Ойлау дағдысының деңгейі: Білу
<<Кім, қашан, қайда?>> стратегиясы арқылы тұлғаны таниды.
1-тапсырма
Ерлан Жүніс кім?
Дескриптор
> Мәтінді түсініп оқиды
> Қажетті мәліметтерді жинақтайды.
> Жинақталған деректерді кестеге түсіреді.
Кесте
Кім?
Қашан?
Қайда?
ҚБ: әр топ бірін-бірі "Отшашу" әдісі арқылы бағалайды.
Ойлау дағдысының деңгейі: Түсіну және талдау
Аудиожазбадан Ерлан Жүністің <<Менің атым-Тәуелсіздік>> өлеңі тыңдатылады.
<<Галереяда ой шарлау>> әдісі
2- тапсырма
Ақын өлеңіндегі тәуелсіздік тарихы қандай?
Дескриптор
> Суретті мұқият қарайды.
> Ақын өлеңіндегі шумақтардан суретпен сәйкестікті табады.
> Шумақты оқу арқылы суретпен байланысын айтады.
ҚБ: әр топ бірін-бірі "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалайды.
Оқылым материалы және кестелі үлестірмелер
АКТ
https://www.youtube.com/watch?v=ISf3rLn3Q2I
4 түрлі тақырыптық суреттер
Соңы
6 минут
2 минут
2 минут
2 минут
Ойлау дағдысының деңгейі: Жинақтау
<<Пазл>> әдісі
3- тапсырма
<<Менің атым-Тәуелсіздік>> өлеңінің түйінді ойы қандай?
Дескриптор
> Бөлшектегі тапсырманы оқиды.
> Шығарма мазмұнымен байланыстырады.
> Өз көзқарасын ортаға салады.
> Тұжырымды пікірді айтады.
> Бөлшектен бүтін жасайды.
1-бөлшек Алтын ғасыр
2-бөлшек Тәуелсіздік- мен
3-бөлшек Алтын ұрпақ
4-бөлшек Жарық күн
ҚБ: әр топ бірін-бірі "Бет әлпеті" әдісі арқылы бағалайды.
Кері байланыс
Рухани жаңғыру
Сары- мен үшін қызықты \
Көк- көп нәрсе үйрендім
Қызыл- маған кейбірі қиындау болды.
Жасыл-түсіндім
Күлгін - мен үшін қиын болды.
Қара- түсінбедім
Үйге тапсырма
<<Еркін жазу>> әдісі бойынша тақырыпты қорытындылап, өлең мазмұнынан алған әсеріңді жазады.
Бағалау
Оқушыларды мақтау мен марапаттау арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.
Тәуелсіздік монументінің қима суреттері
стикерлер
Мақтау марапаттау сөздер
Қосымша ақпарат
Саралау - оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырмны қалай түрлендіресіз?
Бағалау - оқушы білімін
тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс: денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
> Өлеңдегі тәуелсіздік ұғымын <<Фрейер>> әдісі арқылы көрсетіңдер.
<<Тәуелсіздік>> сөзінің анықтамасын, оның синонимін, антонимін және шығармадағы қолданысын жазады. <<Синквейн>> әдісі қолданып, <<Тарих>> сөзімен бесжолды өлең құрастырыңдар.
1-жолы - тақырыптың атауы-зат есім
2-жолы - тақырыпты сипаттайты екі сөз- сын есім
3-жолы - тақырып туралы қимылды
білдіретін үш сөз-етістік
4-жолы - тақырыпқа қатысты төрт сөзден
тұратын сөз орамы
5-жолы - бір сөз - тақырыптың мәнін
ашатын синоним сөз
> <<3 минуттық эссе>> әдісі бойынша
<<Менің атым-Тәуелсіздік>> тақырыбында эссе жазу
Қол қимылдары мен бет әлпетері қозғалысымен <<Отшашу>>, <<Бас бармақ>>, <<Бет әлпеті>> қалыптастырушы бағалауларын қолданады
Тарих, қазақ тілі, география.
АКТ қолдану барысында өмір және техника қауіпсіздігін сақтау.
проектор, слайд, ноутбук, бейнекөрсетілім көрсету және аудиожазба.
3.Зайырлы қоғам және жоғары руханият.
Рефлексия
Сабақ мақсаттары / оқу мақсаттары қолжетімді ма?
Оқушылар бүгін не үйренді?
Сабақтағы ахуал қандай болды?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
Уақыт есебінен ауытқу болды ма?
Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?
Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.
Сол жақтағы Сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz